Engelaar heeft vandaag pas weer voor het eerst meegetraind, dus die zal niet vanaf het begin meedoen. Ikzelf zie liever Toivonen, maar ik kan begrijpen dat Rutten toch liever een controlerende speler opstelt, dus Simons.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:06 schreef Greetings het volgende:
Wat denken de PSV-fans over de verwachte opstelling van morgen?
Amrabat zal spelen voor Dzudszak en de keeper, verdediging en aanval blijven verder hetzelfde.
Maar het middenveld, hoe zal dat eruitzien? Met Simons en Engelaar terug, maar Toivonen in zulke vorm kan ik het niet voorspellen. Neem aan dat Afellay en Bakkal sowieso spelen, maar welke 3e man kiest Rutten denken jullie?
Durft hij weer aanvallend te spelen met Toivonen?
Ok, maar wat denk je dat Rutten doet? Of is het echt 50/50 tussen Toivonen en Simons?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Engelaar heeft vandaag pas weer voor het eerst meegetraind, dus die zal niet vanaf het begin meedoen. Ikzelf zie liever Toivonen, maar ik kan begrijpen dat Rutten toch liever een controlerende speler opstelt, dus Simons.
Ik denk een idd 50/50. Toivonen heeft een goede indruk achter gelaten in de pot tegen N.E.C., maar Simons is inderdaad een meer controlerende spelerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar wat denk je dat Rutten doet? Of is het echt 50/50 tussen Toivonen en Simons?
Isakssonquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, maar wat denk je dat Rutten doet? Of is het echt 50/50 tussen Toivonen en Simons?
Dat is zelfmoord tegen het middenveld van feyenoord. Tegen nec kan zo'n middenveld wel maar tegen feyenoord niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Isaksson
Marcellis Ooijer Maza Salcido
Afellay, ToiToi, Bakkal
Lazovic, Koevermans, Amrabat
Als hij geestelijk en lichamelijk aan de gevolgen van zijn verslavingen ten onder gaat....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Zwansen het volgende:
Doodzonde. Zowel voor hem als voor PSV. Denk dat ie zich over een aantal jaren wel voor zn kop kan schieten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef daftme het volgende:
Ben niet voor PSV, en weet er niet alles van. Maar hij heeft de opium wet niet overtreden (?), dus ik denk dat PSV te snel heeft gehandeld. Zo'n talentvolle speler die het net weer een beetje op de rails krijgt zo afschepen.
Waarschijnlijk is het dus al langer gaande en is het een overblijfsel uit de verhuur periode in Brazilie vermoed ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Vandaag een uitgebreid stuk in het AD, PSV wil een verplichte drugstest voor alle spelers gaan invoeren.
Er is op zondag nog een laatste gesprek geweest met Reis met daarbij Reker, Rutten, Van den Hoogenband en Salazar. Duidelijk werd dat het probleem van Reis al langer gaande is en dat PSV dus geluk heeft gehad dat hij nooit een doping cotrolle heeft gehad.
Hij was zeker een half jaar uit competitie gehaald en ze wilden hem dus in die tijd laten af kicken. Reis was er allemaal maar nonchalant onder en zag het niet zitten. Ze konden niet door dringen tot de jongen dus restte er maar één uitkomst.
PSV beraadt zich nog verdere juridische stappen, zoiets als bij Mutu. Daarom is er ook een onafhankelijk test geweest door het nationaal dopinginstituut.
Toi Toiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Isaksson
Marcellis Ooijer Maza Salcido
Afellay, ToiToi, Bakkal
Lazovic, Koevermans, Amrabat
onzin, Afallay en Bakkal kunnen prima controlerend spelen en bij balbezit weten ze bij Feyenoord niet wat ze overkomtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord tegen het middenveld van feyenoord. Tegen nec kan zo'n middenveld wel maar tegen feyenoord niet echt.
Verwacht ook Engelaar of Simons ipv Koevermans en dan Ola in de spits.
Ik hoop het...quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toi Toiprima opstelling
[..]
onzin, Afallay en Bakkal kunnen prima controlerend spelen en bij balbezit weten ze bij Feyenoord niet wat ze overkomt
Mooi nummerquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeeuurelho gomeees
You are the love of my life
I would let you sleep with my wife
Heurelho Gomes i wish i was brazilian toooooooo
Gomes is onderhand een van de favorieten van de fans. Was net bij spurs-fulham en zowat 50%+ ging over Gomes. Terwijl hij bijna niet in actie hoefde te komen. Gomes ook weer direct zwaaien en lachen en meedoen![]()
Ik mis 'm
Als het om cocaďne gaat, heeft ie de Opiumwet wél overtreden hoor. Bovendien moet je als club rekening houden met de beeldvorming en dien je zo'n gast op straat te zetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef daftme het volgende:
Ben niet voor PSV, en weet er niet alles van. Maar hij heeft de opium wet niet overtreden (?), dus ik denk dat PSV te snel heeft gehandeld. Zo'n talentvolle speler die het net weer een beetje op de rails krijgt zo afschepen.
We winnen nu veel dus dan moet je het elftal laten staanquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:34 schreef Zapper het volgende:
Engelaar graag in de basis voor Bakkal, wat een wisselvallige voetballer is dat zeg
Bovendien wordt hij bij een dopingtest gewoon betrapt op een positieve plas. Dat is keihard de club in discrediet brengen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:33 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Als het om cocaďne gaat, heeft ie de Opiumwet wél overtreden hoor. Bovendien moet je als club rekening houden met de beeldvorming en dien je zo'n gast op straat te zetten.
Als hij strafrechtelijk niet aan te pakken zou zijn, zou het waarschijnlijk ook gewoon in strijd zijn met zijn eigen contract. Vrijwel iedere arbeidsovk. (of bijbehorende algemene voorwaarden) ziet toe op drank/drugsbezit en -gebruik.
Maar vandaag gaat hij nog niet in de basis beginnen, als hij zover is lijkt me Engelaar in de basis wel een zekerheidje ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Engelaar fit is dan speelt hij gewoon.
quote:Reis direct terug naar Brazilië
Jonathan Reis is direct na het ondertekenen van zijn ontslagpapieren naar Schiphol vertrokken, om vanuit daar richting Brazilië te vliegen, zo meldt De Telegraaf. Jonathan nam geen afscheid van de selectie van PSV. Slechts één voormalige ploeggenoot van Jong PSV sprak de aanvaller kort per telefoon.
waarschijnlijk tussen de 18.000 en 20.000 bezoekers, Feyenoord wilde niet mee werken aan goedkopere kaartjes. PSV wilde dat om een volle bak te krijgen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Voor morgen maar 10.000 kaarten verkocht?
Ik vond het ook best weer een prijzig kaartje, alhoewel je het daarvoor niet hoeft te laten. Maar omdat ik ook HSV al op het program heb staan, vond ik het ondanks m'n seizoenskaart wel genoeg zo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk tussen de 18.000 en 20.000 bezoekers, Feyenoord wilde niet mee werken aan goedkopere kaartjes. PSV wilde dat om een volle bak te krijgen.
De regels zijn dat de toegangskaarten even duur moeten zijn als in de competitie en daar mag alleen van afgeweken worden als beide clubs het eens zijn..... en Feyenoord heeft nu al het geld nodig wat ze kunnen krijgen en ze hadden niet de garantie dat bij een prijsverlaging ze evenveel of meer geld zouden krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vond het ook best weer een prijzig kaartje, alhoewel je het daarvoor niet hoeft te laten. Maar omdat ik ook HSV al op het program heb staan, vond ik het ondanks m'n seizoenskaart wel genoeg zo.
Dat wist ik niet.. maar het is dus gewoon de schuld van Feyenoord dat we geen volle bak hebben vanavondquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[KNVB Beker] PSV - Feyenoord; 20.45u live op RTL7
[..]
De regels zijn dat de toegangskaarten even duur moeten zijn als in de competitie en daar mag alleen van afgeweken worden als beide clubs het eens zijn..... en Feyenoord heeft nu al het geld nodig wat ze kunnen krijgen en ze hadden niet de garantie dat bij een prijsverlaging ze evenveel of meer geld zouden krijgen.
JAquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.. maar het is dus gewoon de schuld van Feyenoord dat we geen volle bak hebben vanavond
Dan nog.. Wat slecht zeg voor zo'n kraker tegen Feyenoord. Als Ajax of Feyenoord op bezoek komt zou 't altijd uitverkocht moeten zijn...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk tussen de 18.000 en 20.000 bezoekers, Feyenoord wilde niet mee werken aan goedkopere kaartjes. PSV wilde dat om een volle bak te krijgen.
Feyenoord zou gek zijn, die hebben geen enkel voordeel bij een volle bak in Eindhoven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.. maar het is dus gewoon de schuld van Feyenoord dat we geen volle bak hebben vanavond
Mijn plaatsen op NN krijgen ze mooi niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feyenoord zou gek zijn, die hebben geen enkel voordeel bij een volle bak in Eindhoven.
Mijn plaats op VV staat open voor iedereen die er een kaartje voor wil kopen (als de 2e ring al open isquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:18 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Mijn plaatsen op NN krijgen ze mooi niet!
mwah, late verkoop van de kaarten. Relatief dure kaarten. Beker. En ook nog eens slecht weer op komst.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:07 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dan nog.. Wat slecht zeg voor zo'n kraker tegen Feyenoord. Als Ajax of Feyenoord op bezoek komt zou 't altijd uitverkocht moeten zijn...
De dikgedrukte zijn overmacht...(tenminste die 1e had SC Heerenveen misschien iets aan kunnen doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, late verkoop van de kaarten. Relatief dure kaarten. Beker. En ook nog eens slecht weer op komst.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)start-bij-feyenoord/quote:Marcellis in basis PSV, El Ahmadi start bij Feyenoord
Erik Pieters is niet volledig fit voor de bekerontmoeting van PSV tegen Feyenoord. De linksback zit op de bank en wordt vervangen door Dirk Marcellis, die als rechtsback begint. Carlos Salcido verhuist van het centrum naar de linksbackpositie.
Verder heeft ook Nordin Amrabat door de schorsing van Balazs Dzsudzsak een basisplaats gekregen bij PSV. Orlando Engelaar is weer blessurevrij, maar mist wedstrijdritme om direct aan de aftrap te verschijnen in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. De Oranje-international zit wel op de bank.
Aan de kant van de bezoekers is Jonathan de Guzman gepasseerd. Feyenoord-trainer Mario Been hoopt met Karim el Ahmadi zijn middenveld in defensief opzicht sterker te maken.
Opstellingen
PSV: Isaksson, Salcido, 'Maza' Rodriguez, Ooijer, Marcellis, Afellay, Bakkal, Toivonen, Amrabat, Koevermans, Lazovic
Feyenoord: Van Dijk, Van Bronckhorst, Bahia, Vlaar, De Vrij, El Ahmadi, Landzaat, Fer, Wijnaldum, Tomasson, Cisse
Pothuizen had wel gelijk hoor, Ajax verdient het om ballen tegen de aars gewerkt te krijgen met een dergelijk spel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef kollie het volgende:
eerst die goede wedstrijd van ajax afkijken
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord tegen het middenveld van feyenoord. Tegen nec kan zo'n middenveld wel maar tegen feyenoord niet echt.
Verwacht ook Engelaar of Simons ipv Koevermans en dan Ola in de spits.
Nee er zit niemand op de bankquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef mr-puta het volgende:
Hopen dat het nog goed gaat komen.
Rutten in de rust met een magische tactische wisseling?
Klinkt misschien gek, maar misschien kan vandaag Simons weer eens van waarde zijn. In plaats van Bakkal om het middenveld wat steviger te maken. Feyenoord zal er dan niet snel meer langskomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is inderdaad niet slecht, maar 0-2 achterstand... ik ben zeker niet de enige die het zich he-le-maal anders had voorgesteld.
Zat me toch te vloeken naar die 0-2. Hopen dat PSV in de 2e helft de comeback kid word en het uiteindelijk 3-2 of beter word voor PSV.... al heb ik toch angst dat hier gewoon ons eerste verlies in vele maanden komt.
Geneequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef mediaconsument het volgende:
Ben ik nou de enige die ziet dat PSV eigenlijk nieteens zo slecht speelt, anders dan de 2 fouten die gemaakt zijn? Die Genee zit PSV me een potje af te kraken, niet te zuinig!
Vind die passes van Lazovic dan ook erg goed eigenlijk, elke keer kwam daar weer gevaar vanaf, al moeten dat soort ballen altijd goed vallen natuurlijk.
Je gunt het Mario Been denk ik. Als PSV'er kun je Feyenoord dit niet gunnen namelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Genee![]()
![]()
Hé, dit is toch zeker een gele kaart waard; hallo?![]()
Echt een dipstick 1e klas. Over dat vastzetten door Feyenoord heeft hij wel gelijk. En aangezien het veld ruk te bespelen is komt dit niet meer goed vrees ik. Toch gun ik het Feyenoord. Raar maar waar.
Nee MB gun ik niks, die misselijke hondquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je gunt het Mario Been denk ik. Als PSV'er kun je Feyenoord dit niet gunnen namelijk.
Ja, daar keek ik ook naar uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
Wel een grote teleurstelling dit zeg
Had echt eens zin in een bekerfinale dit jaar. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Er mag echt wel een spits bij. En dat zeg ik niet alleen op basis van vandaag. Huur er desnoods een.quote:
jaa dat welquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
Vrij schandalige wanprestatie dit, ook al is het maar voor de beker in een leeg stadion.
Hopelijk is dit geen al te grote deuk voor het vertrouwen en is dit niet het begin van een slechte periode![]()
Gelukkig maar trouwens dat we voldoende centrumspitsen hebben op de bank
Ach kom op zeg, het is de beker maar hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja wat moet ik zeggen....
Triest dit zeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
-edit-
Ochja gun ze het ook eensquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk al die feijenoorders komen nadat ze weer een keertje gewonnen hebben..... gelukkig wonnen we daar met 1-3. Was net iets belangrijker vind ik. Vond feijenoord ook niet goed spelen hoor.....beetje geflatteerd.... psv was in ieder geval nog slechter
Sinds ze godverdomme een record kunnen...uh.... konden *snik* breken wat stamt uit 200 voor christus!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het is de beker maar hoor![]()
Wanneer slooft PSV zich nou wel echt uit daarvoor?
Ja gun het ons ook eens, net zoals ik jullie de titel van harte gun altijd beter dan 020 of die reserve moffen.quote:
Win zondag maar en alles is vergeven (ghehe) en vergetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja gun het ons ook eens, net zoals ik jullie de titel van harte gun altijd beter dan 020 of die reserve moffen.
We hebben de roaches gewoon een fantastische boost gegeven voor zondag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk wint Feyenoord van Ajax en PSV van Vitesse.
Loopt PSV fijn uit in de race op een veel betere prijs
Gaan jullie nu het Joodse scheldwoord voor ons nu zelf ook gebruiken ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We hebben de roaches gewoon een fantastische boost gegeven voor zondag.
Psv heeft zich ingehouden, pakt zondag de 3 punten en is in April al kampioen
Zondag is zo'n belangrijke pot he...... en een moeilijke elk jaar.
Kakkerlakken of wat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
Gaan jullie nu het Joodse scheldwoord voor ons nu zelf ook gebruiken ?
Nee roaches is latijns voor onze goede vrienden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Gaan jullie nu het Joodse scheldwoord voor ons nu zelf ook gebruiken ?
Nah wel de veroorzaker ervan, wel orgineel natuurlijk dat supporterskernen dit van 020 overnemen. Niet dat het heel indrukwekkend overkomt. En 99% van de mensen die het roept weet nog niet eens waar het van afkomt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kakkerlakken of wat?
Alsof alleen Ajax dat gebruikt
Nah niet op mijn tenen getrapt hoor, zeker niet na zo'n lekkere overwinning netquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent wel een beetje op je tenen getrapt omdat ik dat woord gebruik. Dus het maakt toch wel een beetje indruk op je.
Zondag gun ik je weer de drie punten. Voor nu ben ik zuur.
Dag lekkere zonnige zondagmiddag in Mei in de Kuip![]()
![]()
Had me er zo op verheugd.
HEY HEY!!! WAAG HET NIET NOG EENS OM MIJ TE VERGELIJKEN MET DIE BOSWACHTER DUDE JA!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maarja nu lijkt het alsof ik jou beschouw als de gehele PSV-achterban,,
Ok, My Bad,,quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
HEY HEY!!! WAAG HET NIET NOG EENS OM MIJ TE VERGELIJKEN MET DIE BOSWACHTER DUDE JA!!!
Zo knap ben ik nu ook weer niet.
Ach dat record komt er nog wel een keer hoor of een andere daarvoor in de plaats.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Sinds ze godverdomme een record kunnen...uh.... konden *snik* breken wat stamt uit 200 voor christus!
Ik snap dat ze niet echt veel moeite doen, maar win dan op zijn minst met 3-2 met kutvoetbal dan jezelf laten vernederen door zo'n bagger kutploegje dat al jaren geen zak meer voorstelt!
Mjah, als we dan verliezen, dan maar tegen Feyenoord. Dat is altijd nog beter dan tegen 9 man van NEC in de 2de helft van de blessuretijd winnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef ganzenherder het volgende:
Vrij schandalige wanprestatie dit, ook al is het maar voor de beker in een leeg stadion.
Hopelijk is dit geen al te grote deuk voor het vertrouwen en is dit niet het begin van een slechte periode![]()
Gelukkig maar trouwens dat we voldoende centrumspitsen hebben op de bank
Dat kán gebeuren inderdaad. Maar ik ben eerder bang dat het dus een tegengesteld effect heeft, maar laten we hopen dat jij gelijk hebt...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarbij is het goed dat we een tik hebben gehad, dat zal ons helpen om de scherpte te bewaren in de rest van het seizoen. Daarbij scheelt het een aantal stevige wedstrijden waar we ook weer blessures kunnen oplopen.
Laten we hopen dat we nog een paar van die tikken oplopen, dat houdt ons scherp!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef mediaconsument het volgende:
Daarbij is het goed dat we een tik hebben gehad, dat zal ons helpen om de scherpte te bewaren in de rest van het seizoen. Daarbij scheelt het een aantal stevige wedstrijden waar we ook weer blessures kunnen oplopen.
Eigenlijk is het resultaat zo slecht nog niet.
Inderdaad. Daar heb ik ook vrees voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef ganzenherder het volgende:
Maar ik ben eerder bang dat het dus een tegengesteld effect heeft, maar laten we hopen dat jij gelijk hebt...
Je kunt niet ontkennen dat na 39 wedstrijden niet verliezen, de scherpte wat minder kan zijn. Zie het dan als een extra reden om je best te doen. Vertrouw dan ook op Rutten dat hij de groep weer scherp krijgt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we nog een paar van die tikken oplopen, dat houdt ons scherp!![]()
echt....
Het heeft mijns inziens gewoon geen zak met scherpte te maken. We hebben al zo veel matige wedstrijden gespeeld dit seizoen. Alleen wordt het nou eindelijk eens een keer afgestraft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat na 39 wedstrijden niet verliezen, de scherpte wat minder kan zijn. Zie het dan als een extra reden om je best te doen. Vertrouw dan ook op Rutten dat hij de groep weer scherp krijgt.
Dat die scherpte behouden bleef was juist de kracht, kijk de uitwedstrijd bij Cluj, niks meer op het spel en je wint prima.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat na 39 wedstrijden niet verliezen, de scherpte wat minder kan zijn. Zie het dan als een extra reden om je best te doen. Vertrouw dan ook op Rutten dat hij de groep weer scherp krijgt.
Moet toch fijn zijn, zo´n glazen bol........quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft mijns inziens gewoon geen zak met scherpte te maken. We hebben al zo veel matige wedstrijden gespeeld dit seizoen. Alleen wordt het nou eindelijk eens een keer afgestraft.![]()
Ik voorspel dat PSV in de competitie nog minstens 3 keer gaat verliezen/+-10 verliespunten oploopt. Het dubbeltje kan niet elke keer de goede kant op vallen.
Of dat genoeg is voor het kampioenschap, we zullen zien.
Manolev werd stiekem toch flink gemist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:16 schreef MMUFC het volgende:
Wat me overigens opviel is dat Marcellis snelheid te kort komt voor de rechtsback positie.. die werd er keer op keer uitgelopen door Cissé.
En de eerste wissel vond ik vrij verrassend... ik had het idee dat Salcido wel aardig in de wedstrijd zat.. had zelf eerder Ooijer eruitgehaald..
Vond Afellay, als een van de weinigen, wel goed spelen... vooral verdedigend was hij een paar keer erg sterk!
Ik steek dan ook mijn nek uit en geef aan hoeveel verliespunten ik verwacht. Overigens zie ik je nooit mekkeren over glazen bollen als er hier gepraat wordt alsof het kampioenschap al binnen is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Moet toch fijn zijn, zo´n glazen bol........
Maar aan de andere kant, dat we verliespunten oplopen kan iedereen wel voorspellen
Balasz ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Manolev werd stiekem toch flink gemist.
Onzin. Wij hebben nog Afellay, Manolev, Bakkal, Toivonen op goede dagen. Qua creativiteit is de selectie 2x beter dan dat van Ajax.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Balasz ook
Iedereen basht ajax op het feit dat ze niet zonder Suarez kunnen, wij zijn vrij inspiratieloos zonder Balasz
Nou, ik zag weinig goede ballen van de flanken komen waar Toiboy of Koef wat mee kon. Bijna elke voorzet van Lazo belandde in de handen van Van Dijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin. Wij hebben nog Afellay, Manolev, Bakkal, Toivonen op goede dagen. Qua creativiteit is de selectie 2x beter dan dat van Ajax.
Je vergelijkt nu 1 wedstrijd van ons met de algehele indruk die Ajax maakt met hun creatieve selectie. In de Kuip zonder Ibi was zelfs Engelaar nog creatief.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik zag weinig goede ballen van de flanken komen waar Toiboy of Koef wat mee kon. Bijna elke voorzet van Lazo belandde in de handen van Van Dijk
Ja oké, dat is waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu 1 wedstrijd van ons met de algehele indruk die Ajax maakt met hun creatieve selectie. In de Kuip zonder Ibi was zelfs Engelaar nog creatief.
Het is ook niet zo'n gewaagde voorspelling hoor, in de eerste seizoenshelft hebben we met 6 verliespunten gewoon bizar veel punten binnengehaald. Niet meer dan logisch dat je er nu een paar meer gaat verliezen. Het voordeel is dat de concurrentie niet echt stabiel is en dus ook haar punten zal gaan laten liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik steek dan ook mijn nek uit en geef aan hoeveel verliespunten ik verwacht. Overigens zie ik je nooit mekkeren over glazen bollen als er hier gepraat wordt alsof het kampioenschap al binnen is.
JA JIJ HEBT ZEKER EEN GLAZEN BOL OFZO?!?!?!?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n gewaagde voorspelling hoor, in de eerste seizoenshelft hebben we met 6 verliespunten gewoon bizar veel punten binnengehaald. Niet meer dan logisch dat je er nu een paar meer gaat verliezen. Het voordeel is dat de concurrentie niet echt stabiel is en dus ook haar punten zal gaan laten liggen.
Nee da´s logicaquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA JIJ HEBT ZEKER EEN GLAZEN BOL OFZO?!?!?!?!
Het was een garpje en daar paste caps lock prima bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee da´s logica![]()
En caps lock hoeft niet, lijkt me
Zeker en ik zie dat we kampioen wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA JIJ HEBT ZEKER EEN GLAZEN BOL OFZO?!?!?!?!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zeker en ik zie dat we kampioen worden
Hij speelt erg slordig de laatste paar wedstrijden ja. Zo ken ik hem nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef Zapper het volgende:
Bakkal toch maar eens terug op het bankje zetten?
Het probleem is dat Toivonen goed lijkt te functioneren achter de diepe spits. Engelaar is nu weer fit en die heeft veel passendere kwaliteiten voor de controlerende middenvelder positie dan Bakkal, die komt dan weer daar te spelen normaliter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:16 schreef rubbereend het volgende:
Hij speelt de laatste wedstrijden toch ook niet meer op zijn oorspronkelijke positie? Hij is van achter de spitsen verhuisd naar controlerende middenvelder
Het kan denk ik geen kwaad om Bakkal een paar duels op de bank te zetten.. Vorig seizoen tegen Groningen deed hij het ook goed als invallerquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het probleem is dat Toivonen goed lijkt te functioneren achter de diepe spits. Engelaar is nu weer fit en die heeft veel passendere kwaliteiten voor de controlerende middenvelder positie dan Bakkal, die komt dan weer daar te spelen normaliter.
Dus er zal misschien wel gekozen moeten worden tussen Bakkal en Toivonen voor de positie achter Koef. Of misschien Koef toch maar op de bank zetten en kijken of Toivonen het op zijn positie ook zo goed doet.
Lazo ook....quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij speelt erg slordig de laatste paar wedstrijden ja. Zo ken ik hem niet
Oh dat was Dirk Kuijt, die user die hier om kaarten vroeg. Hem had ik 20 kaarten geregeld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
Gisteren zaten er zo'n 20 supporters van Feyenoord in een PSV vak, en dat waren geen moeders met hun kinderen.![]()
erg jammer dat ze niet een paar klappen kregen..
20? Bij de 3 nul was geloof ik de hele lange zijde aan het juichenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
Gisteren zaten er zo'n 20 supporters van Feyenoord in een PSV vak, en dat waren geen moeders met hun kinderen.![]()
Net nu ik in de winter Afellay eruit heb gehaald voor Bakkal op profcoach zeker?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef Zapper het volgende:
Bakkal toch maar eens terug op het bankje zetten?
oh.. dat is dus het probleem.. hij voelt de druk omdat jij hem geselecteerd hebt...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Net nu ik in de winter Afellay eruit heb gehaald voor Bakkal op profcoach zeker?
Inderdaad, iedereen in de selectie heeft onderhand al wel eens op de bank gezeten, daar kunnen en moeten ze prima mee omgaan. En als Bakkal op de bank komt weet hij ook wel dat hij echt wel zijn kans en plek gaat krijgen want blessures en schorsingen komen er toch wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het probleem is dat Toivonen goed lijkt te functioneren achter de diepe spits. Engelaar is nu weer fit en die heeft veel passendere kwaliteiten voor de controlerende middenvelder positie dan Bakkal, die komt dan weer daar te spelen normaliter.
Dus er zal misschien wel gekozen moeten worden tussen Bakkal en Toivonen voor de positie achter Koef. Of misschien Koef toch maar op de bank zetten en kijken of Toivonen het op zijn positie ook zo goed doet.
Ligt eraan waar je zit hé, ik heb ook club kaarten van andere clubs mocht het uit-vak al uitverkocht zijn of zo'n suffe bus-combi. Maar bij Psv laat ik het toch maar na, ook wel omdat er bij Psv normale prijzen worden gehanteerd en dit weekend al duur genoeg word.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Simons zou starten gisterenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef mediaconsument het volgende:
Het blok op het middenveld moet sterker en wat controlerender zijn ingesteld, daardoor mistten we de grip die nodig is om een wedstrijd te winnen. Feyenoord was namelijk ook erg aanvallend ingesteld, op dat soort momenten neem je volgens mij vrij veel risico. Simons is wat dat betreft geen slechte keus eigenlijk.
Leuk dat Simons defensief beter is dan Bakkal maar voor de rest heb je ook echt geen flikker meer aan hem. Ben blij dat Engelaar terug is wat dat betreftquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Simons zou starten gisteren
Van PSV Netwerkquote:'Mogelijk toch aanvallende versterking'
28 januari 2010 RvN
Volgens de VI clubwatcher zal PSV mogelijk toch nog een poging wagen om versterking te halen voor de aanval. Eigenlijk is er geen geld meer, echter vanwege het ontslag van Reis zou Fred Rutten er graag nog een aanvaller bijhebben. Reker zou die wens ondersteunen als daar een creatieve oplossing voor gevonden kan worden welke nu weinig kost. Tegenover VI zou Schuitema hebben gezegd dat zij bereid zijn te luisteren en mogelijk mee te werken indien zo'n creatieve oplossing gevonden wordt.
ja, ik denk dat je hem voor het salaris van Reis best gehuurd krijgt en dan hebben we gewoon niks te verliezen.quote:
Ik zat prima op de lange zijde, was genieten daarquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
20? Bij de 3 nul was geloof ik de hele lange zijde aan het juichen
Vond het achteraf verrassend dat er eigenlijk geen problemen geweest zijn.. want volgens mij zaten er verdeeld over het hele stadion Feyenoord-fans, waarvan een groot gedeelte overduidelijk juichten bij de goals en een klein gedeelte niet echt reageerde op de goals..
Achteraf had PSV net zo goed geen club-card verplichting in kunnen voeren.. want het maakte schijnbaar toch niet uit...
Dat kan niet heur! Het laatje is leeg!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef Brigand het volgende:
[..]
Van PSV Netwerk
Zou toch erg mooi zijn als er een extra spits bij komtEn verder gewoon deze nederlaag heel snel vergeten en op naar Vitesse
Je trekt het wel in het belachelijke. Wat er gezegd werd was dat je met Toivonen en Koevermans misschien moet kijken of een extra spits wel écht nodig was. Vooral als je kijkt dat Lazovic ook nog wel eens een goaltje wil meepikken en je met Dzsudszak en Amrabat voorin behoorlijk snelheid hebt. Daarnaast is Manolev over de flank ook vaak dreigend en zelfs soms in staat een doelpoging te doen. Dat er gesuggereerd werd de mijoenen (als ze er al zijn) in het laadje te houden en niet snel, snel een spits kopen, maar volgend seizoen. Mwa, het klinkt in mijn oren als een faire discussie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan niet heur! Het laatje is leeg!
Bovendien heb ik hier de afgelopen dagen kunnen lezen dat het verlies van Reis géén verzwakking is, verder is de blamerende nederlaag gisteren tegen Feyenoord een goede manier om de boel weer op scherp te zetten! (waarmee dus wordt gesuggereerd dat de boel dus niet op scherp stond en het dus eigenlijk niet zo best gesteld was met ons aller PSV) !
Ik ben het eigenlijk gewoon met Grrr eens dat het wegvallen van Reis een hele verzwakking is. Ook al overdrijft hij het misschien een beetje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je trekt het wel in het belachelijke. Wat er gezegd werd was dat je met Toivonen en Koevermans misschien moet kijken of een extra spits wel écht nodig was. Vooral als je kijkt dat Lazovic ook nog wel eens een goaltje wil meepikken en je met Dzsudszak en Amrabat voorin behoorlijk snelheid hebt. Daarnaast is Manolev over de flank ook vaak dreigend en zelfs soms in staat een doelpoging te doen. Dat er gesuggereerd werd de mijoenen (als ze er al zijn) in het laadje te houden en niet snel, snel een spits kopen, maar volgend seizoen. Mwa, het klinkt in mijn oren als een faire discussie.
1: Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef Zapper het volgende:
Is de enige optie, Ko.
Kezman ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef rubbereend het volgende:
De jeugdspelers zijn echt nog lang niet klaar voor een plekje in het eerste elftal.
Heb je wel een andere speler in gedachte?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kezman ook niet.
Vandaar die veronderstelling.
En we spelen geen CL meerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je wel een andere speler in gedachte?
aan een half jaar Kezman huren kan je je bijna geen buil vallen volgens mij
Das waar.. kan hij ook gewoon weer scorenquote:
Dat is niet aan mij. Daar heeft PSV scouting voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je wel een andere speler in gedachte?
aan een half jaar Kezman huren kan je je bijna geen buil vallen volgens mij
Dat er luchtig over gedaan wordt, is natuurlijk bullshit. Die jongen is zowel europees als nationaal zeker belangrijk geweest. Maar dat er een aantal sceptisch zijn om meteen een nieuwe te kopen, vind ik ook gegrond. Zoals BoWa al zegt, de scouting van PSV zal gewoon aan de bak moeten om met weinig geld iets goeds te versieren. Eigen jeud, eredivisieklant, internationaal, mij een biet als ie er maar een paar inrost. Als er maar niet op emotie een cultheld wordt teruggehaald die alleen maar tegenvalt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk gewoon met Grrr eens dat het wegvallen van Reis een hele verzwakking is. Ook al overdrijft hij het misschien een beetje.
Er werd nogal luchtig gedaan over het wegvallen van Reis door sommige mensen hier wat ik niet echt rechtvaardig vind. Want we waren immers toch al bijna kampioen en Amrabat en Lazovic zouden ook perfect als diepe spits functioneren.....
En als er écht geen geld is moet er toch op zijn minst een creatieve huurconstructie mogelijk zijn. Jammer dat het allemaal geld kost maar de CL miljoenen staan wel op het spel. Nog een seizoen zonder CL miljoenen zou toch vrij dodelijk zijn voor PSV op dit moment?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Die haal je echt niet.
Zelfs niet niet een week.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=96220quote:"Rutten is een jonge versie van Hiddink", vervolgt Aissati. "Jol heeft zelf aangegeven dat hij niet iedereen evenveel aandacht kan geven. Dat snap ik. Toch denk ik soms: waarom doen we het niet met zijn allen? Kunnen we op de training elf tegen elf doen en voelen die jongens die weg moeten zich ook wat beter. Zo voorkom je, denk ik, irritaties en uitlatingen zoals van Robbie.”
ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op mijn Robinho post reageert.
Of Berg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Nevland huren? Die speelt toch ook nauwelijks.
speelt hij dan zo weinig? Ik dacht dat hij wel vrij veel speeltquote:
Die is in Hamburg nog niet echt heel goed bevallen begreep ik... Vorige week duel tegen Dortmund grotendeels gezien, en toen mocht hij ook pas tegen het einde invallen... en nu met Van Nistelrooy erbij zal de kans op speeltijd er niet beter op geworden zijn..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
speelt hij dan zo weinig? Ik dacht dat hij wel vrij veel speelt
Één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien is hij dan toch de oplossing voor Reis.
Al moet hij nu spelen
Nijland heb ik het over
Hij heeft geen goede dribbel in de benen wil jij zeggen? Heeft uiteraard nog niet de kwaliteit van Robben, hij is ook nog jong. Maar hij is een snelle, behendige speler en een goaltjesdief.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:15 schreef Rbhp het volgende:
Nijland is absoluut geen type Robben.
Robben is een snelle en explosieve aanvaller. Nijland is een technische aanvallende middenvelder maar speelt soms als een oud wijf. Nijland scoort 2 goals en is opeens een goaltjesdief.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft geen goede dribbel in de benen wil jij zeggen? Heeft uiteraard nog niet de kwaliteit van Robben, hij is ook nog jong. Maar hij is een snelle, behendige speler en een goaltjesdief.
Ik roep al 'even' dat we een goede spits nodig hebben. Dat euvel gaat ons vroeg of laat heel veel punten kosten. Voor de winterstop kwamen we er nog mee weg maar dat blijft niet durenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:42 schreef leolinedance het volgende:
PSV moet trouwens niet vergeten te scoren. Al zoveel kansen gemist...
Nee man, we hebben echt geen spits nodig. We waren immers toch al kampioen?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik roep al 'even' dat we een goede spits nodig hebben. Dat euvel gaat ons vroeg of laat heel veel punten kosten. Voor de winterstop kwamen we er nog mee weg maar dat blijft niet duren
Wat was er mis met de scheidsrechter? PSV moet gewoon meer scoren.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is die scheids toch een enorme kneus. Thuisfluiter? JA! Maar PSV moet gewoon zelf scoren om te winnen, en dat doet het helaas niet.
Jij ben echt zielig zeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doe eens normaal en verander mijn reactie eens niet.
Dat PSV gewoon (meer) moet scoren heb ik al gezegd, maar de scheids is gewoon een baggere kneus die veelal gewoon tegen PSV floot. DAT was er mis met deze scheids.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat was er mis met de scheidsrechter? PSV moet gewoon meer scoren.
PSV was overigens wel veel beter dan Vitesse.
Ik vond PSV helemaal niet slecht en vraag wat er mis was met de scheidsrechter. Wat jij ervan maakt wilde ik helemaal niet vragen, ik weet nl. wel wat het probleem is: SCOREN!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jij ben echt zielig zeg.
Ik maakte er niet iets belachelijks van lijkt me.
Ach stel je niet aan, zo slecht was de scheids niet. Hij heeft het duel in ieder geval niet beslist. De commentator was weer lekker bezig met het afzeiken van Lazovic trouwens, dat was wél irritant.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat PSV gewoon (meer) moet scoren heb ik al gezegd, maar de scheids is gewoon een baggere kneus die veelal gewoon tegen PSV floot. DAT was er mis met deze scheids.
INderdaad. ONNODIG PUNTVERLIES dit.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:26 schreef Frey het volgende:
Ze hadden de eerste helft gewoon moeten scoren.
Hoe zit het met Manco? En hoe doet Zeefuik het en wat zijn de afspraken die daarmee gemaakt zijn? En mag Nijland niet terug over een paar weken? Vast niet, die zal wel een contract hebben tot het einde van het seizoen. Zonde want hem hadden we wel kunnen gebruiken nu!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:28 schreef Rucebo het volgende:
Vitesse had ook genoeg kansen anders. Duur puntverlies. Er moet echt een spits bij. Rutten heeft ook niks op de bank zitten om iets extra te brengen voorin...
omgquote:Op zondag 31 januari 2010 16:32 schreef leolinedance het volgende:
zo slecht was de scheids niet.
Manco is pas verhuurd aan een club uit Peru. Nijland zul je waarschijnlijk niet terug kunnen halen. Zeefuik doet het aardig, maar niet geweldig. Als je met die Hongaar Rudolf bedoelt: die is naar Genoa.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zit het met Manco? En hoe doet Zeefuik het en wat zijn de afspraken die daarmee gemaakt zijn? En mag Nijland niet terug over een paar weken? Vast niet, die zal wel een contract hebben tot het einde van het seizoen. Zonde want hem hadden we wel kunnen gebruiken nu!
En die Hongaar die 3,5 ton moet kosten, wat is daar de bedoeling van?
Manco is gewoon niet goed genoeg. Zeefuik begint dit seizoen lekker te scoren in de JL, dus die is ook echt nog niet klaar voor de stap.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zit het met Manco? En hoe doet Zeefuik het en wat zijn de afspraken die daarmee gemaakt zijn? En mag Nijland niet terug over een paar weken? Vast niet, die zal wel een contract hebben tot het einde van het seizoen. Zonde want hem hadden we wel kunnen gebruiken nu!
En die Hongaar die 3,5 ton moet kosten, wat is daar de bedoeling van?
Die kunnen we niet betalen. Misschien Huntelaar huren, al zal die wel niet willen. Of die van Arsenal die bijna naar Twente was gegaan? We moeten wel iets gaan doen, zo gaat het fout. Amrabat is ook gewoon te licht.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manco is gewoon niet goed genoeg. Zeefuik begint dit seizoen lekker te scoren in de JL, dus die is ook echt nog niet klaar voor de stap.
Als je een goede spits wil halen moet je er een halen die wat toevoegt dus meteen op niveau mee kan.
Jij bent de enige die klaagt. Het probleem ligt bij PSV, niet bij de scheidsrechter. Jouw gedrag nu is een beetje zielig. Ik zou zeggen, stuur de KNVB een brief en doe je beklag.quote:
Huntelaar zal niet komen. Wilshere is een middenvelder en die is al naar Bolton.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die kunnen we niet betalen. Misschien Huntelaar huren, al zal die wel niet willen. Of die van Arsenal die bijna naar Twente was gegaan? We moeten wel iets gaan doen, zo gaat het fout. Amrabat is ook gewoon te licht.
Ik heb erg veel vertrouwen in Manco eigenlijk. De 10 minuten dat hij in het eerste van PSV gespeeld heeft waren dan ook erg goed, de video's die ik van hem zag waren dan ook erg netjes. Het is alleen jammer dat hij zo veel geblesseerd is geweest.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Manco is gewoon niet goed genoeg. Zeefuik begint dit seizoen lekker te scoren in de JL, dus die is ook echt nog niet klaar voor de stap.
Als je een goede spits wil halen moet je er een halen die wat toevoegt dus meteen op niveau mee kan.
Kezman kun je waarschijnlijk wel halen en Nonda is transfervrij, die zou dan in het salaris huis moeten passen.quote:
Die wil inderdaad nietquote:Misschien Huntelaar huren, al zal die wel niet willen.
Dat is ook maar een talent, die gaat echt z'n tijd nodig hebben. Is dat bovendien niet meer een middenvelder?quote:Of die van Arsenal die bijna naar Twente was gegaan? We moeten wel iets gaan doen, zo gaat het fout. Amrabat is ook gewoon te licht.
Dat beetje van Manco wat je gezien hebt is schromelijk overdreven als je dat erg goed noemt. hij kwam een man voorbij ja, maar verder hadden zijn acties bijna nul rendement. Die jongen moet nog heel veel leren.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb erg veel vertrouwen in Manco eigenlijk. De 10 minuten dat hij in het eerste van PSV gespeeld heeft waren dan ook erg goed, de video's die ik van hem zag waren dan ook erg netjes. Het is alleen jammer dat hij zo veel geblesseerd is geweest.
Is blijkbaar een middenvelder ja, ik dacht wel aanvallend. Zo Kezman wel van toegevoegde waarde zijn? Daar horen we de laatste jaren niet veel meer van. Ik heb wel het vertrouwen dat er achter de schermen ergens aan gewerkt wordt.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kezman kun je waarschijnlijk wel halen en Nonda is transfervrij, die zou dan in het salaris huis moeten passen.
[..]
Die wil inderdaad niet
[..]
Dat is ook maar een talent, die gaat echt z'n tijd nodig hebben. Is dat bovendien niet meer een middenvelder?
Die voorzet op het hoofd van de Koef die toen volgens mij nog scoorde ook was anders erg netjes, maar je hebt gelijk, hij zal nog veel moeten leren. Een goede basis heeft hij, dat staat vast.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat beetje van Manco wat je gezien hebt is schromelijk overdreven als je dat erg goed noemt. hij kwam een man voorbij ja, maar verder hadden zijn acties bijna nul rendement. Die jongen moet nog heel veel leren.
Ik denk er niks meer bij komt.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is blijkbaar een middenvelder ja, ik dacht wel aanvallend. Zo Kezman wel van toegevoegde waarde zijn? Daar horen we de laatste jaren niet veel meer van. Ik heb wel het vertrouwen dat er achter de schermen ergens aan gewerkt wordt.
Viel wel mee hoor, vond hem gewoon goed fluiten eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat PSV gewoon (meer) moet scoren heb ik al gezegd, maar de scheids is gewoon een baggere kneus die veelal gewoon tegen PSV floot. DAT was er mis met deze scheids.
Ik heb zoveel spelers bij PSV gezien met een goede basis die het niet gered hebben dus ik ben wat voorzichtigquote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die voorzet op het hoofd van de Koef die toen volgens mij nog scoorde ook was anders erg netjes, maar je hebt gelijk, hij zal nog veel moeten leren. Een goede basis heeft hij, dat staat vast.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:47 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, vond hem gewoon goed fluiten eigenlijk.
Heb me meer geergerd aan de mentaliteit van PSV vooral in de 2e helft. Tempo was veel te laag, druk je even aan dan speel je dit Vitesse gewoon van de mat.
Maar goed, woensdag FC Utrecht en ADO thuis. Die moet je winnen![]()
dat neem ik aan van niet, want het is pas echt spaak gelopen toen hij terug kwam van vakantie en toen was Nijland toch al verhuurd?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:58 schreef ganzenherder het volgende:
Wisten ze al van Reis af toen ze Nijland verhuurden vraag ik me af?
Daar heb je ook wel gelijk in, daarom hebben de blessures bij hem helaas veel roet in het eten gegooid. Ach ja, we zien wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb zoveel spelers bij PSV gezien met een goede basis die het niet gered hebben dus ik ben wat voorzichtig
Moet jij zeggen. Nogmaals heb ik ergens gezegd dat het NIET aan PSV ligt? Nee, ik zeg dat de scheids een thuisfluiter is en belachelijk heeft gefloten. Dit wil NIET zeggen... ik herhaal dit wil NIET zeggen dat het NIET aan PSV ligt, want dat ligt het NOGMAALS (om maar ff duidelijk te maken dat ik dit al eerder ten horen bracht) AAN P S V!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef leolinedance het volgende:
Jouw gedrag nu is een beetje zielig.
Niks aan toe te voegen. Maar goed, koppies omhoog en op naar woensdagquote:
Noem eens een paar voorbeelden dan, waardoor PSV benadeeld zou zijn wat gevolgen heeft gehad voor de wedstrijd?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
thuisfluiter is en belachelijk heeft gefloten.
ga er maar niet vanuit, echt zeker weten doen we pas morgenquote:
http://www.nusport.nl/ere(...)lay-geen-zorgen.htmlquote:Rutten en Afellay: Geen zorgen
Na de 0-0 van zondag bij Vitesse heeft PSV nu in twee opeenvolgende duels geen doelpunt gemaakt. Coach Fred Rutten zei zich daar geen grote zorgen over te maken. ''In elk seizoen heb je wel een mindere periode.''
''Het komt wel weer'', verklaarde de trainer over het gebrek aan productiviteit. Afgelopen woensdag was er in de beker een nederlaag, de eerste van het seizoen, tegen Feyenoord (0-3).
''Op zich hebben we daar goed op gereageerd'', vond Rutten. ''Het spel tegen Vitesse was behoorlijk. Alleen is het resultaat uitgebleven.'' Vooral voor rust had PSV volgens de trainer het verschil kunnen maken. ''In die fase hebben we drie 100 procent kansen gehad. Er is goed gespeeld en defensief hebben we weinig weggegeven. Na de hervatting was Vitesse wat sterker. Toen hadden we ook een treffer tegen kunnen krijgen.''
Afellay
Aanvoerder Ibrahim Afellay sloot zich bij zijn trainer aan. Enigszins geďrriteerd zei hij na afloop tegenover Eredivisie Live geen probleem te zien in de afgelopen twee mindere wedstrijden. ''Dat is meer iets voor de media, denk ik.''
''We kwamen in de eerste helft tot een aantal kansen. In de tweede helft vloeiden de krachten een beetje weg'', analyseerde de middenvelder. ''Dat kwam denk ik doordat we woensdag ook al diep hebben moeten gaan.''
End of story? Jij bent de enige die vindt dat de scheidsrechter belachelijk gefloten heeft. Dus ga maar eens bij jezelf te raden. Want de scheids floot naar mijn mening heel redelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Nogmaals heb ik ergens gezegd dat het NIET aan PSV ligt? Nee, ik zeg dat de scheids een thuisfluiter is en belachelijk heeft gefloten. Dit wil NIET zeggen... ik herhaal dit wil NIET zeggen dat het NIET aan PSV ligt, want dat ligt het NOGMAALS (om maar ff duidelijk te maken dat ik dit al eerder ten horen bracht) AAN P S V!
End of story.
Dat dus.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Noem eens een paar voorbeelden dan, waardoor PSV benadeeld zou zijn wat gevolgen heeft gehad voor de wedstrijd?
Volgens mij hebben we meestal wel gewonnen bij Vitesse uit. Als dat al lastig is dan gaan we het nog moeilijk krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Niet paniekeren.
Dit was vooraf ingecalculeerdVitesse uit is altijd lastig.
Veel supporters in het uitvak trouwens?
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:05 schreef rubbereend het volgende:
Als dat al lastig is dan gaan we het nog moeilijk krijgen.
Forum PSV Netwerkquote:Volgens mijn bronnen binnen PSV, ja mijn vader werkt op de Herdgang, wordt vanavond nog bekendgemaakt dat Marcus Berg voor een half jaar wordt gehuurd. HSV zit ruim in de spitsen met Petric en nu ook Van Nistelrooij dus daarom hebben ze besloten om hem elders wat speelminuten te laten maken omdat hij nog jong is en daarom veel moet spelen.
Je hoeft dit natuurlijk niet te geloven maar je zult het vanavond wel lezen.
We zullen het snel weten iigquote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Zapper het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Forum PSV Netwerk
Uit de categorie.. eerst zien dan geloven..quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Zapper het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Forum PSV Netwerk
Verrek ja. In plaats van een Belgisch koningskoppel een Zweeds koningskoppel.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:41 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, want tijdens het EK U21 waren hij en Ola een goed koppel!
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Zapper het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Forum PSV Netwerk
Dat zou erg mooi zijn, kan hij ook bij PSV de Marcus Berg shows gaan uitvoeren.quote:
Ik vermoed ook dat dit weer 1 van de zoveel onzin verhaaltjes zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
als blijkt dat het uiteraard weer een verzinsel van een of andere lutser op het forum is.
Ik wacht nog steeds op voorbeelden die jij gaat geven waarom de scheids slecht wasquote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vermoed ook dat dit weer 1 van de zoveel onzin verhaaltjes zijn.![]()
Mocht ik ongelijk hebben, dan ben ik wel blij![]()
Maar zal wel bull zijn
Vitesse uit had gewoon een 0-2 moeten worden. Leuk dat ze bij Heracles hebben gewonnen, maar kom op. Dit zijn gewoon 2 verloren punten. FC Utrecht uit was een gewonnen punt.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Niet paniekeren.
Dit was vooraf ingecalculeerdVitesse uit is altijd lastig.
Veel supporters in het uitvak trouwens?
Oh, dan ben ik dolblij alleen acht ik het waarschijnlijker dat ik morgen de loterij winquote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat dit weer 1 van de zoveel onzin verhaaltjes zijn.![]()
Mocht ik ongelijk hebben, dan ben ik wel blij![]()
Maar zal wel bull zijn
De oma van mijn broer zijn vriend kent iemand die zojuist heeft bevestigd dat hij medisch is gekeurdquote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef Zapper het volgende:
Het is te rustig in dit topic, geen goed teken
idd.. die "lolbroek" had het ook op het Ajax netwerk gepost... alleen dan had hij het opgevangen op De Toekomst... een beetje sneu zegmaar als je daar je lol vandaan moet halen.. maarja...quote:
kakquote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
'Afellay schuift contractbespreking op lange baan'
Eigenlijk moet je zo'n mafketel tracken en op alle gratis zooi aanmelden die het geeft op internet...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
idd.. die "lolbroek" had het ook op het Ajax netwerk gepost... alleen dan had hij het opgevangen op De Toekomst... een beetje sneu zegmaar als je daar je lol vandaan moet halen.. maarja...
Hij zou gek zijn om bij te tekenen ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
'Afellay schuift contractbespreking op lange baan'
quote:'Ritzmaier tekent voor drie jaar'
Media in Oostenrijk melden dat Marcel Ritzmaier definitief de overstap maakt van Austria Kärnten naar PSV. De 16-jarige linksbuiten was eerder op proef bij PSV. Enkele weken geleden liet Jan Reker al weten dat de Oostenrijker nu of in de zomer de overstap zou maken. Volgens de media heeft hij een driejarig contract ondertekend. PSV hoeft slechts een opleidingsvergoeding van 70.000 euro te betalen.
Ken jij een goede spits die maar 70.000 euro kost dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV heeft middenvelders genoeg, scorende spitsen zijn belangrijker toch?
Linksbuiten hebben we Balasz toch staan? Goeie vent als je Balasz uit de basis weet te spelen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ken jij een goede spits die maar 70.000 euro kost dan?![]()
En een linksbuiten vind ik eerder een aanvaller dan een middenvelder
Hij is 16quote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Linksbuiten hebben we Balasz toch staan? Goeie vent als je Balasz uit de basis weet te spelen.
Nee, ik ken geen spitsen voor 70.000 euro
Dus omdat we op dit moment één goede linksbuiten hebben mag er geen talent gehaald worden voor de toekomst? Want Balasz blijft tot zn 35e bij PSV?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Linksbuiten hebben we Balasz toch staan? Goeie vent als je Balasz uit de basis weet te spelen.
Nee, ik ken geen spitsen voor 70.000 euro
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij is 16Backup voor Balazs is eigenlijk alleen Amrabat. En als er geen spits komt, zal die eerder stand in voor Koef zijn
Leek me ook onwaarschijnlijk dat hij terug zou komenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Arouna Kone op huurbasis naar Hannover
Ik was blij dat hij wegging. Hij heeft er bij Sevilla ook wederom totaal niks van gebakken. 1 doelpunt in 39 wedstrijden, daar hoef je 'm dus niet voor te halen...quote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leek me ook onwaarschijnlijk dat hij terug zou komen
Een godswonder dat PSV daar uiteindelijk amper verliest op heeft gedraaidquote:Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leek me ook onwaarschijnlijk dat hij terug zou komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |