PietjeSV heeft het rijk alleen. Ik hoop dat de anderen gauw wakker worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef danaqui het volgende:
nou plaats mij ook maar bij de gebanden
Wie ben jij op de chat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:56 schreef danaqui het volgende:
nou plaats mij ook maar bij de gebanden
Ik ben ook op de chat danaquiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie ben jij op de chat?
Dat LekkerSimpelPietje ook al ongeschikt is voor het modschap blijkt duidelijk.
Ik wil er wat onder verwedden dat dit Rob aka PietjeSV aka LekkerSimpel aka MrD is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Alsido: Ja en dan 7, 5.4
Liesbeth: Hallo met Liesbeth.
Alsido: Wie is dat?
Liesbeth: Ja passen wel op met wat we zeggen, dit is Rob aan de telefoon, we moeten oppassen
met cijfers opnoemen.
Alsido: Nou ik zeg af en toe een cijfer, kunnen die mensen verder dan gedachten lezen.
Liesbeth: Komt goed Rob, maak je maar geen zorgen.
100% .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik wil er wat onder verwedden dat dit Rob aka PietjeSV aka LekkerSimpel aka MrD is.
9!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Cijfers zeggen, dat is idd gevaarlijk. Ik zeg: 6.
Ik voeg eerst wanneer de grens bij jaap was berikt ivm ban.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
100% .
En waarom heb je een ban, danaqui?
Ik heb het laatste vanmiddag als mogelijkheid uitgesproken op de chat en er kwam geen reaktie.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat hem alleen maar te treiteren en als je dan naar de reden vroeg of hem vroeg op te houden, dan zei hij dat het niet meer dan een 'geintje' was tussen hem en Manu.
En ik wou het niet eerder publiek zeggen, maar ik bleek mijn vermoeden vanmorgen met velen te delen, namelijk dat LS wel eens gebruik maakt van Jaaps Ustream account.
Wie zwijgt stemt toe, en ik vond Jaap vandaag erg vaag in zijn verdediging toen hij erop werd aangesproken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het laatste vanmiddag als mogelijkheid uitgesproken op de chat en er kwam geen reaktie.
Nee dat was voor z'n dood. Die overigens volkomen losstaat van het getreiter van Lekker Simpel, voor alle duidelijkheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hier schrik ik echt van, Manu is er toch niet meer
De Jaap van gister had beduidend meer te vertellen en woorden zoals schat heb ik de echte Jaap nog nooit zien zeggen. Dusssss...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe, en ik vond Jaap vandaag erg vaag in zijn verdediging toen hij erop werd aangesproken.
Het zou wel een nieuw dieptepunt in de carrière van LS zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De Jaap van gister had beduidend meer te vertellen en woorden zoals schat heb ik de echte Jaap nog nooit zien zeggen. Dusssss...
Ik hoorde het ook en vrees dat die techneuten weer zo gaan zitten klooien dat de stream er vlak voor het begin van de show weleens onder te lijden zou kunnen hebben.quote:
Nou nou nou... het is maar goed dat je híer níet zo snel voor negativiteit wordt geband.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en vrees dat die techneuten weer zo gaan zitten klooien dat de stream er vlak voor het begin van de show weleens onder te lijden zou kunnen hebben.
Om te zeggen dat ze de samenwerking opzeggen.quote:
Daarom chat ik daar ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nou nou... het is maar goed dat je híer níet zo snel voor negativiteit wordt geband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |