Maar ze moet ook eens zijn andere punten pakkenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.
hoho nu niet de rollen gaan omdraaien, niemand heeft die capuchonklootzakjes gedwongen de boel te terroriseren, dat doen ze zelf. Dus wat jou betreft is degene die daar dan wat van zegt de oorzaak van dit alles?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat is mijn punt ook niet zo! ik weet dat wilders vooral anti-moslim is. Maar hij brengt gewoon verdeeldheid onder de mensen. jammer het had een leuk multiculti land kunnen zijn, en ja nederlanders zijn niet een groot probleem in tegendeel. Maar wilders zet jullie aan tot haat
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?
Lees hier alle Wilders uitspraken
Het zijn toch heel normale uitspraken hoorquote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hier een topic van Meki met allemaal uitspraken van Wilders, vind je het gek dat moslims kwaad worden?
tuurlijk heb je ook linkse agresieve mensen. Maar die vechten voor een gelijke wereld waar religie en ras niet teld. Van binnen hebben we allemaal rood bloed, maar de buitenkant is wat ons verdeelt. En ja die president van iran is superduivels ja met z'n haat tegen christenen.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Ja en Volkert van der G was ook rechts...
Ja die moslims moeten eens hun bek dicht houden...quote:Op maandag 25 januari 2010 21:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten op dat 'naast elkaar leven' gelulquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk heb je ook linkse agresieve mensen. Maar die vechten voor een gelijke wereld waar religie en ras niet teld. Van binnen hebben we allemaal rood bloed, maar de buitenkant is wat ons verdeelt. En ja die president van iran is superduivels ja met z'n haat tegen christenen.![]()
Maar het gaat nu over nederland, wij zijn ongeveer tussen de 15 en 30 neem ik aan we moeten nog zo lang naast elkaar leven. Waarom niet op een andere manier, waarom niet een beteree oplossing vinden?
Neo-nazi's die tonen ook hun mening dus?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk heb je ook linkse agresieve mensen. Maar die vechten voor een gelijke wereld waar religie en ras niet teld. Van binnen hebben we allemaal rood bloed, maar de buitenkant is wat ons verdeelt. En ja die president van iran is superduivels ja met z'n haat tegen christenen.![]()
Maar het gaat nu over nederland, wij zijn ongeveer tussen de 15 en 30 neem ik aan we moeten nog zo lang naast elkaar leven. Waarom niet op een andere manier, waarom niet een beteree oplossing vinden?
ja dat soort marokkan zijn ontzettend zielig bezig. Maar dat heeft niks met moslims te maken of wat maar ook. Maar omdat de twin-towers zijn gebombt en veel marokkanen zicht niet kunnen gedragen in nederland betekend niet dat alle moslims slecht zijn toch?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:28 schreef pugehenis het volgende:
[..]
verdiep je eerst maar eens in zijn standpunten. het is niet om hoe je bent, maar om hoe je je gedraagt. en al die poepmarokaantjes kunnen zich niet gedragen. vieze luie uitkeringtrekkers die voor een extra zakcentje fietsen jatten en inbreken. Ouderen bedreigen en beledigen en alles kapot maken wat in hun weg komt. en nee jij bent natuurlijk zo niet, maar 90% van de noord afrikanen wel.
IK wel alleen niet op die manier van de moslimsquote:Op maandag 25 januari 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet iedereen zit te wachten op dat 'naast elkaar leven' gelul
Voor de neo nazi's is er nog wel plek in Duitsland en de moslims kunnen terug naar de land van waar ze vandaan komen en de rest ook. Het is niet iemand zoals Wilders die Nederland ziek maakt maar mensen zoals Aychelle en andere buitenlands tuig dat altijd maar zo loopt te janken dat het zo slecht is in Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja die moslims moeten eens hun bek dicht houden...
Ze lopen alleen maar te kankeren hier opflikkeren der mee...
Je wet ook dat ik echt niet met racisme heb n er ook fell op tegen ben
Maar gouda,cullenborg,nog ergens zon gaar dorpje
Zelfde als dat die neo-nazi's moeten ook opkankeren.. Iedereen die het hier niet bevalt of je nou autochtoon of allochtoon bent opsodemieteren als het je niet bevalt
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor de neo nazi's is er nog wel plek in Duitsland en de moslims kunnen terug naar de land van waar ze vandaan komen en de rest ook. Het is niet iemand zoals Wilders die Nederland ziek maakt maar mensen zoals Aychelle en andere buitenlands tuig dat altijd maar zo loopt te janken dat het zo slecht is in Nederland.
juist veelquote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef dagdag het volgende:
[..]
en waar ben jij het niet mee eens? veroorzaken marokanen geen overlast enz ( en nu niet met verhaaltjes komen over media en overdrijven, want wij fokkers komen ook buiten waar we dat kuttuig tegenkomen)
IN koran staat dat alle ongelovige dood moeten en dat joden geslacht moeten wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef steve.T het volgende:
Maar jullie gaan er nu van uit dat elke moslim een capichon gozer is maar dat is natuurlijk niet waar hé, De meeste marokanse jongeren willen niet eens met het geloof te maken hebben. Die zaaien terror omdat ze door hun druk werkende ouders niet zeggen dat het allemaal uitkering trekkers zijn want ik ken er zat de de hele dag moeten werken om hun geld bij elkaar te krijgen. en die zeggen tegen hun kinderen al op jongen leeftijd ga maar buiten spelen en zo moeten ze van elkaar leren. Daarbij worden ze niet gestraft voor hun daden waardoor ze dus geen consuqeunstie's kennen voor hun daden en dat leid ze naar de "criminaliteit"
zo dus! heeft niks met moslim of wat maar ook te maken.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef steve.T het volgende:
Maar jullie gaan er nu van uit dat elke moslim een capichon gozer is maar dat is natuurlijk niet waar hé, De meeste marokanse jongeren willen niet eens met het geloof te maken hebben. Die zaaien terror omdat ze door hun druk werkende ouders niet zeggen dat het allemaal uitkering trekkers zijn want ik ken er zat de de hele dag moeten werken om hun geld bij elkaar te krijgen. en die zeggen tegen hun kinderen al op jongen leeftijd ga maar buiten spelen en zo moeten ze van elkaar leren. Daarbij worden ze niet gestraft voor hun daden waardoor ze dus geen consuqeunstie's kennen voor hun daden en dat leid ze naar de "criminaliteit"
Maar zie mn post boven die van jou DAT WELquote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo dus! heeft niks met moslim of wat maar ook te maken.
Hij heeft daar natuurlijk gewoon GROOT gelijk inquote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef aychelle het volgende:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
aychellequote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef aychelle het volgende:
"De immigratie van niet-westerese allochtonen moet worden gestopt".
Geert Wilders in de Tweede Kamer en bij de Nederlandse Islamitische Omroep maart 2007
heel prima,quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
[..]
Nederland is opzich een prima land om in te wonen. Zonder al die crimineeltjes hier zou het nog veel beter kunnen zijn. Wilders zet zich in tegen dit soort teringleiertjes. Als jij een hardwerkende moslim bent en gewoon je belastingen betaald zal je er weinig last van hebben. Degene die dus zo hard lopen te schreeuwen hebben duidelijk iets te verbergen.
Die gasten ZIJN de (straat)terroristenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef steve.T het volgende:
Maar jullie hebben het steeds over de marokannen die de buurt terroren en dat zijn andere jongens dan het volk van de teroristen en dat halen jullie door elkaar
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blankquote:Op maandag 25 januari 2010 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft daar natuurlijk gewoon GROOT gelijk in![]()
Dat vind ik racistisch want ik hoef ook geen duitsers hierna toequote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blank
zijn ze wel volgensmij...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef steve.T het volgende:
Spaanse mensen zijn niet blank meestal toch wel gekleurd en het zijn toch ook westerse immigranten...
hopelijk kom je nooit meer terugquote:
hebben ze zelf naar gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef donthate het volgende:
De haat tegen het westen is groot. als het Uitverkoren Volk is voor vele mensen een excuus om Joden te haten.
GEWELDIG GELOOF
Dat wel ze is wel okequote:Op maandag 25 januari 2010 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hopelijk kom je nooit meer terug
Tja, het overgrote merendeel van immigratie naar ons landje is arabisch/moslim.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar dat is gewoon racistisch. En niets anders. Want westerse allochtonen zijn blank
Het zijn de Moslims die het er zelf naar maken dat niet Moslims hen hatenquote:
Nee nu moet je echt normaal doen...quote:
heb niks, nada tegen blanke mensen. het merendeel van m'n ex-vriendjes was blank. Niet overdrijvenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat wel ze is wel oke
Maar alleen niet meer over dit soort onderwerpen praten
Maar denk dat dit een troll is als je dit serieus meent.. Wat ze allemaal kakelt dan heeft heel fok nu een hekel deraan terwijl ze net zelf blanke ging haten..
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslimsquote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb niks, nada tegen blanke mensen. het merendeel van m'n ex-vriendjes was blank. Niet overdrijven
Heb ik ook dit is voor het eerst in mn hele leven dat ik op dit moment heel even een hekel aan buitenlanders hbquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslims
Spanjaarden zijn niet blankquote:
Maar denk dat er door dit topic opeens 10geert stemmers bij gekomen zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef GSP het volgende:
Mij lul je niet om, want als je een beetje nuchter kunt nadenken stem je op GEERT.
GEERT ROELEERT
Een prima zaak waar TS trots op mag zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Maar denk dat er door dit topic opeens 10geert stemmers bij gekomen zijn
Wat donthate al zei, in vrijwel ieder West-Europees land is gedonder met intollerante moslims. In Europa zijn het voornamelijk Marokkanen, maar in Australië zijn het Libiërs die de boel verstieren. Moet je dan hiervoor wegkijken alsof er niks aan de hand is?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:20 schreef steve.T het volgende:
Ik wil je ook niet om lullen om op wie dan ook te stemmen maar ik wil dat je in je achterhoofd houdt dat het niets uitmaakt. zolang je maar macht kan krijgen wordt iedereen gek niemand kan daar mee om gaan en niemand zal er ooit mee omkunnen gaan
Engeland Pakistanenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:22 schreef GSP het volgende:
[..]
Wat donthate al zei, in vrijwel ieder West-Europees land is gedonder met intollerante moslims. In Europa zijn het voornamelijk Marokkanen, maar in Australië zijn het Libiërs die de boel verstieren. Moet je dan hiervoor wegkijken alsof er niks aan de hand is?
Dit geloof jij? Geloof jij dit echt? Volg jij het nieuws wel een beetje vraag ik me af? In vrijwel iedere stad en tegenwoordig minder grote stad zijn er problemen.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
zo is het toch altijd de kleine groep die het voor de grote groep verpest maar door de media tot grote groep word opgeblazen want daar krijg je lezers/kijkers door
Dat ben ik met je eens... Maar die kleine groep moet wel aangepakt wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef steve.T het volgende:
zo is het toch altijd de kleine groep die het voor de grote groep verpest maar door de media tot grote groep word opgeblazen want daar krijg je lezers/kijkers door
Het word erger gemaakt dat het is maar het probleem is wel het zijn altijd moslim das een feitquote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef GSP het volgende:
[..]
Dit geloof jij? Geloof jij dit echt? Volg jij het nieuws wel een beetje vraag ik me af? In vrijwel iedere stad en tegenwoordig minder grote stad zijn er problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |