Ah zo dus, en wanneer gaan de echte mannen dit dragen dan? Of doen ze dat al in Parijs?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:19 schreef Mythik het volgende:
[..]
Na ja, die dingen worden over het algemeen gedragen door vrouwen en aangezien vrouwen hun mening over het algemeen baseren op de mening van andere vrouwen hoeven er maar een paar vrouwen mee te beginnen om de rest van de vrouwen over te krijgen
Ja, maar ik heb het nogal druk hier op het werk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten?
Oh, en TS krijg ik nog een reply op mijn PM of hoe zit dat.
Waarschijnlijk net voordat ze uit de kast komen en dus nog in de ontkenningsfase zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:25 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ah zo dus, en wanneer gaan de echte mannen dit dragen dan? Of doen ze dat al in Parijs?
Okay.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het nogal druk hier op het werk.
Komt later.
Niks ontvangen hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:33 schreef Leso_Varen het volgende:
En, heeft TS al wat fototjes rond gePMd?
mss heb hij eerst zijn foto's bekeken en zag hij dat hij niet een George Cloony is, maar eerder een Boy George.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
TS is wel een beetje een afhakertje.
Schoudertasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Hetiszover het volgende:
Gemeente, broeders en zusters,
Ik ben een man. Een echte man. Dat wil zeggen: tussen mijn benen hangt dat, wat men in arbeiderskringen 'pik' dan wel 'paul' dan wel 'penis' placht te noemen. Dit was de inleiding, de eigenlijke klacht volgt nu.
SInds korte tijd ben ik in het bezit van oorwarmers. Oorwarmers? Van die oude gebreide en zulks? Nee, oorwarmers die in de mode zijn en dus hip. In Parijs loopt iedereen er mee. Wat is nu het probleem? Er zijn mensen die mij aankijken en uitlachen en daarna zelfs betichten van het flirten met homofilie, omdat ik een kledingstuk draag wat in de mode is. Ja, want dan ben je meteen een faggot die andere mannen naait.
.
Nou beste haters, niet dus. Andere voorbeelden:
-het feit dat ik een schoudertas heb in plaats van een rugzak (nee, dat is sexy boys)
-het feit dat ik paarse/roze kleding draag
Kom eens onder je steen vandaan, domme provincialen![]()
![]()
Klacht: mensen die denken dat je homo bent omdat je meegaat met de mode
Waaromquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:
TS is wel een beetje een afhakertje.
quote:And, after all, what is a fashion? From the artistic point of view, it is usually a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.
Kan best kloppen, in dit topic vroegen ook al een aantal dames naar die oorwarmers, dus er zullen er vast meer zijn die ze leuk vinden/willen hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef Biels het volgende:
Ik voorspel dat volgende winter half nederland met oorwarmers loopt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Blote vrouwen zijn meestal mooi, blote mannen soms, maar meestal niet.
Ik vroeg en heb nog geen pm gehad, je zou me sturen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:08 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Waarom?
De mensen die foto's vragen en die leuk zijn krijgen ook foto's.
Ik heb nog geen tijd gehad en bovendien vind ik dat er iets tegenover moet staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vroeg en heb nog geen pm gehad, je zou me sturen.
Ja, je durft gewoon niet. Jij moet gewoon bewijzen aan de hand van foto's dat je er niet bij loopt als een Gordon.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad en bovendien vind ik dat er iets tegenover moet staan.
Terminaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
TS zit gewoon in de ontkenningsfase. Fase 3.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik post geen foto's hier, stuur maar een pm als je foto's wilt.
Geldt ook voor andere users.
Je bent nogal van standpunt veranderdquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad en bovendien vind ik dat er iets tegenover moet staan.
Je hoéft ook niets te bewijzen natuurlijk. Maar wat nu, moet ik ook bewijzen dat ik er niet gay uitzie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:03 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mooi ding.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus, heerlijk warm
Dit bewijst al genoeg. Als je dit had weggelaten zou je geloofwaardiger overkomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |