abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77422710
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jij geniet daarvan? Als rechtsje?

Het is toch walgelijk. Alsof andere autoconsortiums al hun auto's bij dezelfde dealer neerzetten... dat willen ze niet eens. Een Nissan GT-R vind je ook niet bij de Nissan dealer om de hoek, om zelfs aan te geven dat binnen een merk duidelijke 'schotten' bestaan.
Een GT-R is nogal een shock om te zien voor de gemiddelde Nissan showroom bezoeker, maar zo heel duur is die niet eens. Ruimt 100k. Bij Toyota kijkt men niet op van een Lexus LS in de showroom. Het is meer het model wat shockeert. Of Porsche en VW op een locatie. Dit zie je in het buitenland heel veel. Dealers heten daar gewoon Porsch... en verkopen ook Skoda's.

Maar eerlijk is eerlijk, de kloof tussen Spyker en Saab is te groot.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:08:41 #252
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77423182
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo zijn mensen. Niemand is hetzelfde, Klopkoek.
Je klaagt over kop en maaiveld... afgezien dat ik het niet zo zie klopt het wel dat je mensen moet waarderen die lef hebben, iets durven en grenzen verleggen... maar dat geeft niet het recht om vervolgens 'ondergeschikten' te kleineren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:09:39 #253
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77423211
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:55 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Een GT-R is nogal een shock om te zien voor de gemiddelde Nissan showroom bezoeker, maar zo heel duur is die niet eens. Ruimt 100k. Bij Toyota kijkt men niet op van een Lexus LS in de showroom. Het is meer het model wat shockeert. Of Porsche en VW op een locatie. Dit zie je in het buitenland heel veel. Dealers heten daar gewoon Porsch... en verkopen ook Skoda's.

Maar eerlijk is eerlijk, de kloof tussen Spyker en Saab is te groot.
In Nederland zie je ook wel de Audi en VW dealer naast elkaar of tegenover elkaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_77423349
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In Nederland zie je ook wel de Audi en VW dealer naast elkaar of tegenover elkaar.
Ja. Maar zoals ik al zei; de mensen die afgeven op mensen die een "dure auto" rijden zijn vaak genoeg ook de mensen die altijd nieuw kopen maar dan wel een burgerlijk hok. Een leuke auto rijden is vaak een keuze, geen luxe.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:17:54 #255
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_77423490
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:13 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ja. Maar zoals ik al zei; de mensen die afgeven op mensen die een "dure auto" rijden zijn vaak genoeg ook de mensen die altijd nieuw kopen maar dan wel een burgerlijk hok. Een leuke auto rijden is vaak een keuze, geen luxe.
Ik geef ook af op mensen die zulke auto's rijden. Of nee, beter gezegd: mensen die zo'n dure SUV rijden of echt het top segment. Die denken dat ze alles kunnen maken op de openbare weg.

Ik denk dat je die keuze wel een beetje overschat. Hoe veel van al die verkochte 5-series zullen lease bakken zijn? Ik denk behoorlijk veel maar de cijfers heb ik niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:19:28 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_77423531
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:52 schreef jeroen25 het volgende:
Vanavond:
  • Femke Halsema (GroenLinks) volgt voor 'Pauw & Witteman' het verhoor van de voormalige Britse premier Tony Blair over de Irak-oorlog.
  • Schaakmeester Hans Böhm vertelt over het 19-jarige Noorse schaakwonder Magnus Carlsen, nummer 1 op de wereldranglijst.
  • Plus:
    - Volgens Adjiedj Bakas wordt polygamie een trend.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 29 januari 2010 @ 17:46:29 #257
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_77424326
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je klaagt over kop en maaiveld... afgezien dat ik het niet zo zie klopt het wel dat je mensen moet waarderen die lef hebben, iets durven en grenzen verleggen... maar dat geeft niet het recht om vervolgens 'ondergeschikten' te kleineren.
    Ach, zo wereldschokkend was het niet. Als je zo'n positie bezit moet je van je af willen bijten. En je moet zeker niet aardig gevonden willen worden. Af en toe iemand laten schrikken, om te tonen wie de baas is. Dat geldt trouwens niet alleen voor CEO's maar voor gezagsdragers in het algemeen, politieagenten, leraren, voetbaltrainers, filiaalmanagers etc. Het hangt ook af van je persoonlijke stijl. Lief hoef je sowieso niet te zijn. Als je maar wel weer vrede durft te stichten, niet rancuneus bent, in elk opzicht de touwtjes in handen houdt. Dat deed Muller ook, hij relativeerde heel netjes het sarcasme van zijn eerdere opmerking naar die Saabmeneer.

Soms vraag ik me wel eens af Klopkoek, in welk donker sprookjesbos jij verzeild bent geraakt. Hoeveel kwaad zie jij in de wereld?
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_77425276
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 17:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik geef ook af op mensen die zulke auto's rijden. Of nee, beter gezegd: mensen die zo'n dure SUV rijden of echt het top segment. Die denken dat ze alles kunnen maken op de openbare weg.

Het is niet duur als je het kan betalen. Alles is relatief.

Trouwens, waarom zou je niet een dikke bak mogen kopen als je er hard voor hebt gewerkt? Of je dan een SUV wil hebben of een mooie sportwagen is weer een ander verhaal. Net als met horloges, de een houdt van breitling de ander van patek philippe.

En hoe je er bij komt dat mensen met dure bakken denken dat ze alles kunnen maken op de openbare weg is mij een raadsel. Gewoon lariekoek. Ondernemers zorgen er ook voor dat mensen kunnen werken en nemen daarvoor grote risico's. Mogen ze dan nog even wel de auto rijden die ze willen?
    "Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
      vrijdag 29 januari 2010 @ 22:51:45 #259
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77434252
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach, zo wereldschokkend was het niet. Als je zo'n positie bezit moet je van je af willen bijten. En je moet zeker niet aardig gevonden willen worden. Af en toe iemand laten schrikken, om te tonen wie de baas is. Dat geldt trouwens niet alleen voor CEO's maar voor gezagsdragers in het algemeen, politieagenten, leraren, voetbaltrainers, filiaalmanagers etc. Het hangt ook af van je persoonlijke stijl. Lief hoef je sowieso niet te zijn. Als je maar wel weer vrede durft te stichten, niet rancuneus bent, in elk opzicht de touwtjes in handen houdt. Dat deed Muller ook, hij relativeerde heel netjes het sarcasme van zijn eerdere opmerking naar die Saabmeneer.
    Hoe kom je aan deze wijsheid? Waarom ben jij een aanhanger van de theorie 'lieve/aardige mensen eindigen onderaan'?
    quote:
    Soms vraag ik me wel eens af Klopkoek, in welk donker sprookjesbos jij verzeild bent geraakt. Hoeveel kwaad zie jij in de wereld?
    Ik vraag me dat ook bij conservatief getinte mensen zoals jou af. Die zien de mens als inherent slecht en wantrouwen de maatschappij. Dat zou nog tot daar aan toe zijn maar diezelfde figuren zorgen er voor dat de mensheid ook zo in elkaar steekt.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      vrijdag 29 januari 2010 @ 22:57:18 #260
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_77434490
    Wat verwachten de haantjes vanavond van de uitzending?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_77434520
    Zo maar es kijken...
    pi_77434631
    Achnee, die Adjiedj Bakas. Verschrikkelijk figuur.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:06:51 #263
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77434848
    Bakas vind ik inderdaad ook een soort gare pooier

Wat halsema gaat zeggen kan ik denk ik wel van te voren uittekenen.

Vink af:
    - Geen zelfkritiek
    - Geen spijt
    - Grijze plaat
    - Blind achter de VS aanlopen
    - Onbevredigend
    - Doof geweest
    - Wegwuiven
    - Hooghartig

Zoiets.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_77434850
    Die Blair gelooft inmiddels in zijn eigen leugens .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:08:35 #265
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77434924
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef venomsnake het volgende:
    Die Blair gelooft inmiddels in zijn eigen leugens .
    Zo zijn de meeste mensen Die overtuigen zichzelf van hun eigen keuze die ze gemaakt hebben. dat moet je in zulke functies een beetje hebben, helaas.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:09:47 #266
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_77434977
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
    Bakas vind ik inderdaad ook een soort gare pooier

Wat halsema gaat zeggen kan ik denk ik wel van te voren uittekenen.

Vink af:
    - Geen zelfkritiek
    - Geen spijt
    - Grijze plaat
    - Blind achter de VS aanlopen
    - Onbevredigend
    - Doof geweest
    - Wegwuiven
    - Hooghartig

Zoiets.
    Klopt ook wel in dit geval.

Wat lult die ene kerel nu.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:10:37 #267
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_77435010
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
    Wat verwachten de haantjes vanavond van de uitzending?
    Femke, haar vind ik steeds mooier. Of ik ben een verschrikkelijke sexist of men mag mij weer als linkse geilaard afficheren.

Adjiedj, tja. Praat goed anderen na.

Wie zijn de anderen? Ik kijk.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:11:36 #268
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77435057
    DE mensen die in dat onderzoekcommissietje zitten
    quote:
    The committee of inquiry, the members of which were chosen by Gordon Brown,[8] comprises:[3][9]

Sir John Chilcot (chairman), a career diplomat and senior civil servant who was previously a member of the Butler Review.
    Sir Lawrence Freedman, a military historian, and Professor of War Studies at King's College, University of London. His memo outlining five tests for liberal military intervention was used by Tony Blair in drafting his Chicago foreign policy speech.
    Sir Martin Gilbert, a historian who supported the invasion of Iraq and claimed in 2004 that George W. Bush and Tony Blair may one day "join the ranks of Roosevelt and Churchill."[10]
    Sir Roderic Lyne, former Ambassador to Russia and to the United Nations in Geneva, previously served as private secretary to Prime Minister John Major.
    The Baroness Prashar, a crossbencher, member of the Joint Committee on Human Rights, and the current chairwoman of the Judicial Appointments Commission.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:12:04 #269
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77435075
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Klopt ook wel in dit geval.

Wat lult die ene kerel nu.
    "ongelijk niet toegeven".... was ik vergeten
    Deuger, Woke & Gutmensch
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:12:36 #270
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77435104
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Femke, haar vind ik steeds mooier. Of ik ben een verschrikkelijke sexist of men mag mij weer als linkse geilaard afficheren.

Adjiedj, tja. Praat goed anderen na.
    Wie zijn de anderen? Ik kijk.
    Hoe bedoel je? Hij verzint het niet zelf allemaal?
    Deuger, Woke & Gutmensch
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:13:27 #271
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_77435145
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_77435208
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Nee, ik heb dat ook. Gewoon een mooie vrouw.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:15:49 #273
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_77435225
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
    DE mensen die in dat onderzoekcommissietje zitten
    [..]
    Ik ben ook nog steeds voor de inval in Irak.

Maar ik ben voor terugtrekking uit Afghanistan.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:15:58 #274
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_77435237
    Schuiken.
      vrijdag 29 januari 2010 @ 23:16:16 #275
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_77435250
    Femke is inderdaad een leuk meisje om te zien.
    Poef.....gone! ©golfer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')