Weet ik, u only see what u wanna....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Die heb ik ook nog niet gezien, maar onze humor verschilt ook nogal
exactly.quote:Figures.
ik zat hier op te wachten...quote:Jij lust er altijd nog wel 1
quote:
wat ga je dan doen?quote:
quote:
I don't want to see you rape the English language... but 'that doesn't change the fact that you're doing it with a spiked dildo.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef mike_hunt het volgende:
Weet ik, u only see what u wanna....![]()
en ik vond em nog best leukquote:
ik ga naar de bioscoop... maar ik ga niet alleen.quote:
Zeikerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:20 schreef Steve het volgende:
Dus als Mike nou even altijd nsfw erbij zet is het probleem opgelost?
Da's meestal, weinig mensen hebben een privébios.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik ga naar de bioscoop... maar ik ga niet alleen.
Water bij de breezercrap bedoel jequote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
o.k. cocksuckers.. nu genoeg over die kutplaatjes.. zoals ik al zei doe ik water bij de wijn, maar
LET'S AGREE TO DISAGREE....
Smartassquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's meestal, weinig mensen hebben een privébios.
date?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ja maar ik ga met een fysiek aantrekkelijk persoon...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's meestal, weinig mensen hebben een privébios.
Ja of je vraagt of ik zin heb om mee te gaan een keer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smartass
Ik denk dat ik met de PUC gewoon op een ikverveelme zondagmiddag best een x alleen naar de bios zou kunnen gaan
Hansjepansje.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ja, of ik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je vraagt of ik zin heb om mee te gaan een keer.
Ik ga er altijd vanuit dat mensen drukke levens hebben en dan durf ik niet te bellen of ze zin hebben om X te gaan doen want als dat dat NEE SORRY is dan voel ik dat als een persoonlijk falen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja of je vraagt of ik zin heb om mee te gaan een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |