Joepie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Tussen 13:00 en 14:00 uur komt Sly van forum Nowlive langs in studio Vlemmix.
Had zij ook een koffievlek op d'r shirt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Eerder deze ochtend op de chat:
Waterkoker: Het was de bedoeling dat het publiek voor het open podium zich zou aanmelden, maar er zijn geloof ik nog geen aanmeldingen.
Publiek of podiumbeesten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Waterkoker: Het was de bedoeling dat het publiek voor het open podium zich zou aanmelden, maar er zijn geloof ik nog geen aanmeldingen.
Met droge ogen ook gewoon, hè?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan: "De Jaap Show begint al aardig vorm te krijgen, Jaap begint al aardig in zijn rol te komen als host."
Alsido was bezig met mapjes maken, juiste emailsadressen zijn onduidelijk, 5300 emails die nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Het hele forum!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Tussen 13:00 en 14:00 uur komt Sly van forum Nowlive langs in studio Vlemmix.
Jij denkt dat we mee mogen luisteren????quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:08 schreef Disana het volgende:
Hehehe, dankjewel Gert.
Tuinfluiter, ik ben er dan niet waarschijnlijk, hoop dat er hier over wordt verslagen of dat er een update'je komt.
Oh right, even vergeten. Alles moet sly met Sly.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij denkt dat we mee mogen luisteren????
Angela = Angela van Big Niks toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef Chanel5 het volgende:
Angela en Sly kunnen elkaar wel kapotschieten, volgens Johan.
Johan ontdekt dat zijn zender aanstaat.
Hij weet niet hoe het komt dat ze zo tegenover elkaar staan.
Van dat gesprek zullen we niet veel meekrijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef Disana het volgende:
Oh right, even vergeten. Alles moet sly met Sly.
Nou een screencap dan?
Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Angela = Angela van Big Niks toch?
Brommagazine dacht ik (Angela), Nick is degene die de site toen gebouwd had.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Angela = Angela van Big Niks toch?
En dan ook die Nick. Dat zijn toch juist aartsvijanden?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Disana het volgende:
Johan wil helemaal niet tussen ruzies van mensen zitten.
Moet je nodig een type als Sly binnenhalen.
Voorzover ik heb begrepen heeft Sly Nowlive van Nick gepikt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ook die Nick. Dat zijn toch juist aartsvijanden?
Die Nick is van die joetoep opnamen, dat zijn strot wordt doorgesneden door S.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ook die Nick. Dat zijn toch juist aartsvijanden?
Zou toch wel willen weten hoe Nick in SV terecht is gekomen. En Johan kan zijn kop wel in het zand steken, maar dat zal weinig helpen bij vetes van dit niveau en bij een ruziemaker als Sly.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb begrepen dat Nick de Nowlive sitebouwer was, dat Sly vanaf het begin de beheerder was,
Nick ging weg en Puty is nu de sitebouwer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |