Staat helemaal vol met lijstjes met veelbelovende spelers, bargain buys, etc.
Voor goedkope spelers moet je kijken bij panathinaikos of olympiakos en anders moet je in de scandinavische of zuid-amerikaanse landen kijken (bijv. Necaxa, Boca, Tigres, Pumas en AIK)
Nu een beetje zitte pliene en een hele leuke bezigheid gevonden: met de editor voor de grap mezelf en drie vrienden erin egzet, behoorlijk goed en lekker jong, begonnen in de Serie C1 bij Ascoli. Super leuk als afwisseling.
Zit met smart te wachten op CM4, eindelijk een behoorlijke grafische interface, maar die komt pas uit in November van dit jaar...
quote:Ik denk dat dat net als CM3 nog wel een tijdje uitgesteld gaat worden. Heb nog geen screenshot gezien.
Op maandag 06 mei 2002 17:12 schreef kUWn het volgende:
Zit met smart te wachten op CM4, eindelijk een behoorlijke grafische interface, maar die komt pas uit in November van dit jaar...
Ik wacht ook op CM4, maar die komt eg nie dit jaar uit hoor.
quote:Ik heb wel al screenshots gezien...ziet er echt onwijs cool uit, zal ff zoeken of ik ze nog kan vinden.
Op maandag 06 mei 2002 17:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk dat dat net als CM3 nog wel een tijdje uitgesteld gaat worden. Heb nog geen screenshot gezien.
Ik speel inmiddels CM 01/02, de 4e cd in de serie die ik thuis heb liggen.
Grootste successen heb ik geboekt met Barnet, een klein onbeduidend Conference League clubje uit London.
Het heeft me 7 seizoenen gekost om in de Premier League te komen, en nog 3 seizoenen om uiteindelijk de Champions League te winnen.
De website die ik in mijn vorige post heb genoemd herbergt een hoop informatie aan spelers die het waard zijn om te kopen, maar leuker is natuurlijk om het allemaal zelf uit te zoeken.
Die website heeft trouwens een tijdje een aantal screenshots van CM4 online gehad, die hebben ze alleen om geen "valse verwachtingen" te wekken na een week weer offline gehaald. De introductie van CM4 staat nog steeds geplant voor herfst (lees: midden oktober) 2002.
Beetje onduidelijk, maar goed, en volgens sommige sites staat de release pas gepland voor 2003..dat zou erg kut zijn imho.
quote:Zijn dat echte shots? Ze hadden eerst ook op de site een wedstrijd waarbij gamers zelf hun zelfgemaakte shots konden insturen. Maar het ziet er mooi uit.
Op maandag 06 mei 2002 17:32 schreef BobRooney het volgende:[..]
Ik heb wel al screenshots gezien...ziet er echt onwijs cool uit, zal ff zoeken of ik ze nog kan vinden.
Edit: even URL gevolgd, en er staat idd unofficiel bij. Ik denk dat ze fake zijn, omdat dit wel erg veel op CM3 lijkt. Als je CM3 met CM2 vergelijkt is er enorm veel verandert qua interface, en ik denk dat zoiets nu ook weer gaat gebeuren. Dit is alleen het iets mooier vormgegeven.
In me Arsenal periode 5 jaar Bondscoach van Wales geweest leuk landje, maar kwalificeren voor iets is bijna onmogelijk.
Nu ga ik de ontevreden spelers die ik bij Arsenal gekocht had en die daar nu niet meer aan de bak komen overkopen, Defoe en Henry bijvoorbeeld. Dus spitsen duo voor volgend seizoen zit al goed (samen kosten 60 miljoen gulden).
Moet nu tegen Dortmund sta met 1-0 achter.
quote:niets officieel inderdaad, maar ik had andere screenshots gezien, er waren flink veel mogelijkheden bijgekomen...het wachten is op de officiele natuurlijk..
Op maandag 06 mei 2002 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zijn dat echte shots? Ze hadden eerst ook op de site een wedstrijd waarbij gamers zelf hun zelfgemaakte shots konden insturen. Maar het ziet er mooi uit.
Edit: even URL gevolgd, en er staat idd unofficiel bij. Ik denk dat ze fake zijn, omdat dit wel erg veel op CM3 lijkt. Als je CM3 met CM2 vergelijkt is er enorm veel verandert qua interface, en ik denk dat zoiets nu ook weer gaat gebeuren. Dit is alleen het iets mooier vormgegeven.
Ik hoop dat CM4 een beetje de verwachting waar kan maken
Ze zijn van plan om het 2d aspect te vervangen door 3d maar dit zie ik persoonlijk niet zitten
01/02 - Third Division - 10e
02/03 - Third Division - 1e
03/04 - Second Division - 1e
04/05 - First Division - 2e
05/06 - Premier League - 10e
06/07 - Premier League - 2e
Het is ff doorbijten in t begin, maar het is uiteindelijk wel het leukste. Dit is m'n opstelling:
FC FC
AMC
MC MC MC
DL DC DC DR
GK
GK - Jimmy van Fessem
DR - Robbie Savage
DC - César Bostían
DC - Chris Rigott
DL - Alessandro Zamperini
MC - Lucian Sanmartean
MC - Hugo Miguel Viana
MC - Joe Cole
AMC - Tommy Smith
FC - Christian Thielsen Keller
FC - Pedras
SB1 - Steve Banks
SB2 - Kim Källstrom
SB3 - Jonas Lundén
SB4 - Darren Ward
SB5 - Jaő Ricardo
SB6 - Sean Davis
Ik zou het jullie allemaal wel een keertje aanraden om met een club als Carlisle te beginnen. En over die screenshots: die zijn fake en idd door fans gemaakt over hoe zij zich CM4 voorstellen.
Gr. JW
---SP--SP---
-----AM-----
---MC--MC---
VML------VMR
--VC-VC-VC--
-----GK-----
Met Arsenal had ik al een aantal doorgebroken "nep" spelers.
Me 11 zagen er zo een beetje uit:
SP: T.Henry - M.Klose
AM: J.Saviola
MC: R.vd Vaart - F.Totti
VM: S.Solari- K.Dyer
DC: K.Hofland T.Bramble Lucio
GK: J. Little (Fake)
Op de bank:
GK: G. Damen (fake)
DC: L. Guido (fake)
MC: F. Ljungberg
AC: J. Defoe
AC: P. Brozek (fake)
Zit nu op het werk. K zal thuis us kijken welke opstelling ik met Hertha speel. Weet ik zow niet uit me hoofd!
quote:Probeer Joao paiva, gegarandeerde hit en transfervrij...
Op dinsdag 07 mei 2002 14:32 schreef ToBe het volgende:
Nu net begonnen met Carlisle. Wordt pittig seizoen denk ik.
Geen geld om mensen te kopen is echt heel irri!
quote:Die heb ik er niet bij staan. Wel een Joel, maar daar heb ik geen geld voor (8k)
Op dinsdag 07 mei 2002 14:48 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Probeer Joao paiva, gegarandeerde hit en transfervrij...
quote:Je heb zeker een spel gestart met een minimale database:?
Op dinsdag 07 mei 2002 14:50 schreef ToBe het volgende:[..]
Die heb ik er niet bij staan. Wel een Joel, maar daar heb ik geen geld voor (8k)
quote:kan je dat ergens instellen dan?
Op dinsdag 07 mei 2002 14:57 schreef Dragonyth het volgende:[..]
Je heb zeker een spel gestart met een minimale database:?
trainen jullie je spelers ook?
Alleen hele jonge spelers, maar niet specifiek bij de training. Als me scouts zeggen dat die goed wordt zet ik um gewoon een jaar of 2 a 3 in het 2e. Dan koop ik die lui gewoon van 17 jaar.. Dus.
Mja iemand anders wel ervaringen met training?
--edit
Database moest je instelling in het hoofdscherm als je het spel opstart. Eenmaal het spel opgestart kan je dit niet meer wijzigen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonyth op 07-05-2002 15:50]
code:waarbij de AML en AMR naar voren trekkenSC
AML AMC AMR
MLC MRC
DMC
DC DC DCGK
Mijn training heb ik onderverdeeld in GK, DC, DMC, MC, AML, AMC, AMR en SC
quote:Gaan je spelers nu ook beter "er uit zien"?
Op dinsdag 07 mei 2002 15:50 schreef JSR het volgende:
Yep, mijn spelers train ik ook.
Ik speel in de volgende opstelling:code:waarbij de AML en AMR naar voren trekkenSC
AML AMC AMR
MLC MRC
DMC
DC DC DCGK
en de MLC en MRC naar de buitenkant.Mijn training heb ik onderverdeeld in GK, DC, DMC, MC, AML, AMC, AMR en SC
Worden de cijfers hoger?
quote:daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Op dinsdag 07 mei 2002 15:51 schreef Dragonyth het volgende:[..]
Gaan je spelers nu ook beter "er uit zien"?
Worden de cijfers hoger?
quote:Transfervrije mensen halen en met winst doorverkopen.
Op dinsdag 07 mei 2002 14:32 schreef ToBe het volgende:
Nu net begonnen met Carlisle. Wordt pittig seizoen denk ik.
Geen geld om mensen te kopen is echt heel irri!
quote:Ehm, waar staat groen dan voor
Op dinsdag 07 mei 2002 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stats veranderen wel een beetje. Dat kan je zien door in het trainingsscherm de stats op te roepen. Geel is dan een vaardigheid die omhoog is gegaan, en rood eentje die omlaag is gegaan. Maar het gaat niet heel hard.
ToBe> het eerste seizoen is even doorbijten, maar het volgende seizoen krijg je weer tv-rechten dus dan kan je een paar mensen halen. Probeer twee talenten uit de Premier League of First Division te huren. Vooral een scorende spits kan handig zijn. Bovendien kan je strax wat spelers transfervrij halen.
Kortom, het 1e seizoen is moeilijk, maar daarna gaat het balletje waarschijnlijk wel rollen. Succes!
-edit-
k speel altijd alsvolgt:
SC SC
AMC
AML AMR
DMC
DL DC DC DR
GK
quote:Ik heb alleen de eerste CM3, dus het kan goed zijn dat die kleuren daarna zijn veranderd. Dat was bij de eerste CM3 namelijk een last-minute verandering. Je kan ook gewoon even stats opschrijven en een paar maanden wachten.
Op woensdag 08 mei 2002 12:12 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Ehm, waar staat groen dan voor
Maar ben alweer snel aangenomen bij Monaco. Stonden toen ik kwam 19e op de ranglijst.
Maar Monaco had ook wel wat geld en na wat slim inkopen (oudere spelers waren transfer vrij) zoals Walter Gaitan e.a. het seizoen netjes afgemaakt en 9e geworden.. en das net genoeg voor UEFA te spelen.
Nu aangekomen in het nieuwe seizoen. Weer een aantal oude spelers gecontracteerd: Sol Campbell, Mark van Bommel, Thierry Henry. (ook Solari, Landzaat, Paauwe en Bakke)
En nog een paar talenten gehaald.
Heb net eerste wedstrijd erop zitten tegen Lille.. en met
3-0 gewonnen!
Heb veel met Newcastle gespeeld omdat dat een van mijn favoriete clubs is en verder vanalles en nog wat. Speel ook meestal 3-5-2.
ff een vraagje...hoe stel je in welke speler je captain wordt??(cm01/02)
ben nu bezig met bristol rovers...ongeslagen in de 3 division
quote:klopt jah. bij Tactics in ieder geval. Ik kijk altijd naar wie het meeste invloeg heeft.
Op dinsdag 21 mei 2002 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Sleep de aanduiding Capt )dacht ik' naar de speler die je wilt bij Tactiek.
Maar of het werkt geen idee.
--
Ben trouwens alweer weg bij Monaco. In 1 seizoen kampioen geworden, en toen weggegaan voor een lekker baantje in de modewereld van Milaan (AS Milan)
Daar zit ik nu 2 seizoenen (zit nu in 2012-2013) Enuh heb flink wat aankopen gedaan en ga voor het kampioenschap!
quote:Ze zijn inderdaad niet officieel, ik ken de jongen die ze gemaakt heeft namelijk
Op maandag 06 mei 2002 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zijn dat echte shots? Ze hadden eerst ook op de site een wedstrijd waarbij gamers zelf hun zelfgemaakte shots konden insturen. Maar het ziet er mooi uit.
* Mr_Brownstone is een bezoeker van CM Messageboard
taribo west, speelt ergens in afrika, kost wel een paar centen (¤ 5.000.000 ongeveer) maar dan heb je ook wat
Heb eindelijk de hand weten te leggen op een volledige versie van het spel. Speel nu met Millwall (net begonnen) en ga voor promotie binnen een jaar...I'll update you soon
wanneer komt 02/03 uit? kan niet wachten
quote:www.thedugout.net
Op dinsdag 21 mei 2002 22:30 schreef ToBe het volgende:
waar haal je die updates?
Wil ook wel eens wat anders proberen :-)wanneer komt 02/03 uit? kan niet wachten
quote:Hij komt ieder jaar, zolang ik mij kan herinneren, in oktober/november uit (met een demo in september). En wat ik er van heb gehoord is dit dit jaar ook het geval. Maar het officiele antwoord van SIgames is "Hij komt uit wanneer hij klaar is"
Op maandag 06 mei 2002 17:40 schreef BobRooney het volgende:
Beetje onduidelijk, maar goed, en volgens sommige sites staat de release pas gepland voor 2003..dat zou erg kut zijn imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |