Nole is Nadal al lang en breed voorbij. Hij staat zelfs nu virtueel 700 punten voor, ook al verliest hij morgen van Tsonga.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een beetje alles overdreven ja. "enige", "van velen", "ooit", "6x" "op rij".![]()
Ik zeg toch nergens dat Djoko Tsonga gaat vegen, of wel?
Volgens mij gaat Djoko Nadal voorbij wanneer hij de halve finale haalt. En volgens mij gaat Murray Nadal voorbij wanneer hij de finale haalt. Anders ga je daar op in, ipv dat je doet klinken alsof ik zeg dat Djoko - Tsonga gaat vegen. Tsonga heeft imo een goede kans de finale te winnen.
Jah, vet irritant...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Al die Grand Slam topics zijn zonder tennisfilter
Mooi toch, kijken de monomaantjes ook nog eens verder.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Al die Grand Slam topics zijn zonder tennisfilter
Normaalgesproken is ie zondagochtendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi toch, kijken de monomaantjes ook nog eens verder.
Finale zal wel midden in de nacht zijn voor ons, of niet?
Oh bugger, moet werken op zondag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:18 schreef Norrage het volgende:
Normaalgesproken is ie zondagochtendVorig jaar begon ie om 9.00.
Vorige week wist ik iig nog niet dat hij last van z'n knieen had. Had ik dat wel geweten, dan had ik toen ook niet positief bevonden. Wat ik nu weet is dat hij vorig jaar enkele maanden nodig had om te herstellen tijdens het zomerseizoen, hij daarna (in de herfst) z'n toernooi's zo heeft gepland dat hij de DavisCup finale kon spelen en dat hij verder kon herstellen, én dat hij in de maand winterstop ook op dusdanige manier heeft getrained om z'n knieen sterker te maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Tim86 het volgende:
Pff, vorige week was Rafa helemaal terug en beter dan ooit en nu is hij ineens in verval..kom op zeg
Natuurlijk is die knieblessure zorgwekkend, maar dit slaat echt nergens op. Hij had gewoon veel punten te verdedigen hier. Als hij er straks een keertje staat NA Wimbledon dan kan hij weer mega veel punten pakken. Vergeet ook niet dat hij amper punten van RG heeft en niets van Wimbledon...Daar kan hij mega veel punten pakken.
Daar begint het nu toch definitief op te lijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn lichaam is op door zijn power tennis.
Maar hij zei tijdens die behandeling dat hij al aan de pijnstillers zat vooraf...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:55 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa geeft zelf aan dat hij niet verwacht dat deze blessure hem zal weerhouden andere toernoois te spelen. Het was iets wat opeens voelde in de 2de set.
Gelukkig maar, kunnen we vanavond allemaal iig gerust slapen.![]()
Vreemd. Ik lees net quotes uit Spaanse dagbladen. Zal wel onder invloed van drugs zijn ofzo... Rafaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij zei tijdens die behandeling dat hij al aan de pijnstillers zat vooraf...
Die fysio vroeg het hem en Nadal antwoorde bevestigend met 'Ibuprofen'.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik lees net quotes uit Spaanse dagbladen. Zal wel onder invloed van drugs zijn ofzo... Rafa
jaja, dat geloof ik ook zeker. Ik twijfel niet aan wat jij gehoord hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die fysio vroeg het hem en Nadal antwoorde bevestigend met 'Ibuprofen'.
Neuh hoor, als Vika het toernooi wint, gaat ze Venus voorbij. Dus die 5e plek is nog niet zeker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Stukjekaas het volgende:
Vannacht om 1:00 eindelijk eens Vee en Rena op Rod Laver na elkaar, dus kan ik extra lang genietenVenus schuift iig een plekje omhoog op de wereldranglijst naar #5 (en Serena blijft sowieso #1), dus ik ben al blij met dit resultaat
Veel plezier, weet iemand hoelaat fedje komt? of komt die daarna?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:43 schreef Stukjekaas het volgende:
Vannacht om 1:00 eindelijk eens Vee en Rena op Rod Laver na elkaar, dus kan ik extra lang genietenVenus schuift iig een plekje omhoog op de wereldranglijst naar #5 (en Serena blijft sowieso #1), dus ik ben al blij met dit resultaat
Hij staat gepland om 5 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef tennisboy het volgende:
Om hoelaat kan ik Federer ongeveer verwachten morgenochtendvroeg?
Oke, bedanktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij staat gepland om 5 uur 's ochtends.
oe dat is wel vroeg..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:55 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Hij staat gepland om 5 uur 's ochtends.
Dan hebben de Venus fans mij fout ingelichtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh hoor, als Vika het toernooi wint, gaat ze Venus voorbij. Dus die 5e plek is nog niet zeker.
Ik denk dat dat een heel toffe wedstrijd gaat worden. Davydenko is in de vorm van z'n leven en als Federer zo speelt als tegen Hewitt, dan kan dat mooie rallies opleverenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef mitt het volgende:
In ieder geval hopen op vuurwerk bij Fed - Donkey.
Goed plan, ik denk dat ik toch maar wat eerder opsta voor d'n Fed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:33 schreef kevin_ het volgende:
Worden mooie wedstrijden inderdaad.
En nu eventjes slapen.
En Almagro is kreupel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Tsonga vrij eenvoudig wordt verslagen eigenlijk.
Ik kan nu alleen maar meer de mist in gaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
En Almagro is kreupel.![]()
Rampende jinxer.
Iets te vroeg nog dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed plan, ik denk dat ik toch maar wat eerder opsta voor d'n Fed.
En nu al dubbele break voor 2e set *3-0quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:54 schreef de_boswachter het volgende:
Eleveld/Lupescu pakken eerste set kwartfinale jongens herendubbel. 7-6
Ze organiseert het rolstoeltennis in Rotterdam, volgens mij heeft het daarmee te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:22 schreef Szura het volgende:
Dick Norman ook in de mixed eruit...
Waarom doet Vergeer niet mee in het rolstoeltennis?
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:28 schreef Szura het volgende:
Ok thanks
Fedje is nog een beetje zoekende
Bedankt, welke bijvoorbeeld? (Mag ook via PM.) Deze bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:34 schreef Szura het volgende:
Fed-fan ik kom wat van die zelfbedachte grappen tegen net
Zitten soms pareltjes tussen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, wat een drama. En 1-4*. Ik wil hier een combinatie plaatsen van deze smileyquote:1e service 45 procent
11 UE al van Fed...
met dit gezicht:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Helemaal mee eens, en Federer slaat ook veel UE's - 14 geloof ik al.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Davydenko is ijzersterk aan het spelen, zet zeer veel druk en speelt zeer aggressief zonder veel UE. Federer is nog redelijk ongeinspireerd, maar lijkt ook moeite te hebben met de druk die Davydenko zet.
Dubbele break: 4*-1.
Nee, zeker waar. En dat moet wel gaan gebeuren wil Federer beter in de wedstrijd komen lijkt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Klopt, maar Davy laat hem dan ook niet in zijn spel komen. Neutraal slaan is geen optie, alles wordt aangepakt.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe noem je een hond die overal blijft plakken?Deze bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D
Ik ga die topics eens volgen![]()
Hopelijk kan Fed nog een goede servicegame afleveren, vertrouwen voor de 2e setLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:
quote:Ik ga die topics eens volgen![]()
Ja.quote:Hopelijk kan Fed nog een goede servicegame afleveren, vertrouwen voor de 2e set
Ook je TV aanzetten, dat helptquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:45 schreef Federer-fan het volgende:
Even offtopic: Is iemand hier technisch? De afstandsbediening van mijn tv doet het niet meer Ik heb er nieuwe batterijen in gedaan maar hij doet het nog steeds niet. Iemand tips?![]()
idd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:59 schreef Szura het volgende:
Come on! Laat die het zetje zijn dat ie nodig heeft
Dat is wel een erg vroege conclusie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:01 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man kan vliegen mensen, Federer heeft écht geen kans meer.
Ja, ik dacht net 'Eindelijk een lovegame op Federers service zeg' maar het was een break.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:05 schreef Marcoss het volgende:
Een lovegame van Davydenko op de service van Federer
Geen tijd gehad om te spuiten. Volgens mij in de eerste set Penn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Davydenko geen racketsponser heeft.
www.fromsport.comquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:12 schreef Zinedinho het volgende:
Is dit ook ergens op internet te zien?
Misschien vliegt hij niet zo vaak.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:13 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat Davydenko geen racketsponser heeft.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:30 schreef Federer-fan het volgende:
Straks naar de mondhygiëniste
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:16 schreef Federer-fan het volgende:
Had ik al een keer verteld, maar toen ik 20 was hadden ze mijn tennisles een keer gefilmd. Eerst hadden ze mij gefilmd.
Toen ze het later afspeelden vroeg ik mijn tennisleraar: "Waarom speel je het vertraagd af? Is dat opdat we beter op onze techniek kunnen letten?"
Zegt die leraar: "Dit is de normale afspeelsnelheid hoor."
Ja, nou.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef danusz1986 het volgende:
Dat Federer het gewoon weer doed.. Doen of die dood op de baan staat en opeens weer goed gaat tennissen. Wel een goeie tactiek dat wel. Davy laten denken dat ie kans maakt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef danusz1986 het volgende:
Dat Federer het gewoon weer doed.. [...]
Heeft Donkey weer lopen fixen?quote:
Weg zegt dat Murray de finale haalt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:37 schreef danusz1986 het volgende:
Ik weet wel dat Murray in ieder geval constant zal blijven spelen en Federer in de finale pakken.
/doemdenkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
Niet te geloven dat het dan zo vaak ineens 180 graden anders is. Hoeveel punten heeft Fed verloren vanaf 4-2(?) in de tweede set? Of hoeveel stond Fed achter in set 2?
Ik zag z'n broer al met z'n laptop op de tribune zitten.quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen: je parkiet zat net op Davy's schouder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zag z'n broer al met z'n laptop op de tribune zitten.
In die allergrootsten heb je inderdaad geen best zicht bovenaan, maar in bijvoorbeeld Ahoy is het al prima te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef Szura het volgende:
Zit je dan op de bovenste ring van de Rod Laver Arena. Je ziet toch amper hoe een speler z'n ballen neemt of lijkt dat maar zo? Ik ben nog nooit in een tennisstadion geweest maar het lijkt me een hel om het spel goed te volgen, tenzij je onderaan zit.
Bijna alle sporten kan je in elk geval beter op TV kijken voor de duidelijkheid. Bij teamsporten heb je af en toe nog wel nige toegevoegde waarde omdat je het hele spel kan zien en niet alleen waar de bal is. Je mist de sfeer wel heel erg op TV.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:43 schreef Szura het volgende:
Zit je dan op de bovenste ring van de Rod Laver Arena. Je ziet toch amper hoe een speler z'n ballen neemt of lijkt dat maar zo? Ik ben nog nooit in een tennisstadion geweest maar het lijkt me een hel om het spel goed te volgen, tenzij je onderaan zit.
Sfeer daar ga je voor naar het stadion natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna alle sporten kan je in elk geval beter op TV kijken voor de duidelijkheid. Bij teamsporten heb je af en toe nog wel nige toegevoegde waarde omdat je het hele spel kan zien en niet alleen waar de bal is. Je mist de sfeer wel heel erg op TV.
Had je dat niet eerder kunnen doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:52 schreef Fukjoeman het volgende:
Echt wtf, ben ingetuned en heb Fed nu 9 games op rij zien pakken.
Elke wedstrijd in een stadion kijken is toch niet te betalen tenzij je vrouw van, coach, etc bent. Dus een keer naar een stadion is natuurlijk wel leuk voor de sfeer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Sfeer daar ga je voor naar het stadion natuurlijk![]()
Maar bij tennis heb ik meer dat ik het spel goed wil kunnen zien in plaats van vooral plezier zitten maken.
Fed doet gewoon zijn werk hij heeft zich alleen een klein beetje verslapen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Norrage het volgende:
omfg ik ben ook wakker hoorwat gebeurt hier?
Dat zit ik me hier ook af te vragen, ik dacht na twee sets dat het afgelopen was, krijg je ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:03 schreef Norrage het volgende:
omfg ik ben ook wakker hoorwat gebeurt hier?
En de halve finales beginnen pas om 13:30 lokale tijd, dus met een beetje geluk is 's ochtends Henin - Zheng nog bezig of zelfs nog niet begonnen (Serena - Li Na moet eerst).quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:02 schreef kevin_ het volgende:
Avond sessie morgen.
Men's Singles - SemifinalsMarin Cilic(CRO)[14] vs. Andy Murray(GBR)[5]
Hij realiseerde zich dat hij an het winnen was?quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef kevinoz het volgende:
vreemd wedstrijdje zo te zien,
Hoe is het mogelijk dat je 6-2 3-1 40-0 voor staat en dan 13 games op rij verliest?
Davy stond degelijk/goed te spelen hoor maar het waren toch vooral de verkeerde slagen van Fed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef kevinoz het volgende:
vreemd wedstrijdje zo te zien,
Hoe is het mogelijk dat je 6-2 3-1 40-0 voor staat en dan 13 games op rij verliest?
Ja he, wat een kwast. Als je zo graag met leuke statistieken wil pronken, zorg dan op zijn minst dat ze ook echt kloppenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef Szura het volgende:
Wat bazelt die co nou over dat Davy geen BP meer heeft gehad
2 of 3 games geleden nog
Hij had iemand als Rik de Voest de kans gegeven zich te onderscheidenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom Davydenko in een kwartfinale als je weet dat een Martin Verkerk zich thuis voor Eurosport zit te verbijten......
OMG nu zegt ie het nog een keerquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:16 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ja he, wat een kwast. Als je zo graag met leuke statistieken wil pronken, zorg dan op zijn minst dat ze ook echt kloppen
Hij heeft de laatste 2 ontmoetingen van Fed gewonnen, dan zou ik me daar niet meer zo'n zorgen over maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij realiseerde zich dat hij an het winnen was?
Jij bent verwend genoeg met de XL-game vorig jaarquote:
PINKY PINKY PINKY EN DE KLEUR IS....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent verwend genoeg met de XL-game vorig jaar
Ik word liever verwend door Davy.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij bent verwend genoeg met de XL-game vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk willen ze niet het risico lopen dat de 2de avondpartij tot diep in de nacht doorgaat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:35 schreef kevinoz het volgende:
Wat raar, de middag sessie bestaat uit 3 wedstrijden en de avond uit 1?
Je hart.. Rustig jongenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:38 schreef Chriz2k het volgende:
JAAAAAA GOOOOOOOOOO BREAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Federer - Davydenko stond niet gepland voor 05.00. Hij stond gepland als 3e wedstrijd vanaf 01.00.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:38 schreef kevinoz het volgende:
Maar Fed - Davy stond ingepland om 5 uur 's nachts hier, dat is 3 uur daar, en het is daar nu half 8.
Wat voor partijen hebben die dames dan wel niet gespeeld..
Damn... Vreemde dayvi
Dat is tennis. Het kan zomaar ineens weer helemaal omkeren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:45 schreef ShaoliN het volgende:
Spanning weer helemaal terug. Hoe is het toch in godesnaam mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |