Liever Mieke?quote:
Ik moet niksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef PhalanX het volgende:
Je moet Mike zijn! We zijn allemaal Mike in dit topic!
Kutje, zit je me weer te bashenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef PhalanX het volgende:
hey bitch, nog lekker aan de vim gezeten?
You know it! Face down ass up, laatst nog met pedro en eduardo, you jealous dickless tranny!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:40 schreef MisterO het volgende:
Kutje, zit je me weer te bashen![]()
take it or leavee ittt
O hot bitch, dat wil toch iedereen?quote:
Coke. En zoiets als Jif.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MisterO het volgende:
Wat is vim eigenlijk?
wil ik het wel weten...
Vim is helemaal fa---fab---fabulus nee fabolous.... fabulious! Dan ziet je ster zelfs sterren!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef MisterO het volgende:
Wat is vim eigenlijk?
wil ik het wel weten...
Hmmz.. neej!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hot bitch, dat wil toch iedereen?
Hier, neem wat vim. It majght change yoor mind!
Maar die dum itch luisterde niet, dus Ricky en ik met de vimneus naar de emergency room.... cracked up bitchesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:01 schreef PhalanX het volgende:
Ik zeg zo tegen de Bitch: Bitch je moet geen GHB meer doen, want GHB is zooo last year!
Let's agree to disagree!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef MisterO het volgende:![]()
Julle hot bitches weten niet waar jullie het over hebben!
hahaha stupid cunt is het ook! Vanavond weer op de band met Salvador!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die dum itch luisterde niet, dus Ricky en ik met de vimneus naar de emergency room.... cracked up bitches
Maar je bent dan toch ook een one-trick-ponyquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hot bitch, dat wil toch iedereen?
Hier, neem wat vim. It majght change yoor mind!
OMG I shit my sheets, so funny!quote:
Karen Walker: 'I rented us a videoooo'quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef Stroekie het volgende:
en komende zomer lopen tmm en ik hand in hand in de st annastr te nijmegen over de finish van 4 daagse
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef PhalanX het volgende:
Oh jij sassy bitch, jij had toch iets met Tublo?
nee duplo joe smart esquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:12 schreef PhalanX het volgende:
Oh jij sassy bitch, jij had toch iets met Tublo?
Hannah Montanaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
stond ik daar in m'n hello kitty nachthemdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Tublo is so last October! Toen die bitch dacht dat ze net zo hot was als Hannah Montana!
nee joh, clair is mijn beste vriendin. Bij haar kan ik met een gerust hart met wat guys op een stapel autobanden duiken. Niet te filmen zo leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hannah MontanaLindsay is mijn soulmate, that slut is hawt! We deden laatst samen wat meth op de plee van het Hilton.
krystle carrington is mijn heldquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:17 schreef PhalanX het volgende:
Jullie zijn echt zulke drama queens! Jullie hebben zeker weer reruns gekeken van Dynasty
Ja maar als ik in NL ben ben ik straight en date ik Elize!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, clair is mijn beste vriendin. Bij haar kan ik met een gerust hart met wat guys op een stapel autobanden duiken. Niet te filmen zo leuk
Bitches :[) niemand heeft die film gezien, die ligt verstopt achter de kassa van de jamin!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:22 schreef PhalanX het volgende:
autobandenmemory lane
Those were the dayz, getting boond by Bastian.
ben je nu weer met bonnie buiten met flessen wezen spelen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk met my bro' naar de PCD's, fuckheads!quote:
HIW?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef MisterO het volgende:
Ik haat jullie allemaal!!
Oh wacht nu doe ik iemand anders na
Hot piece of ass, als ik niet into cocks was dan had ik die bitch al lang getapped... zei is zo amazing.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja die dolls crack me up, zo fucking hot bitches!
Maar ik hou ook van Tori Amos!
die bitches hebben mij niet eens uitgenodigd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk met my bro' naar de PCD's, fuckheads!
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?quote:
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?
oh my god you cunt,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahaha
Spoelt Jorge nou onderhand? Die skank is echt nasty, OMFG!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, ik had er met Jorge over maar die zei dat ik beter nog een paar days daarmee kon wachten, hahaha
Als hij echt helemaal in love is met me dan blijft hij wel bij mequote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
oh my god you cunt,straks ben je 'em kwijt
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendje? Heb je 'em al gebanged?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.
OMFG hilarius! You dumb bitch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef Steve het volgende:
Fucking hell, de sling flikkerde net van het plafond af, vim all over the place nu.
Too stupid to shit? Die lakens zagen er echter anders uit!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:40 schreef PhalanX het volgende:
fenk god dat de echte mike too stupid to shit is en nooit terugleest
Nooit gehoord van anal leakage, you sassy cunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Too stupid to shit? Die lakens zagen er echter anders uit!
alldays that old bitchquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef Vlarp het volgende:
Stroekie fucking killed the topic hahahahahahaha
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef PhalanX het volgende:
Waren ze hot? My god ik zou echt niets gedaan kunnen krijgen met hot boys klussing in my house.
Hebben ze jouw ook meteen gedaan?
Brown bitches zijn hot, met van die hairy backs. Oh my god you dumb cunt, je moet ze deze kant opsturen de next time.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!
Hey, dat weet ik niet, dumb bitch!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Brown bitches zijn hot, met van die hairy backs. Oh my god you dumb cunt, je moet ze deze kant opsturen de next time.
Mischien kun je daddy en son tegelijk doen hahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het waren nasty Marokkaanse skanks, ik werd er echt niet hot van!
Maar 1 told me dat hij kinderen had, misschien heeft hij wel een hot son! hahahahaha
O hell no!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Mischien kun je daddy en son tegelijk doen hahahaha![]()
Laatst een filmpje van gezien, te weird
Kunnen we er niet een foursome van maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef PhalanX het volgende:
wat spreken we by the way af voor komend weekend? Aangezien we Steve gaan bangen?
nasty slut, I love the way you thinks.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Kunnen we er niet een foursome van maken?
Ik hou wel van die nasty gangbangs!
quote:
denk het nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die cunt ligt vast erg face down ass up.
Maar Ang3l doet toch alleen kissing hot boys?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:01 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Die cunt ligt vast erg face down ass up.
Op vele wijzen te interpreteren...quote:
Ik weet ook nooit wat ik daarop moet zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op vele wijzen te interpreteren...
whahahahaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit wat ik daarop moet zeggen
Als iemand wassup zegt? "Ga dood met je kut vraag!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahaha
wat is het eerste dat in je opkomt dan?
Fuck off wigger. Zoiets.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahaha
"my foot in your ballsack!"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
whahahaha
STFUquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:10 schreef PhalanX het volgende:
Xiance heeft het topic dood gemaakt... alweer... met z'n homo gezever over queens die moeten glanzen.
humor =/= xiancequote:
hershey squirtsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
vandaag niet![]()
k heb last van spatterpoep
Wat? Vond het wel een leuk eufemismequote:
Ja, hershey chocola is echt niet te vretenquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat? Vond het wel een leuk eufemisme
Tuurlijk ben ik een vaste kijker. Ik moet er ff weer in komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
He Mr.O, ESF is al open he. JIj bent toch ook een vaste kijker
?
I know...quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik een vaste kijker. Ik moet er ff weer in komen![]()
Maar Nedeland is as usual weer zoooo slecht he
Is dat de bijnaam voor je nieuwste scharrel?quote:
en elk jaar weer gaat iedereen de Balkan landen afkraken, terwijl zij altijd met nummers komen die 10x beter zijn, echt hilarischquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat de bijnaam voor je nieuwste scharrel?
Dat maakt je niet opeens minder homo hoor, met je Celinequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt je niet opeens minder homo hoor, met je Celine.
Gelukkig kom ik in maart weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde zeggen "november is best snel al weer" maar dat is gewoon niet zo.
En dat mag best eens gezegd worden! Arme O.quote:
Ohja dat was hetquote:
ik heb ook nooit geclaimed minder homo te zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt je niet opeens minder homo hoor, met je Celine.
Nee, in maart is de boekpresentatie, in november is TMMs voorstelling die ik per se moest zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja dat was het. In November was die boekpresentatie dan ofzo.
God, ik ben zo in de war dan met vanallesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, in maart is de boekpresentatie, in november is TMMs voorstelling die ik per se moest zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |