Geniaal antwoord!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's meestal, weinig mensen hebben een privébios.
Lijken we toch op sommige punten op elkaar!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen drukke levens hebben en dan durf ik niet te bellen of ze zin hebben om X te gaan doen want als dat dat NEE SORRY is dan voel ik dat als een persoonlijk falen.
Zo. This moment of honesty and selfreflection was brought to you by Angel.
Je wéét dat ik nauwelijks een leven hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat mensen drukke levens hebben en dan durf ik niet te bellen of ze zin hebben om X te gaan doen want als dat dat NEE SORRY is dan voel ik dat als een persoonlijk falen.
Zo. This moment of honesty and selfreflection was brought to you by Angel.
Trouwen dan maar?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lijken we toch op sommige punten op elkaar!
dat lijkt me moeilijk concentreren op de film met een hot guy ernaast.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:24 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ja maar ik ga met een fysiek aantrekkelijk persoon...
dat het alleen maar vriendschappelijk is en er echt niks anders gaat gebeuren vertel ik er niet bij want anders lijkt het niet alsof ik een bruisend sociaal leven heb vol dates.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik laat mensen niet toekijken bij het doen van mij behoeftes.
Zullen we 7 feb naar de bios gaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wéét dat ik nauwelijks een leven heb! Behalve 7 februari want dan is er bezoek bij me
. Familie
. Voor mijn verjaardag
.
O ja, gay.nl maakte me daar al attent op jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wéét dat ik nauwelijks een leven heb! Behalve 7 februari want dan is er bezoek bij me
. Familie
. Voor mijn verjaardag
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
dat lijkt me moeilijk concentreren op de film met een hot guy ernaast.
Stiekem wil ik toch nog wel met eigen ogen zien hoe slecht die isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef PhalanX het volgende:
sherlock holmes (in name only... zodat ik na afloop me goed kan voelen over het feit dat ik de verhalen heb gelezen)
Je faalt. Persoonlijk. Whehe faler.quote:
Bang dat het dan niet lukt?!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik laat mensen niet toekijken bij het doen van mij behoeftes.
Doe het niet!quote:
Ik ga mezelf van kant maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je faalt. Persoonlijk. Whehe faler.
ik zou niet eens weten WAT ik niet zou moeten doen.quote:
Is dat waarom je steeds afzegt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Steve het volgende:
Of dat je denkt dat mensen toch geen behoefte hebben iets met je te willen gaan doen?
Ja dat kan ook nog, want dan denk ik "anders hadden ze me wel gebeld".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:31 schreef Steve het volgende:
Of dat je denkt dat mensen toch geen behoefte hebben iets met je te willen gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |