Je hebt PM!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef amaranta het volgende:
Huup, je sling lijkt een beetje op mijn storch anna. (die ik wil verkopen overigens, heb er constant ruzie mee)
Woon je in (de buurt van) Arnhem? Dan zou je hier wel een keertje kunnen langskomen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:10 schreef Twinkly het volgende:
Hij slaapt nu ook heerlijk in de doek. Hij wilde de hele dag niet in zijn bedje slapen omdat hij niet zo lekker is vandaag. En ik, ik vind het heerlijkIk mis hem echt als hij in zijn bedje ligt.
Maarja, sommige huishoudelijke dingen lukken niet met hem in de doek. Ik moet echt wel leren rugdragen! Ik heb wel boekjes bij de doeken waar instaat hoe dat moet maar ik durf het niet alleen...
Hahahaha ja is het je opgevallenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef texelonia het volgende:
Je bent wel weer lekker bezig he Pvoesss?
Na.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:02 schreef simmu het volgende:
dames consultant, wanneer is een goed moment voor een consult? voor of na de geboorte?
ik vond het goed te doen, heb een oud gordijn en een restje (meubel)stof gebruikt. Belangrijkste is denk ik dat je stevige niet te dunne stof gebruikt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
voor de dames die al eens zelf een maitai gemaakt hebben, is dat beetje goed te doen?
En zo ja welke stof hebben jullie ervoor gebruikt?
de kleur is zoals op de middelste foto, inderdaad een beetje een midden tussen rood en fuchsia ofzo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk Huup, is de kleur echt zoals op de foto? Bijzonder rood/rozig/oranjerig (?)
En kun je dat vastgenaaide dan ook snel weer lospulken ofzo? Of is dat uberhaupt niet de bedoeling?
Oeke, ja stiekem een beetje leuk doen he?Ik vond het wel speciaal eerlijk gezegd.
Claudia, mutsje kan maar jasje is een bodywarmertje. Deze droeg Brent 3 jaar terug ook al dus ik heb er twijfels over.
Is deze doek dan ook nog goed geschikt voor een eenjarige met een gewicht van 8,5 of 9kg? Moet dan toch nog even kijken wat de andere kleuren waren. Die kleur van jouw is gaaf Huup maar ik vind hem toch erg meisjesachtig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had het ook nog nooit geprobeerd maar had me bedacht dat ik voor die prijs best een gokje kon nemen.
Ik heb voornamelijk voor het rugpand en de banden canvas gebruiktquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
voor de dames die al eens zelf een maitai gemaakt hebben, is dat beetje goed te doen?
En zo ja welke stof hebben jullie ervoor gebruikt?
Je kunt gewoon vragen of ze de staart kort houden voor je. Dat heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
Da's toch ook wel een redelijk korte sling? Op de sites die ik tegenkom zie ik nl alleen maar plaatjes van veel langere. Weet iemand waar ze korte ringslings verkopen? Lijkt me handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |