Ik ben anders, kijk ik denk andersquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben irl wel anders, denk ook anders.
Of naaktpics plaatst op een forum.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens liever dat een werkgever iets ziet over een kaste dan dat hij ziet dat ik hele verhalen typ in fotoboeken van meisjes die mijn dochter zouden kunnen zijn en zelfs probeer met ze af te spreken.
Ook dat nog ja. Naaktfoto's in je eigen keukenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of naaktpics plaatst op een forum.
Ik was manager van 1 van de grootste videotheken van Nederland, lieverd, en met veel plezier vooral, totdat mijn sociale leven er onder begon te lijden. Ik zie daadwerkelijk geen enkele reden om daar lullig over te doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd dat soort mensen hoeven ze niet achter de balie van de videotheek.
(K)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
Meeste heb ik toch wel op msn, anyway ik duik nog even neer op bank.
Veel plezier nog hier.
Zelfs als een werkgever al weet dat ik dat ben en de moeite neemt om like 500 sc's door te spitten, dan ziet hij dat ik op m'n 19e met wat e-matties praat. Sowieso is een forum een pluspunt, je hebt dan tenminste een mening die je wilt ventileren en je communiceert veel met heel veel verschillende soorten mensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. Naaktfoto's in je eigen keuken. En dat praat dan over 'stel dat een werkgever het ziet'
Eerlijk jij heeft gewoon Hans.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Lakitu het volgende:
Hoe gaat een werkgever mij ooit vinden hier? Het is niet dat ik op mn CV zet dat m'n alias Lakitu is. Wat ook niet zo is aangezien ik een veel dopere nickname heb die ik niet op Fok ga zetten.
Niet eerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef ynuhh het volgende:
Meeste heb ik toch wel op msn, anyway ik duik nog even neer op bank.
Veel plezier nog hier.
Idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zelfs als een werkgever al weet dat ik dat ben en de moeite neemt om like 500 sc's door te spitten, dan ziet hij dat ik op m'n 19e met wat e-matties praat. Sowieso is een forum een pluspunt, je hebt dan tenminste een mening die je wilt ventileren en je communiceert veel met heel veel verschillende soorten mensen.
Was het leven maar zo'n feest.quote:
Ik heb niet gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Waarom die OP
En als je me dan in die godvergeten 3e kaste zet dan haal me er maar helemaal uit
Je bent een topic of twee te laat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:48 schreef Maisnon het volgende:
Waarom die OP
En als je me dan in die godvergeten 3e kaste zet dan haal me er maar helemaal uit
Alleen je posthistorie zal niet veel indruk maken, en het feit dat je anoniem gepost hebt, mocht hij of zij erachter komen ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zelfs als een werkgever al weet dat ik dat ben en de moeite neemt om like 500 sc's door te spitten, dan ziet hij dat ik op m'n 19e met wat e-matties praat. Sowieso is een forum een pluspunt, je hebt dan tenminste een mening die je wilt ventileren en je communiceert veel met heel veel verschillende soorten mensen.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen je posthistorie zal niet veel indruk maken, en het feit dat je anoniem gepost hebt, mocht hij of zij erachter komen ook niet.
Je moet je oath nog fulfillen, net als Aragorn tegenover het Army of the Dead.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je niet ingaat op die opmerkingen over je naaktfoto's. Het lijkt me nl dat ze daar gelijk mee hebben, dat is eerder iets waar een werkgever over zal vallen dan wat geflauwekul.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Alleen je posthistorie zal niet veel indruk maken, en het feit dat je anoniem gepost hebt, mocht hij of zij erachter komen ook niet.
waarom wil je hoger?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie het al, om kastes hoger te komen zal ik voortaan meer net doen alsof ik jullie geil vind en boos worden op users
Nee hoor ik mag je wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Ah ik zie het al, om kastes hoger te komen zal ik voortaan meer net doen alsof ik jullie geil vind en boos worden op users
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk dat ik mijn naam, adres, pincode en telefoonnummer hier maar neerzet. Anders ziet een toekomstige werkgever misschien wel dat ik anoniem post.
de zon gaat iig gratis opquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.
Ik weet hoeveel users er daadwerkelijk op dit forum zitten, ik kom hier al 10 jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je niet ingaat op die opmerkingen over je naaktfoto's. Het lijkt me nl dat ze daar gelijk mee hebben, dat is eerder iets waar een werkgever over zal vallen dan wat geflauwekul.
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.quote:
Jij bent door het internet heen gezakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo zou je juist niet anoniem willen zijn dan? Ik ben ook niet anoniem, ookal kunnen andere mensen mij niet vinden op internet.
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.
Ruben, 17 jaar, Zwolle. En een foto. Wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe ik eruit zie, maar naasten kunnen mij nooit vinden. Ideaal.
Ik woon niet in Zwolle, 17 jaar zijn genoeg mensen, foto is niet publicitair (ik heb even flink getest net) Geen enkele foto staat erin, alleen achter de schermen. En dat ik ruben heet kan ook geen kwaad aangezien jullie geen achternaam hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ruben, 17 jaar, Zwolle. En een foto. Wat wil je nog meer.
en dank jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.
net zoals bambiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga eens even aan Ado vragen of hij deze film wil downloaden, jeugdsentiment![]()
Dieis omdat ie een beetje zielig is
)
[ afbeelding ]
Als jij ooit je achternaam hebt gepost kan ik je vinden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Iedereen weet hier ook wel hoe ik eruit zie hoor. Relevante mensen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |