abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77325153
Regelmatig wordt er door de anti-Wilders mensen (mezelf incluis) gewezen op de overeenkomsten tussen de PVV (en Wilders) en de NSDAP (en Hitler). Deze vergelijkingen zijn veelal gestoeld op uitspraken van Dhr. Wilders.

Aangezien ik weinig weet van het programma van de PVV, vraag ik me eigenlijk af wat de verschillen zijn tussen de programma's van beide partijen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:42:03 #2
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77325186
I am not impressed by your performance
pi_77325209
Ik vind het gejaag met alle middelen, al dan niet "koosjer" op de PPV behoorlijk op een vervolging lijken inmiddels.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_77325274
Dus weet je ook weinig van Wilders af, dus mag je hem niet vergelijken met Hitler

knuppel
pi_77325297
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
Dus weet je ook weinig van Wilders af, dus mag je hem niet vergelijken met Hitler

knuppel
Als je goed leest, doet hij dat ook niet......
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:46:20 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_77325343
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef RvLaak het volgende:
... anti-Wilders mensen (mezelf incluis) ...

... ik weinig weet van het programma van de PVV...
Je bent tegen iets waar je niks van af weet?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_77325360
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:42 schreef GSP het volgende:

Ik meen het eigenlijk serieus... Politiek vind ik interessant. En de laatste tijd valt het mij op dat de PVV-stemmers veelal in de media (ook op bijv. Geenstijl) worden "vertegenwoordigt" door de tokkie's die deze aanhang rijk is.

Nu hebben alle partijen zo hun tokkie's en het lijkt me niet dat deze mensen echt representatief kunnen zijn voor een aanhang van een partij met in potentie tientallen zetels in de tweede kamer.

Een dusdanige aanhang, impliceert een programma dat breder is dan enkel de uitspraken van Dhr. Wilders. Of een massa-psychose.
pi_77325464
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je bent tegen iets waar je niks van af weet?
helaas wordt mijn beeld van Dhr. Wilders vooral bepaald door wat er in de media komt. De laatste tijd heb ik geen tijd gehad om mezelf te verdiepen in de standpunten van de PVV, aangezien er andere zaken prioriteit hebben. Maar de uitspraken van Dhr. Wilders, als de kopvoddentaks, zorgen wel voor een behoorlijke aversie richting deze man en zijn partij.

Lijkt mij niet eerlijk tov de PVV. Aangezien ik niet mijn beeld wil baseren op een onderbuik gevoel, dit topic .
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:51:50 #9
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_77325538
Hitler was een vegetarier, Wilders lust hoofddoekjes rauw.
Wilders wil criminelen met familie en al uitzetten, Hitler haalde hele families juist op uit het buitenland.
Hitler schonk veel aandacht aan kust- en dijkbewaking, Wilders vindt klimaatverandering een hoax.
Géén kloon van tvlxd!
pi_77325855
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Lezen...
pi_77326061
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Montov het volgende:
Wilders wil criminelen met familie en al uitzetten, Hitler haalde hele families juist op uit het buitenland.
Hitler schonk veel aandacht aan kust- en dijkbewaking, Wilders vindt klimaatverandering een hoax.
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_77326402
Wilders heeft een zeemeeuw als symbool, Hitler een adelaar
Wilders heeft geen snor, Hitler wel
Hitler kwam van buiten Duitsland en trouwde een Duitse, Wilders kwam van Nederland en trouwde iemand van buiten Nederland
pi_77326489
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Montov het volgende:
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 januari 2010 @ 11:19:19 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77326554
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef RvLaak het volgende:
Regelmatig wordt er door de anti-Wilders mensen (mezelf incluis) gewezen op de overeenkomsten tussen de PVV (en Wilders) en de NSDAP (en Hitler).
Ik zou terug gaan naar de opticien en het geld terug vragen van je bril.
Die werkt duidelijk niet.

OT.
Tot nu toe blijft het bij een hoop geschreeuw van Wilders waar Hitler de daar bij het woord voegde.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77326646
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:19 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

Ik zou terug gaan naar de opticien en het geld terug vragen van je bril.
Die werkt duidelijk niet.
Klopt, maar ik vergelijk de 2 waar de vergelijkingen, imo, terecht zijn.
quote:
OT.
Tot nu toe blijft het bij een hoop geschreeuw van Wilders waar Hitler de daar bij het woord voegde.
Veel geschreeuw en weinig daden is logisch natuurlijk. De PVV regeert immers niet. Net als de SP, Groen Links, PvdD, SGP, D66, TON, etc.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 januari 2010 @ 11:24:25 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77326746
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vergelijk de 2 waar de vergelijkingen, imo, terecht zijn.
[..]

Veel geschreeuw en weinig daden is logisch natuurlijk. De PVV regeert immers niet. Net als de SP, Groen Links, PvdD, SGP, D66, TON, etc.
Wilders zal nooit een staatsgreep uitvoeren omdat die nooit zal lukken.
Dus de vergelijking met Hitler strand daar al.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77326801
NSDAP -> anti joden
PVV -> pro joden
pi_77326882
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wilders zal nooit een staatsgreep uitvoeren omdat die nooit zal lukken.
Dus de vergelijking met Hitler strand daar al.
Kan, kan ook zo maar wel gebeuren. Hetzelfde geldt voor de overige extremere partijen. SP, GL bijvoorbeeld.
pi_77326912
Een GroenLinks staatsgreep?
pi_77326915
Marokkaanse reljongeren zijn te vergelijken met nazi's hoe ze complete wijken zuiveren van transeksuelen en homo's zoals in Utrecht Zuilen en het Amsterdamse uitgaansleven verpesten door Nederlandse meisjes lastig te vallen door hen aan te raken en uit te schelden voor hoer. Makkelijk hoor vergelijkingen maken.
pi_77326975
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef DrDentz het volgende:
Een GroenLinks staatsgreep?
Bij voorbeeld
pi_77326987
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef Mylene het volgende:
Marokkaanse reljongeren zijn te vergelijken met nazi's hoe ze complete wijken zuiveren van transeksuelen en homo's zoals in Utrecht Zuilen en het Amsterdamse uitgaansleven verpesten door Nederlandse meisjes lastig te vallen door hen aan te raken en uit te schelden voor hoer. Makkelijk hoor vergelijkingen maken.
En daarom wil ik de verschillen weten .
  Forum Admin woensdag 27 januari 2010 @ 11:41:56 #23
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_77327423
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En daarom wil ik de verschillen weten .
Begin zelf eens met wat huiswerk. Zoek de partijpunten van de NSDAP eens op bijvoorbeeld. Zo is het nogal gelul in de ruimte. Verder zijn de mensen die graag de door jou genoemde vergelijking maken juist de tokkies.
Alles maar in hokjes plaatsen om een mening te kunnen vormen getuigt niet bepaald van intelligentie.
pi_77327738
Geert Wilders wordt door de extreem-rechtse Stefan Wijkamp een 'jodenknecht' genoemd en dit, een knecht zijn voor Joden, is toch niet iets dat men A. Hitler in de schoenen kan schuiven.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 27 januari 2010 @ 11:49:36 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77327767
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Kan, kan ook zo maar wel gebeuren. Hetzelfde geldt voor de overige extremere partijen. SP, GL bijvoorbeeld.

Jij denk serieus dat hier een staatsgreep gedaan kan worden???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')