abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:48:51 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77636489
Dank jullie voor de snelle antwoorden Dat stelt me weer gerust... In mijn omgeving zijn ze van mening dat ik hem verwen met die draagdoek.
Maar ja als hij de draagdoek al ruikt gaat 'ie slapen , maar in het bedje steeds minder. Ik vind het niet erg hoor. Hij zit rechtop, met zijn benen in een hartvormpje zeg maar en inderdaad (even gevoeld) de billen lager dan de knieėn en zijn hoofdje draagt hij meestal naar links gedraaid, maar ook vaak naar rechts.
pi_77637126
Hij slaapt nu ook heerlijk in de doek. Hij wilde de hele dag niet in zijn bedje slapen omdat hij niet zo lekker is vandaag. En ik, ik vind het heerlijk Ik mis hem echt als hij in zijn bedje ligt.
Maarja, sommige huishoudelijke dingen lukken niet met hem in de doek. Ik moet echt wel leren rugdragen! Ik heb wel boekjes bij de doeken waar instaat hoe dat moet maar ik durf het niet alleen...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:13:49 #203
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77644679
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Huup, je sling lijkt een beetje op mijn storch anna. (die ik wil verkopen overigens, heb er constant ruzie mee)
Je hebt PM!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:21:24 #204
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77645020
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:10 schreef Twinkly het volgende:
Hij slaapt nu ook heerlijk in de doek. Hij wilde de hele dag niet in zijn bedje slapen omdat hij niet zo lekker is vandaag. En ik, ik vind het heerlijk Ik mis hem echt als hij in zijn bedje ligt.
Maarja, sommige huishoudelijke dingen lukken niet met hem in de doek. Ik moet echt wel leren rugdragen! Ik heb wel boekjes bij de doeken waar instaat hoe dat moet maar ik durf het niet alleen...
Woon je in (de buurt van) Arnhem? Dan zou je hier wel een keertje kunnen langskomen.
pi_77646122
Ik heb een trageschule dresden sommer 4.7
pi_77646304
Welke is dat, Pvoess?

Lief Poppenjans, dat hij er zo van geniet!

Vandaag mijn ringsling gebruikt na alle verhalen over ringslings hier. Nu hij wat groter is vind ik het eigenlijk fijner!
En een bekentenis: Huup, ik heb die afrikaanse sling die jij hebt ook besteld! Impulsaankoop!

Draagdieren.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77646702

Dat is deze
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:01:44 #208
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77647096
Ziet er leuk uit Pvoesss, ben benieuwd hoe die is als je hem draagt.
pi_77647127
dames consultant, wanneer is een goed moment voor een consult? voor of na de geboorte?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:03:45 #210
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_77647212
Je bent wel weer lekker bezig he Pvoesss?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:05:58 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77647339
TF en Macka tnx voor de antwoorden Zou misschien iets kunnen zijn op den duur maar nu nog even niet. Ik ga het morgen proberen, de stad in met de MT. Het is niet meer glad dusch... hij moet er aan geloven.

Poppejans, wat onwijs leuk dat je er net als ik over denk (zo te lezen) Fijne doekjes met zo'n kleine he? <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77647849
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef texelonia het volgende:
Je bent wel weer lekker bezig he Pvoesss?
Hahahaha ja is het je opgevallen
pi_77648094
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef simmu het volgende:
dames consultant, wanneer is een goed moment voor een consult? voor of na de geboorte?
Na.
Oefenen met je real life baby is veel beter voor je zelfvertrouwen dan alleen maar met een pop.
Bovendien zit op het einde van je zwangerschap je buik te erg in de weg om een goed beginnersconsult te kunnen volgen en als je het al voor de helft doet is je kennis ws. weggezakt tegen de tijd dat je bent bevallen.

My 2 cents.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77670538
Even jubelen, de Boba Organic Carrier is binnen:

Yara en ik zijn er helemaal blij mee! Hij zit lekker voor ons allebei. ML wil hem ook nog uitproberen met Yara
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_77681315
Gave kleur zeg!! Heel mooi!

Zit er een soort van voetensteuntje aan of lijkt dat nou zo?
pi_77681772
Nee er zit inderdaad een soort voetensteuntje aan zodat de beentjes niet los hoeven te bungelen. Een soort stijgbeugels zeg maar Ik wist eerst niet zeker of dat wel een succes zou zijn maar Yara vindt het heel fijn om haar voeten in de steuntjes te hebben dus we laten ze maar hangen (je kunt ze ook wegstoppen als je het liever niet hebt)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_77682102
Die is heel leuk Tearsong! Die stijbeugels.

En Pvoess, ik ben ook benieuwd hoe hij er geknoopt uit ziet. Ik vind het een mooie kleur.

Langdraagsters, wat is nu de beste draagoptie voor een meisje van 3?
Ze is vrij klein, maar wel al drie. Ik wil ze mijn mei tai laten proberen, maar ik weet niet of dat het beste is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:36:08 #218
108648 cattie
lieve moeder
pi_77682273
Oeke, dat hangt van de mt af. Wij dragen Ive alleen nog in de yamo. Al zou een draagdoek ook nog wel kunnen hoor.
pi_77689123
Oeh wow Pvoess, die is echt heel mooi! Had ik nog nooit gezien.

Tearsong, wat stoer die boba carier, mooie kleur ook. En die stijgbeugels!

Ik ging vandaag met Graeme in de mei tai naar buiten, en de vorige keren vond ik de banden wat te veel in mijn nek zitten, dus had ze nu speciaal wat meer naar de buitenkant van mijn schouders gedaan met het knopen. Maar toen ik mijn draagjas aandeed en dus mijn armen wat omhoog moest doen, gleden die banden alsnog weer richting mn nek, en toen kreeg ik ze dus ook niet meer terug geschoven... Hoe kan ik dit nu beter doen??

Oh en is er trouwens ergens een lijstje met draagconsulentes te vinden? En komt ze dan bij je thuis, of moet je dan naar haar toe?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77695026
De (geschoolde) bij de consulentenvereniging aangesloten draagconsulenten vind je hier.

Sommigen komen ook aan huis, dat is allemaal bespreekbaar.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77695067
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is deze
Ik ben jaloers Mooiiiiii
pi_77701386
ja en ik vond het ook nog een koopje ook

Ik weet niet of mensen er interesse in hebben maar de schelpjes aka slakjes heb ik nog vergelijkings foto's van. Nautilus olivia VS Silber Gecko's

zaterdag 6 februari 2010 @ 15:43:16 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77704347
voor de dames die al eens zelf een maitai gemaakt hebben, is dat beetje goed te doen?
En zo ja welke stof hebben jullie ervoor gebruikt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:28:08 #224
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77707304
Volop genoten Hij zat zo lief te kijken naar me...

I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:12:52 #225
108648 cattie
lieve moeder
pi_77710328
Rocka, wat enorm schattig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')