quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef SatinCare het volgende:
Blauwe ogen zijn lelijk, bruine zijn mooist
die obsessie isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Want?ik heb er geen obsessie mee
het is mooi, maar bruin is ook mooi hoor
Hm lijkt me niet heel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik wel 'ns proberen.![]()
Is al gebeurd, heb -4 aan beide ogenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
masallah wik, voor het boze oog op je ogen komt.
Hoogstwaarschijnlijk zal het ook zwaar tegenvallen hoor, maar toch wil ik het proberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm lijkt me niet heel lekker trouwens.
Lokum met poedersuiker en koekjes > lokum met chocola eromhene.
ik heb altijd al een aversie gehad jegens mensen met blauwe ogen en donker haarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jaloezie jegens onze felgekleurde medemens?
IHVk probeerde weer even stoer zijn modkrachten te gebruiken om de lapo te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke is nou de eckte eckte topic? Ik word helemaal crazy!
Jemigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb altijd al een aversie gehad jegens mensen met blauwe ogen en donker haar![]()
blond haar blauwe ogen vind ik dan weer geen probleem ?
vraag me niet waarom ?
Mensen die twee keer achter elkaar reageren enkel om een nieuw topic te plaatsen. Kansloooooooooos!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVk probeerde weer even stoer zijn modkrachten te gebruiken om de lapo te krijgen.
Turken en macht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVk probeerde weer even stoer zijn modkrachten te gebruiken om de lapo te krijgen.
Jongen ik gunde jou dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deed ik dat danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Surenas het volgende:
[..]
Mensen die twee keer achter elkaar reageren enkel om een nieuw topic te plaatsen. Kansloooooooooos!
dievanwikuiteraardquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke is nou de eckte eckte topic? Ik word helemaal crazy!
Lokum tussen een biscuitjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm lijkt me niet heel lekker trouwens.
Lokum met poedersuiker en koekjes > lokum met chocola eromhene.
Jaloers!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb altijd al een aversie gehad jegens mensen met blauwe ogen en donker haar![]()
vraag me niet waarom ?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me niet waarom ?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus je vind me niet aantrekkelijk? Ik heb ook bruin haar en bruine ogen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaloers!
Hoe kun je een aversie hebben tegen mensen met blauwe ogen en donker haar? Dat is juist superr. Blond haar en blauwe ogen daarentegen is(niet dat dat lelijk is hoor, maar het is saai en standaard, net als donker haar en donkere ogen).
Donker haar en lichte ogen.
macht rulesquote:
Niet zo jaloers hequote:
Donkerhaar en bruine ogen is ook oké hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaloers!
Hoe kun je een aversie hebben tegen mensen met blauwe ogen en donker haar? Dat is juist superr. Blond haar en blauwe ogen daarentegen is(niet dat dat lelijk is hoor, maar het is saai en standaard, net als donker haar en donkere ogen).
Donker haar en lichte ogen.
Chinezen en aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dus je vind me niet aantrekkelijk? Ik heb ook bruin haar en bruine ogen!
Neeehee, ik heb toch netjes tussen haakjes gezet dat het niet perse iets te maken heeft met aantrekkelijkheid. Maar het voegt zeker weten wel iets toe! De vorm en grootte van een oog is net zo belangrijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dus je vind me niet aantrekkelijk? Ik heb ook bruin haar en bruine ogen!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze vinden jou toch schattiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze vinden jou toch schattiger.
op wie en waarom zou ik jaloers moeten zijn?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet-blonde haarkleuren.Ook waar, blond en al helemaal ginger vind ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool story, Hansel.
wat een droom.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die heeft via PM al toegegeven blauwe ogen te preferen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet-blonde haarkleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is er mis met ginger?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik baal nu zo dat ik geen smilies mag gebruiken.quote:
Op mensen met donker haar en blauwe ogenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
op wie en waarom zou ik jaloers moeten zijn?
I know. Maar je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Donkerhaar en bruine ogen is ook oké hoor.
Hey we gunnen wik ook zijn moment toch.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je miste me he.. ik ga zo weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Hoezo Chinees? Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik baal nu zo dat ik geen smilies mag gebruiken.
Je hebt besloten dat het niet mag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee nu gaan we weer stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bruin haarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know. Maar je snapt best wat ik bedoel.
Btw, jij hebt gewoon donkerblond haar.
je bent echt geen aryaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Surenas het volgende:
[..]
Mensen die twee keer achter elkaar reageren enkel om een nieuw topic te plaatsen. Kansloooooooooos!
Jawel, maar niet die ene waarvan je spontaan zelfmoordneigingen krijgt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ja ik wou jullie niet irriterenquote:
Oke...oke..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey we gunnen wik ook zijn moment toch.
[..]
Nee, donkerblond.quote:
Gewoon een Paki.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mooi maar beetje te eng de blik op deze foto.
Mijn foto kijkt leuker.
Te donker huidskleur, ogen komen niet helemaal goed uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, donkerblond.![]()
Ik vind donker haar en lichte ogen mooi als de haren echt zwart zijn.
Zo dus (volgens mij had ik deze foto al eerder geplaatst, maar toch):
[ afbeelding ]
ik heb een aversie jegens ...... en dan ben ik meteen jaloers?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op mensen met donker haar en blauwe ogenzo kwam je bericht wel over...
Zij heeft helemaal geen donkere huidskleur, misschien lijkt dat op de foto zo, maar ze is juist best licht. En deze foto had ik gemaakt met mijn mobiel. Ik plaats een andere keer wel een betere foto.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Surenas het volgende:
[..]
Te donker huidskleur, ogen komen niet helemaal goed uit.
Deze dan:quote:
daarom!quote:
Ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
WIKKIEE WAKKIEIEE WAKKIIEIEE WIKKIEE EDIKKEEE
Werkt niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef Surenas het volgende:
[..]
Deze dan:
[ afbeelding ]
Ook Afghaans.
Dit antwoord is zo grappig.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is een Afghaans meisje.
Volgens mij ene foto van toen Amerika Afghanistan binnenviel.
Dat is van National Geographic. Als je bij Google Afbeeldingen 'Afghan girl' intypt, zie je hoe ze er tegenwoordig uitziet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
zin klopt niiet dudequote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit antwoord is zo grappig.![]()
Ayca zegt dat die foto haar bang maakt en jij beantwoordt het met dat het een Afghaans meisje is...
nee is klassieke NGC fotoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
ihvk, de grote broer/vader..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Klopt. maar ik dacht misschien wordt ze minder eng als ze het verhaal erachter kent.
FREAKYquote:
Wat aardigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Klopt. maar ik dacht misschien wordt ze minder eng als ze het verhaal erachter kent.
Ze heeft een grote snottebel.quote:
Te lang in Nederland gezeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slechte vertaalmachine.![]()
Trouwens arya (jij) kent veel turken.
het was niet negatief bedoeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb een broertje van 11, misschien gedraag ik me af en toe iets te 'broers'.
Jij bent echt geen Turk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Surenas het volgende:
[..]
Te lang in Nederland gezeten.
Inan yaa beni dogru soyliyorum
Dit zijn gewoon enorme grammticale fouten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Surenas het volgende:
[..]
Te lang in Nederland gezeten.
Inan yaa beni dogru soyliyorum
Azeri.quote:
Azeri-Turken praten ook niet zo.quote:
Sommige stammen wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze heeft een grote snottebel..
Maar hebben Afghanen nou vaak zo'n aparte haar/oogkleur combinatie?
waarom in hemelsnaam een ava van babak en je user name surenas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Zal ik het dan maar verklappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooi danik zie een sigaretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooi dandie ziet er wel leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Hoge jukbeenderen. Typisch aan Turken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, Aziatisch uitziende Turk met blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Valt het jullie ook op hoe sterk hun Mongoolse trekken zijn, ondanks de blauwe ogen en lichte haren (zie snor)?
'Viese'quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga tegen sinan abi zeggen hoor niet van die viese knipogen doen..
gemenerik..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens
hehe nu kan ik ze chanteren
opvallend jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, Aziatisch uitziende Turk met blauwe ogen.
[ afbeelding ]
Valt het jullie ook op hoe sterk hun Mongoolse trekken zijn, ondanks de blauwe ogen en lichte haren (zie snor)?
als je haar voorstelt aan mensen zeg je dan ook altijd "ze is een beetje mollig, maar let daar niet op"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een nichtik ben een beetje jaloers op haar ogen
waar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
TSS MSSS
alshet je niet bevalt, daar is de deur
Beloon haar voor minder eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Jep, ze vreet alleen veel echt jammer
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je haar voorstelt aan mensen zeg je dan ook altijd "ze is een beetje mollig, maar let daar niet op"
Arme mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef IHVK het volgende:
Ik ken Hazaren alleen door 'De Vliegeraar'
Dat is niet wat ik bedoel. De Turken in Mongolië en nog meer naar het noorden toe zijn over het algemeen licht (blond haar, blauwe/groene ogen) maar hebben hele sterke Mongolide trekken. Kijk, bij Tataren zie je dat ook, maar die zien er meer uit als een mix, de Mongolide trekjes bij Tataren zijn niet zo sterk. Je kan duidelijk zien dat ze de laatste paar eeuwen gemixt zijn. De mix tussen Europees en Aziatisch bij de Turken in het noorden van Mongolië daarentegen gaat echt duizenden jaren terug, daarom ook dat ze er zo Aziatisch uit kunnen zien maar tegelijk ook lichte haren en lichte ogen kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoge jukbeenderen. Typisch aan Turken.
Neeequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je haar voorstelt aan mensen zeg je dan ook altijd "ze is een beetje mollig, maar let daar niet op"
Nee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb jij geen deur op je kamer......
hoe dat dan?quote:
Maaktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
stiekem ben ik zelfs een kleuter
ik ben 4 hihihihihiihi
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
ik denk dat ze nu wel snapt wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
Als je goed bent in deuren maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij zou echt een goede dichter zijn.![]()
Zal ik een deur voor je maken?
Ze zijn jarenlang echt vervolgd door de soennietische Taliban.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
In het verhaal was het behoorlijk zielig ja.
Talibanquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Surenas het volgende:
[..]
Ze zijn jarenlang echt vervolgd door de soennietische Taliban.
ach zal wel meevallen lijkt me en de mensen die dat zouden zeggen zijn gewoon triestquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In plaats van dat ze naar haar ogen zouden kijken zouden ze meteen gaan klagen dat ze dik was
Sarcasme?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:00 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem is toch geweldig in haar soort vinden jullie ook niet?
Klopt, maar de hoge jukbeenderen zie je vaak bij alle Turkse volkeren terug, hoe gemixt ze ook zijn. Dat wilde ik zeggen. Kijk bijvoorbeeld naar Dinara Safina (Tataarse Turk)...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. De Turken in Mongolië en nog meer naar het noorden toe zijn over het algemeen licht (blond haar, blauwe/groene ogen) maar hebben hele sterke Mongolide trekken. Kijk, bij Tataren zie je dat ook, maar die zien er meer uit als een mix, de Mongolide trekjes bij Tataren zijn niet zo sterk. Je kan duidelijk zien dat ze de laatste paar eeuwen gemixt zijn. De mix tussen Europees en Aziatisch bij de Turken in het noorden van Mongolië daarentegen gaat echt duizenden jaren terug, daarom ook dat ze er zo Aziatisch uit kunnen zien maar tegelijk ook lichte haren en lichte ogen kunnen hebben.
Hazara's zijn een mix tussen Mongools en Turks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:58 schreef Surenas het volgende:
Hazara zien er ook best wel vaak ''licht'' uit.
dat is dan weer geen verrassingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
stiekem ben ik zelfs een kleuter
ik ben 4 hihihihihiihi
Ik heb het alleen maar erger gemaakt met die spoilerquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
ach zal wel meevallen lijkt me en de mensen die dat zouden zeggen zijn gewoon triest![]()
leuke dame, mooie ogen en ik vind haar echt niet dik
Je privacy, wat gebeurt er?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee gewoon een trap die naar boven leidt.
Geen deur.
Mwoah aan de andere kant, iemand op Fok! zou er wel een opmerking over kunnen maken, het is typisch voor Fok!.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het alleen maar erger gemaakt met die spoiler![]()
neh valt idd wel mee,
ze is 16 te jong voor jou!
balen man!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het alleen maar erger gemaakt met die spoiler![]()
neh valt idd wel mee,
ze is 16 te jong voor jou!
Ja maar ik zie duidelijk het verschil tussen die man en haar. Tataren hebben niet van die Mongolide trekjes zoals Tuvan Turken en de Kazachstanen in Mongolie dat hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, maar de hoge jukbeenderen zie je vaak bij alle Turkse volkeren terug, hoe gemixt ze ook zijn. Dat wilde ik zeggen. Kijk bijvoorbeeld naar Dinara Safina (Tataarse Turk)...
[ afbeelding ]
Kijk dit (Hazara) liedje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hazara's zijn een mix tussen Mongools en Turks.
Is dat niet irritant als je met vrienden die wél drinken uitgaat, als ze dan te veel drinken en wartaal gaan uitslaan?quote:
nuchter als een potlood, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, ben nog niet eens aangeschoten joh, nuchter als een potlood
Hazara's praten geen Turks noch Mongools. Hun taal is een Iraanse taal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk dit (Hazara) liedje.![]()
Ik versta sommige dingen gewoon.
Ja daaromquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah aan de andere kant, iemand op Fok! zou er wel een opmerking over kunnen maken, het is typisch voor Fok!.
Alleen de visualisering was grappig, dat je iemand voorstelt en je zegt, 'ze is een beetje mollig, maar let daar niet op'
Ga naar het corpsquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Lang haar bij jongens(mits goed verzorgd
)
Ja aangeschoten is leuk, dronken zijn ze niet leuk,quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet irritant als je met vrienden die wél drinken uitgaat, als ze dan te veel drinken en wartaal gaan uitslaan?
Dit was geen wartaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet irritant als je met vrienden die wél drinken uitgaat, als ze dan te veel drinken en wartaal gaan uitslaan?
Da's waar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik zie duidelijk het verschil tussen die man en haar. Tataren hebben niet van die Mongolide trekjes zoals Tuvan Turken en de Kazachstanen in Mongolie dat hebben.
Zo is dat, aangeschoten is het beste, bij dronken ben je te verquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja aangeschoten is leuk, dronken zijn ze niet leuk,![]()
(tenzij je geïnteresseerd bent in alle persoonlijke geheimen)
maar gebeurt ook niet heel vaak gelukkig. keertje per maand hoogstens.
Huidskleur, wenkbrauwen, ogen. Iraniers hebben vaak een bronzen huidskleur, waardoor ik ook makkelijk onderscheid kan maken tussen Arabieren en Iraniers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef Surenas het volgende:
Hoe zien jullie overigens het verschil tussen een Turk en een Iranier?
Bronzen huidskleur? Leg eens uit (foto)?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Huidskleur, wenkbrauwen, ogen. Iraniers hebben vaak een bronzen huidskleur, waardoor ik ook makkelijk onderscheid kan maken tussen Arabieren en Iraniers.
Hmm, er schijnen heel veel Turkse woorden in hun taal te zitten. Vandaar dat het bekend klonk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar ik zie duidelijk het verschil tussen die man en haar. Tataren hebben niet van die Mongolide trekjes zoals Tuvan Turken en de Kazachstanen in Mongolie dat hebben.
Dronken mensen zijn echt de irritantste soort mensen die er bestaan, nou ja, bijna dan. Ze gedragen zich over het algemeen beschamend.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo is dat, aangeschoten is het beste, bij dronken ben je te ver
Ik ken ook een Iraniër die bij het corps zit en geen Turken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Zitten er eigenlijk Turken bij het corps? Ik ken wel een iranier die erbij zit, maar geen Turken.
Matjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil geen matje of Iraans golvend haar
Ben ik sowieso al te laat mee, de enige vereniging die me wel een beetje leuk leek was de roeivereniging, en van wat ik hoor is het daar ook wel tof. Heel vrijblijvend, en mensen doen het echt puur voor het plezier, niet omdat iets moet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef IHVK het volgende:
Maar wil je bij geen enkele vereniging wik?
Klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn echt de irritantste soort mensen die er bestaan, nou ja, bijna dan. Ze gedragen zich over het algemeen beschamend.
Ik kan het niet echt uitleggen, maar een Turk herken ik meestal al aan z'n blik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef Surenas het volgende:
Hoe zien jullie overigens het verschil tussen een Turk en een Iranier?
Ja, ze kennen geen grenzen meer.. Sommigen worden heel aanhankelijk en lief, wat apart als je als mannen onder elkaar bent, anderen worden agressief en irritantquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn echt de irritantste soort mensen die er bestaan, nou ja, bijna dan. Ze gedragen zich over het algemeen beschamend.
Ik heb geen foto bij de hand. Maar de donkere Iraniërs die ik ken hebben echt een aparte (hele mooie ook) huidskleur. Heel anders dan dat je bij Arabieren of Noord-Afrikanen ziet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Surenas het volgende:
[..]
Bronzen huidskleur? Leg eens uit (foto)?
Kan je volgend jaar niet gaan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik sowieso al te laat mee, de enige vereniging die me wel een beetje leuk leek was de roeivereniging, en van wat ik hoor is het daar ook wel tof. Heel vrijblijvend, en mensen doen het echt puur voor het plezier, niet omdat iets moet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Matjeswtf iraans golvens haar? je bent niet iraans en hebt waarschijnlijk geen golvend haar
duss?
Echt doenscoor je vast meer 'sma'tjes' mee (jouw woorden..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Sma'tjes heb ik van Wik en fok!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Matjeswtf iraans golvens haar? je bent niet iraans en hebt waarschijnlijk geen golvend haar
duss?
Echt doenscoor je vast meer 'sma'tjes' mee (jouw woorden..)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Ja maar hij is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het hoeft niet zo lang
![]()
Gewoon kijkje nemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben ik sowieso al te laat mee, de enige vereniging die me wel een beetje leuk leek was de roeivereniging, en van wat ik hoor is het daar ook wel tof. Heel vrijblijvend, en mensen doen het echt puur voor het plezier, niet omdat iets moet.
quote:
Tsja, ik weet het niet. Van degene die ik heb bezocht was Skadi de enige een beetje chille, maar ze zitten nu wel ver wegquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan je volgend jaar niet gaan?
Als ik uit zo wonen zou ik denk ik wel bij een vereniging gaan. (ook bij een vrijblijvende)
turkenkeuringquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan het niet echt uitleggen, maar een Turk herken ik meestal al aan z'n blik.Ik let dan ook op de structuur van de botten in het gezicht (jukbeenderen, etc.) en de vorm van de ogen.
Skadi is toch de beste roeivereniging van Nederland?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet. Van degene die ik heb bezocht was Skadi de enige een beetje chille, maar ze zitten nu wel ver weg.
Je hebt overigens flink veel 'lichte' Iraniers hoor. Zie hieronder een foto van Iraanse studenten. Als iemand zegt dat het Turken zouden zijn, hoe zou je dan zien dat ze dat niet zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb geen foto bij de hand. Maar de donkere Iraniërs die ik ken hebben echt een aparte (hele mooie ook) huidskleur. Heel anders dan dat je bij Arabieren of Noord-Afrikanen ziet.
Zie je wel het is leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu foto's van bilmi, borte en satincare gezien, op 1 dag
En ik dacht dat ík hier de pimp was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu foto's van bilmi, borte en satincare gezien, op 1 dag
Allez Njord!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Skadi is toch de beste roeivereniging van Nederland?
Ik zou wel gaan.
![]()
Naja ik niet, want ook daar draait het vooral om zuipen. Maar als ik jou was.
Spreek je jezelf altijd tegenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Skadi is toch de beste roeivereniging van Nederland?
Ik zou wel gaan.
![]()
Naja ik niet, want ook daar draait het vooral om zuipen. Maar als ik jou was.
Zijn duidelijk geen Turken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Surenas het volgende:
[..]
Je hebt overigens flink veel 'lichte' Iraniers hoor. Zie hieronder een foto van Iraanse studenten. Als iemand zegt dat het Turken zouden zijn, hoe zou je dan zien dat ze dat niet zijn?
[ afbeelding ]
Klik voor groter resolutie.
Ik bedoel daarmee. Je kunt 'Ik zou wel gaan' ook gebruiken om iemand iets aan te raden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spreek je jezelf altijd tegen.
Weet ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee. Je kunt 'Ik zou wel gaan' ook gebruiken om iemand iets aan te raden.![]()
Dus dat je het niet letterlijk moet nemen.
Joahquote:
Ik heb niet gezegd dat er geen lichte Iraniërs zijn. Ik zei dat de getinte (dus niet de witte) Iraniërs vaak een aparte huidskleur hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Surenas het volgende:
[..]
Je hebt overigens flink veel 'lichte' Iraniers hoor. Zie hieronder een foto van Iraanse studenten. Als iemand zegt dat het Turken zouden zijn, hoe zou je dan zien dat ze dat niet zijn?
[ afbeelding ]
Klik voor groter resolutie.
Maar klopt. Het verschil tussen Turken, Arabieren en Iraniers is snel te zien. Al vinden sommige Nederlanders het lastig om een Marokkaan van een Turk te onderscheiden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat er geen lichte Iraniërs zijn. Ik zei dat de getinte (dus niet de witte) Iraniërs vaak een aparte huidskleur hebben.
Dude, het was een compliment hoor.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
JoahIk mis nog een paar mensen in mijn collectie...
Ikook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
JoahIk mis nog een paar mensen in mijn collectie...
Ik mis er nog 1 in de categorie 16 jong en gewillig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nederlanders vinden het lastig om de donker getinte Turken te onderscheiden van Marokkanen (Zo gaan ze er van uit dat alle Turken allemaal donkergetint zijn). En sommige Marokkanen en Turken lijken nou eenmaal op elkaar. Zie de Turkse zanger Muhabbet, hij zou zo een Marokkaan kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:24 schreef Surenas het volgende:
[..]
Maar klopt. Het verschil tussen Turken, Arabieren en Iraniers is snel te zien. Al vinden sommige Nederlanders het lastig om een Marokkaan van een Turk te onderscheiden.![]()
Nou, er zullen wel licht een handjevol Turken zijn die op Marokkanen lijken, maar 95% lijkt totaal niet op een Marokkaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlanders vinden het lastig om de donker getinte Turken te onderscheiden van Marokkanen (Zo gaan ze er van uit dat alle Turken allemaal donkergetint zijn). En sommige Marokkanen en Turken lijken nou eenmaal op elkaar. Zie de Turkse zanger Muhabbet, hij zou zo een Marokkaan kunnen zijn.
Er is dan ook een significant hoeveelheid Noord-Afrikaans/Berberbs bloed in Turkije, dacht ik. De familie van Cem Garipoglu (jeweetwel, die moordenaar) kom bijvoorbeeld uit Noord-Afrika (Algerije).quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nederlanders vinden het lastig om de donker getinte Turken te onderscheiden van Marokkanen (Zo gaan ze er van uit dat alle Turken allemaal donkergetint zijn). En sommige Marokkanen en Turken lijken nou eenmaal op elkaar. Zie de Turkse zanger Muhabbet, hij zou zo een Marokkaan kunnen zijn.
Ik word vaak aangezien voor een Marokkaan, Libanees en Iranier. (Door Marokkanen, Turken en Iraniers)quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef Surenas het volgende:
[..]
Nou, er zullen wel licht een handjevol Turken zijn die op Marokkanen lijken, maar 95% lijkt totaal niet op een Marokkaan.
Bij vrouwen is het verschil vaak minder snel te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik word vaak aangezien voor een Marokkaan, Libanees en Iranier. (Door Marokkanen, Turken en Iraniers)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De stad waar ik vandaan kom heeft ook veel Berber immigranten uit Marokko. Maar die zijn allemaal geassimileerd en weten waarschijnlijk niet zoveel over hun Noord-Afrikaanse afkomst.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er is dan ook een significant hoeveelheid Noord-Afrikaans/Berberbs bloed in Turkije, dacht ik. De familie van Cem Garipoglu (jeweetwel, die moordenaar) kom bijvoorbeeld uit Noord-Afrika (Algerije).
Veel Nederlanders zijn zó wereldvreemd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een Turkse vriendin die blond is en groene ogen heeft, een klasgenoot van mij dacht altijd dat ze gewoon Nederlands was. Als een Nederlander een lichte Turk op straat ziet denk hij echt niet 'Hey, een blonde Turk'.Ze merken alleen de getinte allochtonen op en denken zo dat alle Turken (of Iraniers) donker zijn.
Maar je kunt het ze toch niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn zó wereldvreemd.Mensen ook trouwens.
Trustenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga, doe ihvk de groetjes
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:32 schreef Rookert het volgende:
Zag op de terugweg nog een gestoorde vent trouwens
Liep zo over straat te praten ofzo en toen fietste er iets met een bontkraag voorbij, riep ie "oprotten vervelende teringmarokkaan, afschieten! *maakt schietbeweging*"
Kon het niet geloven
Mensen die vragen.......quote:
En toen stapte je uit de Matrix.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:32 schreef Rookert het volgende:
Zag op de terugweg nog een gestoorde vent trouwens
Liep zo over straat te praten ofzo en toen fietste er iets met een bontkraag voorbij, riep ie "oprotten vervelende teringmarokkaan, afschieten! *maakt schietbeweging*"
Kon het niet geloven
Jawel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar je kunt het ze toch niet kwalijk nemen.
Ja was ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, niet weer die smiley.Net was je nog zo blij.
wou net zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En toen stapte je uit de Matrix.
Jawel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar je kunt het ze toch niet kwalijk nemen.
Nee, echt, was echt zwaar wtf momentquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En toen stapte je uit de Matrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |