Niet hier plaatsen en niets meer erover zeggen aub, dankquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
ik zag trouwens net een foto uit de season finale... WTF?!?!
Het is totaal geen spoiler maar een kotsgekke situatie.. vraag me af hoe dit in godsnaam in de de SF terecht komt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Niet hier plaatsen en niets meer erover zeggen aub, dank
Zegt totaal niks over de seasonfinale.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het is totaal geen spoiler maar een kotsgekke situatie.. vraag me af hoe dit in godsnaam in de de SF terecht komt.
Zie hier voor de mensen die hem willen zien, nogmaals.. is totaal niks spoilerachtigs aan de foto
http://ausiellofiles.ew.c(...)on-finale-spoiler-2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Nee daarom kan iedereen best kijken
De vraag wat het in de SF doet is inmiddels al beantwoord.
Dit keer wel een Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was te verwachten natuurlijk!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Dit keer wel een Spoiler!Wat kan ik anders zeggen dan 'awesome!' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Dit keer wel een Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat of Satan's Finest. Same thingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Mirel het volgende:
ooooooh SF staat voor season finale. Gebruik eens afkortingen die iedereen gebruikt please.
Dit keer wel een Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij mag van mij zowiezo wel een iets grotere rol krijgen. Heerlijk die vent![]()
Zo blijkt..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef Game_Error het volgende:
ben ik de enige die op bridesmade sarah heeft gestemd?
je volgt toch al jaren talloze series.. dan moet deze afkorting tot je vocabulair behorenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:32 schreef Mirel het volgende:
ooooooh SF staat voor season finale. Gebruik eens afkortingen die iedereen gebruikt please.
Het was meer toespeling aan Sarah dat Chuck haar wel wilde volblaffen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:47 schreef Johnny Blaze het volgende:
Hij weigerde anders nog steeds die gun, die Sarah hem aanbood
x2quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Johnny Blaze het volgende:
Uh, ik heb ook nog nooit iemand dat een SF horen/zien noemen. Dan denk ik eerder aan Science Fiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |