Zo beter?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Zo homo is dat nou ook weer niet.
De naam zegt het al: all american guyquote:
Ik hou van de westerse look, jij van de oosterse/latino look, dat snap ik nu inmiddels welquote:Op maandag 25 januari 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De naam zegt het al: all american guy
Dat maakt me bij hem niet uitquote:
Ach, genoeg aanbidders toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja Valentijnsdag komt er weer aan.
Jawelll, die zijn zo cuteeee. You like them bad I knowquote:Op maandag 25 januari 2010 23:46 schreef Ang3l het volgende:
Ook wel van westers, maar niet van do-goody apple-polishing "all american boys"
O jaquote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij moet wel overlaten worden met vele dozen chocoladequote:
Alleen in Vicky Christina Barcelonaquote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Ik viel laatst als een blok voor hem
[ afbeelding ]
Ach welnee!quote:
Dat vind ik een soort van lelijker broertje van Clivequote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef wonderer het volgende:
Ik viel laatst als een blok voor hem
[ afbeelding ]
Als ik cuteeee wil dan koop ik wel een puppyquote:Op maandag 25 januari 2010 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawelll, die zijn zo cuteeee. You like them bad I know
Nee joh, (ook) in Closerquote:
Heb ik niet gezienquote:
Maar eerst mijn verjaardag!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hallo dat word ik nu al hoor, maar vooral omdat ik het zelf koopquote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja jij moet wel overlaten worden met vele dozen chocolade
Serieusquote:
Hij doet me denken aan Stephen ;')quote:Op maandag 25 januari 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik een soort van lelijker broertje van Clive. Die op zijn tijd ook best leuk is.
Een cute kerel kan meer dan een puppyquote:Op maandag 25 januari 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik cuteeee wil dan koop ik wel een puppy
Ik ben niet zo'n Julia Roberts fan... en... I dare to say... ook niet zo'n Nataliequote:Op maandag 25 januari 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Serieus? Die gaat op het lijstje
.
En die piest niet op het tapijt.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een cute kerel kan meer dan een puppy
Ik snap hoe dat kan gebeuren jaquote:Op maandag 25 januari 2010 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heeft vlarp ons vast verwisseld
Tenzij je het vraagtquote:
sorry, maar dat jij dat fijn vindt, betekent niet dat wij het moeten wetenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Julia Roberts fan...
quote:en... I dare to say... ook niet zo'n Natalie
Ik heb V op dvdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou ja, overkomelijk.
[..].
. Dan schrap ik V for Vendetta ook maar van het lijstje... En de nieuwste Aronofsky waar Natalie een lesbodanseres gaat spelen.
Gemaakt nog wel? Welke keukenprins heb je nu weer diep in de ogen gekeken?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo dat word ik nu al hoor, maar vooral omdat ik het zelf koop![]()
Nou ja, toevallig is er vanavond wel heuse chocolade pudding voor mij gemaakt
Ik zeg alleen dat zo'n all american boy cuteee dat vast wel doet als je 't hem vraagt. Zo lief en ruggegraatloos is ie dan welquote:Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
sorry, maar dat jij dat fijn vindt, betekent niet dat wij het moeten weten
Die deutsche, maar hij vertrekt deze week voor 4 mnd naar Zuid Afrika. Vrijdag komt de Deventenaar hier voor een 2e datequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gemaakt nog wel? Welke keukenprins heb je nu weer diep in de ogen gekeken?
Ik vind het prima als een jongen doet waar ik om vraagquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat zo'n all american boy cuteee dat vast wel doet als je 't hem vraagt. Zo lief en ruggegraatloos is ie dan wel
Besides: Ik heb geen tapijt
je bent wel druk naa het daten hequote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die deutsche, maar hij vertrekt deze week voor 4 mnd naar Zuid Afrika. Vrijdag komt de Deventenaar hier voor een 2e date
Valt wel mee. Ik heb nog genoeg tijd om te slapen.quote:
quote:
Ej! Zoek ze in je eigen contreien!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die deutsche, maar hij vertrekt deze week voor 4 mnd naar Zuid Afrika. Vrijdag komt de Deventenaar hier voor een 2e date
Dat kun je dan natuurlijk ook zelf doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
kan iemand een keer een lekker ding porsten op een foto hier
ik ben luiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kun je dan natuurlijk ook zelf doen...
Beggars can't be choosers.quote:
moet ik nu ecth zelf gaan zoekenquote:
Neej...quote:
Je vindt hem niet zo leuk dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej...
We kregen een nieuwe teammanager binnen Sales erbij... En ik vraag heel bijdehand aan de Salesmanager; goh je hebt er toch wel voor gezorgd dat ie minstens homo, single, rond de 30 en leuk is he?
Maar we hadden het er eerder al over gehad dat wanneer ik een kerel leuk vind; hij hatske hetero is. Wanneer ik em niet zo leuk vind issie homo...
Krijg ik net z'n hyves via via, staat er "met m'n lieve vriendje"
En weer klopt het dus...
(is het een beetje helder?)
Nja hij is natuurlijk een stuk interessanter nuquote:
Nou.. de homo's die bij mij op het werk rondlopen.. daar zou ik het ook niet op kunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hij is natuurlijk een stuk interessanter nu![]()
Maar nee inderdaad
Maar zo hoort het toch niet te werken. Of wel?
hmmz... ja nou... maar... Dat ding moet toch gewoon werken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Nou.. de homo's die bij mij op het werk rondlopen.. daar zou ik het ook niet op kunnen hoor.
Niks tipt aan Des
![]()
Gewoon een flinke tik geven, of um even aan een echte gay laten ruiken zodat ie de weg weer kent?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... ja nou... maar... Dat ding moet toch gewoon werken?
Ow... voor een visueel ingesteld persoon is dat niet handig om te horen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon een flinke tik geven, of um even aan een echte gay laten ruiken zodat ie de weg weer kent?
Daarom zeg ik het ook.. en multy-interpretabelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... voor een visueel ingesteld persoon is dat niet handig om te horen!
Ja bedankt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.. en multy-interpretabel
I'll have what you're having!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Dromen over een robotje die me kwam ontvoeren uit huis en uiteindelijk uitgroeide tot steeds een grotere robot en samen met me moest ontsnappen van allerlei game-achtige avonturen, eindigend in een 3u durende tekenfilm met een zielig einde en eenmaal door de poort naar de echte wereld kreeg ik ook nog ruzie met de vader van een oude basisschool vriendin en... wist ik niet at ik op een rode broek moest aantrekken.
Maar er zat wel een ingenieus systeem in de badkamer waarbij er deo uit het plafond kwam na het trekken aan een touwtje
Ga je daar zo van dromenquote:
Kan je tenminste lekker op je gemak poepen. Niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef Vlarp het volgende:
De klussers zijn er. Vandaag tegelen ze het hele toilet klaar. Morgen voegen en kitten en dan zijn ze klaar
De pot gaat er morgen pas inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je tenminste lekker op je gemak poepen. Niet onbelangrijk.
Ach in frankrijk poepen ze ook boven een gat!quote:
Het gat zit in de muur hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach in frankrijk poepen ze ook boven een gat!
Maar plassen in een gat in de muur is dan weer makkelijker dan poepen in een gat in de muurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het niet kunnen plassen is vervelender
Hallo, ben jij nou een vent!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wat is er mis met de wasbak ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vrijdagavond samen gaan?quote:
quote:Truly, Truly, Truly Outrageous
Samantha Newark, the voice of Jem from Jem and the Holograms, chats about the cartoon's gay appeal 25 years after its debut, the possibility of closeted characters on the show, and her own music career.
Gewoon buiten vanaf het balkon naar beneden pissen.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:59 schreef PhalanX het volgende:
http://www.out.com/detail.asp?page=1&id=26105
voor Ang3l
[..]
In de eerste paar weken moet je toch in de hoeken van de kamer je geurspoor achterlaten zodat anderen weten van wie het territorium is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Gewoon buiten vanaf het balkon naar beneden pissen.
Maak je meteen leuk kennis met je benedenburen.
Ik heb alleen een parkeergarage benedenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:10 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Gewoon buiten vanaf het balkon naar beneden pissen.
Maak je meteen leuk kennis met je benedenburen.
Hmm, en die vlekken in het laminaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de eerste paar weken moet je toch in de hoeken van de kamer je geurspoor achterlaten zodat anderen weten van wie het territorium is?
Dat is karakteristiekquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, en die vlekken in het laminaat?
Vrijdags.quote:
Die zijn al gekocht.quote:Oh, gaan we nog naar Pann in Den Haag op 6 februari? Dan bestel ik vanavond even 2 kaartjes.
begint het al vorm te krijgen? Ben je bijna klaar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:55 schreef Vlarp het volgende:
God, laat die klusser klaar zijn! Ik ben het zat! Ik begin slaap te krijgen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben niet bang uitgevallen, maar ik geloof dat ik toch gillend de deur uit zou rennen.![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_papa_vangt_het_spinnetje_wel/
SFW, uiteraard.
Ah BAH!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben niet bang uitgevallen, maar ik geloof dat ik toch gillend de deur uit zou rennen.![]()
SFW, uiteraard.
Ja, maar die houdt daar misschien wel een levenslang trauma aan overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind die dochter wel helemaal tof met haar 'told you so!'-attitude.
Ah thnx...quote:
Zodra het toilet klaar is en de grootste hoeveelheid stof weg dan gaan we het plafond in de kamer witten en behangen. Dan alleen nog het behang oververven en dan schoonmaken en meubels er in!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
begint het al vorm te krijgen? Ben je bijna klaar?
Ik ben al twee weken bezig 4 kamers aan het opknappen.
Mietjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik zou het huis niet eens meer in willen met zo'n gedrocht in huis.Normale spinnen geen probleem, maar die is iets té groot.
Wees blij!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien op m'n mobiel trouwens
Zolang de melding hier is "Blocked: adult/mature" is de site vast niet SFWquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
SFW, uiteraard.
En of! Try me!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we meneer de held.
Nee, dan weet je het of je dat kan opklikken. Op verzoek doe ik dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah thnx...
Moet dat nu onder elke post van Mike staan of zo? Wat is dat voor een vreemde trend?
O dat gaat snel! Wat voor vloer neem je?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra het toilet klaar is en de grootste hoeveelheid stof weg dan gaan we het plafond in de kamer witten en behangen. Dan alleen nog het behang oververven en dan schoonmaken en meubels er in!
Oow oke...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dan weet je het of je dat kan opklikken. Op verzoek doe ik dat.
Das waar, de site is niet SFW. Tenminste..het is een nieuwssite, maar er zitten ook items tussen die NSFW zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang de melding hier is "Blocked: adult/mature" is de site vast niet SFW
Klopt! Heb het net in het leven geroepen.Iemand nam er aanstoot aan mijn plaatjes/filmpjes. Vandaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke...
Ik zie het nu voor het eerst
is je paspoort nu weer terecht ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
vroeg vroeg vroeg.
Maar eerst
Er ligt al een donkere laminaat vloer inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dat gaat snel! Wat voor vloer neem je?
Toch niet op Erik's verzoek?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dan weet je het of je dat kan opklikken. Op verzoek doe ik dat.
Noem je geenstijl.nl tegenwoordig ook al een nieuwssite dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar, de site is niet SFW. Tenminste..het is een nieuwssite, maar er zitten ook items tussen die NSFW zijn.
Ja, gelukkig wel. Aangezien bijna alles in dozen en/of opgeslagen stond was het een hele kluif om dat te vinden.quote:
En in de schuur gaan slapen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:42 schreef Steve het volgende:
Vooral als 'ie valt zou ik gillen als een wijf.
o das netjes! scheelt je weer in de kosten!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er ligt al een donkere laminaat vloer in
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:42 schreef Steve het volgende:
Vooral als 'ie valt zou ik gillen als een wijf.
i'll cut him some slack.... for now...quote:
Ze hebben nieuws met een beetje aparte manier van bekijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je geenstijl.nl tegenwoordig ook al een nieuwssite dan?
nah, niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je geenstijl.nl tegenwoordig ook al een nieuwssite dan?
Figuresquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, niet echt.Tis een weblog. Maar ik haal wel mijn nieuws vandaan. Vind het geweldig geschreven.
Volgens mij vroeg ie gewoon of je de debiele linkjes niet in topics kon pleuren waar als TT staat "Plaats hier je debiele linkjes"... niet of je je linkjes wilde plaatsen met een SFW erbijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i'll cut him some slack.... for now...
O ja, Perez Hilton is ook een nieuwssitequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze hebben nieuws met een beetje aparte manier van bekijken.
Ja!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Steve het volgende:
Boeiend dat Mike hier af en toe wat links post?Wat maakt dat uit?
Oké, jij je zin!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Perez Hilton is ook een nieuwssite
Nou ik denk niet dat het heel erg gewaardeerd wordt als ik in de bieb aan het studeren ben en er komen de meest ranzige dingen voorbijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ie gewoon of je de debiele linkjes niet in topics kon pleuren waar als TT staat "Plaats hier je debiele linkjes"... niet of je je linkjes wilde plaatsen met een SFW erbijAangezien ie niet eens W heeft
Het ging me vooral om die ranzige dingen. Ik heb niet zo'n behoefte aan dat met poep besmeurde beddengoed wat ie ooit plaatste, of als ik op een link klik met de beschrijving "kijk eens wat een lelijke kleur voor een bad" dat je dan een plaatje krijgt van een of andere dikke vrouw verkleed als varken die in de bruine smurrie in een badkuip op de foto staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Steve het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja!
Euhm, eigenlijk boeit het me helemaal niet!
Nee, as i recall begon hij over dat ie dat niet wilde zien, omdat het zogenaamd ranzig zou zijn etc.. (Terwijl ik ook heel vaak leuke plaatjes etc post, maar dat wordt blijkbaar niet gezien.)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ie gewoon of je de debiele linkjes niet in topics kon pleuren waar als TT staat "Plaats hier je debiele linkjes"... niet of je je linkjes wilde plaatsen met een SFW erbijAangezien ie niet eens W heeft
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:06 schreef Vlarp het volgende:
Ja!
Euhm, eigenlijk boeit het me helemaal niet!
Nee, ik klaagde toch ook niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Steve het volgende:
Leuke plaatjes ok... maar dat beddengoed laatst was echt te ranzig voor woorden. Als jij dat soort plaatjes graag bekijkt ok leuk voor jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, as i recall begon hij over dat ie dat niet wilde zien, omdat het zogenaamd ranzig zou zijn etc.. (Terwijl ik ook heel vaak leuke plaatjes etc post, maar dat wordt blijkbaar niet gezien.)
Later begon ie over die link naar FUNNY PICS etc.. (echte leuke link is dat, btw)
maar goed, wees dan consequent en plaats dan ook geen muziek linkjes en post die dan in de daarvoor bestemde topic. Ik bedoel, zo lust ik er nog 1.
Maar goed, vandaar dat ik er SFW of NSFW bij zet. en dat vind ik meer dan genoeg. I am not gonna compromise my integrity.
Mja, zoals ik hierboven zei, het ging me vooral om die ranzige dingen. Die je dan ook nog eens als iets anders omschrijft in de hoop dat we er allemaal op gaan klikken en denken "he bah!".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, as i recall begon hij over dat ie dat niet wilde zien, omdat het zogenaamd ranzig zou zijn etc.. (Terwijl ik ook heel vaak leuke plaatjes etc post, maar dat wordt blijkbaar niet gezien.)
Later begon ie over die link naar FUNNY PICS etc.. (echte leuke link is dat, btw)
maar goed, wees dan consequent en plaats dan ook geen muziek linkjes en post die dan in de daarvoor bestemde topic. Ik bedoel, zo lust ik er nog 1.
Maar goed, vandaar dat ik er SFW of NSFW bij zet. en dat vind ik meer dan genoeg. I am not gonna compromise my integrity.
Dat was ook niet tegen jou bedoeld, maar tegen degenen die aanstoot namen aan het posten van (ranzige) linkjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik klaagde toch ook niet?
Ik vroeg me alleen af of dat SFW voor Erik was, want dat was niet wat hij gevraagd had
Die heb ik ook nog niet gezien, maar onze humor verschilt ook nogalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Figures.quote:Later begon ie over die link naar FUNNY PICS etc.. (echte leuke link is dat, btw)
Jij lust er altijd nog wel 1quote:maar goed, wees dan consequent en plaats dan ook geen muziek linkjes en post die dan in de daarvoor bestemde topic. Ik bedoel, zo lust ik er nog 1.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat al je links NSFW zijn, dus ik open ze alleen als ik thuis zitquote:Maar goed, vandaar dat ik er SFW of NSFW bij zet. en dat vind ik meer dan genoeg. I am not gonna compromise my integrity.
o god ja, dat beddengoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuke plaatjes ok... maar dat beddengoed laatst was echt te ranzig voor woorden. Als jij dat soort plaatjes graag bekijkt ok leuk voor je![]()
Ja hoiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat was ook niet tegen jou bedoeld, maar tegen degenen die aanstoot namen aan het posten van (ranzige) linkjes.
Weet ik, u only see what u wanna....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Die heb ik ook nog niet gezien, maar onze humor verschilt ook nogal
exactly.quote:Figures.
ik zat hier op te wachten...quote:Jij lust er altijd nog wel 1
quote:
wat ga je dan doen?quote:
quote:
I don't want to see you rape the English language... but 'that doesn't change the fact that you're doing it with a spiked dildo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
Weet ik, u only see what u wanna....![]()
en ik vond em nog best leukquote:
ik ga naar de bioscoop... maar ik ga niet alleen.quote:
Zeikerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Steve het volgende:
Dus als Mike nou even altijd nsfw erbij zet is het probleem opgelost?
Da's meestal, weinig mensen hebben een privébios.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik ga naar de bioscoop... maar ik ga niet alleen.
Water bij de breezercrap bedoel jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. cocksuckers.. nu genoeg over die kutplaatjes.. zoals ik al zei doe ik water bij de wijn, maar
LET'S AGREE TO DISAGREE....
Smartassquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's meestal, weinig mensen hebben een privébios.
date?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ja maar ik ga met een fysiek aantrekkelijk persoon...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je vraagt of ik zin heb om mee te gaan een keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smartass
Ik denk dat ik met de PUC gewoon op een ikverveelme zondagmiddag best een x alleen naar de bios zou kunnen gaan
Hansjepansje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ja, of ik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je vraagt of ik zin heb om mee te gaan een keer.
Ik ga er altijd vanuit dat mensen drukke levens hebben en dan durf ik niet te bellen of ze zin hebben om X te gaan doen want als dat dat NEE SORRY is dan voel ik dat als een persoonlijk falen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je vraagt of ik zin heb om mee te gaan een keer.
Geniaal antwoord!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lijken we toch op sommige punten op elkaar!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen drukke levens hebben en dan durf ik niet te bellen of ze zin hebben om X te gaan doen want als dat dat NEE SORRY is dan voel ik dat als een persoonlijk falen.
Zo. This moment of honesty and selfreflection was brought to you by Angel.
Je wéét dat ik nauwelijks een leven hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen drukke levens hebben en dan durf ik niet te bellen of ze zin hebben om X te gaan doen want als dat dat NEE SORRY is dan voel ik dat als een persoonlijk falen.
Zo. This moment of honesty and selfreflection was brought to you by Angel.
Trouwen dan maar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lijken we toch op sommige punten op elkaar!
dat lijkt me moeilijk concentreren op de film met een hot guy ernaast.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ja maar ik ga met een fysiek aantrekkelijk persoon...
dat het alleen maar vriendschappelijk is en er echt niks anders gaat gebeuren vertel ik er niet bij want anders lijkt het niet alsof ik een bruisend sociaal leven heb vol dates.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik laat mensen niet toekijken bij het doen van mij behoeftes.
Zullen we 7 feb naar de bios gaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wéét dat ik nauwelijks een leven heb! Behalve 7 februari want dan is er bezoek bij me
. Familie
. Voor mijn verjaardag
.
O ja, gay.nl maakte me daar al attent op jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wéét dat ik nauwelijks een leven heb! Behalve 7 februari want dan is er bezoek bij me
. Familie
. Voor mijn verjaardag
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
dat lijkt me moeilijk concentreren op de film met een hot guy ernaast.
Stiekem wil ik toch nog wel met eigen ogen zien hoe slecht die isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef PhalanX het volgende:
sherlock holmes (in name only... zodat ik na afloop me goed kan voelen over het feit dat ik de verhalen heb gelezen)
Je faalt. Persoonlijk. Whehe faler.quote:
Bang dat het dan niet lukt?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik laat mensen niet toekijken bij het doen van mij behoeftes.
Doe het niet!quote:
Ik ga mezelf van kant maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je faalt. Persoonlijk. Whehe faler.
ik zou niet eens weten WAT ik niet zou moeten doen.quote:
Is dat waarom je steeds afzegt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Steve het volgende:
Of dat je denkt dat mensen toch geen behoefte hebben iets met je te willen gaan doen?
Ja dat kan ook nog, want dan denk ik "anders hadden ze me wel gebeld".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Steve het volgende:
Of dat je denkt dat mensen toch geen behoefte hebben iets met je te willen gaan doen?
Ik doelde reageren op de mike opmerking, die blijkbaar denkt dat je niet naar de bios kan gaan zonder dat het A een date is en B je met je ster in de lucht moet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten WAT ik niet zou moeten doen.
ik ben Mike niet
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef PhalanX het volgende:
vanavond draait "the lovely bones" in Tilburg...
Zegt hij je steeds af? O vreemd, mij belt ie steeds of ik tijd heb!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten WAT ik niet zou moeten doen.
ik ben Mike niet
Ja! samen met:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1 van de films waar ik het meeste naar uitkijk in 2010
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef PhalanX het volgende:
en hij draait alleen in tilburg, net als Dr. Parnassum (2 februari)
Mike is snel afgeleid door alles wat glimt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik doelde reageren op de mike opmerking, die blijkbaar denkt dat je niet naar de bios kan gaan zonder dat het A een date is en B je met je ster in de lucht moet.
Voorpremiere of zo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef PhalanX het volgende:
en hij draait alleen in tilburg, net als Dr. Parnassum (2 februari)
Ik kan ook wel dansen hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt hij je steeds af? O vreemd, mij belt ie steeds of ik tijd heb!
Maar vanaaf trainen, morgen naar De Notenkraker, donderdag t/m zaterdag optreden, zondag wat drinken met de fotograaf......
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde reageren op de mike opmerking, die blijkbaar denkt dat je niet naar de bios kan gaan zonder dat het A een date is en B je met je ster in de lucht moet.
met wat voor dansproductie ben je nu bezig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar vanaaf trainen, morgen naar De Notenkraker, donderdag t/m zaterdag optreden, zondag wat drinken met de fotograaf......
something tells me you can somehow make it work... you're an old pro at finding solutions to these kind of problems.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
xit me al voor te stellen hoe dat gaat in die stoelen met de ster in de lucht, zonder dat andere mensen daar last van hebben.
Ben je een beetje goed in poppin'?quote:
Door dat gebelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Promoten van de vestiging in Venrayquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met wat voor dansproductie ben je nu bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En Percy Jackson omdat ik 't boek leuk vondquote:
Als het maar leuk isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Door dat gebelgewoon geen tijd meer voor Vlarp.
Trek jij je daar iets van aan dan dat mensen dingen die je doet ranzig vind?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
xit me al voor te stellen hoe dat gaat in die stoelen met de ster in de lucht, zonder dat andere mensen daar last van hebben.
Nee, dat is 9. ik bedoel deze http://uk.imdb.com/title/tt0875034/quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef PhalanX het volgende:
Nine... de Tim Burton film? Die is al op dvd uit en komt hier echt niet meer in de bios.
Nine de musical, met de giga castquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:43 schreef PhalanX het volgende:
Nine... de Tim Burton film? Die is al op dvd uit en komt hier echt niet meer in de bios.
Ja die ook allemaal!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en ik wil Alice in Wonderland ook wel zien. En Nine. En Where the wild things are. En The Princess and the Frog. En... en....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |