Hij is groen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij een olijfkleurige huid heeft, donkerbruine ogen en zwart krullend haar
Dit is het eerste plaatje dat ik krijg als ik "olijfkleurige huid" intik in Googlequote:
It's in the PI, dear.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dit is het eerste plaatje dat ik krijg als ik "olijfkleurige huid" intik in Google
[ afbeelding ]
Ik let niet op PI's... erg hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
It's in the PI, dear.That's what they're there for
Dat valt best mee hoor. Ik snap wel dat je je een beetje verongelijkt voelt dat je niet kan komen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Yayyy... zitten jullie daar straks met z'n 3-en. En maar 1 actief dienende ofzo.
Fail?
Ik ben er rond 14:30quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:58 schreef Heatseeker het volgende:
Ben er waarschijnlijk tussen 14.00 en 15.00
Ik kan wel, ik heb er alleen geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik snap wel dat je je een beetje verongelijkt voelt dat je niet kan komen.
Prima, maar doe dan niet zo verzuurd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:24 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik kan wel, ik heb er alleen geen behoefte aan.
Doe ik ook niet. Maar geef toe, een meet met 3-4 personen, waarvan er misschien 1 ook echt militair is, is toch een beetje schraal, of niet soms?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, maar doe dan niet zo verzuurd.
Mini-meet dus. En ik wist niet dat post-actieven geen 'echte' millitairen waren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:37 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar geef toe, een meet met 3-4 personen, waarvan er misschien 1 ook echt militair is, is toch een beetje schraal, of niet soms?
Ik heb geen zin om zoiets te regelen. En ja, als je weg bent bij Defensie ben je geen militair meer, dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mini-meet dus. En ik wist niet dat post-actieven geen 'echte' millitairen waren.
Maar probeer het vooral zelf beter te doen!
oh, had je witte laarzen aan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:35 schreef Lotusss het volgende:
Zo, ik ben er! De meid met de witte laarzen!
je kwam qua blik zeker niet lager dan m'n bovenlijf.quote:
Sterker nog: ik heb eigenlijk alleen je gezicht maar gezien. Al bedreig je me met van alles: ik zou niet eens weten wat je aan had.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
je kwam qua blik zeker niet lager dan m'n bovenlijf.
Dus je hebt eigenlijk niet echt met haar gepraat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb eigenlijk alleen je gezicht maar gezien. Al bedreig je me met van alles: ik zou niet eens weten wat je aan had.
Juist wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk niet echt met haar gepraat?
Pff. wat voor man ben jij xDquote:
Iemand die moedig genoeg is om op een door een nukubu georganiseerde meet te komen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |