quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef purplerose het volgende:
Fuck de OP, gewoon hier verder duimen dat er sneeuw komt
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgenmiddag geven ze sneeuw en andere gladde ellende af![]()
[Vanaf morgen schakelt de natuur over op andere variant van winterweer.
We worden dan overspoeld door polaire lucht vanuit het noordwesten met een
maritieme inslag. Het wordt dan een heel stuk minder koud. De overgang naar dit andere
weertype gaat waarschijnlijk gepaard met sneeuw]
Ik voorspel dat we van de week weer een paar dagen lol hebben hier.....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef purplerose het volgende:
En hier weer verder duimen op meer sneeuw en gladheid!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:07 schreef purplerose het volgende:
Pietje zei gisteren van woensdag weer kou en sneeuw
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:03 schreef purplerose het volgende:
Fuck de OP, gewoon hier verder duimen dat er sneeuw komt
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgenmiddag geven ze sneeuw en andere gladde ellende af![]()
[Vanaf morgen schakelt de natuur over op andere variant van winterweer.
We worden dan overspoeld door polaire lucht vanuit het noordwesten met een
maritieme inslag. Het wordt dan een heel stuk minder koud. De overgang naar dit andere
weertype gaat waarschijnlijk gepaard met sneeuw]
Thx dude, ik kreeg ff de kriebels van de op weer in mekaar te zetten en gaf het opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://koningsplein.webs.com/
Vorig topic:
Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #04
Cap van Krebbit.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, en al geband door LSquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraagje remlof, ben jij ook "relmof" ????
Alle sneeuw in 1 dag weg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:Ligt geen vlokje sneeuw meer in Amsterdam, het lijkt wel lente als ik zo naar buiten kijk.
Tuinfluiter, ben speciaal voor jou de straat opgegaan, echt alles weg, verdwenen, (als sneeuw voor de zon), niet 1 vlokje of nog een zielig sneeuwmannetje ergens in een tuintje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alle sneeuw in 1 dag weg.![]()
Zou toch gaan sneeuwen.
Bedankt toverheks, dat je helemaal buiten ben gaan kijken, bij mij ligt er nu sneeuw, hagelquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef Toverheks het volgende:
Tuinfluiter, ben speciaal voor jou de straat opgegaan, echt alles weg, verdwenen, (als sneeuw voor de zon), niet 1 vlokje of nog een zielig sneeuwmannetje ergens in een tuintje.
En het is heerlijk aangenaam buiten, wat ik zei, het lijkt wel lente.
Oh fluitert, beetje glibberen vindt ik leuk om naar te kijken, maar vind het wel fijn als alles heel blijftquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt toverheks, dat je helemaal buiten ben gaan kijken, bij mij ligt er nu sneeuw, hagel
en het is echt spekglad , de ene na de andere hoor ik vallen met de fiets en scooter, het is gewoon erg,
en elke keer ren ik naar boven om te kijken vanuit het slaapkamerraam hoe erg het is,
heb net nog een meisje met fiets getroost.
Oh Tuinfluiter dat vind ik erg, nee vind je mag best vallen maar dan gelijk weer opstaan en weer verder gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt toverheks, dat je helemaal buiten ben gaan kijken, bij mij ligt er nu sneeuw, hagel
en het is echt spekglad , de ene na de andere hoor ik vallen met de fiets en scooter, het is gewoon erg,
en elke keer ren ik naar boven om te kijken vanuit het slaapkamerraam hoe erg het is,
heb net nog een meisje met fiets getroost.
Via zo'n koningsplein webcam is toch weer anders kijken , dan dat het op de spekgladde wegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh fluitert, beetje glibberen vindt ik leuk om naar te kijken, maar vind het wel fijn als alles heel blijft
Lieve heksen zijn er toch ook welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Tuinfluiter dat vind ik erg, nee vind je mag best vallen maar dan gelijk weer opstaan en weer verder gaan.
Daarom vind ik dit topic zo leuk, alleen de komentaren al als iemand een schuiver maakt, maar als je je echt bezeerd nee dat is dan weer niet leuk.
Jou zou ik ook wel overeind helpen hoor, als je op je gat gingquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jou zou ik ook wel overeind helpen hoor, als je op je gat ging![]()
Weet je ongeveer hoe laat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam als ik langs loop zal ik even zwaaien.
Nee helaas, tussen 2 en 5 denk ikquote:
Maak het V teken en zwaai.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam als ik langs loop zal ik even zwaaien.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spekglad was het vanmorgen op het fietspad langs het hoofdkwartier van Ziezo in Lelystad. Dat merkten ook de fieters. Even uurtje een camera erop en ziehier het resultaat.
http://www.dumpert.nl/med(...)lad_in_lelystad.html
30 fietsers op hun bek zien vallen![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spekglad was het vanmorgen op het fietspad langs het hoofdkwartier van Ziezo in Lelystad. Dat merkten ook de fieters. Even uurtje een camera erop en ziehier het resultaat.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Morning Annie.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:20 schreef Anniebab het volgende:
Mogge Beequeentje, ja idd, hier ook hoor.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
En we hebben een zwaaier, bij de winkel rechts op de hoek.
Kijk dat is nieuws waar we wat aan hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:59 schreef D. het volgende:
KNMI waarschuwt voor 'pittige' sneeuwbuien
Kun je alvast popcorn inslaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk dat is nieuws waar we wat aan hebben
quote:
Ik keek toevallig even naar het scherm, zag iemand zwaaien en weer wegfietsen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tliciouz
tussen 2 en 5 zou tliciouz zwaaien, misschien was zij hetLeren jas met witte lange sjaal.
Oh jammer, want misschien stond ze al een uur te zwaaien naar ons hahaha, eigenlijk had ze spandoek mee moeten nemen met de tekst *groetjes aan FOK*quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek toevallig even naar het scherm, zag iemand zwaaien en weer wegfietsen.
Het ging zo snel dat ik niet eens zag wie of wat, maar ik zocht dan ook snel de cap-knop
het is een meisjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh jammer, want misschien stond ze al een uur te zwaaien naar ons hahaha, eigenlijk had ze spandoek mee moeten nemen met de tekst *groetjes aan FOK*
(ik denk dat het een zij is hoor, maar misschien is tliciouz een hij
Ja, wat is het nou? een jongentje of een meisjequote:
Nou lekker dan, en wij maar op je wachtenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik liep er gister langs, helaas was het al veel te donker!
Nou, je hebt het dus weer terug gevonden, maar helaas te laat, het dooit in Amsterdamquote:
beetje sneeuw erbij..quote:
Het is me wel een wintertje dit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Ole het volgende:
beetje sneeuw erbij..
Is voor morgennacht weer verwacht in elk geval.
Op de Overtoom was dat geloof ik! Gewoon niet te doen dat fietsenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef borisz het volgende:
AT5 nieuws gister. Reportage waarbij de ene na de ander onderuit ging
.
Nou, voorlopig staat het gebouw waar de camera zit, in de steigers en is het grootste deel van het beeld afgedekt.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef remlof het volgende:
Goeie schop, eind van de week kunnen we vast weer genieten van glibberende amsterdammers
Even zwaaien he!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop dat op 18 december als wij paar daagjes naar Amsterdam gaan. Dat er geen sneeuw of ijzel ligtWij komen met de trein
Hey haaitje, dan doe je maar sneeuwboots aan hoor, en je gaat staan zwaaien hoor, wat er ook gebeurd je sleept ze maar mee naar het koningsplein en gaat zwaaien maar naar onsquote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop dat op 18 december als wij paar daagjes naar Amsterdam gaan. Dat er geen sneeuw of ijzel ligtWij komen met de trein
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:33 schreef Toverheks het volgende:
Hey haaitje, dan doe je maar sneeuwboots aan hoor, en je gaat staan zwaaien hoor, wat er ook gebeurd je sleept ze maar mee naar het koningsplein en gaat zwaaien maar naar ons![]()
![]()
het liefst nog met een stuk karton waar opgeschreven staat, Ik doe de groetjes aan FOK
Het plein zelf is ook aardig afgezet, zie ik door het doek heenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Leuk topic was dit, vorig jaar!![]()
Jammer inderdaad, dat het gebouw nu ingepakt is
Remlof, ik zie de tram de hoek om scheuren, dus iemand die onderuit gaat zie je ook best goed door het groene doekquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef remlof het volgende:
Alleen jammer dat het gebouw waar de camera staat nu in de steigers staat: http://koningsplein.webs.com/
Toverheks daar komen wij niet ..vlakbij het Leidseplein geloof ik en het Rembrandsplein.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:41 schreef Toverheks het volgende:
Koningplein schuin bij de Bloemmarkt het einde zeg maar, je loopt bij de munt daar naast de bloemmarkt op helemaal uit lopen en daar tegenover ook weer schuin.
oh lekker duidelijk allemaal he hahaa
misschien kan iemand een plattegrond voor je neerzetten hier.
Pullup zal leuk wezen als je weer ging zwaaien
Nou als je van het leidseplein naar het Rembrandsplein loopt is het bijna de kortste weg hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toverheks daar komen wij niet ..vlakbij het Leidseplein geloof ik en het Rembrandsplein.
Ja, dat gaat het alleen maar spannender maken want het is nu al best lastig om daar te wandelenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het plein zelf is ook aardig afgezet, zie ik door het doek heen
leidseplein/straat uitlopen dan kom je er ook, zo ver ligt het allemaal niet van elkaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toverheks daar komen wij niet ..vlakbij het Leidseplein geloof ik en het Rembrandsplein.
dat is helemaal een goeie, want die keitjes op de dam kunnen aardig glad worden, met regen glij je er zo overheen.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef pullup het volgende:
Hier kun je de Dam mee bekijken:
http://madametussauds.webcam.nl/
12 verschillende camera standpunten zijn mogelijk.
kijk, hier kunnen we wat mee!quote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef pullup het volgende:
Ik wacht wel af ..Wij moeten richting de van Baerlestraat zijn. Richting Piet Hein Hotelquote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef pullup het volgende:
Nou als je van het leidseplein naar het Rembrandsplein loopt is het bijna de kortste weg hoor
echt Haaitje geloof me, alles is te lopen zo groot is Amsterdam eigenlijk niet, de binnenstad dan he.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik wacht wel af ..Wij moeten richting de van Baerlestraat zijn. Richting Piet Hein Hotel
mja ik zou zeggen eerst naar leidseplein lopen, maakt eigenlijk niet uit, alles is dichtbij zeg maar, ook de Albert Cuyp. en andere kant weer op kom je op de Overtoom kan je zo richting leidseplein.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat weten wij nog niet ..ik weet wel dat het hotel vlakbij het vondelpark staat. Pc hooftstraat vlakbij. Maar dat vinden wij te duur.
Daar is ook de Rembrandsplein vlakbij of niet?
Dit is helemaal top! Zolang op t Koningsplein dat vangzeil hangt, kunnen we hier zeker iets mee.....quote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef pullup het volgende:
Op die site staat "control our cam" . En warempel, als ik b.v. overschakel van 1 naar 2 draait de camquote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef pullup het volgende:
staat bij mij teveel kijkersquote:Op maandag 29 november 2010 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op die site staat "control our cam" . En warempel, als ik b.v. overschakel van 1 naar 2 draait de camAls ik veel schakel moet de rest meekijken
, denk ik
Misschien van de week...ga ik er ff voor zittenquote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
http://www.nsesoftware.nl/erikbaas/webcams/
probeer deze eens, je kan uitzoeken uit 371 cams uit Amsterdam
quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef dr.dunno het volgende:
mwhehehe, leedvermaeck over amsterdammers, altijd [ afbeelding ]
Plekkie is goedquote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
Het is jammer dat deze op de Prinsengracht om de paar seconden ververst en niet real time doorloopt, want volgens mij is dit wel een lekker punt met gladheid![]()
http://www.eyelogue.com/donniecam.html
Het lijkt mee te vallen van buiten af maar toch is dit wat lastig kijken zoquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:42 schreef Ole het volgende:
kwam vanavond nog langs het Koningsplein Zo veel hangt er niet hoor!
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:50 schreef rubje het volgende:
Ik zie geen reet.Kunnen jullie volgende keer geen flits oid gebruiken want hier hebben wij ook niks aan.
je geniet hequote:Op donderdag 2 december 2010 15:43 schreef Anniebab het volgende:
Die stoephoek is weer aardig glad denk ik....
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef Anniebab het volgende:
Nou ik hoop altijd wel dat er geen letsels voorvallen hoor, maar ik kom nou net binnen hier en zag dat t zeil weg was , ik vind t idd wel leuk om te volgen.....
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ook hoor Annie, gewoon een glijpartijtje dat mensen om hun heen kijken om te kijken of niemand het gezien heeft, met een rood hoofd weer opkrabbelen en rustig weer verder lopen
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef purplerose het volgende:
Wat aardig dat ze het zeil hebben weggehaald!
moet je ze mailen en vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ja dus![]()
Maar mag de cam ietsepietsie nar rechts?
Ja, ik denk dat t een lelijke smak was hoor....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan zelfs niet naar de ambu gedragen worden, dus het bed wordt erbij gereden.
het stuk bruggetje is spekglad, zag er net ook weer eentje zich een beetje verstappen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiii, dit is misgegaan, hoop dat het niet te erg is.!
[ link | afbeelding ]
Ja idd , dit is niet de bedoeling....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
zo die wordt meegenomen dus is flinke smakkerd geweest.
Dat is niet de bedoeling van dit alles, we willen alleen gezellige leuke glijpartijen zien.
Ja al weer een stuk of drie bijna op de snufferd, na dit ongeval.....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het stuk bruggetje is spekglad, zag er net ook weer eentje zich een beetje verstappen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
Gister mailtje gestuurd of de cam naar rechts gedraaid kon worden en zie!
O leuk, interactief!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
Het uitzicht is zo weer topquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
Jian, kan jij daar niet eens gaan staan zwaaien? Geen dassen om en mutsen op anders kan ik je niet goed bekijken, enkel een jas....quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Het uitzicht is zo weer topNou de ijzel nog
Die is besteld!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Het uitzicht is zo weer topNou de ijzel nog
Ik had van de week ook al een mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
zal ik er gewoon een bord neerzetten met de tekst.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet er nog een mail naar de gemeente dat daar niet meer gestrooid mag worden....
Heb je er een link naar dit topic bij gegeven?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef Chanel5 het volgende:
das wel leuk idee, kunnen ze meepostenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je er een link naar dit topic bij gegeven?
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je er een link naar dit topic bij gegeven?
Was vast een neger die iets gejat had.quote:
Ja, hier ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:56 schreef Chanel5 het volgende:
Het sneeuwt behoorlijk!
Wat een weer daar.
Hier in zuidholland ook en ik moet er nog doorheen voor wat werkquote:
doe wel een muts op he, anders krijg je van die kouwe voetjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hier in zuidholland ook en ik moet er nog doorheen voor wat werk
krijg net een smsje dat iemand die in het flat tegenover waar ik werk de dieren gaat voeren dus ik hoef nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe wel een muts op he, anders krijg je van die kouwe voetjeswerkse
niet helaas, pak je gewoon goed in en geniet van alles, het gaat dooien hebben ze gezegt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
krijg net een smsje dat iemand die in het flat tegenover waar ik werk de dieren gaat voeren dus ik hoef nietmaar ik moet toch wel naar buiten voor nog een paar boodschappen helaas
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
Goedzo mensen, lekker druk, loop het maar lekker plat die sneeuw daar met z'n allen en dan vanavond lekker een een beetje opvriezen ... en dan, en dan .......![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lees net in het andere topic dat we vanavond waarschijnlijk al ijzel krijgen, errrrrrug hè
Ja das nou jammer....quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lees net in het andere topic dat we vanavond waarschijnlijk al ijzel krijgen, errrrrrug hè
Daar sluit ik me bij aan ,quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wil ik alleen kleine glijpartijtjes, vallen en weer op staan
stiekum vind ik al die sneeuw heel fijn en ga ik heerlijk genieten van mijn boodschappen wandelingetjequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet helaas, pak je gewoon goed in en geniet van alles, het gaat dooien hebben ze gezegt.
Geen nood, de winter is net begonnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ohh leuk t is weer zover.. Beetje laat maar toch!
Ik kijk naar buiten en zie dat het sneeuwt ook regio Eindhoven.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Jeetje wat een weer daar!
Hier is t tot nu toe nog rustig! (Regio Eindhoven).
Ja het is hier ook begonnenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk naar buiten en zie dat het sneeuwt ook regio Eindhoven.
wou dat ik ook kon cappen, heb al beetje gekeken maar kan er geen wijs uit worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Channel. waar cap jij mee? Ik heb gadwin weer gedownload maar herinner mij dat ik hem eerder al kon resizen voor ik hem opsla, maar nu lukt mij dat niet meer.
Ik cap met Snagit Liesquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Channel. waar cap jij mee? Ik heb gadwin weer gedownload maar herinner mij dat ik hem eerder al kon resizen voor ik hem opsla, maar nu lukt mij dat niet meer.
Thanks.quote:
ja ga straks eens even uitvogelen hoe dat allemaal moet, nu ga ik echt naar buiten, voordat de sneeuw wegslipt in de putjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks.
Ben er al achter, had een verkeerd vinkje aanstaan.
Nu kan ik dus ook gelijk weer uitsnijden.
Heksje, het is echt vrij makkelijk, zelfs ik kan het.
Echt hè de meeste glijers zijn daar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dat stukje bij die brug is echt glad he?
Dat was vorig jaar ook zo. Je ziet ook precies wie er leren zolen draagt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dat stukje bij die brug is echt glad he?
Hehehe, hier word ik idd ook erg blij vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Bij ijzel hebben we vanavond de dronken-droppies-show, die vallen altijd zo prachtig, tis bijna kunst
Ja, ik zag 'm ook. Het begin van de Heiligeweg is ook spekglad, ik ging daar gisteravond ook bijna onderuit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:49 schreef Anniebab het volgende:
Bovenin t straatje weer een salto mortales...
ik doe gewoon op het printscreen knopje drukken en dan 'plakken' in paint, verkleinen en klaarquote:
Je zult maar een teckel zijn met dit weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef beequeen het volgende:
In Utrecht blijft het ook maar sneeuwen. Er ligt hier bijna 10 centimer.
Ik doe hem steeds maar iets van een soort sjaal om, niet te doen voor dat oudje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zult maar een teckel zijn met dit weer
Ik geef 'm groot gelijk, met je blote buik door de sneeuw... da's niet fijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe hem steeds maar iets van een soort sjaal om, niet te doen voor dat oudje.![]()
Hij komt buiten, doet snel zijn behoefte en vlucht dan weer snel naar binnen.
ja man, dat denk ik ook vaak , soms angstaanjagend op t nippertje....quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef 'm groot gelijk, met je blote buik door de sneeuw... da's niet fijn.
Ik hou bij die camerabeelden af en toe m'n hart vast door die mensen die nog even snel voor een aanstormende tram langsrennen om verderop in te stappen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:12 schreef Anniebab het volgende:
Die fiets ligt daar ook lekker, Scrutz, ga jij die eens daar oprapen, kan je meteen even zwaaien naar ons....
\ja spijtig genoeg hebben heel veel mensen lak aan anderen....quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb daar twee weken geleden al woorden met een student gehad die een stukje naar links z'n fiets neerzette. De stoep is daar versmald vanwege de werkzaamheden maar voor studenten is het kennelijk te ver lopen naar de ingang van de bibliotheek. Dus zette die lul z'n fiets zodanig dat er nog maar één persoon tegelijk langs kon
Ik liep daarnet ook wat door die sneeuw te baggeren maar het is absoluut niet glad meer.quote:
lullig he, maar ze hebben ijzel voorspelt en Jian zegt dat het dan weer glijen wordtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik liep daarnet ook wat door die sneeuw te baggeren maar het is absoluut niet glad meer.
Ik was net wat afgeleidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |