held dat ie isquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
De toilet gewoon gebruiken en toegeven!
Moet ie ook nooit gaan zeuren over anderen die onsportief zijn!quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:55 schreef Godtje het volgende:
Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest als het Djokovic wasquote:
Ik noem dit niet onsportief. Hij moest naar de toilet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet ie ook nooit gaan zeuren over anderen die onsportief zijn!
Hij moest toch al naar de wc, waar doen we werkelijk moeilijk overquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe de reacties waren geweest als het Djokovic was.
Onder druk blijven presteren en tijdens tempo wisselingen blijven presteren is is een belangrijk onderdeel in veel sporten en maakt vaak het verschil tussen winst en verlies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
gmtaquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
nee joh, dat was deel van de onsportieve tactiek van Federer...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat sowieso. De instorting van Davydenko was later pas.
Federer ging naar de wc...quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef LaTiNo het volgende:
Wow, ik ging van huis weg met 2-6 1-2 en toen ik op mijn werk aankwam was het al 2-6 6-3 4-0
wtf happened man....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Dat is dan ook totaal niet relevant. Het gaat om het feit dat hij toegeeft het voor andere doeleinden te hebben gebruikt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij moest toch al naar de wc, waar doen we werkelijk moeilijk overDat hij 30-60 seconden langer weg was dan wanneer hij was gaan joggen. Je kunt moeilijk verwachten dat hij niet gaat als hij wel moet.
Het kwam hem niet ongelegen uit dat hij moest, nee. Maar dat maakt het geen onsportieve actie als hij vervolgens gaat met in zijn hoofd het idee dat daardoor hij wat minder lang in de zon hoeft te spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is dan ook totaal niet relevant. Het gaat om het feit dat hij toegeeft het voor andere doeleinden te hebben gebruikt.
Denk je echt dat dat serieus was? Bij de vraag daarvoor gaf hij als antwoord dat de zon hem lastig viel. En daarna kwam de vraag over de toilet break en vertelde hij dat verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is dan ook totaal niet relevant. Het gaat om het feit dat hij toegeeft het voor andere doeleinden te hebben gebruikt.
Dat zeg ik ook niet, het zal mij een zorg zijn of hij dat doet. Ik zei alleen dat het bij Federer als een geniale zet wordt gezien, terwijl iedereen bij iemand als Djokovic zou schreeuwen dat het onsportief is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het kwam hem niet ongelegen uit dat hij moest, nee. Maar dat maakt het geen onsportieve actie als hij vervolgens gaat met in zijn hoofd het idee dat daardoor hij wat minder lang in de zon hoeft te spelen.
Ik lette even niet op tijdens het betreffende moment, dus ik weet het nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat serieus was? Bij de vraag daarvoor gaf hij als antwoord dat de zon hem lastig viel. En daarna kwam de vraag over de toilet break en vertelde hij dat verhaal.
Ik kan me niet voorstellen dat hij echt denkt dat het wat uitmaakt of hij 40 seconden later terugkomt na zijn plassen. Die zon is dan echt niet ineens een meter opgeschoven.
Lijkt mij dat hij het als grap gebruikte.
Het wordt niet gezien als een geniale zetquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het zal mij een zorg zijn of hij dat doet. Ik zei alleen dat het bij Federer als een geniale zet wordt gezien, terwijl iedereen bij iemand als Djokovic zou schreeuwen dat het onsportief is.
Fed's worst?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef Szura het volgende:
Van mijn part trekt ie zich af met de Playboy in z'n hand en komt ie met een rood hoofd terug.
Zal mijn een worst wezen wat ie daar doet en hoe lang ie erover doet.
Klopt maar niet tijdens de wedstrijdquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef mitt het volgende:
Toch is het wel een aanwinst, ipv alleen maar die wedstrijden.
Prima zet van Eurosport.
bij azerenka tegen zvonoreva was ie in vorm hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:11 schreef Tim86 het volgende:
Theo Bakker bij mannentennis is wel te pruimen ja..bij vrouwentennis absoluut niet. Dan zit hij letterlijk alleen maar te zuchten haha
Ja, die heb ik ook gezien..was inderdaad een zeldzame traktatie voor hem. Toen heeft hij ook wel 30 keer gezegd in de derde set dat dit de beste wedstrijd van het toernooi wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:14 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
bij azerenka tegen zvonoreva was ie in vorm hoor![]()
en Theo heeft verstand van tennis...alleen komt ie te vaak met de zwakke putnen van iemandquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
Theo Bakker, de zelfingenomen zure zak... het is dat Edward van Cuilenborg nog erger is
De toilet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik noem dit niet onsportief. Hij moest naar de toilet.
Creatief wel omdat het ook goed uitkwam maar geheel binnen de sportieve regels.
Inderdaad, die hoort zichzelf zo graag pratenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Szura het volgende:
Alles beter dan Edje met z'n maffe uitspraken en die opsommingen van hem steeds.
"De rust, de kracht, de mentale kracht, de precisie, Serena Williams"
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef Klopkoek het volgende:
Erg jammer dat twee Chinese dames in de halce finales staan
Ja mensen die toilet zeggen zijn echt een stelletje paupers...quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De toilet?![]()
Een wc heet zo'n ding trouwens.![]()
Federer.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind Chinese vrouwen sowieso al een afknapper. Laat staan als ze een racket in de hand hebben en een rokje aan hebben. Verschrikkelijk.
Goodall is een baas met Wimbledon. Supertoffe analyses altijd tijdens de wedstrijd met die animatiesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:31 schreef kevin_ het volgende:
Die Engelse gasten van Betfair zijn echt werelds, Jason Goodall and Robbie Koenig. Jammer dat je die nooit hoort tijdens Grand Slams.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja mensen die toilet zeggen zijn echt een stelletje paupers...WC ftw!
Is dat er dan ook buiten de grandslams?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:37 schreef franklop het volgende:
vind game set and mats altijd wel leuk om te zien rond de slams
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kapsel van Djokovic. Ben ik de enige die zich daar mateloos aan irriteert
Die's lief.quote:
Ik vind dat haar geniaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dat kapsel van Djokovic. Ben ik de enige die zich daar mateloos aan irriteert
dat gaat sowieso nietquote:
quote:Jammer trouwens dat de avondpartij vandaag Djokovic - Tsonga is en niet Davy - Fed. Denk dat die laatste toch een stuk boeiender is dan Djoko die Tsonga gaat vegen (hoop ik en denk ik).
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Hahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Yesse het volgende:
Hahaha: "En toch is dit, als we de fouten van Tsonga even wegdenken, een van de betere games. " De commentator probeert positief te blijven
Is maar van korte duurquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef Fukjoeman het volgende:
Djoko lijkt er nu toch wat beter in te komen.
Mwah. Hij ziet er voorlopig weer aardig uit. En wat Vaduz zegt, even een setje tanken wellicht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef Chriz2k het volgende:
Het moet wel heel raar gaan wil Djoko nog winnen.
Het is toch killing voor je gesteldheid, maar hopelijk was het tijdelijk. Ik heb het zelf ook eens gehad, echt een hel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt waarschijnlijk een setje tanken en onderwijl wat herstellen/ frisser worden.
Slecht advies. Als je de kans aangeboden krijgt om met Martin te mogen drinken. Moet je die altijd pakken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:40 schreef Reya het volgende:
De les voor Djokovic: duik nooit de avond voor de wedstrijd met Martin Verkerk de kroeg in.
Neuh.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef kevin_ het volgende:
Heeft Djokovic nou echt overgegeven op de baan?
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:46 schreef kevin_ het volgende:
Heeft Djokovic nou echt overgegeven op de baan?
hij had wel goed vastgesteld dat de eerste twee sets tranentrekkend slecht warenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:05 schreef kevin_ het volgende:
De opgave van Nadal gisteren gelijk stellen met de opgave van Djoko vorig jaar tegen Nadal. Dan snap je er werkelijk waar toch niks van als commentator.
Set 3 en 4 waren niet veel beter hoor. In allebei de sets bakte 1 van de 2 er niets van.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
hij had wel goed vastgesteld dat de eerste twee sets tranentrekkend slecht waren
Huh?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef mitt het volgende:
Federer hoeft iig nergens bang voor te zijn.
Hij ziet er uit alsof hij je hoofd er af kan bijten... Brr.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit niet angstaanjagend is weet ik het ook niet meer.
Voor de halve finale bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit niet angstaanjagend is weet ik het ook niet meer.
Dag van te voren zegt tie af, of int even wat entree euro'squote:Op woensdag 27 januari 2010 14:32 schreef Yesse het volgende:
Kan Djokovic mooi vervroegd naar Rotterdam
Ik verwacht er niet erg veel van, maar ben benieuw of dit een opkomende nieuwe nr 1 isquote:Skivedette Bode Miller gaat tennissen
NEW YORK - De Amerikaanse skivedette Bode Miller hoopt deze zomer een wildcard te bemachtigen voor de US Open tennis. De Amerikaanse tennisbond kondigde dinsdag nationale play-offs aan, waarbij wildcards voor zowel de kwalificaties als het hoofdtoernooi van het grandslamevenement te verdienen zijn.
Miller, drievoudig wereldkampioen op de ski's en winnaar van twee zilveren olympische medailles, is dolenthousiast. Hij is namelijk ook handig met een racket. In 1996 was hij schoolkampioen in Maine. ,,Tennis is altijd al een deel van mijn leven geweest.
De US Open play-offs is een geweldig concept en ik kijk er naar uit om mee te doen. Het is ook een mooie uitlaatklep na de Olympische Spelen en het wereldbekerseizoen.'' Miller verschijnt half februari aan de start van de Olympische Spelen in Vancouver.
De play-offs, verdeeld over zestien regiotoernooien, vinden plaats van april tot juni. De inschrijving begint maandag. Lidmaatschap en 125 dollar inschrijfgeld zijn de enige vereisten. Per toernooi mogen 256 spelers meedoen. (ANP/AFP)
In dat geval speel ik de XL-game uit... dus mijn stem heb jequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jullie vergeten dat er bijna elk jaar een verrassende finalist moet komen in Melbourne. Ik zeg Fedje - Cilic
Wat een gruwelijke held is het toch ook die Millerquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:26 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet erg veel van, maar ben benieuw of dit een opkomende nieuwe nr 1 is![]()
En wat Murray betreft, ik hoop dat hij Delpo op de US in de voetsporen treed, eerst Nadal en dan Federer in de finale verslaan.
Tsonga - Murrayquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In dat geval speel ik de XL-game uit... dus mijn stem heb je
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij ziet er uit alsof hij je hoofd er af kan bijten... Brr.
Dat staat er nou toch ook ongeveer? Bovendien, zolang is het topique niet meer open denk ik ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
Kan de TT misschien worden veranderd in:
Australian Open 2010 #9: met de 23e GS-semi op rij voor Fed
Ongeveer wel, maar niet dat het op rij is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat staat er nou toch ook ongeveer?
Da's waar, maar ik dacht aan het nageslacht.quote:Bovendien, zolang is het topique niet meer open denk ik ...
Ccccccccccccombo-breakerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:48 schreef TheGeneral het volgende:
Poll: Wie wint de Australian OpenRoger Federer Andy Murray Jo-Wilfried Tsonga Marin Cilic
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dag van te voren zegt tie af, of int even wat entree euro's
Eurosport.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:12 schreef Q.E.D. het volgende:
Waar kan ik dit live bekijken?
Site/zender?
Murray komt ook op de BBC. Federer denk ik niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Ok, die staat niet meer in m'n tv.Thx.
Ok, dan zeg ik alvast hup Cilicquote:
Waarom niet beide partijen op vrijdag? dit is vrij ongebruikelijk toch?quote:
Gebeurde volgens mij de laatste jaren wel op meer GS dat de SF niet op dezelfde dag waren. De vrouwen SF's zijn dan wel weer op dezelfde dag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet beide partijen op vrijdag? dit is vrij ongebruikelijk toch?
Oke, ik hoop dat Federer er geen last van heeft als hij van Tsonga wint in een lange partij. Maar goed, er zit toch een dag tussen. En Federer slaapt 11 a 12 uur per etmaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gebeurde volgens mij de laatste jaren wel op meer GS dat de SF niet op dezelfde dag waren. De vrouwen SF's zijn dan wel weer op dezelfde dag.
Moet niet uitmaken denk ik, de winnaar van vrijdag heeft sowieso een dikke 40 uur rust tot de finale.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oke, ik hoop dat Federer er geen last van heeft als hij van Tsonga wint in een lange partij. Maar goed, er zit toch een dag tussen. En Federer slaapt 11 a 12 uur per etmaal.
Dat moet enge zijn. Misschien slaapt Federer al die veertig uur wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet niet uitmaken denk ik, de winnaar van vrijdag heeft sowieso een dikke 40 uur rust tot de finale.
Federer-Murray, Murray, omdat ik dat al een paar weken denk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat moet enge zijn. Misschien slaapt Federer al die veertig uur wel.![]()
Wie denk jij dat er in de finale komen en waarom en wie denk je dat de finale wint en waarom?
Federer-Murray hoop ik in elk geval maar ik hoop echt dat Federer dan wint.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer-Murray, Murray, omdat ik dat al een paar weken denk.
Waar, maar Wimbledon tegen Roddick was ook een enorme strijd en het US Open ging hij zelfs onderuit in de finale, daarbij is Australië niet bepaald de beste Grand Slam van Federer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
Denk ook Federer - Murray. Hoewel Cilic het Murray best moeilijk kan maken. Zie de US Open. Ik denk iig als er een upset komt, dat dat in die partij zal zijn.
Ik denk dat Federer zal winnen van Murray in de finale. Laatste 2x gewonnen van Murray. Weet hoe hij hem moet bespelen. En het is een Grand Slam. Toch een andere Federer.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef Tim86 het volgende:
doen ze toch niet. misschien is bbc wel de wedstrijden van murray vast aan het herhalen
Het zal ook niet makkelijk gaan. Maar ik denk wel dat hij gaat winnen. En zo niet, dan volgens jaar weer proberen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waar, maar Wimbledon tegen Roddick was ook een enorme strijd en het US Open ging hij zelfs onderuit in de finale, daarbij is Australië niet bepaald de beste Grand Slam van Federer.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
Denk ook Federer - Murray. Hoewel Cilic het Murray best moeilijk kan maken. Zie de US Open. Ik denk iig als er een upset komt, dat dat in die partij zal zijn.
Ik denk dat Federer zal winnen van Murray in de finale. Laatste 2x gewonnen van Murray. Weet hoe hij hem moet bespelen. En het is een Grand Slam. Toch een andere Federer.
Gewoon Eurosportquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb geen stream via ATDHEHELP!
Ik ga natuurlijk geen stream kijken als ik een TV tot m'n beschikking zou hebbenquote:
De Nos streamt gewoon op hun site!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen stream kijken als ik een TV tot m'n beschikking zou hebbenEn voor die Eurosport Player moet je betalen, daar heb ik natuurlijk ook geen zin in...
Dus ze betalen voor de hele Australian Open en zenden maar 3 wedstrijden uit? Da's ook geldverspilling eigenlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:30 schreef Bramaldo11 het volgende:
Omdat de Australian Open vooral 's nachts bezig is, krijg je met live-uitzendingen niet veel kijkers. Daarnaast is het vrij duur om die wedstrijden vanuit Australië met de satelliet te stralen naar Nederland, wat moet als je het live wilt uitzenden. En daarnaast heb je nog vele andere kosten als je het live uit gaat zenden.
Het is dus geen apart pakket dat ze gekocht hebben. En een halve finale eind van de ochtend heeft natuurlijk meer kans op veel kijkers dan Thiemo de Bakker 's nachts om drie uur tegen Roddick.
Maar heb over het algemeen het idee dat ze niet veel geld uitgeven voor tennis.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:30 schreef Bramaldo11 het volgende:
Omdat de Australian Open vooral 's nachts bezig is, krijg je met live-uitzendingen niet veel kijkers. Daarnaast is het vrij duur om die wedstrijden vanuit Australië met de satelliet te stralen naar Nederland, wat moet als je het live wilt uitzenden. En daarnaast heb je nog vele andere kosten als je het live uit gaat zenden.
Het is dus geen apart pakket dat ze gekocht hebben. En een halve finale eind van de ochtend heeft natuurlijk meer kans op veel kijkers dan Thiemo de Bakker 's nachts om drie uur tegen Roddick.
Ze betalen niet. Ze hebben standaard de rechten, omdat die in handen liggen van de EBU in Europa. Dus de NOS betaalt er niets voor en kunnen uitzenden wat ze willen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus ze betalen voor de hele Australian Open en zenden maar 3 wedstrijden uit? Da's ook geldverspilling eigenlijk
Niet helemaal. Want ze kunnen voor deze rechten samenvattingen uitzendenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze betalen niet. Ze hebben standaard de rechten, omdat die in handen liggen van de EBU in Europa. Dus de NOS betaalt er niets voor en kunnen uitzenden wat ze willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |