precies.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja leuk man!
Wie weet is het anders over zoveel maanden wel vol joh
Vakantie boeken (ermee pronken doen ze dan automatisch)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:29 schreef BoemBats het volgende:
Wat is de klacht nou dan? Mensen die nu al boeken, of mensen die met de vakantie pronken?
Dat zal wel meevallen, last minute flights zijn vrij populair.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:33 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts is de enige die zijn vakantie op het laatste moment boekt heb ik het idee hier
Dat mij opvalt dat alles altijd zo snel moet. Mensen die nu al lullen over de zomervakantie omdat ze geen tekst hebben.quote:
Net als die mensen die daar dan weer een klaagtopic over openen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Dat mij opvalt dat alles altijd zo snel moet. Mensen die nu al lullen over de zomervakantie omdat ze geen tekst hebben.
Of ze boeken het nu al omdat ze veel minder betalen als je vroeg boekt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dat mij opvalt dat alles altijd zo snel moet. Mensen die nu al lullen over de zomervakantie omdat ze geen tekst hebben.
Domme mongool die meepraat met de massa. Als je nu niet boekt is er niks meer over...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:32 schreef tEuNiSwOeSt het volgende:
Wat is dit voor kneus-topic?
Als je nu je vakantie niet boekt is er niks meer over
Dan is zeker je vakantiegeld binnen en kun jij het je ook permitteren een weekje Costa del Snol te boeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Flikker toch op. Als je in mei boekt is er nog ZAT over!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |