Nou, speciaal voor jou dan: ik ben geen fan van Paramore, ook niet van Misery Business, maar ik vind die nieuwe single Brick by Boring Brick best wel leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:06 schreef Tanjaa het volgende:
Wooaaaa. Die was even heel fout geplaatstsorry, die was ergens anders bedoelt.
Straks post je nog sappige details.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Sorry sorrynever mind, dat was voor iemand op msn bedoelt.
Oh en niks hoor, ik vind het alleen niet zo veel aan paramore.
Dat je topics door elkaar haalt oké, maar Fok en msn door elkaar halen... hoe krijg je 't voor elkaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Tanjaa het volgende:
Sorry sorrynever mind, dat was voor iemand op msn bedoelt.
Wat k dus hier wilde typen. Eigenlijk worden zo'n acties niet goed geteld, tenzij die persoon zich daarna weer hersteldquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat vind je van Misery business. Dat is het enige nummer dat ik goed vind eigenlijk.
Brunettes hequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat je topics door elkaar haalt oké, maar Fok en msn door elkaar halen... hoe krijg je 't voor elkaar
Mijn msn gesprek is zo sappig als een emmer zoutquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Straks post je nog sappige details.
Nog niet gehoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou dan: ik ben geen fan van Paramore, ook niet van Misery Business, maar ik vind die nieuwe single Brick by Boring Brick best wel leuk
Je moet je echt eens laten blonderen, kijk eens op de vorige pagina.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Tanjaa het volgende:
Ehm, DWARS? al dacht ik dat die van De partij voor de dieren was.
Tis laat. En hij is toch niet van de partij van de dieren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Je moet je echt eens laten blonderen, kijk eens op de vorige pagina.
Ik had ook Barry kunnen roepen natuurlijk, ging nog sneller...quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Kim Kardashian
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Yep.![]()
2 Cobra4
5 mr_anonimous
2 Stuurloos
1 Robbiev85
3 Yankee
1 Yurithemaster
3 Slaveloos
1 lubje25
4 ScottTracy
2 Tanjaa
3 Ofyles2
Maar natuurlijkquote:
Dat is waar, al ligt er in de buurt topographie des terrors, dat vond ik wel heel interessantquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:32 schreef ScottTracy het volgende:
Dat Checkpoint Chrlie stelt nou eens echt niks voor, alleen zo'n klein verlaten hokje midden op de weg en iemand verkleed als bewaker waar je mee op de foto kunt
Ik moest even googlen want die naam kwam me niet bekend voor, maar daar ben ik ook langsgelopen, erg interessant ja. Ik vind Berlijn sowieso een mooie stad met veel historiequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is waar, al ligt er in de buurt topographie des terrors, dat vond ik wel heel interessant
Dat zou kunnen, maar...quote:
...dit zocht ik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:54 schreef lubje25 het volgende:
Arthur Ashe
Nee, ik lees geen roddelbladenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dat lees je zeker alleen bij de kapper
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:56 schreef lubje25 het volgende:
Ron/Rod Leaver oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |