quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:35 schreef Tanjaa het volgende:
PINK! ?
Tsja, dan hadden we een probleem gehad. Dan had ik 't punt eigenlijk niet aan Ofyles kunnen geven. Ik mag 'em eigenlijk ook niet afkeuren maarjaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef nightcowboy het volgende:
Wat als 'KROM' nu goed was geweest?
Wat vind je van Misery business. Dat is het enige nummer dat ik goed vind eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tsja, dan hadden we een probleem gehad. Dan had ik 't punt eigenlijk niet aan Ofyles kunnen geven. Ik mag 'em eigenlijk ook niet afkeuren maarja
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat vind je van Misery business. Dat is het enige nummer dat ik goed vind eigenlijk.
Van Paramore? Heeft dat iets met deze vraag te maken of wil je gewoon mijn mening weten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat vind je van Misery business. Dat is het enige nummer dat ik goed vind eigenlijk.
Is er iets mis met 'Brick By Boring Brick'?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:01 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ofyles2 +1quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Dwars
Sorry sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is er iets mis met 'Brick By Boring Brick'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |