Anita heeft me geturned.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef Juup© het volgende:
Sinds wanneer val jij op vrouwen?
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Dastan het volgende:
Die Ed is echt een sul trouwens. Vooral in Wat Gaan We Nu Eten dringt Anita zich extreem op de voorgrond en staat Ed er... maar een beetje bij.Wel vermakelijk.
Smerige soccermom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad. En zij alles ook zo overdreven uitspreken incl gebaren
.
Je ziet aan alles dat zij de initiatiefnemer van dit hele gebeuren isquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:23 schreef Dastan het volgende:
Die Ed is echt een sul trouwens. Vooral in Wat Gaan We Nu Eten dringt Anita zich extreem op de voorgrond en staat Ed er... maar een beetje bij.Wel vermakelijk.
"Ik heb een idee, Ed! We gaan een plaatje opnemen!...... Jawe-hel! Toe nou! Wordt hartstikke leuk! Toe NOU!!!!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat zij de initiatiefnemer van dit hele gebeuren is
Precies wat ik in gedachten hadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:31 schreef Dirk het volgende:
[..]
"Ik heb een idee, Ed! We gaan een plaatje opnemen!...... Jawe-hel! Toe nou! Wordt hartstikke leuk! Toe NOU!!!!"
Oh my God!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat jij met zo'n clip doet is echt keiharde postmoderne tekst- en beeldanalyse, Dirk. Volgens mij kan je hier best op promoveren. Zie je het zitten om je nog drie jaar met Anita en Ed bezig te houden?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:10 schreef Dirk het volgende:
En kijk eens wat ik heb sinds vanochtend!
Ik ben ZO gelukkig!
http://twitpic.com/10a33i.
Met dank aan Apebeer.
Je smaak is er wel op vooruit gegaan Dirk. Anita is lekkerder dan dat Buffymens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:19 schreef Dirk het volgende:
Ik heb overigens nog wat dingen uitgezocht. De clip is gefilmd in een Chinees restaurant genaamd Nieuw Eiland Tholen. Exotische naam ook!. Het Sambal-Bij Chineesje werkt er inmiddels niet meer, maar haar naam ben ik helaas niet te weten gekomen. Hierover later meer.
Dit was het weer..
Je bent een echte baasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:19 schreef Dirk het volgende:
Ik heb overigens nog wat dingen uitgezocht. De clip is gefilmd in een Chinees restaurant genaamd Nieuw Eiland Tholen. Exotische naam ook!. Het Sambal-Bij Chineesje werkt er inmiddels niet meer, maar haar naam ben ik helaas niet te weten gekomen. Hierover later meer.
Dit was het weer..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:27 schreef Stefan het volgende:
Je smaak is er wel op vooruit gegaan Dirk. Anita is lekkerder dan dat Buffymens.
Ik doe wel evenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef m0m0 het volgende:
Wie wilt deze topic gaan mailen naar Coldhoef v.o.f.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |