quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:11 schreef Neleos het volgende:
Oasis??
denk/ hoop hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 02:29 schreef bukgeit het volgende:
Haha, Blur. Grapje van Neleos?
Nee, helaas. Ik dacht dat ik Liam Gallagher zag links. Die dubbele vraagteken was omdat Noel niet op de foto stond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:29 schreef bukgeit het volgende:
Haha, Blur. Grapje van Neleos?
Dat is Om, maar voor Om speelden ze in?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef bukgeit het volgende:
Om
Die zijn niet zelf gewond, die komen voldaan terug van een heerlijke slacht+eet partijquote:
Overzicht: http://www.dwarves.de/vtexte/discography.htmquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zijn niet zelf gewond, die komen voldaan terug van een heerlijke slacht+eet partijStonden er op andere hoezen van ze niet 3 dames?
owja, die heb ik notabenequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Overzicht: http://www.dwarves.de/vtexte/discography.htm
Daar ontbreekt wel 'Dwarves Must Die'.
En wat staat er in die link, hoe konden we 'm vergeten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef bukgeit het volgende:
Nou, dan weet ik het. Willie And The Poor Boys.
Als dat zo is, dan klopt die van mij niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
Hm moeilijk... heb er wel een paar. Maar meer dan 3 mag zeker niet?
Nee dus, niet meer dan drie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef belsen het volgende:808 State Front 242 999 10,000 Maniacs 22-20's 5.6.7.8's Blink 182 6025 (gitarist van Dead Kennedys) 1910 Fruitgum Company 1990s
ScottTracy +1quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
311
Blink 182
112
666
702
808 State
Front 242
999
Welk nummer van wie?quote:That's how it starts
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef bartrid het volgende:
all my friends van lcd soundsystem?
quote:Venlo, Holland'scame together in 1985, when former Disgust guitarist Pieter De Sury and drummer Martin Van Cleef joined forces with ex-Pandemonium bassist Danny Arnold Lommen, thus establishing one of the 1980s' only influential all-instrumental bands, whose legacy would impact future underground legends like sludge-mongers the Melvins, noise rockers the Jesus Lizard, and — obviously — instrumental outfits like Pelican and Explosions in the Sky.
Nee hoor, wel gewoon Gore. Rob de Frey kwam er later bey.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef bukgeit het volgende:
Nu toch twijfel. Ik mis Rob de Frey.
quote:Beginning with 1986's incredibly lo-fi, crust and feedback-laden Hart Gore LP (which saw Lommen moving to drums with the arrival of new bassist Rob Frey), Gore took their show on the road, quickly making a name for themselves around Europe and even behind the Iron Curtain, alongside other "fringe" acts like Swans, Young Gods, and Big Black.
Wat is de naam vanquote:, though, continued his downward spiral: In December 1995, he attacked a man with a metal lamp base; the following month, he vandalized a home and slapped another man; the month after that, he slapped a man who caught him trying to break into his car. Pleading no contest to the three attacks (all of which took place in L.A.) and related charges in 1996, he was sentenced to three months in jail and six in rehab. It wouldn't be his last time in drug treatment (primarily for cocaine abuse). About a month before his death, he was interviewed in a rehab center, where he shocked viewers by remarking that he wanted to die; one associate believes that he'd been in rehab nearly a dozen times by then.
Shannon Hoon was de zanger van Blind Melon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Burnett het volgende:
In die vlieg zal wel een aanwijzing zitten..., maar even geen idee
zangert Blind Melon? of was dat shannon hoon?
die was toch aan de heroïne toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Shannon Hoon was de zanger van Blind Melon.
Weet alleen dat het ook een gevalletje overdosis was...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die was toch aan de heroïne toch?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef Grobbel het volgende:
Ondertussen ook opgezocht, en het is eigenlijk nog net van voor mijn tijd.
Ik had het over de hoogtijdagen. Alsof iemand na pakweg 1991 nog ooit een plaat van die band heeft opgezet...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit sterfgeval was in 1998...
[lepel-modus]
Voor degene die nog niet gegluurd hebben, het gaat om een Amerikaanse 'zanger' die gestorven is in Duitsland...
[/lepel-modus]
Rob Pilatus dan. Die andere naam ken ik zo niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef bartrid het volgende:
Die van Milli Vanilli? Die heette toch ook Rob?
Hocus Pocus, Pilatus weg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Rob Pilatus dan. Die andere naam ken ik zo niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Felagund het volgende:
De kandidaten van Popstar die nog over zijn? Of was het X-factor wat nu weer aan de gang is.
Waarom herken ik ze trouwens?
quote:
gecheckedquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:45 schreef bukgeit het volgende:
Mad Trist - Pay The Piper
WeezerButler +1quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:32 schreef WeezerButler het volgende:
Voicst - a year and a bit
Waarbijquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:16 schreef WeezerButler het volgende:
Ricky Koole en Leo Blokhuis ??
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef bukgeit het volgende:
Dus de naam is hetzelfde als de oude club?
24 Hour Party Peoplequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:06 schreef Z het volgende:
Ik heb wel eens een film gezien waar Factory een belangrijke rol in speelde, geen idee meer hoe die film heet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
New Order - Movement
Nee, de clip is wel van een regisseur die ook wel eens een clip voor Bjork heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:52 schreef Grobbel het volgende:
Komt me vaag bekend voor... Iets van Björk?
Een ander nummer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef WeezerButler het volgende:
Herbert Gronemeyer - Halt mich gok ik
Nee, een ander dier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:20 schreef Gambolputty het volgende:
Eisbär?
denk dat dit kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Gambolputty het volgende:
Herbert Gronemeyer - Mensch?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef Gambolputty het volgende:
Herbert Gronemeyer - Mensch?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:14 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet er maar twee... Doe er je voordeel mee.![]()
2.
3.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef bukgeit het volgende:
Er is nog zo'n hoes à la Anouk/Andre WK, maar daarvoor moet ik vanmiddag even bij Plato spieken, ik weet precies waar ie ligt!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:21 schreef bukgeit het volgende:
Ik weet er ook twee:
1. Izzy Stradlin
4. Harold Melvin
Volgens mij zijn we deze ook vergeten: als we ervan uit mogen gaan dat 'ie rechts een lichtelijk blauw oog heeft en een bloedlip, Maar da's misschien discutabel... het kan ook schaduw zijn en een koortslipquote:
Bukgeit krijgt zn zin, headlockquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:40 schreef schaap001 het volgende:
De laatste is een heer en hij is een week of 2 geleden nog middels een foto gevraagd: toen kwam het juiste antwoord vrijwel meteen en dat verbaasde me toen. Dus ik dacht: hij kan wel in dit rijtje...
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:10 schreef Beregd het volgende:
joseph arthur
quote:In Groot-Brittannië proberen fans vandit te laten erkennen als godsdienst. Dat kan via een periodieke rondvraag waarbij de Britse bevolking kan aangeven wat hun geloofsovertuiging is.
Bij de vorige rondvraag in 2001 registreerden daar 390.000 inwoners zich als aanhangers van het Jedi-geloof uit de Star Wars-films. Dat "geloof" kreeg meer aanhangers dan de Sikhs, maar werd daarom nog geen officieel erkende religie.
De nieuwe rondvraag wordt georganiseerd door hetHet magazine heeft al meer dan 10.000 geloofsgenoten verzameld op een Facebookgroep. Als
wordt erkend als religie, wordt Saxon
![]()
wereldambassadeur voor vrede”.
Het is de zangerquote:
Nou ja, misschien omdat het een invalbeurt is ofzo? Overigens ben ik eens geweest bij zo'n spoken word optreden van Rollins in Paradiso: erg leuk!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef brother52 het volgende:
Die doet de laatste jaren toch alleen maar spoken word dingen?
Ik heb een paar jaar geleden een stuk van zijn spoken word optreden op Lowlands gezien. Was inderdaad erg leuk maar een beetje lastig te volgen met mijn brakke kopquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien omdat het een invalbeurt is ofzo? Overigens ben ik eens geweest bij zo'n spoken word optreden van Rollins in Paradiso: erg leuk!![]()
Nope, maar je zit wel in de goede richting.quote:Joey Cape misschien?
Fat Mike?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een stuk van zijn spoken word optreden op Lowlands gezien. Was inderdaad erg leuk maar een beetje lastig te volgen met mijn brakke kop
[..]
Nope, maar je zit wel in de goede richting.
Nee, nu zit je er weer iets verder af.quote:
Ook niet.quote:
je bent niet de enigequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef ranja het volgende:
Van de namen in de laatste 11 posts ken ik allen Henry Rollins
Dexter Holland?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook niet.
Ik zie net dat hij dit jaar met zijn eigen band op Graspop staat.
Ook niet.quote:
Die is van DYS toch?quote:
Ja en Dag Nasty en Down By Lawquote:
Op basis van de foto vallen er een aantal af (zoals Milo Auckerman en Freddy Cricien) maar ik kan nog als laatste Jason Cruz proberen en daarna ben ik leeg....quote:Nee dus. Zijn eigen band is een generatiegenoot van Lagwagon.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe 'ie heet weet ik niet,maar dat is die zanger van Ignite, die volgens mij liever in een Metalband gezongen had. Ik vind z'n stijl iig niet bij de muziek passen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef ScottTracy het volgende:
Ohja, Pennywise had nog een nummer van ze gecoverd.
Dat was leuk toen ik vorig jaar Head of David live zag. This is a Fear Factory cover. Dog Day Sunrise.quote:
quote:The album's goal was to be a hard rock version of Michael Jackson's Thriller, in that every track was a potential hit single. Songs were therefore written with this concept in mind, disappointing heavy metal fans. One song, "," was mostly written in the vein of a country ballad. The smash single, "
", was the last song written but was quickly finished within two weeks. In sharp contrast, the final version of "
" took almost a full three years to be developed but did become one of the bigger hits from the album.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef Mark het volgende:
Dat zeg ik eigenlijk alleen vanwege die country-song. Anders had ik Hysteria gezegd, het hit-album bij uitstek voor de hardrock
Mark + 1quote:The album's goal was to be a hard rock version of Michael Jackson's Thriller, in that every track was a potential hit single. Songs were therefore written with this concept in mind, disappointing heavy metal fans. One song, "Love Bites," was mostly written in the vein of a country ballad. The smash single, "Pour Some Sugar On Me ", was the last song written but was quickly finished within two weeks. In sharp contrast, the final version of "Animal" took almost a full three years to be developed but did become one of the bigger hits from the album.
Waren die niet gescheiden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:20 schreef schaap001 het volgende:
hun mega-producer Mutt Lange is getrouwd met Shania Twain
ow, zou kunnen.... in ieder geval was er ooit een huwelijkquote:
dus we kunnen weer:quote:On May 15, 2008, a spokesperson for Mercury Nashville announced that Twain and Lange were separating.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:23 schreef MadMaster het volgende:
Hij moet naast een cosmetische gebitsbehandeling ook wat aan z'n spataderen laten doen...
quote:(born January 29, 1981 in Fargo, North Dakota) is a Grammy Award-winning American blues, gospel, and rock singer, songwriter and recording artist.
's music is notable both for his unusual voice, which has been compared to that of a 40 year old blues veteran and for his guitar solos. His solo patterns have especially been noted for the constant use of wide vibratos.
.... en in ± 1998 zag schaap hem spelen op het Max Euweplein bij de opening van het Hard Rock Café, na DJ Jean (quote:In more than ten years on the road,has toured with the Rolling Stones, Buddy Guy, Aerosmith, Will Taggart, B.B. King, Blues Traveler, Micheal Rafizadeh, Jeff Beck and Sting.
In 1999, he was invited to play for a White House audience including President and Mrs. Clinton.also makes a cameo appearance in the film Blues Brothers 2000 as a janitor.
In 2004 Eric Clapton askedto play at the Crossroads Guitar Festival to raise money for the Crossroads Centre Antigua.
's younger sister, Jesse, is also a singer and was a semifinalist in the 8th season of American Idol.
... denk alleen niet dat echte amsterdammers naar het Hard Rock Café gaan, maar goed: dit was een gratis feestje, dus wie weet... en alleen al voor Guano Apes wilde ik dat weleens zienquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef lubje25 het volgende:
Misschien MadMaster, is "zijn" stad toch? ot geen idee nog.
Die is toch zwart?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:09 schreef belsen het volgende:
RL Burnstein?
Op de plek van het huidige Max Euweplein was begin/midden jaren '80 De Luchtplaats gevestigd, op, zoals de naam al doet vermoeden, de oude luchtplaats van de voormalig aan het Leidsepein gelegen gevangenis. Daar heb ik wel een hoop bands zien optreden, maar op het Max Euweplein nog nooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef lubje25 het volgende:
Misschien MadMaster, is "zijn" stad toch? ot geen idee nog.
Deel 1.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:21 schreef methodmich het volgende:
Is dat die jongen die Popstars heeft gewonnen? Die heet in elk geval van Wesley.
Anders is ie zanger van de band Klein, denk ik.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:48 schreef Z het volgende:
Mark Wahlberg
quote:Ik speelde bij m’n vriendje
Maar m’n vriendje deed zo flauw
Hij speelde vals dus riep ik
Hee, ik speel niet meer met jou
Ik ben alleen naar huis gegaan
Ik ben gewoon gaan lopen langs de hoge bomenlaan
Ziek jongens, ziek.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef Berkery het volgende:
Pino - Ik weet heus wel waar ik woon
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:32 schreef Grobbel het volgende:
Brace?
quote:WHEN IT'S ALL SAID AND DONE, REMEMBER THE FEARLESS, REMEMBER THE DREAMERS, REMEMBER THOSE WHO REPRESENT THE GHETTO...THE FAIRY TALE OF NOTHING TO SOMETHING. I'M BRIEFLY SADDENED BY NEGATIVE COMMENTS, BUT I HAVE TO REMEMBER THOSE PEOPLE ARE SCARED, INCAPABLE OR JUST PLAIN IDIOTS. WE ARE THE FUCKING ROCK STARS BABY. NO COCAINE, JUST LIFE MY NIGGAS!! NO COCAINE, JUST LIFE! IT'S FUNNY TO ME WHEN FASHION BLOGGERS DOWN OUR OUFITS AND THEN SUPER JOCK OUTLANDISH SHIT ON THE RUNWAY BUT THEN THEY DRESS MAD PRUDE AND DON'T LIVE FASHION. WE LIVE IT MAN. FUCK THAT, WE LIVE IT!!! WE LIVE IT SO HARD PEOPLE LIVE THROUGH US! WE REPRESENT YOUR INNER SPIRIT!! THE CHILD IN US ALL, THE BRUTAL HONESTY, THE NAIVETY, THE BRAVE WARRIOR, THE ADRENALINE THAT ALLOWS A MOTHER TO LIFT A CAR IF HER CHILD WAS TRAPPED UNDER IT! REMEMBER, THERE WAS A TIME WHEN EVERYBODY DISSED MICHAEL JACKSON EVERY CHANCE THEY COULD. IMAGINE THE PRESSURE OF BEING A TRUE ICON. VERY FEW HUMAN BEINGS ARE STRONG ENOUGH TO TAKE CONSTANT HATE!!! IF WE DON'T DO WHAT YOU FEEL IS THE SHIT, YOU BEAT US UP VERBALLY AND MENTALLY, LIKE A CATHOLIC SCHOOL TEACHER BEATING A CREATIVE STUDENT INTO SUBMISSION. I CAN HEAR YOU SCREAMING 'COLOR INSIDE THE LINES!!!' WELL FUCK YOUR COLORING BOOK, COLOR BY NUMBERS APPROACH TO LIFE. AT THE END OF THE DAY WHO ARE WE HURTING??? OH "THE NEW BLACK???" SINCE BARACK IS PRESIDENT BLACKS DON'T LIKE FUR COATS, RED LEATHER, AND FRIED CHICKEN ANY MORE?! WHEN YOU TRULY UNDERSTAND CULTURAL SETTINGS, BOUNDARIES, AND OUR MODERN DAY CASTE SYSTEMS, THEN YOU CAN FEEL THE GLORY AND PAIN FROM THE DAYS OF KINGS IN AFRICA TO THE NEW KINGS OF THE MEDIA. LET THE BALL PLAYERS DANCE AFTER THEY SCORE! IT'S LIFE MY NIGGAS, IT'S LIFE! REMEMBER CLOTHING IS A CHOICE. WE WERE BORN NAKED!!! FRESH IS AN OPINION, LOVE IS OBJECTIVE, TASTE IS SELECTIVE, AND EXPRESSION IS MY FAVORITE ELECTIVE. NO MORE POLITICS OR APOLOGIES!!!"
Een top nummertje imho.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef Berkery het volgende:
Pino - Ik weet heus wel waar ik woon
Inderdaad, zijn blogs zijn wel vaker zo schreeuwerig en overdreven.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad het juiste gehalte geschiftheid voor zoiets.
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Cesaria Evora?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:39 schreef Mark het volgende:
Bessie Smith?
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad het juiste gehalte geschiftheid voor zoiets.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Jim Reeves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |