zo gaat dat hier ook, werkt prima voor onsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij moet je tegenwoordig betalen voor die enveloppen.![]()
Wij hebben een weergaloos rekeningensysteem. Een voor de vaste lasten, een voor de auto's, en allebei een eigen rekening waar ik dan boodschappen en kleren van betaal. sinds we het zo doen gaan in ieder geval alle automatische incasso's goed.![]()
Alleen met boodschappen/kleren is het wel weer eens schipperen. Maar goed. En oh ja, we sparen ook nog apart, voor de gemeentelijke belastingen.
* debuurvrouw Man heeft die een carriere als boekhouder is misgelopen![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
De boodschappen doen wij juist niet van die rekening, BE. Die is puur voor de vaste lasten. Daardoor staat er altijd genoeg op.
Nou ja, niet meteen uitgeven. En om dat te voorkomen vang ik 1,7 %rente geloof ikquote:
Ik heb dat hele concept maar opgegeven. Elke keer als we een paar euro over hebben gaat er een eh, auto ofzo kapot. Of wasmachine. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, niet meteen uitgeven. En om dat te voorkomen vang ik 1,7 %rente geloof ik
quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
Bij ons wordend e salarissen overgemaakt op de gezamelijke rekening. En er wordt een vast bedrag naar de eigen rekeningen gestort en naar de spaarrekening.
Nope. Maar zomaar 500 euro ophoesten (oid) voor de gemeentelijke belastingen kan ik ook niet zo in een keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb dat hele concept maar opgegeven. Elke keer als we een paar euro over hebben gaat er een eh, auto ofzo kapot. Of wasmachine. Ofzo.
Rijk worden zullen we nooit.. Niet van het sparen iig!
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
En nog meer rekeningen dan zou ik het overzicht echt kwijt zijn geloof ik.
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:26 schreef Asyniur het volgende:
Mijn hemel wat een gedoe met al die aparte rekeningen!
Dan heb je de bijbehorende excelsheet nog niet gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:26 schreef Asyniur het volgende:
Mijn hemel wat een gedoe met al die aparte rekeningen!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:32 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben:
1 gezamenlijke voor de vaste lasten
1 gezamenlijke boodschappenrekening
1 spaarrekening
3 rekeningen van mijzelf (waarvan ik er 1 nog op moet zeggen)
1 rekening van manlief
1 rekening van kind
Ow ja en ik heb dus vier pinpassen met vier verschillende pincodes
Dat kan ik ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]dat je t kunt onthouden
k kan de pincode en t ww van mn zakelijke rekening al nauwelijks onthouden naast die van mn privérekening
had ik dat geweten, dan had ik daar de zakelijke rekening geopendquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:
Waaaa Estrys![]()
daar zou ik totaal de draad van kwijtraken hoor.
Bij ABN kun je zelf je pincode kiezenneedless to say dat mijn pasjes dezelfde code hebben dus
![]()
Wij bankieren ook bij ABNquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:
Waaaa Estrys![]()
Bij ABN kun je zelf je pincode kiezenneedless to say dat mijn pasjes dezelfde code hebben dus
![]()
In principe gebruiken we alleen maar de gezamenlijke rekeningen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:
Waaaa Estrys![]()
![]()
Dat hebben wij dus ook. Hebben we het met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen dat er 200 (!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb dat hele concept maar opgegeven. Elke keer als we een paar euro over hebben gaat er een eh, auto ofzo kapot. Of wasmachine. Ofzo.
Rijk worden zullen we nooit.. Niet van het sparen iig!
Onze eindejaarsuitkering(en) is (zijn) geloof ik in anderhalve week verdampt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook. Hebben we het met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen dat er 200 (!!!) euro op de spaarrekening staat gaat de magnetron stuk, of de telefoon, of iets aan de auto of... of... echt elke maand is er wel wat...
*schop*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:39 schreef lady-wrb het volgende:
o help, het kippenhok moet uitgemest worden, maar ik vind het zo koud !
wie schopt me naar buiten?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat hebben wij dus ook. Hebben we het met veel pijn en moeite voor elkaar gekregen dat er 200 (!!!) euro op de spaarrekening staat gaat de magnetron stuk, of de telefoon, of iets aan de auto of... of... echt elke maand is er wel wat...
Nou mijn internet is dus té sloomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:40 schreef Ynske het volgende:
ben benieuwd naar je foto's Oxy.
je eerste want is half af
Ik ook, maar ja, op is op... en ik word er elke maand weer gek van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]Ik zou het niet kunnen hoor. Ik word gek als er geen buffer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |