En tussen # en 1280quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef jna het volgende:
Oh kut, ik kon die spatie na : nog weghalen. Dan kon die N er nog bij
Si si!quote:
Omdat ik een verschil heb. En ik dus niet blij ben, want dat moet ik dus nu weer gaan uitzoeken.quote:
Ohquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ik een verschil heb. En ik dus niet blij ben, want dat moet ik dus nu weer gaan uitzoeken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:07 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme(
)
Er zitten bevroren stukken water in mn bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
Accountancy
Heeft er iemand een boom en een stuk touwIk heb wel een trein? is dat ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb wel een trein? is dat ook goed?
Family Mattersquote:
In Zeeland?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke. ik stuur hem wel even die kant op.
Okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Laat maarZit nu weer op een normale computer
1 de ene kant op en de andere de andere kant op?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, wij hebben 2 treinlijnen hier
1 stoomtrein
Neeee, niet liegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
1 stoomtrein
Maar die komen toch helemaal niet op jouw eiland?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
1 stoomtrein
Rijden er ook serieus treinen op die lijnen? Of moest zuidholland gewoon de troep kwijt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
1 stoomtrein
Ik dacht precies hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Milou__ het volgende:
Ohnee dat kan niet![]()
Daar hebben ze alleen maar primitieve campings
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Bravebart het volgende:
1 de ene kant op en de andere de andere kant op?
Neequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar die komen toch helemaal niet op jouw eiland?
Er is 1 spoorwegovergang waar iedereen springt. 400m van een instellingquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef Milou__ het volgende:
Rijden er ook serieus treinen op die lijnen? Of moest zuidholland gewoon de troep kwijt?
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
NeeAlhoewel, die stoomtrein naar Ouddorp bijna geloof ik
[..]
Er is 1 spoorwegovergang waar iedereen springt. 400m van instelling
[..]
Uhuhquote:
Jij komt ook uit een bij elkaar geraapte familie ofniet? Overal woont familie van jouquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh
Mn familie komt daar vandaan, dus ik moet wel
Neehoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij komt ook uit een bij elkaar geraapte familie ofniet? Overal woont familie van jou
De luc-tor zit in de bomen daarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
nee, miss zit er vergif in de zure appels daar?
Nouquote:
quote:
Je doet het erom hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou
Ik zag gisteren een mooie vacature in het oosten des lands, dus straks woon ik misschien wel bij je in de buurt
ik ken alleen zo'n saaie camping.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Enige plek in Zeeland die ik goed ken is DomburgAlleen zitten daar nu alleen nog maar duitsers
Fakkelbrigade.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:46 schreef Bravebart het volgende:
We doen niet moeilijk, ons gras is groener.
Ik ben er vroegah 7 jaar op vakantie geweest en daarna nog paar keer een dagje geweest. Het grappige is dat ik er nog steeds de weg weetquote:
Ja nog steeds van die onverharde wegen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben er vroegah 7 jaar op vakantie geweest en daarna nog paar keer een dagje geweest. Het grappige is dat ik er nog steeds de weg weetEr is daar werkelijk niks veranderd.
Is het nog geen bedtijd voor jouquote:
Dat valt wel mee + dat geldt op zoveel plaatsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben er vroegah 7 jaar op vakantie geweest en daarna nog paar keer een dagje geweest. Het grappige is dat ik er nog steeds de weg weetEr is daar werkelijk niks veranderd.
En paard en wagenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja nog steeds van die onverharde wegen?
Propsquote:
quote:
je liegt weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik belde 'm gisteren nog, wat denk je? Opgehangen[/gerard-ekdom-grap]
Dus daarom bel je nooit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
je liegt weer.
In zeeland kan je toch niet bellen
Er staan hier ook zendmasten en kabel is hier ook al aangelegd.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staan hier ook zendmasten en kabel is hier ook al aangelegd.
quote:
ook, maar we kunnen ook mensen van buiten de provincie bereiken.quote:
Eigenlijk past daar maar één plaatje bij.quote:
Ik dacht dat je een plaatje van een rukkende tor hadquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk past daar maar één plaatje bij.![]()
[ afbeelding ]
op een citroenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een plaatje van een rukkende tor had![]()
Ik faal weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een plaatje van een rukkende tor had![]()
Geen idee. Ik weet niet hoe vaak ze het in de rest van het land eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef Milou__ het volgende:
Eten ze in zeeland meer zuurkool dan de rest van nederland? Is dat echt zo?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet hoe vaak ze het in de rest van het land eten.
Zelf eet ik het nooit.Maar ik vind het ook niet lekker. Mijn ouders eten het wel eens, maar dat is volgens mij ook maar twee à drie keer per winter of zo.
Boerenkool eten we dan wel weer vaak in de winter.
Jij kent nu toch wel alle afleveringen uit je hoofd zo onderhand.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Maar het geldt altijd wel eigenlijk
Jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij kent nu toch wel alle afleveringen uit je hoofd zo onderhand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Vriend van me nog beter, dus we doen soort van wedstrijdje via msn. Tijdens het kijken van aflevering een woord of uitspraak roepen, en kijken of een andere de scene weetquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Schepen verwelken, rozen vergaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geneuzel over dat alles, zal altijd bestaan![]()
Restecp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wie, wat, waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Vriend van me nog beter, dus we doen soort van wedstrijdje via msn. Tijdens het kijken van aflevering een woord of uitspraak roepen, en kijken of een andere de scene weet
[..]
Schepen verwelken, rozen vergaan
Geneuzel over dat alles, zal altijd bestaan
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Kwam die ook niet op haifs voorbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kwam die ook niet op haifs voorbij?
Nu lijk ik net haifs addictquote:
Dat doe je voor mij zelfs niet...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee. Denk ook maar niet dat ik voor jou naar zeeland kom hoor.
Dat heb je niet voor me over?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee. Denk ook maar niet dat ik voor jou naar zeeland kom hoor.
Ik waag geen poging.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu is het alleen aan jullie om er achter te komen.
Slaapsequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik waag geen poging.
Ik ga slapen.. johooooo baas boven baas.
Waarom krijg ik last van mijn keel als ik meezing ...doe met muziek.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
WAAROM?????
WAAROM zetten mensen die totaal NIET kunnen zingen toch een cover op YouTube??
trustequote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik waag geen poging.
Ik ga slapen.. johooooo baas boven baas.
Moet je de muziek wat minder hard zetten, hoef je ook minder hard te blèrenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik last van mijn keel als ik meezing ...doe met muziek.
ssshtquote:
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu is het alleen aan jullie om er achter te komen.
Maar als ik de muziek zachter zet, hoor ik mezelf boven de muziek uitkomen en kan ik de muziek minder horen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je de muziek wat minder hard zetten, hoef je ook minder hard te blèren
Hehehehehe.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
Naja, jou kennende heb je dr wel als vriendje maar nog nooit bij dr gekrabbeld.
Heb zn haifs al uitgepluisd maar niks gevondenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet je die opzoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb zn haifs al uitgepluisd maar niks gevonden
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je die opzoeken.
WTF, jij kent blijkbaar iemand die mijn neef ook kentquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je die opzoeken.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je niet goed genoeg gezocht, denk ik. [ afbeelding ]
wat? wie?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
WTF, jij kent blijkbaar iemand die mijn neef ook kent
Niet op hyves in ieder geval.. Maar iemand die jij als vriend(in) hebt heeft hij blijkbaar ook op hyvesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat? wie?![]()
En ken ik jouw neef ook dan? Of dat weer niet.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet op hyves in ieder geval.. Maar iemand die jij als vriend(in) hebt heeft hij blijkbaar ook op hyves
En ga je zo het hele alfabet af.quote:Begint dr naam trouwens met een R?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef DjRex89 het volgende:
Je hebt nog iemand op je hyves die weer iemand op zijn hyves heeft die ik ken
Het moet niet gekker worden
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben respecteert door ene Henk, geen idee wie dat is, vanwege mijn WWW.
Ik weet het alquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wie dan?
![]()
[..]
En ga je zo het hele alfabet af.![]()
Jajajajajaja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik weet het al
Het begint met een K
Hetzelfde als die erbovenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Wat?
Ik heb iemand als vriend en een vriend daarvan is een vriend van jou?![]()
Ja!quote:
En welke van die twee dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik weet het al
Het begint met een K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En welke van die twee dan?
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dr tanktop.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Die ken ik beide van de badminton.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hetzelfde als die erboven
Jij hebt iemand als vriend die iemand die ik ken ook weer als vriend heeft
Gaat om ene Robin en Inge op je Hyves
Haar vriendin heb ik er ook tussen staan.quote:
Ja uuh, zo ver gaat mijn hyves kennis nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja!
Op zn hyves geavanceerd zoeken bij vrienden. Leeftijd 21-25, geslacht vrouw en daarna even kijken wie er in Zeeland woont
Hmm, ik had nog niet op de profielen gekeken.. Even verder zoeken dusquote:
Is ze lebsisch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haar vriendin heb ik er ook tussen staan.
Zo goed kan ik ook niet zoeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, zo ver gaat mijn hyves kennis niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond ze allebei op een man en vrouw tegelijk lijken
Ja en Inge kent mn neef blijkbaar en die Robin kent een meidje die ik weer ken van vakantie..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ken ik beide van de badminton.
n00b!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja uuh, zo ver gaat mijn hyves kennis niet
Ik geef het ook gewoon toequote:
Ze woont toch wel in Zeeland?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo goed kan ik ook niet zoeken.
Wij ookquote:
aha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en Inge kent mn neef blijkbaar en die Robin kent een meidje die ik weer ken van vakantie..
Heb ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt wie![]()
En ik heb Facebook, ben internationaler
Dus ik had even eenquote:
Veel overzichtelijker dan dat Hyves-gedrochtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik ookSnap er alleen nie zoveel van
Dat is ook wel nodig als je in Zeeland woontquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt wie![]()
Dat heb ik ook. Maar alsof ik internationale vrienden heb.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt wie![]()
Dien!quote:
Reksquote:
Vind ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel overzichtelijker dan dat Hyves-gedrocht
Lucquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig als je in Zeeland woont
Dat heb ik dus ook. Niet dat ik hyves wel snap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ik ookSnap er alleen nie zoveel van
Dat bericht op je Hyves ook. "Voor het eerst met de auto de provinciegrens over"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Maar alsof ik internationale vrienden heb.![]()
Ik kom al bijna de provincie nooit uit.Laat staan het land.
Je bent weer voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig als je in Zeeland woont
Das dan wel weer beetje sneu eigenlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat bericht op je Hyves ook. "Voor het eerst met de auto de provinciegrens over"
Het was ook zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat bericht op je Hyves ook. "Voor het eerst met de auto de provinciegrens over"
Mwah ik gebruik hyves meer voor de verjaardagen e.d.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Niet dat ik hyves wel snap.![]()
Maar ik heb me er ook nooit in verdiept eigenlijk.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Hyves is wel zwaar overrated... geen idee wat ik er mee moet.. misschien eens updaten
Wat voor auto heb je?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was ook zo.Ik ben met mijn auto nog nooit de provincie uitgeweest, maar nu dus wel.
Goed ideequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef The_Dean het volgende:
Hyves is wel zwaar overrated... geen idee wat ik er mee moet.. misschien eens updaten
Heb wat ik wil toch wel op msnquote:
Ja, uuh, jij legt ze ook op de doellijn neerquote:
Zijn wij wel vriendjes dan?quote:
Dus je wil me nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb wat ik wil toch wel op msn
Als haar internet weer leeft
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb wat ik wil toch wel op msn
Als haar internet weer leeft
You're welcomequote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, uuh, jij legt ze ook op de doellijn neer
Ja volgens mij wel want ik was zo 'slim' om hier 1x mn hyves te posten om daarna gespamd te worden door jullie vriendenverzoekjesquote:
quote:
Iehl, dat kusjequote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel want ik was zo 'slim' om hier 1x mn hyves te posten om daarna gespamd te worden door jullie vriendenverzoekjes
Ik had er ook meteen spijt vanquote:
Halloquote:
Geef je msn dan evenquote:
Ja, dat kon ik je vantevoren ook wel vertellenquote:
Dankjequote:
Zal ik die anders hier posten, zit ik de hele avond op "accepteren" te klikkenquote:
Voor- of achternaam?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog vriendjes vinden met een Q, T, U, V, X en Z.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog vriendjes vinden met een Q, T, U, V, X en Z.![]()
![]()
Joahquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Piles het volgende:
Ik rij 1 op 15, is best netjes voor een 1.6 toch?
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik je vantevoren ook wel vertellen
voor, daar wordt bij je vriendjes toch op gesorteerd.quote:
* jaloers isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Piles het volgende:
Ik rij 1 op 15, is best netjes voor een 1.6 toch?
Dat heb ik ook met de Jetta... met normaal rijden zo'n 1:14, maar beetje vlotter maakt het zomaar 1:12...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook.Rijd nu zo'n beetje 1 op 11,8
Maar hij trekt wel lekker op.
Wat ik trouwens het meeste mis, is de zesde versnelling.
Heb jij wel vriendjes met een Q en X?quote:
Oh okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voor, daar wordt bij je vriendjes toch op gesorteerd.
Nee maar die vind ik welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij wel vriendjes met een Q en X?![]()
respect
Ja, nette bak.quote:
Een X heb je wel trouwens dankzij Nadine. Of moet ik zeggen XXNadine.quote:
Voor mij blijft de bus stukken goedkoper dan de auto. Maakt niet uit hoe zuinig de auto ook is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de Jetta... met normaal rijden zo'n 1:14, maar beetje vlotter maakt het zomaar 1:12...
Maar rijd zo gruwelijk lekker
Ook een 1.8.
Denk dat ik de Golf maar verkoop en werk op fietsafstand zoek
Mijn volgende auto moet iig een zesde hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nette bak.
Ik wil ook wat fatsoenlijks, maar kan het niet betalen
Morgen ook maar weer met de bus...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij blijft de bus stukken goedkoper dan de auto. Maakt niet uit hoe zuinig de auto ook is.
jnaquote:
Maestroquote:
nahvooruit, die mag je wel hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een X heb je wel trouwens dankzij Nadine. Of moet ik zeggen XXNadine.
Welkomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef Maraca het volgende:
Misschien dat ik jullie ook vanaf nu ga stalken.Vanaf maandag beginnen met een afstudeeropdracht
Misschien dat ik jullie ook vanaf nu ga stalken.Vanaf maandag beginnen met een afstudeeropdracht
hoiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:12 schreef Maraca het volgende:
Klaartje.quote:
quote:
quote:
Ze komt net binnen geloof ik.quote:
Hmm, wat een timingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze komt net binnen geloof ik.
Maar ff serieus, wie is het nou op hyves?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar gaat onze player weer.
Ga de administratieve organisatie beschrijven van een zojuist gefuseerd bedrijfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welkom. Waar gaat het allemaal over?
Ik zal dat vertellen zodra de tijd rijp is. Tot die tijd mogen jullie allemaal gissen. Maar ik zal het niet vertellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Maar ff serieus, wie is het nou op hyves?
Het moest gewoon zo zijnquote:
Goed, ze bestaat dus niet. Zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal dat vertellen zodra de tijd rijp is. Tot die tijd mogen jullie allemaal gissen. Maar ik zal het niet vertellen.
Als jij dat wil geloven, vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Goed, ze bestaat dus niet. Zeg dat dan meteen
Welkom danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga de administratieve organisatie beschrijven van een zojuist gefuseerd bedrijf
Ik ga zo showeren en verder met wat seriesquote:
Mijn wekker gaat morgen weer vroeg.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga zo showeren en verder met wat series.
Die van mij om 1000.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat morgen weer vroeg.
10 uur pas?quote:
Ik ga zo naar bed man.quote:
Ik doe dr wel 3 tegelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed man.Drink jij de mijne maar. En neem er voor jezelf ook gelijk ééntje.
Je as staat verkeerdquote:
Net al een gehadquote:
Op zijn minstquote:
Ik ookquote:
Ja. Ben de hele dag vrij, maar ik wil nog trainen, naar de zaak en moeders helpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
10 uur pas?![]()
Dan ben ik al zo'n twee uur aan het werk aanwezig op mijn werk.
Goedkoop c1000 bierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookHalve liter Franziskaner Weissbier mét klontjes
Jij snapt hetquote:
1 euro per blikquote:
Je weet toch!quote:
oh ja... eerste helft kan ik niet zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja. Ben de hele dag vrij, maar ik wil nog trainen, naar de zaak en moeders helpen.
1800 Ajax!
Later Hoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Houniet het volgende:
Douchen, Hung & Chuck.
Tot morgen watjes.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Houniet het volgende:
Douchen, Hung & Chuck.
Tot morgen watjes.
Ik wel, red ik net!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja... eerste helft kan ik niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |