Als je goed leest, doet hij dat ook niet......quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
Dus weet je ook weinig van Wilders af, dus mag je hem niet vergelijken met Hitler
knuppel
Je bent tegen iets waar je niks van af weet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef RvLaak het volgende:
... anti-Wilders mensen (mezelf incluis) ...
... ik weinig weet van het programma van de PVV...
Ik meen het eigenlijk serieus... Politiek vind ik interessant. En de laatste tijd valt het mij op dat de PVV-stemmers veelal in de media (ook op bijv. Geenstijl) worden "vertegenwoordigt" door de tokkie's die deze aanhang rijk is.quote:
helaas wordt mijn beeld van Dhr. Wilders vooral bepaald door wat er in de media komt. De laatste tijd heb ik geen tijd gehad om mezelf te verdiepen in de standpunten van de PVV, aangezien er andere zaken prioriteit hebben. Maar de uitspraken van Dhr. Wilders, als de kopvoddentaks, zorgen wel voor een behoorlijke aversie richting deze man en zijn partij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent tegen iets waar je niks van af weet?
Lezen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je goed leest, doet hij dat ook niet......
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Montov het volgende:
Hitler was een vegetarier, Wilders lust hoofddoekjes rauw.
Wilders wil criminelen met familie en al uitzetten, Hitler haalde hele families juist op uit het buitenland.
Hitler schonk veel aandacht aan kust- en dijkbewaking, Wilders vindt klimaatverandering een hoax.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:51 schreef Montov het volgende:
Hitler was een vegetarier, Wilders lust hoofddoekjes rauw.
Wilders wil criminelen met familie en al uitzetten, Hitler haalde hele families juist op uit het buitenland.
Hitler schonk veel aandacht aan kust- en dijkbewaking, Wilders vindt klimaatverandering een hoax.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je goed leest, doet hij dat ook niet......
Ik zou terug gaan naar de opticien en het geld terug vragen van je bril.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef RvLaak het volgende:
Regelmatig wordt er door de anti-Wilders mensen (mezelf incluis) gewezen op de overeenkomsten tussen de PVV (en Wilders) en de NSDAP (en Hitler).
Klopt, maar ik vergelijk de 2 waar de vergelijkingen, imo, terecht zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[..]
Ik zou terug gaan naar de opticien en het geld terug vragen van je bril.
Die werkt duidelijk niet.
Veel geschreeuw en weinig daden is logisch natuurlijk. De PVV regeert immers niet. Net als de SP, Groen Links, PvdD, SGP, D66, TON, etc.quote:OT.
Tot nu toe blijft het bij een hoop geschreeuw van Wilders waar Hitler de daar bij het woord voegde.
Wilders zal nooit een staatsgreep uitvoeren omdat die nooit zal lukken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vergelijk de 2 waar de vergelijkingen, imo, terecht zijn.
[..]
Veel geschreeuw en weinig daden is logisch natuurlijk. De PVV regeert immers niet. Net als de SP, Groen Links, PvdD, SGP, D66, TON, etc.
Kan, kan ook zo maar wel gebeuren. Hetzelfde geldt voor de overige extremere partijen. SP, GL bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wilders zal nooit een staatsgreep uitvoeren omdat die nooit zal lukken.
Dus de vergelijking met Hitler strand daar al.
En daarom wil ik de verschillen wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef Mylene het volgende:
Marokkaanse reljongeren zijn te vergelijken met nazi's hoe ze complete wijken zuiveren van transeksuelen en homo's zoals in Utrecht Zuilen en het Amsterdamse uitgaansleven verpesten door Nederlandse meisjes lastig te vallen door hen aan te raken en uit te schelden voor hoer. Makkelijk hoor vergelijkingen maken.
Begin zelf eens met wat huiswerk. Zoek de partijpunten van de NSDAP eens op bijvoorbeeld. Zo is het nogal gelul in de ruimte. Verder zijn de mensen die graag de door jou genoemde vergelijking maken juist de tokkies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En daarom wil ik de verschillen weten.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, kan ook zo maar wel gebeuren. Hetzelfde geldt voor de overige extremere partijen. SP, GL bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |