wou dat ik ook kon cappen, heb al beetje gekeken maar kan er geen wijs uit worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Channel. waar cap jij mee? Ik heb gadwin weer gedownload maar herinner mij dat ik hem eerder al kon resizen voor ik hem opsla, maar nu lukt mij dat niet meer.
Ik cap met Snagit Liesquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Channel. waar cap jij mee? Ik heb gadwin weer gedownload maar herinner mij dat ik hem eerder al kon resizen voor ik hem opsla, maar nu lukt mij dat niet meer.
Thanks.quote:
ja ga straks eens even uitvogelen hoe dat allemaal moet, nu ga ik echt naar buiten, voordat de sneeuw wegslipt in de putjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks.
Ben er al achter, had een verkeerd vinkje aanstaan.
Nu kan ik dus ook gelijk weer uitsnijden.
Heksje, het is echt vrij makkelijk, zelfs ik kan het.
Echt hè de meeste glijers zijn daar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dat stukje bij die brug is echt glad he?
Dat was vorig jaar ook zo. Je ziet ook precies wie er leren zolen draagt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Dat stukje bij die brug is echt glad he?
Hehehe, hier word ik idd ook erg blij vanquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:45 schreef Jian het volgende:
Bij ijzel hebben we vanavond de dronken-droppies-show, die vallen altijd zo prachtig, tis bijna kunst
Ja, ik zag 'm ook. Het begin van de Heiligeweg is ook spekglad, ik ging daar gisteravond ook bijna onderuit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:49 schreef Anniebab het volgende:
Bovenin t straatje weer een salto mortales...
ik doe gewoon op het printscreen knopje drukken en dan 'plakken' in paint, verkleinen en klaarquote:
Je zult maar een teckel zijn met dit weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef beequeen het volgende:
In Utrecht blijft het ook maar sneeuwen. Er ligt hier bijna 10 centimer.
Ik doe hem steeds maar iets van een soort sjaal om, niet te doen voor dat oudje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zult maar een teckel zijn met dit weer
Ik geef 'm groot gelijk, met je blote buik door de sneeuw... da's niet fijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe hem steeds maar iets van een soort sjaal om, niet te doen voor dat oudje.![]()
Hij komt buiten, doet snel zijn behoefte en vlucht dan weer snel naar binnen.
ja man, dat denk ik ook vaak , soms angstaanjagend op t nippertje....quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef 'm groot gelijk, met je blote buik door de sneeuw... da's niet fijn.
Ik hou bij die camerabeelden af en toe m'n hart vast door die mensen die nog even snel voor een aanstormende tram langsrennen om verderop in te stappen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:12 schreef Anniebab het volgende:
Die fiets ligt daar ook lekker, Scrutz, ga jij die eens daar oprapen, kan je meteen even zwaaien naar ons....
\ja spijtig genoeg hebben heel veel mensen lak aan anderen....quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb daar twee weken geleden al woorden met een student gehad die een stukje naar links z'n fiets neerzette. De stoep is daar versmald vanwege de werkzaamheden maar voor studenten is het kennelijk te ver lopen naar de ingang van de bibliotheek. Dus zette die lul z'n fiets zodanig dat er nog maar één persoon tegelijk langs kon
Ik liep daarnet ook wat door die sneeuw te baggeren maar het is absoluut niet glad meer.quote:
lullig he, maar ze hebben ijzel voorspelt en Jian zegt dat het dan weer glijen wordtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik liep daarnet ook wat door die sneeuw te baggeren maar het is absoluut niet glad meer.
Ik was net wat afgeleidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |