abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 17:48:51 #201
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77636489
Dank jullie voor de snelle antwoorden Dat stelt me weer gerust... In mijn omgeving zijn ze van mening dat ik hem verwen met die draagdoek.
Maar ja als hij de draagdoek al ruikt gaat 'ie slapen , maar in het bedje steeds minder. Ik vind het niet erg hoor. Hij zit rechtop, met zijn benen in een hartvormpje zeg maar en inderdaad (even gevoeld) de billen lager dan de knieėn en zijn hoofdje draagt hij meestal naar links gedraaid, maar ook vaak naar rechts.
pi_77637126
Hij slaapt nu ook heerlijk in de doek. Hij wilde de hele dag niet in zijn bedje slapen omdat hij niet zo lekker is vandaag. En ik, ik vind het heerlijk Ik mis hem echt als hij in zijn bedje ligt.
Maarja, sommige huishoudelijke dingen lukken niet met hem in de doek. Ik moet echt wel leren rugdragen! Ik heb wel boekjes bij de doeken waar instaat hoe dat moet maar ik durf het niet alleen...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:13:49 #203
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77644679
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Huup, je sling lijkt een beetje op mijn storch anna. (die ik wil verkopen overigens, heb er constant ruzie mee)
Je hebt PM!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:21:24 #204
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77645020
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 18:10 schreef Twinkly het volgende:
Hij slaapt nu ook heerlijk in de doek. Hij wilde de hele dag niet in zijn bedje slapen omdat hij niet zo lekker is vandaag. En ik, ik vind het heerlijk Ik mis hem echt als hij in zijn bedje ligt.
Maarja, sommige huishoudelijke dingen lukken niet met hem in de doek. Ik moet echt wel leren rugdragen! Ik heb wel boekjes bij de doeken waar instaat hoe dat moet maar ik durf het niet alleen...
Woon je in (de buurt van) Arnhem? Dan zou je hier wel een keertje kunnen langskomen.
pi_77646122
Ik heb een trageschule dresden sommer 4.7
pi_77646304
Welke is dat, Pvoess?

Lief Poppenjans, dat hij er zo van geniet!

Vandaag mijn ringsling gebruikt na alle verhalen over ringslings hier. Nu hij wat groter is vind ik het eigenlijk fijner!
En een bekentenis: Huup, ik heb die afrikaanse sling die jij hebt ook besteld! Impulsaankoop!

Draagdieren.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77646702

Dat is deze
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:01:44 #208
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77647096
Ziet er leuk uit Pvoesss, ben benieuwd hoe die is als je hem draagt.
pi_77647127
dames consultant, wanneer is een goed moment voor een consult? voor of na de geboorte?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:03:45 #210
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_77647212
Je bent wel weer lekker bezig he Pvoesss?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:05:58 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77647339
TF en Macka tnx voor de antwoorden Zou misschien iets kunnen zijn op den duur maar nu nog even niet. Ik ga het morgen proberen, de stad in met de MT. Het is niet meer glad dusch... hij moet er aan geloven.

Poppejans, wat onwijs leuk dat je er net als ik over denk (zo te lezen) Fijne doekjes met zo'n kleine he? <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77647849
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef texelonia het volgende:
Je bent wel weer lekker bezig he Pvoesss?
Hahahaha ja is het je opgevallen
pi_77648094
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef simmu het volgende:
dames consultant, wanneer is een goed moment voor een consult? voor of na de geboorte?
Na.
Oefenen met je real life baby is veel beter voor je zelfvertrouwen dan alleen maar met een pop.
Bovendien zit op het einde van je zwangerschap je buik te erg in de weg om een goed beginnersconsult te kunnen volgen en als je het al voor de helft doet is je kennis ws. weggezakt tegen de tijd dat je bent bevallen.

My 2 cents.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77670538
Even jubelen, de Boba Organic Carrier is binnen:

Yara en ik zijn er helemaal blij mee! Hij zit lekker voor ons allebei. ML wil hem ook nog uitproberen met Yara
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_77681315
Gave kleur zeg!! Heel mooi!

Zit er een soort van voetensteuntje aan of lijkt dat nou zo?
pi_77681772
Nee er zit inderdaad een soort voetensteuntje aan zodat de beentjes niet los hoeven te bungelen. Een soort stijgbeugels zeg maar Ik wist eerst niet zeker of dat wel een succes zou zijn maar Yara vindt het heel fijn om haar voeten in de steuntjes te hebben dus we laten ze maar hangen (je kunt ze ook wegstoppen als je het liever niet hebt)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_77682102
Die is heel leuk Tearsong! Die stijbeugels.

En Pvoess, ik ben ook benieuwd hoe hij er geknoopt uit ziet. Ik vind het een mooie kleur.

Langdraagsters, wat is nu de beste draagoptie voor een meisje van 3?
Ze is vrij klein, maar wel al drie. Ik wil ze mijn mei tai laten proberen, maar ik weet niet of dat het beste is.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:36:08 #218
108648 cattie
lieve moeder
pi_77682273
Oeke, dat hangt van de mt af. Wij dragen Ive alleen nog in de yamo. Al zou een draagdoek ook nog wel kunnen hoor.
pi_77689123
Oeh wow Pvoess, die is echt heel mooi! Had ik nog nooit gezien.

Tearsong, wat stoer die boba carier, mooie kleur ook. En die stijgbeugels!

Ik ging vandaag met Graeme in de mei tai naar buiten, en de vorige keren vond ik de banden wat te veel in mijn nek zitten, dus had ze nu speciaal wat meer naar de buitenkant van mijn schouders gedaan met het knopen. Maar toen ik mijn draagjas aandeed en dus mijn armen wat omhoog moest doen, gleden die banden alsnog weer richting mn nek, en toen kreeg ik ze dus ook niet meer terug geschoven... Hoe kan ik dit nu beter doen??

Oh en is er trouwens ergens een lijstje met draagconsulentes te vinden? En komt ze dan bij je thuis, of moet je dan naar haar toe?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77695026
De (geschoolde) bij de consulentenvereniging aangesloten draagconsulenten vind je hier.

Sommigen komen ook aan huis, dat is allemaal bespreekbaar.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77695067
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:54 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is deze
Ik ben jaloers Mooiiiiii
pi_77701386
ja en ik vond het ook nog een koopje ook

Ik weet niet of mensen er interesse in hebben maar de schelpjes aka slakjes heb ik nog vergelijkings foto's van. Nautilus olivia VS Silber Gecko's

zaterdag 6 februari 2010 @ 15:43:16 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77704347
voor de dames die al eens zelf een maitai gemaakt hebben, is dat beetje goed te doen?
En zo ja welke stof hebben jullie ervoor gebruikt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 17:28:08 #224
190853 RockabeIIa
pi_77707304
Volop genoten Hij zat zo lief te kijken naar me...

zaterdag 6 februari 2010 @ 19:12:52 #225
108648 cattie
lieve moeder
pi_77710328
Rocka, wat enorm schattig!
pi_77710433
Ach, kijk die joekeloekus nou!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 6 februari 2010 @ 19:32:22 #227
190853 RockabeIIa
pi_77710883
Ik vind em ook zo'n cutey, continu aan zijn mutsje likken en zo

Zo grappig vandaag. Mijn moeder zei me dat ze dat gedoe met 'die draagdoeken en lappen stof' maar niks vond (terwijl ik het zo typisch iets voor haar vind omdat ze vaak dingen door de ogen van kinderen bekijkt voor ze een oordeel over gedrag heeft). Ze zei: 'Als hij in de wagen ligt kan hij jou toch ook zien.' Ze snapt wel dat het voor mij lichamelijk niet mogelijk is de wagen lang te drukken, hoor, maar ze gaf haar algemene mening over draagdoeken, denk ik.
Later sprak ik daarover met mijn jongste broer en die wuifde het allemaal zo weg: 'Ach, dat zie je toch zo dat dat heerlijk is voor een kind. Lekker meekijken met degeen die hem draagt, lekker warm en knus. Luister er maar niet naar.'
Ik stond paf! Wat een held, zo'n stoere kerel maar hij snapt het gewoon.
pi_77711202
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
voor de dames die al eens zelf een maitai gemaakt hebben, is dat beetje goed te doen?
ik vond het goed te doen, heb een oud gordijn en een restje (meubel)stof gebruikt. Belangrijkste is denk ik dat je stevige niet te dunne stof gebruikt.

Rocks wat een lieve foto

Tearsong wauw! Wat een mooie kleur zeg <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77714267
Rocka, die foto is echt lief, wat kijkt hij cute

Webkim, thanx voor het linkje!
pi_77715433
de sling is vastgenaaid (vond het toch wat engig zonder zekering.) en we hebben het gelijk even uitgeprobeerd met t gebakje

*kuch* let vooral op de zooi, opruimen is mn sterkste kant

en nog eentje voor de gnorfheid ervan

Ik ben erg blij met de doek/sling, lang geleden dat ik zo'n kleur rood droeg en ik geloof dat ik het stiekem toch wel een erg mooie kleur vind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:50:35 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_77715498
Staat jullie mooi hoor! En wat een cutie is je meisje..
pi_77715597
Huup, je ziet er fantastisch uit! Ohja, die sling is ook mooi.

Rocka, wat lief! Volgens mij hebben wij zowel hetzelfde mutsje als hetzelfde jasje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77715599
Die staat jullie idd heel mooi Huup En wat een leuke vrolijke foto's! (en wat fijn om te zien dat het bij andere mensen ook niet altijd netjes is )
pi_77715978
Rockertje wat ben je leuk! En wat een lieve oom heb je stiekem.

Huup, die laatste foto! Wat zijn jullie lekker vrolijk! Mooi staat hij jullie.

De mijne is ook binnen en ik ben er heel blij mee! Vroeger had ik zulke gordijnen, lange doeken die ik nog in Afrika had gekocht, maar in dit huis hangen ze niet op. Nu heb ik ze weer een beetje bij me in slingvorm.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 22:49:13 #235
190853 RockabeIIa
pi_77717185
Leuk Huup, is de kleur echt zoals op de foto? Bijzonder rood/rozig/oranjerig (?)
En kun je dat vastgenaaide dan ook snel weer lospulken ofzo? Of is dat uberhaupt niet de bedoeling?

Oeke, ja stiekem een beetje leuk doen he? Ik vond het wel speciaal eerlijk gezegd.

Claudia, mutsje kan maar jasje is een bodywarmertje. Deze droeg Brent 3 jaar terug ook al dus ik heb er twijfels over.
pi_77717247
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk Huup, is de kleur echt zoals op de foto? Bijzonder rood/rozig/oranjerig (?)
En kun je dat vastgenaaide dan ook snel weer lospulken ofzo? Of is dat uberhaupt niet de bedoeling?

Oeke, ja stiekem een beetje leuk doen he? Ik vond het wel speciaal eerlijk gezegd.

Claudia, mutsje kan maar jasje is een bodywarmertje. Deze droeg Brent 3 jaar terug ook al dus ik heb er twijfels over.
de kleur is zoals op de middelste foto, inderdaad een beetje een midden tussen rood en fuchsia ofzo.

En losmaken kan wel als het echt moet maar in principe is het de bedoeling om de ringen aan de bovenkant gewoon vast te laten zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77717295
Rocak, dat vastgenaaide hoort dan vast te blijven, het andere uiteinde trek je door de ringen. Zo kun je hem aan trekken of losmaken.
Ik vind dat ook speciaal. Bijzonder blijft dat toch, als iemand precies begrijpt waarom dragen zo speciaal kan zijn.
Oh en de kleur is echt zo.

Sorry, spuit elf.
  zondag 7 februari 2010 @ 04:04:53 #238
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77723172
Oh, ik ga de volgende keer ook dragen! Ik zie hier bijna niemand rondstappen met doek enzo (sowieso loopt hier niemand, want waarom lopen als je een auto hebt), maar lijkt me in Jordanie wel echt veel handiger.....

Nu nog de man overtuigen dat niet alleen 'exotische mensen' baby's dragen. En dan bedoel dragen, en niet rondslepen in een dikke wollen deken, zodat ze dat dus in Jordanie doen. Vrouw, waar ga je met die deken naartoe!

Trouwens wel een dure grap zeg, die doeken, en ik ben ook totaal niet handig....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77723888
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 17:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik had het ook nog nooit geprobeerd maar had me bedacht dat ik voor die prijs best een gokje kon nemen.
Is deze doek dan ook nog goed geschikt voor een eenjarige met een gewicht van 8,5 of 9kg? Moet dan toch nog even kijken wat de andere kleuren waren. Die kleur van jouw is gaaf Huup maar ik vind hem toch erg meisjesachtig.

De Boba carrier ziet er erg leuk uit, zeker ook voor wat oudere kindjes. Wat is precies het verschil met de yamo. Ik had het idee van de fotos dat die op de yamo lijkt maar kon het niet precies zien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77724100
Tinuviel, Lianne is 10+kg en die draag ik ook met die ringsling die Huup daar heeft (oke, met een andere kleur, maar even om het idee).
En Huup, goed idee om hem vast te naaien zeg! Misschien moet ik dat ook maar (laten) doen. De kans dat ik ga torsodragen of heupdragen met een schuifknoop is denk ik niet zo groot! Heb je nog een detailfoto van hoe je dat vast hebt gezet misschien? Hij staat jullie iig erg goed, en ik vind de kleur mooier dan de website laat lijken!
pi_77724815
Handleiding ringsling naaien. Het knippen kan je dus overslaan, maar je rijgt hem (als in: de stof door de ringen) en maakt 3 evenwijdige stiksels. Neem stevig garen (Gutermann bijv.).

[ Bericht 17% gewijzigd door Webkim op 07-02-2010 11:51:53 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_77725275
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb voornamelijk voor het rugpand en de banden canvas gebruikt
Het rugpand bestaat bij mij uit een dubbele laag canvas en een laagje sierstof.
En voor iemand die nog nooit een naaimachien had aangeraakt vond ik het erg leuk om te maken
  zondag 7 februari 2010 @ 12:53:39 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_77726980
Mijn mei tai is zojuist ingewijd en goed gekeurd! Volgende keer geef ik Driekus wel zijn wantjes aan, hij had met toch koude handen. Maar het lopen zelf bevalt prima, mijn rug en bekken vinden dit geen probleem.
Rocka, hier ook een moeder die het maar niets vindt. Die me zelfs nog liever een draagzak van Nomad cadeau gaf dan een mei-tai.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77734356
Hoe kun je met de ringsling/ korte afrikaanse draagdoek rugdragen? Heeft iemand misschien handleidingen voor de heup/kangaroo/rugdraagknoop voor de doek/ ringsling voor me?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77734966
Hardloper.
IG @webkim
pi_77738127
Super bedankt Webkim.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77743306
Dat kusje van Thomas.
pi_77743742
Weet niet of iemand interesse heeft, maar ik zag net op de website van babydump tricot slens met korting
Lotte!
Noah!
pi_77744681
Mooi Huup! Die kleuren staan je goed ook!

Da's toch ook wel een redelijk korte sling? Op de sites die ik tegenkom zie ik nl alleen maar plaatjes van veel langere. Weet iemand waar ze korte ringslings verkopen? Lijkt me handiger.
pi_77744852
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:

Da's toch ook wel een redelijk korte sling? Op de sites die ik tegenkom zie ik nl alleen maar plaatjes van veel langere. Weet iemand waar ze korte ringslings verkopen? Lijkt me handiger.
Je kunt gewoon vragen of ze de staart kort houden voor je. Dat heb ik ook gedaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')