abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77280506
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 07:28 schreef maartena het volgende:

[..]

Maar als het aan de PVV Almere ligt..... komen er "stadscommando's" die de orde moeten handhaven.

Ik ben dan toch niet de enige die dan aan de bruinhemden SA denkt?
Almere is toch altijd al een soort sociaal-demografisch experiment geweest. Laat ze daar maar marcheren en kijken wat het effect is.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:28:25 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77280612
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 06:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
Niet mee eens hitler miljoenen doden op zn geweten heeft :
hitler verstond de kunst van volk leiden , zei de juiste dingen op t juiste moment enzo.
Het ombrengen van zoveel joden heeft hij niet gedaan.
Ja , het was wel wat hij wou , maar een gek mannetje met een gek snorretje kan zoveel willen.
De holocaust is uitgevoerd door brave duitsers die een 'pruisische opvoeding' genoten hadden.
zij hebben vanaf de leeftijd van twee jaar steeds weer geleerd en bevestigd gekregen dat
je een goed kind was als je gehoorzaam was. en niet alleen aan je ouders , maar domweg
gehoorzaam aan iedere vorm van gezag.
en voordat het kind twee jaar oud was dienden de liefhebbende ouders 'de wil van het kind te breken' .
dat was even niet leuk , maar men deed het toch , want dat had je tenminste voor de rest van je leven brave kinderen. de schuldigen
jij meent dit serieus ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_77280650
Ofcourse. Zonder de steun van het volk had de Holocaust nooit kunnen gebeuren. Van binnen zijn we allemaal een beetje Hitlers.
pi_77280755
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 05:05 schreef donthate het volgende:

[..]

Hahah echt he iedereen die zegt dat hitler ook zieltjes ging winnen 3kwart was gewoon bang doordat ze bedreigd werden
Denk je dat nou serieus?
pi_77280848

Heil Wilders
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:41:59 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77280920
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:30 schreef DrDentz het volgende:
Ofcourse. Zonder de steun van het volk had de Holocaust nooit kunnen gebeuren. Van binnen zijn we allemaal een beetje Hitlers.
uiteraard zit er een heel goed punt in wat hij benoemde de pruisische opvoeding etc.
Maar daarbij speelt ook een grote rol, dat het een soort spel van survival of the fittest was, niet luisteren is zelf kapot gaan.
Dan kan je kiezen ik gedraag me naar de opvoeding die ik heb genoten, en doe wat mij gezegd wordt, en overleef ( althans ik heb een grotere overlevingskans)
Niet dat het gedrag daarmee acceptabel is, maar het is wel menselijk gedrag.
Neemt niet weg dat Hitler en companen wel opdrachtgevers hier toe waren.
Wisselwerking van het een met het ander heeft dan geleid tot de holocaust lijkt mij
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:55:51 #57
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77281224
Ik vind Wilders meer wat weg hebben van de denkwijze van Janmaat, denk aan, Vol=Vol, eigen volk eerst,etnische zuivering enz.

O wacht, zie toch wel overeenkomsten met Hitler...

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77281299
Ach. Misschien moeten we allemaal gewoon een oogje dichtknijpen en eventjes de andere kant opkijken terwijl Wilders het land schoonveegt van alle M... M.... .. criminele allochtonen van niet-Westerse afkomst. Zoveel slechter kan het niet gaan na zijn Final Solution. We zagen het niet aankomen enzo.
pi_77281349
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 08:27 schreef Vraagje.. het volgende:
Wilders valt zeer goed te vergelijken met Hitler. Ik ga nu naar school, als ik terug ben zal ik mijzelf gaan mengen in deze discussie.
Nee, al is het alleen al om de 60 jaar die ertussen zit.
pi_77281411
Daarnaast gebruikte HItler de afgunst van het Duitse volk tegenover de Joden om zijn doel te behalen. Wilders gebruikt de overlast van de Marrokaanse jeugd om zijn doel te willen behalen.

Hitler had expansiedrift, zijn zoektocht naar Lebensraum is alom bekend. Wat heeft Wilders voor expansiedrift? Richting Belgie ofzo?
pi_77281465
Nouja Mat Herben heeft wel gezorgd voor die dure straaljagers die we nu krijgen. Misschien werkte hij samen met 'onze Pimmetje' al aan de opbouw van een groot sterk leger.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:06:11 #62
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77281500
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:22 schreef EINZ het volgende:

[..]

Maar een wrange conclusie is zeker: als Hitler de oorlog had gewonnen, hadden we nu geen problemen met buitenlanders. Dan was het "ordnung muss sein", en was er geen sprake van constant gezeik met buitenlanders.
Hitler had juist enorm veel respect voor moslims, moslims zijn over het algemeen ook niet echt fan van Joden.
"Al evenmin wist iemand dat Hitler enorm veel respect had voor moslims en hij de wens had dat Duitsland zich zou bekeren tot de islam. Hij kreeg zelfs de Arabische naam Abu Ali."
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:08:47 #63
138448 PeZu
Suspended animation
pi_77281579
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 06:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
Niet mee eens hitler miljoenen doden op zn geweten heeft :
hitler verstond de kunst van volk leiden , zei de juiste dingen op t juiste moment enzo.
Het ombrengen van zoveel joden heeft hij niet gedaan.
Ja , het was wel wat hij wou , maar een gek mannetje met een gek snorretje kan zoveel willen.
De holocaust is uitgevoerd door brave duitsers die een 'pruisische opvoeding' genoten hadden.
zij hebben vanaf de leeftijd van twee jaar steeds weer geleerd en bevestigd gekregen dat
je een goed kind was als je gehoorzaam was. en niet alleen aan je ouders , maar domweg
gehoorzaam aan iedere vorm van gezag.
en voordat het kind twee jaar oud was dienden de liefhebbende ouders 'de wil van het kind te breken' .
dat was even niet leuk , maar men deed het toch , want dat had je tenminste voor de rest van je leven brave kinderen. de schuldigen
zoveel domheid in een post, het doet gewoon pijn
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:11:00 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77281640
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:02 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast gebruikte HItler de afgunst van het Duitse volk tegenover de Joden om zijn doel te behalen. Wilders gebruikt de overlast van de Marrokaanse jeugd om zijn doel te willen behalen.

Hitler had expansiedrift, zijn zoektocht naar Lebensraum is alom bekend. Wat heeft Wilders voor expansiedrift? Richting Belgie ofzo?
maar waar komt die afgunst van het duitse volk jegens joden dan uit voort?
pi_77281707
Scanman1 is grootste faalbaas ooit. Aan zijn reactie te zien zelfs een gevaarlijke psychopaat.
Het is sowieso supertriest om Wilders met Hitler te vergelijken.
Dat is hetzelfde als de regering met Stalin vergelijken!?
pi_77281779
Maar de Koran met Mein Kampf vergelijken vinden jullie natuurlijk wel ok.
pi_77281805
Je kunt niet ontkennen dat ook Wilders 1 bevolkingsgroep alle schuld geeft.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:17:38 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_77281811
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:11 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

maar waar komt die afgunst van het duitse volk jegens joden dan uit voort?
de ernstige crisis van destijds
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:21:08 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77281912
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef ClearGreen het volgende:
ja , er zitten toch wel enige overeenkomsten in..
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:21:24 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77281916
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

de ernstige crisis van destijds
ah zo op die fiets
pi_77281957
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:21 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ah zo op die fiets
Yep. Mensen in die tijd hadden het zwaar. Ze hadden WO1 verloren, zaten in een diepe economische crisis en werkloosheid was groot. De duitse joden waren meestal van een rijkere middenstand of rijker, en hadden eigen ondernemingen waardoor ze redelijk goed boerden in die tijd.
pi_77281965
Ik ben 't verder wel met de klacht eens hoor. Is ook teveel eer voor Geertje om met Hitler vergeleken te worden.
Hallon!
pi_77281986
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef ClearGreen het volgende:
Wie is 'jullie' ?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:24:28 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77281999
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:17 schreef Confetti het volgende:
Je kunt niet ontkennen dat ook Wilders 1 bevolkingsgroep alle schuld geeft.
nee de islam wordt ter sprake gesteld daar zit een essentieel verschil in.
Tenzij ik ergens iets gemist heb , gaat het wilders om de islam en niet om de moslim zelf
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:25:51 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_77282041
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yep. Mensen in die tijd hadden het zwaar. Ze hadden WO1 verloren, zaten in een diepe economische crisis en werkloosheid was groot. De duitse joden waren meestal van een rijkere middenstand of rijker, en hadden eigen ondernemingen waardoor ze redelijk goed boerden in die tijd.
dus feitelijk jaloezie op rijkdom heeft tot die haat geleid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')