abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:14:59 #126
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77290092
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:55 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens ik dacht doe s lief, doe s nuttig, dus heb eea schoongemaakt in huis, heb nu barstende koppijn. Dus maak nog ff af waar ik mee bezig was en kruip dan weer lekker onder mn dekentje. Dacht dat ik wel redelijk fit was weer, niet dus..
Je bent dus thuis gebleven
Beterschap en denk niet te veel aan't werk
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:16:54 #127
247161 ikke043
pi_77290159
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:10 schreef francis998 het volgende:
hier klaar met stofzuigen..uiteindelijk ook een beetje de vloer gedweild, en gedouched..
en nu weer alle tijd voor FOK..en pc. Alleen straks ff een eitje eten..
Na bijna 3 uur toch klaar
Smakelijk
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:21:08 #128
284684 Babbelvis
doet blup blup
pi_77290315
Ik was maar is begonnen aan mijn administratie wat echt al een behoorlijk dikke stapel is geworden ergens op de hoek van mijn bureau. Zit ik te kijken naar de factuur voor mijn mobiel. Ik heb een onberperkt internet voor een tientje. maar toch betaal ik al drie maanden lang ruim 50E extra bovenop het tientje voor internet.

Net even gebeld maar de beste men begreep het niet waar het vandaan kwam. dus dat moet ff uitgezocht worden.

Echt waar, als je er zelf niet achter aan gaat wordt je genaaid waar je bij staat. Ik vond het al zo vreemd dat ik van die absurde bedragen moet aftikken de afgelopen maanden.

overigens: kantoor werk Ik vind het een ramp. de hele dag met je neus in de brieven, bedrijven afbellen om zo'n vaag factuurtje te ontleden waar het geld voor bedoeld is. en dan boetes betalen het is allemaal wat. Ik dacht dat ik er financieel aardig goed voor stond totdat ik de onbetaalde rekeningen maar is ging opstapelen op een eigen stapel
pi_77290403
Ja toch thuis gebleven, morgen wel naar t werk.. Langer kn ik echt niet wegblijven gevoelsmatig.. Donderdag gesprek misschien dat ik toch nog wat vrije dagen kan opeisen.. Maar heb er een hard hoofd in.
Vroeg gisteren nog aan vriendlief, of ik m ergens mee van dienst kon zijn, vind ik wel prettig om m wat uit handen te nemen als die heeft gewerkt. Dus die kwam met een hele waslijst Waarvan ik de helft ben vergeten, maar toch nog redelijk wat van heb gedaan volgens mij. Dus ik ga nu maar ff op de bank liggen.. Met een hete kop citrosan met honing..
pi_77290549
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Na bijna 3 uur toch klaar
Smakelijk
3 uurtjes waarvan ik hooguit 1 echt bezig was met schoonmaken
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:21 schreef Babbelvis het volgende:
Ik was maar is begonnen aan mijn administratie wat echt al een behoorlijk dikke stapel is geworden ergens op de hoek van mijn bureau. Zit ik te kijken naar de factuur voor mijn mobiel. Ik heb een onberperkt internet voor een tientje. maar toch betaal ik al drie maanden lang ruim 50E extra bovenop het tientje voor internet.

Net even gebeld maar de beste men begreep het niet waar het vandaan kwam. dus dat moet ff uitgezocht worden.

Echt waar, als je er zelf niet achter aan gaat wordt je genaaid waar je bij staat. Ik vond het al zo vreemd dat ik van die absurde bedragen moet aftikken de afgelopen maanden.

overigens: kantoor werk Ik vind het een ramp. de hele dag met je neus in de brieven, bedrijven afbellen om zo'n vaag factuurtje te ontleden waar het geld voor bedoeld is. en dan boetes betalen het is allemaal wat. Ik dacht dat ik er financieel aardig goed voor stond totdat ik de onbetaalde rekeningen maar is ging opstapelen op een eigen stapel
Ja, dat gebeurd o zo vaak...en geloof me ik had een gigantisch gedoe rondom de bijstand. eerst hoor ik na de maximale 2 maanden niks. Dus bellen, krijg ik te horen dat ik dus wel een utikering krijg..en de brief en geld onderweg. Kijk ik later op mijn rekening heb ik dus 30 ¤ ontvangen, van de 600, later weer bellen, klachtindienen...ja we gaan dit gelijk rechtrekken. 2 dagen later krijg ik de helft van het bedrag. En moest nog het geld van 2 maanden ontvangen.
Ib-groep 2 jaar geleden..jeetje...ik switch van hbo naar mbo krijg ik 3 maanden later opeens HBO stufi binnen..terwijl ik ruim 2 maanden eerder aangaf op het mbo te zitten.
EN wat een gedoe...pff.

Iig je moet zelf achter de zaken aan, ander gaat men ervanuit dat ales klopt. En als je belt..jeetje wat sloom van begrip zijn sommigen.

@ cassandra..prima idee dat je thuis bent gebleven..wel uitrusten he..
pi_77294425
@cassandra wat een perfecte plek voor een woning heb je dan!
zeg, kan ik dit jaar dan bij jou crashen?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:44:52 #132
247161 ikke043
pi_77296818
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:27 schreef francis998 het volgende:Iig je moet zelf achter de zaken aan, ander gaat men ervanuit dat ales klopt.
Had het niet beter kunnen zeggen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77297170
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:44 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Had het niet beter kunnen zeggen
en nu dat ik er zo over denk, is er nog een feit..wat erbij hoort, hoe kan iemand weten dat iets niets klopt als niemand het ze verteld?
pi_77297548
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:53 schreef francis998 het volgende:

[..]

en nu dat ik er zo over denk, is er nog een feit..wat erbij hoort, hoe kan iemand weten dat iets niets klopt als niemand het ze verteld?
Je kunt natuurlijk wel enige grondigheid vanuit een instantie verwachten. Maarja, ligt ook aan het personeel dat ze op dat soort zaken zetten natuurlijk. Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ze checken ook geen data ofzo, ze werken gewoon als een computer: input output.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:16:44 #135
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77298175
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk wel enige grondigheid vanuit een instantie verwachten. Maarja, ligt ook aan het personeel dat ze op dat soort zaken zetten natuurlijk. Sommige mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Ze checken ook geen data ofzo, ze werken gewoon als een computer: input output.
Dat is ook 1 van de problemen van tegenwoordig.
Erg genoeg doe ik er met enige regelmaat aan mee via/voor mijn werk, maar vaak genoeg 'overzie' ik (een deel) van de consequenties. Gelukkig ben ik daar niet de enige in, maar oplossingen? Ho maar, daar doen ze niet aan.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:21:51 #136
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_77298398
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:03 schreef francis998 het volgende:
ff een off topic vraagje, eigenlijk bestemd voor degenen onder ons die niet werken?
Hoe komen jullie in vredesnaam de dag door.
Want ik hou het echt niet meer uit..ik verveel me te pletter, zit de hele dag maar wat op facebook te spelen en te lurken bij "bekende gezichten", natuurlijk ook fok. En soms wat huishuidelijke taakjes(afwassen, 1x perweek stofzuigen) en thats it.
Als het behaaglijk weer buiten is gaat het me beter af dan nu. Zelf zit ik ook veel op Facebook, maar hou ik er ook van om eropuit te gaan 's middags.. naar de omringende natuur, of naar 1 van de 2 meubelboulevards die de stad rijk is.

Ook vind ik het leuk om allerhande dingen in het interieur te verfraaien en verbeteren, dat houdt nooit op. Ik speel ook gitaar, zelf aangeleerd en dat gaat plots nog weer een stuk beter. Of het nu door de Omega3 capsules komt (goed voor hart en werking van de hersenen) of niet.. ik arrangeer ook alle nummers zelf, als ik iets wil spelen, dan ontleed ik het stukje voor stukje en zoek naar de goeie accoorden.

Bovenal zijn er ook de nodige series op Comedy Central die ik volg dagelijks, sinds een half jaar. Dus verveel ik me minder dan eerst. Als je inderdaad alleen maar internet hebt ter verstrooiing, kan ik daar onrustig van worden in mijn hoofd. Maar ik kom al jaren best goed mijn dagen door... ik ervaar het niet als sleur en vooral als het weer beter wordt, verspil ik geen mooie dag...
pi_77299243
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:21 schreef Perico het volgende:

[..]

Als het behaaglijk weer buiten is gaat het me beter af dan nu. Zelf zit ik ook veel op Facebook, maar hou ik er ook van om eropuit te gaan 's middags.. naar de omringende natuur, of naar 1 van de 2 meubelboulevards die de stad rijk is.

Ook vind ik het leuk om allerhande dingen in het interieur te verfraaien en verbeteren, dat houdt nooit op. Ik speel ook gitaar, zelf aangeleerd en dat gaat plots nog weer een stuk beter. Of het nu door de Omega3 capsules komt (goed voor hart en werking van de hersenen) of niet.. ik arrangeer ook alle nummers zelf, als ik iets wil spelen, dan ontleed ik het stukje voor stukje en zoek naar de goeie accoorden.

Bovenal zijn er ook de nodige series op Comedy Central die ik volg dagelijks, sinds een half jaar. Dus verveel ik me minder dan eerst. Als je inderdaad alleen maar internet hebt ter verstrooiing, kan ik daar onrustig van worden in mijn hoofd. Maar ik kom al jaren best goed mijn dagen door... ik ervaar het niet als sleur en vooral als het weer beter wordt, verspil ik geen mooie dag...
Tja..ik ben zelf een totale a-musicus. Ik bak er niks van..probeerde het wel..een tijdje..en noten lezen..o hou maar op.
En verder kijk ik ook aardig wat series, vooral ma/di/woe avond..hou namelijk redelijk van detectives..en het is ook gewoonte geworden..
maar verder ben ik tegelijk wel en geen huismus..ik ben niet zo'n straatpersoon behalve als ik wat te doen heb..
In de buurt is er niet echt veel natuur..woon zowat op 10 min. lopen van 't centrum..maar 't centrum ben ik zo zat.

Verder zijn de weekenden het langst voor mij.
Maar verder speel ik wel veel plock(zo'n facebook spelletje)
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:24:16 #138
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77300752
vraagje, ik ben naar de psychiater geweest voor add en autisme ik moest alleen een vragen lijstje invullen van 3 blz en kreeg een receptje voor adhd/add volgende maand moet ik terug voor de resultaat,
mijn vraag is: die 3 blz van autisme is dat alles? de vragen die ik moest ik beantwoorden met 1 tot 4. zoals: Ik kan niet tegen grote ruimtes en hallen of Ik vermijd graag het OV, 1 Altijd 2 vaak 3 soms 4 weinig tot nooit.
en autisme houd dat in dat ik voor autisme asperger en PDD-NOS wordt gecontroleerd of alleen autisme zelf
pi_77300915
Wat een rare test met rare vragen gaat dat altijd zo? Ik vermijd ook graag t ov, zijn wel erg algemene vragen zeg
pi_77301088
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:24 schreef revolutionarymen het volgende:
vraagje, ik ben naar de psychiater geweest voor add en autisme ik moest alleen een vragen lijstje invullen van 3 blz en kreeg een receptje voor adhd/add volgende maand moet ik terug voor de resultaat,
mijn vraag is: die 3 blz van autisme is dat alles? de vragen die ik moest ik beantwoorden met 1 tot 4. zoals: Ik kan niet tegen grote ruimtes en hallen of Ik vermijd graag het OV, 1 Altijd 2 vaak 3 soms 4 weinig tot nooit.
en autisme houd dat in dat ik voor autisme asperger en PDD-NOS wordt gecontroleerd of alleen autisme zelf
asperger en pdd-nos behoren tot het autisme spectrum. Kortom het is een vorm van autisme. En autisme hoort daar natuurlijk ook bij.

quote van wikepedia:
quote:
De term autisme kan verwarring wekken omdat men hier soms klassiek autisme mee bedoelt en soms alle autismespectrumstoornissen (ASS), dit zijn:

de Autistische stoornis - ook wel klassiek autisme of syndroom van Kanner genoemd - en Hoogfunctionerend autisme (HFA)
Syndroom van Asperger
Pervasieve ontwikkelingsstoornis, niet anders omschreven ("PDD-NOS"), meervoudig complexe ontwikkelingsstoornis ("McDD") en Atypisch autisme.

Meer info kan je ook vinden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme#Indeling
en verder ik weet niet precies hoe het zit met die testen. Bij mij is er een heel grondig psychologisch onderzoek gedaan, waar o.a. borderline en autisme vragen tussen zaten.

Maar die vragen die ze jou stelden in de vragenlijkst lijken mij idd autisme vragen.
Want autisten kunnen meestal minder goed tegen drukke ruimtes
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:33:55 #141
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77301138
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een rare test met rare vragen gaat dat altijd zo? Ik vermijd ook graag t ov, zijn wel erg algemene vragen zeg
je had er ook over nummer borden van auto's
en obsessies met getallen en datums
ik heb juist niks met getallen en datums nog nummer borden maar de rest heb ik wel overeenkomsten zoals obsessieve hobby's en zo dus daarom vroeg ik me af is dit puur op klassieke autisme is gericht
pi_77301204
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
dan had je vragen moeten zien die mij gesteld werden in de vragenlijst met 600 vragen.
O.a. of ik het gevoel had achtervolgt te worden
Of dat iedereen een complot tegen mij maakte.
Of ik bang was om ontvoerd te worden door buitenaardse wezen..
pi_77301237
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:33 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

je had er ook over nummer borden van auto's
en obsessies met getallen en datums
ik heb juist niks met getallen en datums nog nummer borden maar de rest heb ik wel overeenkomsten zoals obsessieve hobby's en zo dus daarom vroeg ik me af is dit puur op klassieke autisme is gericht
het lijken net de vragen die mij gesteld werden. Maar volgens mij is het een algemene test, en volgens de uitslag kunnen ze je deels in een sub-categorie plaatsen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:42:24 #144
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77301508
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:35 schreef francis998 het volgende:

[..]

dan had je vragen moeten zien die mij gesteld werden in de vragenlijst met 600 vragen.
O.a. of ik het gevoel had achtervolgt te worden
Of dat iedereen een complot tegen mij maakte.
Of ik bang was om ontvoerd te worden door buitenaardse wezen..
ow die had ik ook, maar dan was dat bij vorig jaar voor add, denk dat die vragen te maken hebben met schizofrenie, denk dat het een test was om alles onder de schijnwerper te zetten, zodat ze niet iets over het hoofd zullen zien
pi_77301634
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:42 schreef revolutionarymen het volgende:

[..]

ow die had ik ook, maar dan was dat bij vorig jaar voor add, denk dat die vragen te maken hebben met schizofrenie, denk dat het een test was om alles onder de schijnwerper te zetten, zodat ze niet iets over het hoofd zullen zien
precies . Maar als ze jou dit jaar testen op autisme zou ik uitgaan van alle soorten die er bestaan. Hoewel voor zover ik heb begrepen is asperger een van de meest voorkomende.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:48:16 #146
247161 ikke043
pi_77301778
Ik geloof dat Asperger het minste voorkomt en dat pdd-nos het meeste voorkomt.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77301873
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:48 schreef ikke043 het volgende:
Ik geloof dat Asperger het minste voorkomt en dat pdd-nos het meeste voorkomt.
ow..dan zit ik verkeerd.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:56:43 #148
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77302148
"Raakvlakken met ADHD en ADD" wiki oei das minder
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:58:58 #149
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_77302258
Mijns inziens kan een psycholoog na een paar gesprekken prima inzien welke vorm van autisme je hebt, of niet. Door je gedrag, door wat je zegt, niet zegt, lichaamshouding.. en natuurlijk ook inhoud van antwoorden.

Een test van 3 bladzijden lijkt me wat summier, maar okee, kan ook een indicatie zijn.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:01:08 #150
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_77302366
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef Perico het volgende:
Mijns inziens kan een psycholoog na een paar gesprekken prima inzien welke vorm van autisme je hebt, of niet. Door je gedrag, door wat je zegt, niet zegt, lichaamshouding.. en natuurlijk ook inhoud van antwoorden.

Een test van 3 bladzijden lijkt me wat summier, maar okee, kan ook een indicatie zijn.
maar ik heb al 8 gesprekken gehad :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')