Wat is het toch een luie gast hè. Waar kun je tegenwoordig nou niet iets over vinden via Google; en bovendien zou hij zijn gasten ook gewoon eens kunnen bellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen. Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Dat valt bij Jaap onder de categorie kapotproduceren. Dat is dan weer Jaapiaans voor: daar heb ik geen zin in, dat kost me teveel tijd, tijd waarin ik zeker 3 broodjes shoarma had kunnen eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is het toch een luie gast hè. Waar kun je tegenwoordig nou niet iets over vinden via Google; en bovendien zou hij zijn gasten ook gewoon eens kunnen bellen.
Wat is het toch ook een sukkel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels vraagt Jaap ook aan de chatters wat zij aan iemand met autisme zouden vragen. Zelf iets bedenken is teveel gevraagd, kennelijk.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat valt bij Jaap onder de categorie kapotproduceren. Dat is dan weer Jaapiaans voor: daar heb ik geen zin in, dat kost me teveel tijd, tijd waarin ik zeker 3 broodjes shoarma had kunnen eten.
Dank U (of Dans Cul, als je dat echt liever hebt)quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En ondertussen vragen de chatters zich af wie Kees_Knalpiemel is. Dat zou ik nu ook wel eens willen weten, er zijn nu zelfs mensen die denken dat ik het ben
Wat is het toch ook een weldoener!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens moderator Hansie biedt Jaap ons zo de kans hem te helpen z'n programma te verbeteren.
Nee, hij blijft herhalen dat hij zeker weet dat hij het kan. Het is me een raadsel waarop hij dat baseert.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
Zou hij doorhebben dat het echt niet kán, zoals hij tot nu toe zijn twee "show" deed? Nee hè?
Ik geloof niet dat dit voortkomt uit 'niet zelf hoeven nadenken', hij lijkt me prima in staat zelf vragen te bedenken, en deze manier is alleen maar omslachtiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
Als het nou deel uitmaakte van een goede voorbereiding, zou ik het niet eens zo'n slecht plan vinden om aan chatters te vragen wat zouden willen weten. Maar wel als "onderdeel van". Niet om even makkelijk aan een paar vragen te komen zonder zelf na te hoeven denken, en hup, volgende item.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
En het holmaatje van Jaap heeft zich in de discussie gemengd en daagt de chatters uit morgen te bellen om te zien wie er dan nog 'zo'n grote bek heeft'.
Nope.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
Zou hij doorhebben dat het echt niet kán, zoals hij tot nu toe zijn twee "show" deed? Nee hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |