abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77324226
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Volgens mij leef je een beetje in een droomwereld als je denkt dat je mensen iets "aan kunt leren" door je op een bepaalde manier te gedragen. Ze zullen je hooguit een aso vinden.
mensen leren snel genoeg dingen aan als de uitkomst in hun voordeel is hoor
Ja doei.
pi_77324235
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef Ladidadida het volgende:

Volgens mij leef je een beetje in een droomwereld als je denkt dat je mensen iets "aan kunt leren" door je op een bepaalde manier te gedragen. Ze zullen je hooguit een aso vinden.
Ik rijd in een BMW, dus dat laatste vinden ze al bij voorbaat.
pi_77324249
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik rijd in een BMW
he bah, ben jij er zo een?
Ja doei.
pi_77324298
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef motorbloempje het volgende:

he bah, ben jij er zo een?
Ja.

Wat overigens wel grappig is, is dat wanneer je in een VW (geen golfje!!) rijdt men eerder geneigd is ruimte voor je te maken dan wanneer je in een BMW rijdt.
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:11:45 #55
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_77324357
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mensen leren snel genoeg dingen aan als de uitkomst in hun voordeel is hoor
Maar zo zullen zij het niet zien, dus dan ben je nog nergens
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:13:44 #56
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77324410
Ik denk dat ook hier een tienjaarlijks herexamen (verplicht bij verlengen van je rijbewijs) een uitkomst zou zijn! Zoveel mensen die simpelweg niet meer weten hoe het hoort, laat staan dat ze het ook daadwerkelijk doen.
En dat terwijl juist in het verkeer de bedoeling is dat iedereen de regels kent, dat bespaart simpelweg levens. En 4 of 5 keer herexamen in je leven, hoe erg kan dat nou zijn?
censuur :O
pi_77324440
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ja.

Wat overigens wel grappig is, is dat wanneer je in een VW (geen golfje!!) rijdt men eerder geneigd is ruimte voor je te maken dan wanneer je in een BMW rijdt.
Nou! ze duwen! want ze verwachten dat je >160 rijdt in zo'n ding.

Laatst golfje van een collega meegehad omdat ik wat laptops moest afdroppen in Veenendaal. En ik ben een nette rijder gewoon 125 op de teller vind ik prima. En dat verwachten ze dus niet als je in een golfje rijdt
Ja doei.
pi_77324464
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik denk dat ook hier een tienjaarlijks herexamen (verplicht bij verlengen van je rijbewijs) een uitkomst zou zijn! Zoveel mensen die simpelweg niet meer weten hoe het hoort, laat staan dat ze het ook daadwerkelijk doen.
En dat terwijl juist in het verkeer de bedoeling is dat iedereen de regels kent, dat bespaart simpelweg levens. En 4 of 5 keer herexamen in je leven, hoe erg kan dat nou zijn?
en verplichten dat elke lesser ook meerijdt op een motor en in een vrachtwagen, om eens te ervaren hoe dat is.

Enige mensen voor wie ik ruimte creeer (zonder remmen, maar gewoon goed om je heen kijken en een gat laten vallen wat iets groter is dan normaal) overigens, zijn vrachtwagenchauffeurs met een beladen aanhanger achter zich... die zijn nu eenmaal niet ' op snelheid ' op het moment dat ze in kunnen voegen.
Ja doei.
pi_77324617
En toch moet je erg uitkijken als je op een stuk snelweg rijdt waar een invoegstrook komt, veel invoegers komen aanrijden, gooien de richtingaanwijzer aan als ze net naast je rijden en geven dan een slinger aan het stuur en zitten ze bijna bij je binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CyclingGirl op 27-01-2010 11:06:23 ]
Haters gonna hate.
pi_77324707
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

Nou! ze duwen! want ze verwachten dat je >160 rijdt in zo'n ding.
Haha zal wel ja.
quote:
Laatst golfje van een collega meegehad omdat ik wat laptops moest afdroppen in Veenendaal. En ik ben een nette rijder gewoon 125 op de teller vind ik prima. En dat verwachten ze dus niet als je in een golfje rijdt
Ik zou dat inderdaad ook niet direct verwachten, hoewel golf-rijders mij doorgaans niet zo zeer opvallen door hun snelheid, als wel door onnodig roekeloos rijgedrag.
pi_77324728
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:21 schreef CyclingGirl het volgende:
En toch moet je erg uitkijken als je op een stuk snelweg rijdt waar een invoegstrook komt, veel invoegers komen aanrijden, gooien de richtingaanwijzer aan als ze net naastje rijden en geven dan een slinger aan het stuur en zitten ze bijna bij je binnen.
Hun probleem, niet de mijne. Ik ga echt niet preventief een baantje opschuiven
pi_77324729
ze heten niet voor niets ' boomklevertjes '
Ja doei.
pi_77324749
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hun probleem, niet de mijne. Ik ga echt niet preventief een baantje opschuiven
idd. Uitkijken en EVENTUEEL uit kunnen wijken is niet verboden, maar ik ga niet sowieso opschuiven. Helaas word je daar soms dan wel toe gedwongen
Ja doei.
pi_77324943
ZEER ZEER TERECHTE KLACHT

Heb zelf een keer ruzie gehad met een vent die de autoweg opkwam en echt boos werd dat ik niet langzamer of sneller ging rijden en ook niet naar rechts ging om het erop te laten. Begint hij te pushen met zijn auto en te toeteren en gebaren te maken en gaat daarna achter mij de autoweg op en blijft nog een hele tijd links van mij rijden en druk doen.

Ja eikel, ik ga niet voor je aan de kant. Zeker niet omdat de vluchstrook nog meer dan 500 meter lang was. Echt te voor woorden dat soort figuren. En na die drukte had hij opeens ontdekt waar zijn gaspedaal was en ging er met 140 of meer vandoor
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:04:27 #65
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77328482
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:21 schreef CyclingGirl het volgende:
En toch moet je erg uitkijken als je op een stuk snelweg rijdt waar een invoegstrook komt, veel invoegers komen aanrijden, gooien de richtingaanwijzer aan als ze net naast je rijden en geven dan een slinger aan het stuur en zitten ze bijna bij je binnen.
Kom jij met de fiets op de snelweg?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77333099
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef EINZ het volgende:

[..]

Kom jij met de fiets op de snelweg?
Nee met de auto
Haters gonna hate.
pi_77333384
In Polen hebben ze sinds kort ook snelwegen en daar barst het wel van de fietsers.
  woensdag 27 januari 2010 @ 14:04:03 #68
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_77333468
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:02 schreef Alicey het volgende:
In Polen hebben ze sinds kort ook snelwegen en daar barst het wel van de fietsers.
In Nederland hebben ze sinds kort ook Polen, en ik vind dat die helemaal niet in de auto zouden mogen rijden...
censuur :O
pi_77333996
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

In Nederland hebben ze sinds kort ook Polen, en ik vind dat die helemaal niet in de auto zouden mogen rijden...
eens!

Subklacht: mensen die ACHTER een vrachtwagen langs invoegen... dat ding rijdt 90 Het liefst wil men daarna ook door naar links om de vrachtwagen in kwestie in te halen Een treintje op de linkerbaan is geboren

Gassen en rechts (langs de blokmarkering) erlangs!
There is no life after death, there is only life
pi_77334384
Dat linkje naar het vivaforum in dat bericht van geenstijl.
Allemaal wijven die hem er zo snel mogelijk met 70 inklappen omdat het anders eng wordt en niet begrijpen waarom je hele stroken moet gebruiken.
pi_77334485
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef TijnIIE het volgende:

[..]

eens!

Subklacht: mensen die ACHTER een vrachtwagen langs invoegen... dat ding rijdt 90 Het liefst wil men daarna ook door naar links om de vrachtwagen in kwestie in te halen Een treintje op de linkerbaan is geboren

Gassen en rechts (langs de blokmarkering) erlangs!
Ik voeg ook regelmatig achter een vrachtwagen in, als er voor mij een rijtje auto's rijd ga ik daar niet vlak achter zitten zodat ik vlak voor een vrachtwagen in moet voegen., levensgevaarlijk die vrachtwagen kan amper weten dat je voor hem rijdt dan. Dan maar achter een vrachtwagen iets af laten zakken, gas open en naar links. Daar scheelt de 2 liter motor dan wel moet ik zeggen.

Sowieso als het druk is bij een invoegpunt laat ik een flink gat vallen naar de auto voor me zodat ik nieuwe ruimte heb om in te voegen. (Zolang ik daarmee niemand achter mij hinder)
pi_77336254
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef RemcoDelft het volgende:

Als ik weer eens zo'n busje zonder richting aan te geven met 80 km/h de hoek om zie zetten om vervolgens over een zebrapad rechts een auto in te halen in een 30-zone heb ik dat gevoel ook wel eens..
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:16:51 #73
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77336500
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:16 schreef TijnIIE het volgende:
Subklacht: mensen die ACHTER een vrachtwagen langs invoegen
Het andere uiteinde van die stelling is dat er van de linkerbaan wel eens een auto naar rechts zou kunnen komen, als je voor die vrachtwagen invoegt.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77337538
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:16 schreef EINZ het volgende:

[..]

Het andere uiteinde van die stelling is dat er van de linkerbaan wel eens een auto naar rechts zou kunnen komen, als je voor die vrachtwagen invoegt.
Op die plek gelden natuurlijk nog steeds de overige regels mbt invoegen die in dit topic al veelvuldig genoemd zijn.

Toch is voor een vrachtwagen meestal ruimte genoeg om in te voegen. Terwijl erachter mensen aan het dringen zijn om dat ding in te halen, vaak met treintjes van 93 km/uur rijdende mensen als gevolg.
There is no life after death, there is only life
pi_77338675
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
als je invoegstrook ophoudt en je hebt niet kunnen invoegen (wat dus betekent dat je niet kunt rijden ) moet je officieel stil staan en wachten tot je in kunt voegen. De vluchtstrook in het verlengde van de invoegstrook mag hiervoor NIET gebruikt worden

Nee, dis is niet 'veilig', maar als het je gebeurt, moet je je pasje/papiertje maar door de shredder laten halen
Cut me some slack.
Ik moet regelmatig vlak na een scherpe bocht zonder overzicht via een zeer korte oprit de autoweg op.
Dan kan ik plankgas met mijn 1200 kilo voortgesleurd door een gierend 50 pk grasmaaiermotortje net aan 65 km/uur halen voor ik de opdoemende vangrail kop.
Ik moet dan maar hopen dat er tijdens zware spits een gaatje naast me valt op het kritieke moment dat ik een enigszins acceptabele niet crash veroorzakende snelheid heb kunnen maken.
Nu is het altijd goed gegaan maar heb wel een paar peentjes moeten zweten.
Ik heb een fatsoenlijke auto nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rafelbaard op 27-01-2010 16:42:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')