quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
Het is echt raar, gebouw is hetzelfde, mensen hoor je over dezelfde vakken enzo praten. Maar dan kijk je en dan zien ze er heel anders uit dan vroeger. Ik dacht echt bij elke hoek van de gang nu komen mijn oude klasgenoten vast aanlopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef ClioSporT het volgende:
Volgens mij zou ik duizelig worden en kotsen en nog meer van dat soort rare reacties wanneer ik terug naar m'n oude school zou gaan. Zo vreemd.
aaaaaaaghhquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is echt raar, gebouw is hetzelfde, mensen hoor je over dezelfde vakken enzo praten. Maar dan kijk je en dan zien ze er heel anders uit dan vroeger. Ik dacht echt bij elke hoek van de gang nu komen mijn oude klasgenoten vast aanlopen.
Jij fotofreakquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
HalloIk heb even de topics teruggelezen
ik wil ook een goede foto van borte zien.
![]()
Mijn foto's zijn niet leuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat vinden wij nou ook allemaal. Dus wat let je?
Heb wat gemist dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
HalloIk heb even de topics teruggelezen
ik wil ook een goede foto van borte zien.
![]()
Dat is een knuffelsmiliequote:
Je bent in ieder geval goed georganiseerdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Cool, ik was eerder klaar dan verwacht.Ik bleek een deel van de opdracht al af te hebben.
![]()
Zel en Rookert heb ik half gezien, Ali helemaal nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef SatinCare het volgende:
Ik heb alleen Zeliha, Ali en Rookert gezien
Aha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Borte had foto's in haar fobo geplaatst maar nu zijn ze weer wegik wil jou ook wel zien.
Okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aha.![]()
Ik zie er heel gewoon uit. Twee oogjes, neus, mond etc.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:08 schreef Ayca het volgende:
Wik is niet meer boeiend, die heb ik al gezien...
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aha.![]()
Ik zie er heel gewoon uit. Twee oogjes, neus, mond etc.
In combinatie met die smiley van je is dat echt een stoot onder de gordelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:08 schreef Ayca het volgende:
Wik is niet meer boeiend, die heb ik al gezien...
Niet bepaald. Jaar 1 en 2 nog redelijk, maar nu, nee...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval goed georganiseerd.
Watskeburt? Je bent studiemoe?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet bepaald. Jaar 1 en 2 nog redelijk, maar nu, nee...
Zo bedoelde ik dat niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In combinatie met die smiley van je is dat echt een stoot onder de gordel.
Wat studeer jij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet bepaald. Jaar 1 en 2 nog redelijk, maar nu, nee...
Dat is ook weer zo. In het vooruit blijven werken houd ik nooit volquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar deadlines zijn gewoon bitches.
Ali zet nooit foto's online, dus een foto van hem vinden is bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef Ayca het volgende:
Ik weet als het goed is wel Ali's achternaamdus zo moeilijk moet het niet zijn om hem te vinden
ik kijk vanavond wel
Wat is dat voor iets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beleids- en Organisatiewetenschappen.
Heeft die vraag je de vorige keer genekt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef IHVK het volgende:
Bij CBR komt steeds deze vraag terug 'waar ligt de dode hoek' en dan zie ze je zo een auto met een spiegel en twee gearceerde plekken.
De vraag is dan: a)1 b) 2 c) 1 en 2
Maar ik kan nergens op internet of in mijn boek een duidelijk plaatje vinden, jullie wel?
Ohquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ali zet nooit foto's online, dus een foto van hem vinden is bijna onmogelijk.
Ja 1 fout teveel he, dus die zou me genekt kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft die vraag je de vorige keer genekt?
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:19 schreef IHVK het volgende:
Bij CBR komt steeds deze vraag terug 'waar ligt de dode hoek' en dan zie ze je zo een auto met een spiegel en twee gearceerde plekken.
De vraag is dan: a)1 b) 2 c) 1 en 2
Maar ik kan nergens op internet of in mijn boek een duidelijk plaatje vinden, jullie wel?
Misschien dat die fotos van die fanclub nog bestaanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ali zet nooit foto's online, dus een foto van hem vinden is bijna onmogelijk.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Misschien dat die fotos van die fanclub nog bestaan
Jep, maar geen overheid, meer de private sector (functioneren, organisatie, het managen ervan, etc.). Zeg maar Bestuurskunde, maar dan bestudeert het geen overheidsorganisaties maar particuliere bedrijven. Ik ben wel van plan om hierna een master Bestuurskunde te doen trouwens. Leek me een leuke combinatie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
Een soort management/ structuren of gericht op overheidsfunctioneren ?
Ja ik was er net ook, maar enige wat ik zie is Hans Klok met zijn dansjes. En het gaat over vrachtwagens.quote:
Ja, het is weer eens wat anders, hoor je niet vaak.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, maar geen overheid, meer de private sector (functioneren, organisatie, het managen ervan, etc.). Zeg maar Bestuurskunde, maar dan bestudeert het geen overheidsorganisaties maar particuliere bedrijven. Ik ben wel van plan om hierna een master Bestuurskunde te doen trouwens. Leek me een leuke combinatie.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik was er net ook, maar enige wat ik zie is Hans Klok met zijn dansjes. En het gaat over vrachtwagens.
jahaaaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe wil je die auto achter je niet zien dan?![]()
Je hebt toch een binnenspiegel.
Echte coureurs gebruiken the force om auto´s achter hen te sensen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe wil je die auto achter je niet zien dan?![]()
Je hebt toch een binnenspiegel.
Haha ok..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je bent net zo visueel ingesteld als een man.
zien is gelovenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ok..Maar ik vind het gewoon leuk om te weten hoe jullie eruit zien
ik ben geen enge freak ofzo
Misschien moet ik dat zeggen bij CBR, krijg ik alsnog mijn theorie van vorige keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef ClioSporT het volgende:
Ik rij gewoon harder dan de rest, hoef ik nooit m'n dode hoek te checken.
Haha ben je niet bang dat het tegenvalt? Het is juist ook wel leuk om een eigen beeld van iemand te hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ok..Maar ik vind het gewoon leuk om te weten hoe jullie eruit zien
ik ben geen enge freak ofzo
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef ClioSporT het volgende:
Ik rij gewoon harder dan de rest, hoef ik nooit m'n dode hoek te checken.
Wanneer ga je het opnieuw proberen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat zeggen bij CBR, krijg ik alsnog mijn theorie van vorige keer.
Hoeveel fout mag je hebben tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat zeggen bij CBR, krijg ik alsnog mijn theorie van vorige keer.
Er mist een werkwoord in deze zin.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
Oja mag je een markeringsvlag ipv markeringsbord?
5 van de theorie, 10 of zo bij de gevaarherkenningsvragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoeveel fout mag je hebben tegenwoordig?
Geloof dat ik er 7 ofzo mocht fout hebben,
Nee, want de vlag kan wegwaaien (ofzo?).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
Oja mag je een markeringsvlag ipv markeringsbord?
Hoeveel vragen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
5 van de theorie, 10 of zo bij de gevaarherkenningsvragen.
Over een paar jaar weet je niets meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
50 en 25 volgens mij, het is voor mij alweer een half jaar geleden.
Tot nu toe is het niet tegengevallen dussquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha ben je niet bang dat het tegenvalt? Het is juist ook wel leuk om een eigen beeld van iemand te hebben.
1.20m was het toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
Bij lading die meer dan 1,00 meter uitsteekt moet een rood markeringsbord worden geplaatst. Dat is het enige wat hier staat.
En toen hadden ze ineens een rode markeringsvlag in de toets.
Dat is het nadeel van verschillende boeken. Maar wat was het antwoord dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
Bij lading die meer dan 1,00 meter uitsteekt moet een rood markeringsbord worden geplaatst. Dat is het enige wat hier staat.
En toen hadden ze ineens een rode markeringsvlag in de toets.
Geen idee dus. Volgens mij was dat ook een fout, ik had ja gezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van verschillende boeken. Maar wat was het antwoord dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |