Ja dus? Dit spel probeert niet realistisch te zijn, en dat is het dus ook niet, net als saints row. Maar maakt dat het nou echt zo veel slechter?quote:Wat een onrealistische game, heeft hij 30 parachutes in 1 rugzak? En dat pistool is ook veel te groot om met 1 hand vast te houden
Thanks, ben er ook wel even mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:13 schreef Solique het volgende:
Leuke OP.
Weet alleen niet wat ik er van moet verwachten. Deel 1 was wel leuk, maar verveelde al snel en besturing was niet altijd even goed.
Mocht er een demo komen, ga ik die eerst checken.
Ben ook heel benieuwd naar de besturing idd. Er is wel over gepraat in interviews op youtube met de makers (ben al heeel lang alles aan het opzoeken over deze game) en de makers hebben gezegd dat er aan gewerkt is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef Solique het volgende:
Deel 1 had ook een demo, hadden ze gewoon 1 missie + 2 of 3 sidemissions ofzo. Tijdslimiet en omgevingslimiet erop en het werkte.
Besturing was in die demo alleen helemaal erg.
Dankje, ja zie nu dat [multi] helemaal niet voor TT's hoort te staan, hoe kom ik daar op? Was dat eerder wel zo in gam?quote:
Ja, je trekt jezelf gewoon naar zo'n tank toe dmv de grapple en vervolgens jat je hem (of de helikopter die boven je hangt waarmee je vervolgens de tanks rustig kapot kan knallen)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Deze game is alvast besteld hier
het enige waar ik me aan irriteerde was dat zo gauw er tanks aan te pas kwamen in een je zo vaak simpel weg dood gereden werd. Nu kun je veel meer kanten op door die grappe hook
Zou je de tank ook niet simpel weg op kunnen tillenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, je trekt jezelf gewoon naar zo'n tank toe dmv de grapple en vervolgens jat je hem (of de helikopter die boven je hangt waarmee je vervolgens de tanks rustig kapot kan knallen)
Damn wat heb ik er zin in
Ook dat vast welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zou je de tank ook niet simpel weg op kunnen tillenzoals je in dat filmpje zag met die auto
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:27 schreef -CRASH- het volgende:
‘Crafts, guns and ‘chutes
25 January 2010 - 08.20am
Witness the pre-order DLC in action
Struggling with the decision of whether or not to pre-order your copy of Just Cause 2? Swung by the pre-order pages of this very site and seen all the fancy images of the exclusive downloadable content? Strangely still need convincing? Then we’ve just the thing...
Check out all the items available when pre-ordering your copy of the game in our new video. Watch as Rico parachutes into the action in style sporting his new Chaos Parachute, lays waste to the horizon with his Bull’s Eye Assault Rifle and Signature Gun and causes even more chaos with the aid of his Chevalier Classic and the almighty Agency Hovercraft.
Need we remind you these items are free? Nah, we’ll not bother.
Check out the video now!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:09 schreef delano.888 het volgende:
De ultieme mix tussen GTA, Saints Row, & Far Cry.
Nou, pre orderen dus deze game, ik heb het alvast gedaan, waarom?
Overigens, de extra's die je krijgt bij de pre order, zijn volgens mij alleen als je de SPECIAL EDITION pre ordered. Welke overigens exact even duur is.
Wat kreeg je daar ook al weer bij?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:23 schreef delano.888 het volgende:
Zover ik weet word hij in deze OP gewoon vermeldquote:Op maandag 15 februari 2010 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik nogal kwalijk vind in veel OP's in GAM tegenwoordig is dat er geen release datums bij staan.
Staat er gewoon in vermeld.quote:Releasedate? 23 maart in Amerika, 26 maart hier in Europa.
2e filmpje is verwijderd, nogmaals:quote:Op maandag 15 februari 2010 10:12 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe gamelay:
^^Vet detail: als hij een wheelie trekt op zn motor schuurt zn achter spatbord eraf
Lezen is niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 februari 2010 11:22 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik nogal kwalijk vind in veel OP's in GAM tegenwoordig is dat er geen release datums bij staan.
Goh? Zag dat er zo beroerd uit?! In je herinneringen ziet het er ook altijd beter uit he, zo vaagquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef delano.888 het volgende:
JC1 ziet er wel heeel slecht uit nu![]()
Het skydiven alleen al![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef delano.888 het volgende:
4 keer C4 plaatsen!!!!!.... dat moet ook met minder kunnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:27 schreef delano.888 het volgende:
En ook hiervan weer de officiele versie:quote:
dat is handig.....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Over de video capture functie (ps3 exclusief)
Idemquote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man wat heb ik zin in die demo, laat staan het volledige spel.
En je eigen dan ook zeker nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef delano.888 het volgende:
Overigens zodra de demo uit is ga ik natuurlijk niet meer alle gameplay filmpjes posten
Xbox geen idee, playstation altijd laat, tussen 1800 en 2100 ergens waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe laat zou de demo morgen (technisch gezien vandaag, deja vú?) op PSN en Marketplace zijn?
Kan zelf nog niet spelen (ps3) maar neem aan bepaald knopje inhouden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Klonk het volgende:
jeps, ben er even mee aan het spelen, ziet er allemaal wel tof uit, maar ik snap geen fuck van die grapling hook, kan hem overal op schieten maar jezelf zo mooi zeg maar inhalen als in de demofilmpjes, mij lukt het nog niet
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
In de Playstation Store zie ik de demo nog niet. Geduld is een schone zaak.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Xbox geen idee, playstation altijd laat, tussen 1800 en 2100 ergens waarschijnlijk.
zou zomaar kunnen, nu nog even ontdekken welkequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan zelf nog niet spelen (ps3) maar neem aan bepaald knopje inhouden?
Saints Row 1.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Klonk het volgende:
en sowieso, wat was de laatste demo van een sandbox game, ik kan het zo gauw echt niet voor de geest halen, voor de 360 & PC dan, PS3 heb ik geen verstand van.
Ja, koop daarvoor 't spel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuke demo... maar damn ik haat 30 minuten gameplay. Come on... maak er dan 3 uur van.
Nee ik koop het spel omdat het unlike the demo, niet een klein stukje van de taart is. Dus een tijdsduur hoort NIET bij een demo. Ik wil namelijk lekker RUSTIG mijn gang kunnen gaan, en uitvinden hoe alles werkt totdat het volledige spel uit is. Nu heb je die tijd niet, en is het vlug vlug vlug.quote:
euh.. je kunt in deze demo alles doen. Enkel geen extra missies, of buiten het aangewezen gebied (dat al groot is). Wat verwacht je van een demo? Dat ze het hele spel maar beschikbaar stellen? Vroeger had je demo's die enkel een tutorial bevatten, en de 1e missien EN tijdsgelimiteerd waren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nee ik koop het spel omdat het unlike the demo, niet een klein stukje van de taart is. Dus een tijdsduur hoort NIET bij een demo. Ik wil namelijk lekker RUSTIG mijn gang kunnen gaan, en uitvinden hoe alles werkt totdat het volledige spel uit is. Nu heb je die tijd niet, en is het vlug vlug vlug.
Ow en ja ... een half uur is voor mij extreem kort.
Thanks!quote:
Stond net boterhammen te smeren en bedacht me net dat er van crackdown ook een demo is geweest, en die is later uitgekomen dat de eerste Saints Rowquote:
waar, de webwinkels geven bij mij allemaal aan dat het niet de limited edition isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Mister_T het volgende:
Wat een heerlijke demo, meteen de limited edition besteld
bol.com geeft aan dat het de limited edition isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
waar, de webwinkels geven bij mij allemaal aan dat het niet de limited edition is
jah, ik doe altijd prijsvergelijking via budgetgaming, en daar staat een duidelijk verschil tussen de limited edition en de gewone, dus ik zo een paar van winkels gemaild en ze geven allemaal aan dat het niet de limited edition isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Mister_T het volgende:
[..]
bol.com geeft aan dat het de limited edition is![]()
Maar nu ga ik twijfelen, ff opnieuw lezen
Lekker bij de hand...ik heb hem gewoon besteld, mocht ik een normale versie krijgen van bol.com, zorgen zij maar dat het een LE wordt. Moeten ze er maar niet zo opzichtig reclame mee maken op de sitequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, ik doe altijd prijsvergelijking via budgetgaming, en daar staat een duidelijk verschil tussen de limited edition en de gewone, dus ik zo een paar van winkels gemaild en ze geven allemaal aan dat het niet de limited edition is
bol.com lijkt idd echt de limited edition te hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Lekker bij de hand...ik heb hem gewoon besteld, mocht ik een normale versie krijgen van bol.com, zorgen zij maar dat het een LE wordt. Moeten ze er maar niet zo opzichtig reclame mee maken op de site
niets mis met wat stereotypesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Terug Vind Panau
edit: De voice-acting in deze game is vreselijk slecht
idd, dat hoort toch bij zo'n game. Heerlijk over the topquote:
Ik zeg altijd maar, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef RickoKun het volgende:
Jullie beseffen wel dat Just cause 1 ook het eerste half uurtje leuk was en daarna poep hé?
Game mania heeft de LE ook. Ik had em al in Januarie besteld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
bol.com lijkt idd echt de limited edition te hebben
Ben jij ff blij dat het al februarie is geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Game mania heeft de LE ook. Ik had em al in Januarie besteld.
en wat een boutsite van game mania, leuk dat je de special edition zonder meerprijs kunt bestellen, alleen jammer dat er in het hele pre order proces nergens een prijs komt te staan, jammer voor ze maar daar ik dus niets bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat het al februarie is geweest.
Dat doen ze idd altijd, daarom pre order ik altijd alles in de winkel, krijg je ook nog eens extra punten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat een boutsite van game mania, leuk dat je de special edition zonder meerprijs kunt bestellen, alleen jammer dat er in het hele pre order proces nergens een prijs komt te staan, jammer voor ze maar daar ik dus niets bestellen
Nee, altijd nette prijzen, uncharted SE was volgens mij 60. Koop altijd de SE's, pre order ze, en heb nog nooit meer dan 60 per game betaald. EN heb al 2x 15 euro terug gekregen door gespaarde punten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee eigenlijk is gamemania een dure winkel, koop eigenlijk altijd alles online
Aha, ik heb in ieder geval de 26e de special edition klaar liggen, tja misschien wat duurder, maar wel garantie. Internet winkels laten je nog weleens in de steek qua leveringen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Klonk het volgende:
ik zit te twijfelen, normaal bestel en pre-order ik bij gamehubs (want de helft goedkoper) maar ze weten nog niets over de releasedatum bij hun, of ze die special edition gaan verkopen...
En/of je hebt het spel een dag eerder zoals bij BFBC2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aha, ik heb in ieder geval de 26e de special edition klaar liggen, tja misschien wat duurder, maar wel garantie. Internet winkels laten je nog weleens in de steek qua leveringen...
vanaf die heuvel beetje naar links beneden, in het dal ligt een raketlanceerinstallatie, aan de rand van die basis staat ie, bij de radio antenne hoog boven de basis van het verzet staat ook nog een helicopter, zonder wapens dat dan weer wel...quote:
vliegtuig is heel makkelijk te vinden: je gaat bij de beginbases, springt naar beneden, vliegt over het dorpje dat vlakbij ligt heen, en kunt dan een soort rechthoeke landingsbaan zien, iets verhoogd. zit 1 ravijntje tussen het dorp en die baanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef JK het volgende:
Als je op je PDA uitzoomt en dat gebied bekijkt... echt niet normaal hoor, zo groot...
Net nog even een half uurtje gedaan, kon het vliegtuig niet vindenMaar met een helikopter lukt het ook wel.
Het water ziet er ook mooi uit, en onderwater is het grafisch ook gewoon heel erg mooi. Je hebt echt het idee door iets vervuild water te zwemmen, omdat je er allemaal dingen doorheen ziet hangen die door de zon worden verlicht. Nah, toch maar eens kopen als ie dus de aanbieding in gaat.
Dan was t geen mens, is mij ook overkomen. Mensen zijn heel simpel mee te krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:21 schreef ROFLOL het volgende:
Geniaal om iemand aan je voertuig vast te maken trouwens. Had iemand aan mijn vliegtuig vast gemaakt maar mijn vliegtuig had het er maar moeilijk mee.
meh, kon in JC1 ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Klonk het volgende:
zalig, die gast bedenkt dingen die de makers nooit bedacht hadden
quote:Okay, so the full game map is set to be 400sq miles.... to put that in perspective. To help put that in perspective, GTA:SA. The largest GTA game to date, its map was 13.6sq miles.
13
compared to
400
*jaw hits the floor*
I can barely wrap my head around that.
Klopt, zelfs nadat je hem weet te landen en er opnieuw in stapt blijft hij rond tollen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ja, dat wordt ingame ook gemeld.
Headshots zijn ze zo dood.
Ik kreeg trouwens net wel mn helicopter weer terug na een freefall, maar die is dan gewoon onbestuurbaar geworden, wat je ook doet.
Met een headshot zijn ze in 1 keer dood.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:56 schreef Klonk het volgende:
ach, ze gaan toch dood
die colonels zijn wel tering moeilijk dood te krijgen, hebben die gasten een pantser ofzo ? als je op ze schiet hoor je echt van die metalige afkets geluidjes...
in die basis dichtbij het startpunt, waar ook 1 van de 2 aanvalshelicopters staan, is ook een minigun te krijgen. Eerst als mount, maar met spatie kun je hem lostrekken, en heb je nog steeds oneindige ammo. Je kunt er echter niet mee rennen, en je haak gebruiken, but who cares. ideaal om de SAM's mee te vernietigen voor je de helicopter jatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:08 schreef JK het volgende:
Vliegtuig idd gevonden ook door filmpjes te kijken (had het topic nog niet gelezen verder hier).
Helikopter bij die antenne bovenop ook. Heb er nu 2 uur opzitten in de demo, elke keer wordt het toch wel leuker om te doen en met die grapling hook wordt ik ook steeds beter.
In een of andere basis staat ook een mooie pantserwagen met onbeperkte mitrailleur en een of andere rakettenwerper ofzo. Mooi spul om de basis helemaal leeg te krijgen.
Hoe vaker ik het speel, hoe leuker ik het ga vinden... en dat is goed!
Jammer dat het geen multiplayer game is, dat had helemaal gaaf geweest.
Dat. Vind t ook jammer dat je niet meerdere dingen aan elkaar kan plakken. Gewoon een ketting maken van voertuigen.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef Thas het volgende:
Ik vind het echter vreselijk jammer dat er geen co-op isSamen al die stunts uithalen zou het spel echt een absolute topper maken
Het is trouwens echt een aanrader om de Hedge Wildchild volledig te upgraden; je kan er dan rockets mee afschieten die alles in één keer opblazen![]()
Hoewel de rockets niet kunnen tippen aan die van de Razorback (echte Tank)![]()
Iemand die dit kan bevestigen?quote:How get rid of the timer (allowing you to roam the map as well) in steps:
1. Wait for the timer to count down from 10. Try to get a good idea of the timing of the countdown, you will need to.
2. Press select EXACTLY on 1, thats EXACTLY when theres 1 second left.
3. Press select again, and QUICKLY press start. (you can press it as much as you want to bring it up, as long as you dont quickly exit it by mistake)
4. Press start again, and QUICKLY press select.
5. The glitch should be finished, and you should see an alert stating there is 0 seconds left
Werkt alleen op de xbox, op de ps3 moet t zo:quote:
I know, ik zit ook serieus hele playsessies van meerdere uren van hem te kijkenquote:
Xbox?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:08 schreef SinofEnvy het volgende:
Die glitch lukt me nietIk heb het 2 keer geprobeerd en telkens kom ik gewoon bij het Demo Over scherm.
Deze werkte prima bij mij.quote:Step #
1. When the red banner gets to 1sec, pause the game using Start button. NOT Back button
2. Ensure "Resume game" is highlighted.
3. Press the Xbox Guide button *first*, and QUICKLY press either Start/A/B.
4. Those set of actions should resume gameplay, but immediately bring you back to the Pause menu.
5. Repeat Step 3 to bring the timer down to 0secs.
6. While you are repeating Step 3, you will notice it is still saying 1sec left on the demo timer. It will take quite a few more repeating of Step 3 for the glitch to happen.
7. If successful, you should see that the timer is now 0secs while you were repeating Step 3. If still 1sec, then keep repeating again.
8. Have fun exploring till the real game comes out March 23. NOTE: Reduce "HUD Opacity" to 0 to turn off the HUD displays and the demo timer box.
mm.. ik denk dat dat zo'n raketsilo is, zoals je ook in de demo kan vinden (linksonder)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I know, ik zit ook serieus hele playsessies van meerdere uren van hem te kijken![]()
Overigens, hij heeft ook iets gevonden wat mogelijk een ingang is naar een ondergrondse militaire basis (in de full game dan).
http://www.justin.tv/clip/800e86ed75291f92
Ja ik ben daar ook geweestquote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I know, ik zit ook serieus hele playsessies van meerdere uren van hem te kijken![]()
Overigens, hij heeft ook iets gevonden wat mogelijk een ingang is naar een ondergrondse militaire basis (in de full game dan).
http://www.justin.tv/clip/800e86ed75291f92
Maar goed ook, anders had de demo heel wat meer gb's bevatquote:Op maandag 8 maart 2010 10:49 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook geweest
Er zijn heel veel plekker waar op de map allemaal icoontjes staan, maar alles is weggehaald.
Ohja, in de war met GOW3quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef SinofEnvy het volgende:
Uh... de PS3 demo die ik downloadde was 1500 MB?
Ja die, ik gebruikte die keycard en toen crashte het spel.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef JK het volgende:
Heb je nog geen missies gedaan dan? Ik had een missie om iemand te kidnappen meen ik, z'n GPS locatie moest ik uit een militaire basis halen. Deur zat dicht, dus eerst keycard van een hoog persoon daar pakken... en toen stond de timer op 0, op het moment dat ik de keycard van zn lijk af wilde rapen... toch eens die glitch gebruiken om door te blijven spelen.
Ah, ik ging idd chaos creeeren, en toen kreeg ik opeens 'mission accomplished'quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef JK het volgende:
Heb je nog geen missies gedaan dan? Ik had een missie om iemand te kidnappen meen ik, z'n GPS locatie moest ik uit een militaire basis halen. Deur zat dicht, dus eerst keycard van een hoog persoon daar pakken... en toen stond de timer op 0, op het moment dat ik de keycard van zn lijk af wilde rapen... toch eens die glitch gebruiken om door te blijven spelen.
Koop een vol geupgrade helicopter van de black market ipv het te proberen met die vliegtuigen die daar staan, dan wordt het opeens veel makkelijkerquote:
K vind m best meevallen.quote:
Ik speel hem op pcquote:Op maandag 8 maart 2010 16:23 schreef Silv het volgende:
[..]
K vind m best meevallen.
Net doodgegaan omdat k per ongeluk mezelf kapotschoot met mn grenade launcher.
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Droathoah het volgende:
Waarom gebruikt iedereen opeens messenger smiles?
Zoiets ook al gedaan in de demo, als de heat alert op level 2 staat. Erg leuk om zo de helikopter te kapen. Maar wat las ik nou, heeft de PS3 versie een Youtube functie?!quote:
Kijk anders t filmpje even afquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef JK het volgende:
[..]
Zoiets ook al gedaan in de demo, als de heat alert op level 2 staat. Erg leuk om zo de helikopter te kapen. Maar wat las ik nou, heeft de PS3 versie een Youtube functie?!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Over de video capture functie (ps3 exclusief)
Ik als achievement hoer pak de 360 versie, maar als ik een PS3 had... dan had ik heel erg getwijfelt over die video record functiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil hem ook
Maar op Xbox of Ps3?
Welke versie is beter? (die video record functie boeit me geen zak)
Ja maar PS3 heeft Trophiesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik als achievement hoer pak de 360 versie, maar als ik een PS3 had... dan had ik heel erg getwijfelt over die video record functieDie ze overigens gewoon in alle versies moeten stoppen nondeju
PS3 heeft wel trophies geakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat zuigt echt dat ze geen trophies geven, kan echt niet meer in 2010, ik wil pronken met mn dikke prestaties.
http://www.ps3trophies.org/game/just-cause-2/trophies/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat zuigt echt dat ze geen trophies geven, kan echt niet meer in 2010, ik wil pronken met mn dikke prestaties.
Die valt in nederland waarschijnlijk alleen onder de special edition, en dan moet je die dus ook nog pre orderen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Kan je m trouwens ook ergens in Nederland pre-orderen en die monster truck erbij krijgen? Ding is ziek vet.
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Kan je m trouwens ook ergens in Nederland pre-orderen en die monster truck erbij krijgen? Ding is ziek vet.
I know, die is later toegevoegd omdat alleen het pistool wat weinig was voor de ene winkel (in amerika heeft elke dlc een eigen winkel waar je die kan krijgen) maar in europa heeft de SE het "gehele pakket" en dus ook gewoon de later toegevoegde monstertruck waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteld
Free Record Shop
Ach, de hoovercraft word al super vetquote:
Weet niet of t goedkoop is, maar ik heb m gewoon lekker simpel bij de game mania ge pre ordered, 59,95 (zelfde prijs als normale editie) ik weet tenminste zeker dat ik hem op launchdate of eerder heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef Cryothic het volgende:
Waar is die LE nou het goedkoopst te pre-orderen?
Op budgetgaming.nl staan dus alleen links naar de normale versie.
En ik heb niet zo'n zin om ook nog eens 2 weken op gamehubs te wachten
Dan ga je m toch in de winkel bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:26 schreef Cryothic het volgende:
Tja, ik heb nog IrisCheques liggen.
Dus ik dacht hem leuk bij de FRS te bestellen en in de winkel op te halen.
Maar ook als je aangeeft dat je hem in de winkel op wilt halen, moet je online betalen :/
Daar zit ook wat in jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan ga je m toch in de winkel bestellen.
Onderwater zal hij vast niet zo heeeel snel kunnen gaan tochquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
Ik had even een vraagje, op Bol.com staat er namelijk niks over, maar wat krijg ik allemaal als ik de special edition koop op bol.com?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteld
Free Record Shop
Gast, het staat zelfs in de eerste postquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
Ik had even een vraagje, op Bol.com staat er namelijk niks over, maar wat krijg ik allemaal als ik de special edition koop op bol.com?
Lijkt me wel, weet alleen niet wat de pre-order hier dan voor extra heeft (misschien de monstertruck)quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Maar die Chaos Pack krijg je toch bij de LE, ongeacht of je hem pre-orderd of na de release in de winkel koopt?
Bel morgen de gamemania wel ffquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:22 schreef Cryothic het volgende:
misschien is er hier simpelweg geen pre-order extra?
quote:
idd, in de demo, links van het platform waar je kunt springen in de beginbasis, is een basis met een helicopter met raketten. Daar is ook een minigun. Neem de minigun, venietig de samsites (en de rest van de basis als je toch bezig bent), pak de helicopter, en je kunt doen wat je wilt vanuit de lucht (die 2 helicoptertjes blaas je zo uit de lucht)quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:14 schreef JK het volgende:
Ideaal om ze te dismounten. Blaas je echt alles mee op. Handig ook voor samsites.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:25 schreef Silv het volgende:
Die dingen zijn zo log, kan je niet normaal mee lopen.
Dan grapple ik mezelf liever naar die samsites toe en gooi dr wat C4 op.
Je kan ook gewoon 1 basis verder pakken, via de buitenkant naar de heli grapplen, en zonder heat een betere chopper (ook met raketten) pakken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:20 schreef Bensel het volgende:
[..]
idd, in de demo, links van het platform waar je kunt springen in de beginbasis, is een basis met een helicopter met raketten. Daar is ook een minigun. Neem de minigun, venietig de samsites (en de rest van de basis als je toch bezig bent), pak de helicopter, en je kunt doen wat je wilt vanuit de lucht (die 2 helicoptertjes blaas je zo uit de lucht)
Dat zou ik dus weer noooit doen he, de kans is zo groot dat je de game niet op releasedate heb.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:40 schreef Drumpie het volgende:
Kent iemand de handige site www.gamehubs.com al.
Nieuwe releases voor goedkope prijs, zowel voor Xbox als voor Ps3.
Gratis verzendkosten, wel via paypal.
Hele klas besteld hiervan incl. mezelf.
Ik pak altijd de achterste basis, land met mijn parachute buiten de basis (gele sirene knippert maar geen heat) grapple naar de heli, en stijg op, gele sirene blijft maar geen enkele heat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef JK het volgende:
Bij die achterste basis heb je ook sams toch? Dat is toch waar een generaal zit? Die heb ik wel eens met die minigun aangevallen.Die sams schoten heli neer toen ik wilde opstijgen, daarna geen respawn van de heli.
Ik heb nu een paar keer bij gamehubs besteld (2 games, waaronder Splintercell conviction, en xbox points & live abo).quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus weer noooit doen he, de kans is zo groot dat je de game niet op releasedate heb.
Ik zal het de volgende keer eens testen als ik de demo weer speel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik pak altijd de achterste basis, land met mijn parachute buiten de basis (gele sirene knippert maar geen heat) grapple naar de heli, en stijg op, gele sirene blijft maar geen enkele heat.
Uit de demo neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:16 schreef delano.888 het volgende:
Alle heli's en vliegtuigen foto's:
http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=101777
quote:CONFIRMED BY THE DEMO VEHICLE LIST!!!
Ja, in de demo staat de hele vehicle list, ondanks dat je maar een klein deel kan tegen komen.quote:
Word misschien later in DLC toegevoegd is gezegd door de makers.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Multiplayer in deze game zou insane zijn bedenk ik me net
WHAAAAAT Dat zou insane zijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Word misschien later in DLC toegevoegd is gezegd door de makers.
Ik kwam niet meer dan dit tegen op gamer.nl, over het feit dat ze met een 'nieuwe game' bezig zijn:quote:Op zondag 14 maart 2010 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niks specifieks over een MP addon in JC2.quote:Just Cause 3
Johansson geeft eveneens aan dat Avalanche met Just Cause 3 verschillende richtingen op kan. Hij noemt onder andere het toevoegen van community-elementen en een multiplayermodus. Het implementeren van een multiplayermodus neemt veel tijd in beslag en er is een enorme druk om games als Modern Warfare 2 te overtreffen.
In 1 van de filmpjes is het gezegd, 100% zeker.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer dan dit tegen op gamer.nl, over het feit dat ze met een 'nieuwe game' bezig zijn:
[..]
Niks specifieks over een MP addon in JC2.
Sterker nog, volgens mij was er al meer bevestiging dat die er niet zou komen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En op Eurogamer.nl zeiden ze op 1 maartquote:Persevent Antwerpen: Just Cause 2
Geschreven door kimme1975
Special | 27-02-2010 -
Niet enkel het wereldvermaarde en verbluffende Final Fantasy XIII kwam tijdens het Square Enix Event aan bod maar ook de "over the top" actiegame Just Cause 2. Een spel vol spanning en geweld maar nog meer met een aantal stevige sadistische trekjes om van te smullen. We konden na de persvoorstelling en tijdens het spelen van de demo één van de jonge talentvolle gamedesigners van ontwikkelaar Eidos strikken voor een leuk gesprek.
De Lead Designer van Avalanche Studios Peter Johansson nam in sneltempo het woord en de verwoestende actie van Just Cause 2 werd losgelaten op het witte doek. We kregen voornamelijk beelden te zien van de eerste twee levels van de game. Johansson wist ons te vertellen dat de eerste twee missies vrij lineair zijn, maar nadien kan je zelf op verkenning gaan en volop genieten van de reusachtige open spelwereld dat het eiland Panau rijk is.
In de eerste level die ze ons lieten zien moest hoofdpersonage Rico op zoek naar een aantal ‘memorycards' die tijdens een spectaculaire helikoptervlucht verloren zijn geraakt en her en der verspreid liggen op een vijandelijke basis. Rico is eigenlijk een soort van modernere versie van ‘Rambo' die dan vooral als doel heeft chaos te veroorzaken op het eiland Panau en hiervoor meer en meer ‘experience points' krijgt naarmate het spel vordert. De ‘grappling-hook' is zijn meest beruchte en gebruikte wapen, maar mijn collega zal daar in de aankomende review van Just Cause 2 zeker en vast wat dieper op ingaan. Johansson wist ons ook nog te vertellen dat er sprake zal zijn van maar liefst 68 missies en 368 locaties.
De vraag of er ook sprake is van een multiplayer of co-op modus werd helaas negatief beantwoord. Volgens Johansson was er enkel een mogelijkheid voor het creëren van een multiplayer indien deze tot in de puntjes kon worden uitgewerkt en dat was met deze grote game helaas niet mogelijk. Al bij al een zeer gesmaakte voorstelling van Just Cause 2 waarbij het ons wel opviel dat de laadtijden tussen de verschillende sequenties nogal storend waren. Dit kan echter te wijten zijn aan deze pers-versie van het spel en hopelijk zullen we hier in de retail-versie niets meer van merken, maar die bevindingen kan je binnenkort lezen in onze uitgebreide review.
Jong talent bij Eidos
Nadien kon ik een zeer leuke babbel slaan met een jonge en talentvolle gamedesigner van Eidos. Die wist mij onder andere te vertellen dat er niet echt sprake is van gameplayelementen binnenin de reusachtige gebouwen die je te zien krijgt tijdens het spelen van Just Cause 2. Dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat de game gebaseerd is op het creëren van chaos en de verschillende stuntelementen die vooral in de buitenlucht goed tot hun recht komen. Je kunt bijvoorbeeld moeilijk een parachute gaan openen in een gebouw. De vraag hoelang het spel dan wel zal duren was moeilijk te beantwoorden. Wanneer je een speler bent die zo snel mogelijk de wereld van Panua wilt doorkomen zonder het verzamelen van voorwerpen, dan ben je ongeveer een vijftiental uren zoet volgens onze sympathieke gamedesigner. Speel je echter op een langzamer tempo en wil je de grote open wereld volledig exploreren dan kan je rekenen op maar liefst een kleine honderd uur aan speeltijd. We weten ondertussen al wel dat we deze uitspraken van ontwikkelaars steeds met een korreltje zout dienen te nemen. Na mijn tof gesprek nam ik afscheid van een aantal journalisten na een toch wel geslaagde perstrip. Onze held Rico die mag na vandaag op mijn gamesrek staan pronken, daar ben ik nu wel van overtuigd!
Conclusie
--------------------------------------------------------------------------------
De mensen van Eidos-Square Enix hebben er een geslaagd persevent van gemaakt en we konden op het grote scherm dan ook enorm genieten van een game boordevol actie en geweld. Just Cause 2 belooft een titel te worden om in de gaten te houden.
BRON: 9lives.be
quote:[quote]]"Eurogamer.nl: We kregen ook te horen dat er geen multiplayer modus in Just Cause 2 te vinden zal zijn. Waarom hebben jullie deze keuze gemaakt?
Peter Johansson: Het was zeker geen simpele beslissing om te nemen. We hebben gesprekken gehad over de toevoeging van een multiplayer modus, maar uiteindelijk leek het ons dat we teveel geld eraan zouden moeten spenderen. Kijk, het implementeren van een multiplayer is enkel te verantwoorden wanneer je het heel erg goed doet. Wij hebben ervoor gekozen om de nadruk meer te leggen op het verbeteren van de ervaring die we de speler gaven in Just Cause. We willen met andere woorden vooral een oerdegelijke singleplayer game afleveren met deeltje twee. Mochten we er een halfbakken multiplayer bij gesmeten hebben, dan zouden mensen het een weekje spelen om daarna gewoon verder te gaan met het online geweld in Modern Warfare. "
Tijdens het doen kan je dat soms langs zien flitsen als je het goed doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:06 schreef Cryothic het volgende:
Welk platform?
Op de xbox is het me tot nu toe 1x gelukt omdat ik het geduld had om 50x die knoppen in te drukken.
Toen ik het een tweede keer probeerde, en weer terug in de game dook, bleek de teller nog steeds op 1 te staan, en toen was het over.
Ik kan nergens zien of ie al op 0 staat.
Dat zie ik dus niet. En ik heb de x box ouwe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tijdens het doen kan je dat soms langs zien flitsen als je het goed doet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat zie ik dus niet. En ik heb de x box ouwe.
FF geprobeert vannacht....quote:
Dacht ik ook aan.... waar je naar binnen moet en ondergronds gaat voor een missiequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef SinofEnvy het volgende:
Daar komen waarschijnlijk legerbasissen ofzo
Je kan al in zo'n "ondergronds' geval. Dat was volgens mij helemaal in het zuiden als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan.... waar je naar binnen moet en ondergronds gaat voor een missie
Dan wordt het.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je kan al in zo'n "ondergronds' geval. Dat was volgens mij helemaal in het zuiden als ik het goed heb.
edit: Ow ow en mij is het ook gelukt. Ik heb me 3 uur vermaakt.Kan je nagaan als ik de volledige game heb.
![]()
Dan ben je of heel goed, of je hebt weinig van die soldaatjes boos gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je kan al in zo'n "ondergronds' geval. Dat was volgens mij helemaal in het zuiden als ik het goed heb.
edit: Ow ow en mij is het ook gelukt. Ik heb me 3 uur vermaakt.Kan je nagaan als ik de volledige game heb.
![]()
..... HUH?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan ben je of heel goed, of je hebt weinig van die soldaatjes boos gemaakt.
Ach nee joh, het is heel makkelijk om te overleven, mits je regelmatig een healthpackie pakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef Cryothic het volgende:
Nou, als je dood gaat is het weer voorbij met je extended-demo.
Ik ga met enige regelmaat dood als ik goed loop te rellen.
quote:"We're going to have a lot of DLC. We'll see what happens," Johannson added. "DLC is important, but a game like Just Cause 2 can live pretty long because it's not just playing through the story and being done with it - there's the completion rating and playing with friends."
Dan ook even het hele artikel erbijquote:
Wat heb ik gemist, zit er multiplayer in de DLC van GTA?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar nog niet uitgesloten
Rockstar bewees het met zijn DLC dusssss... why not.
-Omdat de wereld van JC2 een heel stuk groter is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
GTA 4 had al multiplayer in de orginele versie, maar wat ik dus probeerde te zeggen is dat Rockstar een hoop werk/tijd en geld in de DLC stopte. Dus waarom zouden de makers van Just Cause 2 dat niet kunnen.
Weet je nog dat de 2 GTAIV DLC's exclusief zouden blijven voor de 360, dat iedereen daar 100% zeker van was omdat er 50 miljoen voor was betaald, en dus hadden de ps3 bezitters gewoon dikke pech en werden uitgelachen door de 360 bezitters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-Omdat de wereld van JC2 een heel stuk groter is.
-Omdat Avalanche RockStar niet is.
-Omdat uitgevers voor een titel als GTA voor de naam alleen al een extra zak geld meenemen.
-Omdat het er bij GTA al inzat tijdens de bouw, en MP via DLC toevoegen zonder enige voorbereiding in de engine een behoorlijke klus is.
-Omdat de techniek en de engines niet hetzelfde zijn.
om maar een paar mogelijke redenen te noemen, die me te binnen schieten.
Dat bedrijf X iets doet, betekend niet dat bedrijf Y hetzelfde kan, of zal doen.
Deze deal zou echt exclusief blijven is zoooo vaak beloofd, het is zoooo vaak door rockstar bevestigd dat ze geen plannen hadden voor de ps3/pc, je weet het gewoon nooit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Cryothic het volgende:
Ja, maar dan heb je het over een exclusive-deal.
Dat soort deals duren maar een jaar, of 2 jaar. En daarna is de exclusiviteit er vanaf.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het best leuk vinden om online te rellen in een wereld als die Just Cause 2.
Maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
En als het wel komt, zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ik er naast zat hoor
Die kans bestaat ook. Zeker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef -CRASH- het volgende:
Pick up youre controller... sitback... and enjoy the game.......... vanaf volgende week (ik denk woensdag al)
Maar als de mensen zien dat er zoveel gevraagt wordt naar een MP optie
zullen ze misschien wel op andere gedachten komen.
D'r zal wel weer een extra code in het LE doosje zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:00 schreef JK het volgende:
Vandaag ook maar JC2 gepreordered... de limited edition uiteraard. We zien 'm wel verschijnen, wordt opgestuurd zodra hij binnen is. Ben ik meteen benieuwd hoe je die hovercraft krijgt in-game.. dat soort spul zal vast wel betaalde DLC zijn voor de non-limited edition spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |