En wellicht een (vrouwelijkequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:45 schreef Pumatje het volgende:
wel leuk meeting, huzaren, jagers, luchtmob,oud-luchtmob, Klu,vliegers,Torren, diverse mix
Met een beetje mats ben ik dan wel Sld2, en klaar met functie opleiding, 18 feb binnenkomst voor AMO, daarna 4 weken rijopleiding MB, dan zit het er alweer op qua OCIOquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:45 schreef Pumatje het volgende:
wel leuk meeting, huzaren, jagers, luchtmob,oud-luchtmob, Klu,vliegers,Torren, diverse mix
Burgersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En wellicht een (vrouwelijke) burger, studente zelfs....
De Stairway in Utrecht (standaard Fok meetingplace geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2010 11:46 schreef Heatseeker het volgende:
Nu nog een datum en locatie. Suggesties?
En wanneer gaat dit gebeuren? Of zijn ze er daar nog niet over uit?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De Stairway in Utrecht (standaard Fok meetingplace geloof ik).
Maar Utrecht lijkt me sowieso wel handig qua centrale plek enzo.
Qua midden van het land moet je in Putten zijn. Nou hoef je daar op zondag niks te vieren (alles is dicht), maar Amersfoort is een leuk alternatief. Met FOT zijn we daar kortgeleden nog geweest, op zondag is het parkeren gratis en het station is vlakbij.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De Stairway in Utrecht (standaard Fok meetingplace geloof ik).
Maar Utrecht lijkt me sowieso wel handig qua centrale plek enzo.
En dan zaterdag 20 februari ofzo?
't Harde zit ook alles dicht op zondag. Bible belt enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Qua midden van het land moet je in Putten zijn. Nou hoef je daar op zondag niks te vieren (alles is dicht), maar Amersfoort is een leuk alternatief. Met FOT zijn we daar kortgeleden nog geweest, op zondag is het parkeren gratis en het station is vlakbij.
Lokatie zoek ik even terug.
Vlakbij Utrecht dus op zich wel goed aan te reizen inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:05 schreef RonaldV het volgende:
Ah, hier ging FOT heen: Cafe van Zanten. Leuke plek, er is een kleine kaart (tostis zijn meer dan uitstekend!), de muziek is geschikt voor iedere smaak, en er is genoeg ruimte. Wij hebben ons wel eerst even aangemeld trouwens, dat stelden ze wel op prijs.
http://www.cafevanzanten.nl/
Adres:
Bloemendalsestraat 2, Amersfoort
Als de eerste een beetje een succes wordt dan zal er tegen die tijd vast wel meet #2 of #3 plaatsvindenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Indien iemand mijn ticket wilt betalen ben ik erbij![]()
Ik zou wel willen, maar het zal helaas niet gaan. Of het moet in juli zijn, dan ben ik voor ong. 3 weken in het land.
Zou leuk zijn. Dan kom ik met mijn rode baret het café binnenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als de eerste een beetje een succes wordt dan zal er tegen die tijd vast wel meet #2 of #3 plaatsvinden
Ja! En dan gaan we je allemaal bij je nickname noemen en op de foute manier salueren enzo...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Dan kom ik met mijn rode baret het café binnen![]()
(dan ben ik ook duidelijk herkenbaar)
Weet je de goeie manier wel?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja! En dan gaan we je allemaal bij je nickname noemen en op de foute manier salueren enzo...
Uit mijn hoofd (en als burger) je hand die omlaag blijft gestrekt langs je been houden en je vuist gebald met de duim buiten de vuist en aan de binnenkant (tegen je been aan zeg maar), andere hand bij het hoofd waarbij de vingers gestrekt zijn en tegen elkaar aan gedrukt zijn, torso gestrekt, hoofd rechtop en hakken tegen elkaar waarbij de voorkant van de voeten een hoek van 30 graden maken.quote:
Welke hand gaat naar het hoofd? Die hoekjes van 30 graden en weet ik veel wat voor grappen vind ik allemaal niet zo interessant.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd (en als burger) je hand die omlaag blijft gestrekt langs je been houden en je vuist gebald met de duim buiten de vuist en aan de binnenkant (tegen je been aan zeg maar), andere hand bij het hoofd waarbij de vingers gestrekt zijn en tegen elkaar aan gedrukt zijn, torso gestrekt, hoofd rechtop en hakken tegen elkaar waarbij de voorkant van de voeten een hoek van 30 graden maken.
Ofzo.
De rechterhand gaat naar het hoofd.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke hand gaat naar het hoofd? Die hoekjes van 30 graden en weet ik veel wat voor grappen vind ik allemaal niet zo interessant.
Okee, dan komt het wel goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De rechterhand gaat naar het hoofd.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Okee, dan komt het wel goed!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |