quote:Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef steve.T het volgende:
En daar bij zit je de hele tijd achter twylight aan om hem te irriteren en dat is toch ook levenloos en dat maakt je post acc nog ongeloof waardiger
En nu moet je als het goed is beginnen met schelden zoals je altijd doet als je een topic aan het verliezen bent
En niet zeggen dat ik lul want ik heb al wat meerdere topics van je gevolgd en zie steeds veranderingen in je standpunten dus zeg nu maar gewoon dat dit een super slechte troll/rell user is
En jouw moeten we dan serieus nemen met je ik ben super karva maga ofzo iets gozer in je profiel staat dat je op het vmbo zit dus jij bent ongeloof waardig en je profiel past niet eens bij je verhalenquote:
En stiekem weet je dat ik toch gelijk hebquote:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TSquote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef steve.T het volgende:
[..]
En stiekem weet je dat ik toch gelijk heb
Nope vriend want de Ts heeft geen enkele invloed op zijn eigen topic zij word helemaal onderuit geschoffeld en ik vertel donthate me de waarheid en hij houd het voor gezien dat is pas faalhaasquote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TS
En BTW bemoei je er ingodnaam niet mee als je niet eens weet waar het over gaat dude plz lees je eerst in voor je iets post want met ditquote:Op maandag 25 januari 2010 23:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar je faalt net zo hard als de TS
Leg dan eens jouw argumenten op tafelquote:Op maandag 25 januari 2010 23:22 schreef steve.T het volgende:
[..]
En BTW bemoei je er ingodnaam niet mee als je niet eens weet waar het over gaat dude plz lees je eerst in voor je iets post want met ditkrijgen we ook geen beter argumentatie
Dus een zwarte man kan niet rijk zijn??????quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef steve.T het volgende:
Dat donthate gewoon een zwakke troll/rell users is omdat:
* hij zijn profiel in de topics steeds weer veranderd
* hij alleen maar dingen zegt om in de topic te passen
* hij van zwarte man naar antiliaan naar blanke rijke luis switcht
* hij een van de topic admins achterna zit en daardoor zeer ongeloofwaardig word
Argumenten genoeg?
Twylight irriteerd mij idioot..quote:Op maandag 25 januari 2010 23:11 schreef steve.T het volgende:
En daar bij zit je de hele tijd achter twylight aan om hem te irriteren en dat is toch ook levenloos en dat maakt je post acc nog ongeloof waardiger
En nu moet je als het goed is beginnen met schelden zoals je altijd doet als je een topic aan het verliezen bent
En niet zeggen dat ik lul want ik heb al wat meerdere topics van je gevolgd en zie steeds veranderingen in je standpunten dus zeg nu maar gewoon dat dit een super slechte troll/rell user is
WAT ZEG IK DAAR ONDERAAN... DAT HET NIET MN HYVES IS FAALGABBERquote:Op maandag 25 januari 2010 23:04 schreef steve.T het volgende:
uhm maar dan zeg je toch niet dat het jouw hyves is dan ben je toch echt wel ongelovelijk je geloof waardigheid naar beneden aan het krikken
Die heeft die niet het is een kloon denk ik die gastquote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Leg dan eens jouw argumenten op tafel
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:36 schreef Michielos het volgende:
dat weet achelle ook wel over mij. Zoals zij en de meeste fokkers wel weten ben ik een rustige jongen van nature![]()
Zo dom zijn die PVV stemmers idd wel ja. Die stemmen op een partij vanwege uitlatingen van anderen op en foum als FOK...quote:Op maandag 25 januari 2010 23:59 schreef luckass het volgende:
Bedankt, dit topic geeft Geert weer een extra zetel.
Ik heb ooit eens een account aangemaakt met de naam mandy en daarin het email adres gebruikt. Kreeg heel veel vunzige voorstellen van vieze oudere fokkersquote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Waarom heb jij een msn met mandy13@hotmail erin??
De wat? Dit is weer zó veelzeggend voor een PVV stemmerquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga zeker weten pvv stemmen, alleen al om dat soort mensen de luw af te steken.
Ga aub niet op hem in, die jongen weet zelf niet wat hij zegt af en toequote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:54 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De wat? Dit is weer zó veelzeggend voor een PVV stemmer![]()
Mild? Ja, roepen dat de Islam een gestoord geloof is en dat iedereen die aanhanger is van de Islam een potentieel gvaar is, is nogal mild jaquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn de stimulans voor vele mensen om op Wilders te stemmen. En zoals eerder gezegd is hij nogal mild in zijn opvattingen re Moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |