quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef SatinCare het volgende:
Blauwe ogen zijn lelijk, bruine zijn mooist
die obsessie isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Want?ik heb er geen obsessie mee
het is mooi, maar bruin is ook mooi hoor
Hm lijkt me niet heel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik wel 'ns proberen.![]()
Is al gebeurd, heb -4 aan beide ogenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
masallah wik, voor het boze oog op je ogen komt.
Hoogstwaarschijnlijk zal het ook zwaar tegenvallen hoor, maar toch wil ik het proberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm lijkt me niet heel lekker trouwens.
Lokum met poedersuiker en koekjes > lokum met chocola eromhene.
ik heb altijd al een aversie gehad jegens mensen met blauwe ogen en donker haarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jaloezie jegens onze felgekleurde medemens?
IHVk probeerde weer even stoer zijn modkrachten te gebruiken om de lapo te krijgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke is nou de eckte eckte topic? Ik word helemaal crazy!
Jemigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb altijd al een aversie gehad jegens mensen met blauwe ogen en donker haar![]()
blond haar blauwe ogen vind ik dan weer geen probleem ?
vraag me niet waarom ?
Mensen die twee keer achter elkaar reageren enkel om een nieuw topic te plaatsen. Kansloooooooooos!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVk probeerde weer even stoer zijn modkrachten te gebruiken om de lapo te krijgen.
Turken en macht.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVk probeerde weer even stoer zijn modkrachten te gebruiken om de lapo te krijgen.
Jongen ik gunde jou dit topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deed ik dat danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Surenas het volgende:
[..]
Mensen die twee keer achter elkaar reageren enkel om een nieuw topic te plaatsen. Kansloooooooooos!
dievanwikuiteraardquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke is nou de eckte eckte topic? Ik word helemaal crazy!
Lokum tussen een biscuitjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm lijkt me niet heel lekker trouwens.
Lokum met poedersuiker en koekjes > lokum met chocola eromhene.
Jaloers!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb altijd al een aversie gehad jegens mensen met blauwe ogen en donker haar![]()
vraag me niet waarom ?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
vraag me niet waarom ?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus je vind me niet aantrekkelijk? Ik heb ook bruin haar en bruine ogen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaloers!
Hoe kun je een aversie hebben tegen mensen met blauwe ogen en donker haar? Dat is juist superr. Blond haar en blauwe ogen daarentegen is(niet dat dat lelijk is hoor, maar het is saai en standaard, net als donker haar en donkere ogen).
Donker haar en lichte ogen.
macht rulesquote:
Niet zo jaloers hequote:
Donkerhaar en bruine ogen is ook oké hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaloers!
Hoe kun je een aversie hebben tegen mensen met blauwe ogen en donker haar? Dat is juist superr. Blond haar en blauwe ogen daarentegen is(niet dat dat lelijk is hoor, maar het is saai en standaard, net als donker haar en donkere ogen).
Donker haar en lichte ogen.
Chinezen en aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dus je vind me niet aantrekkelijk? Ik heb ook bruin haar en bruine ogen!
Neeehee, ik heb toch netjes tussen haakjes gezet dat het niet perse iets te maken heeft met aantrekkelijkheid. Maar het voegt zeker weten wel iets toe! De vorm en grootte van een oog is net zo belangrijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dus je vind me niet aantrekkelijk? Ik heb ook bruin haar en bruine ogen!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze vinden jou toch schattiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ze vinden jou toch schattiger.
op wie en waarom zou ik jaloers moeten zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |