abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77749357
Didymos heeft verschillende maten.
Ook kant en klare slings.. ik heb een maatje 0
Dat is de kleinste en groter moet ik hem ook echt niet hebben

en ik ben zo blij mijn sommer is onderweg Ik hoop morgen en anders dinsdag

Zending gesorteerd in sorteercentrum 05-02-2010 Arnhem , sorteren aangetekenden
Bestelling uitgesteld servicekader 06-02-2010 Wateringen , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 06-02-2010 Wateringen , pakkettendistributie
pi_77774195
Helemaal zelf Graeme in de mei tai op mn rug gekregen!

Hij zat best lekker, dus ik dacht, we kunnen wel gelijk even zo boodschappen gaan doen. Dus draagjas omgebouwd voor rugdragen, en na twee pogingen die ook aangekregen (hij bleef op Graeme zn hoofd hangen ) en toen bedacht ik me ineens dat ik niet meer bij Graeme zn hoofd kon komen om hem een mutsje op te zetten
Dus uiteindelijk maar met een gewone doek en FWCC boodschappen gaan doen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2010 @ 17:41:45 #253
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_77775774
Wat goed dat het je gelukt is Tessie!
En Graeme is zo'n lekkertje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_77775803
Wat een geweldige foto tessie, wat is het al een grote bink
Ja stom is dat he met die mutsjes daarom heb ik er 1 die niet afgaat bij het rugknopen

Ziekjes, ik had dr in de doek maar ze wilde liggen..
pi_77776725
Ja ik ben ook zo blij dat het gelukt is! Dankzij Jelief die me op de meeting heeft geholpen
Ik heb ook wel een mutsje wat goed blijft zitten en ook met touwtjes onder de kin langs, maar ik had er ook echt niet over nagedacht. Had vantevoren ook niet bedacht dat ie gelijk zo lekker zou zitten en dat ik wel naar buiten kon gaan zo Maar dat komt morgen of overmorgen dan wel

Ahhww wat kijkt het kitten er ook zielig bij. Maar wel lekker knus, zo onder de doek
  maandag 8 februari 2010 @ 18:21:19 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_77777169
Wat goed dat het je gelukt is Tessie!

En ja, dat rugdragen vond ik ook wel even wennen. Jas eroverheen zien te krijgen. Bij mij bleef ie juist aan de onderkant hangen, onder d'r kont Of de kraag werd naar binnen gevouwen. Of het mutsje ging voor d'r ogen. Etc.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:28:02 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77777489
Arme Graeme (niet op de foto hoor, maar je actie ) Ziet er super uit! Hoeveel weegt hij nu eigenlijk?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77777938
Haha gelukkig vind ie kiekeboe spelletjes leuk
Ik weet niet hoeveel hij nu weegt, we moeten toevallig morgen weer naar het CB, ben heel benieuwd. Vorige keer, in december, was ie iets meer dan 8 kilo.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:45:05 #259
190853 RockabeIIa
pi_77778331
Ah, L. is ook ongeveer zo zwaar, denk ik. Lijkt me nl. wel lekker om te dragen op de rug (maar nog niet heel erg noodzakelijk hier).
ps. kiekeboe-spelletjes zijn heel goed voor kindjes. Ze worden daardoor minder bang als je uit hun buurt bent, schijnt.

[ Bericht 22% gewijzigd door RockabeIIa op 09-02-2010 18:44:30 ]
pi_77778439
Ja ik dacht als ik straks een dikke(re ) buik heb, dan moet ik hem toch op mn rug gaan dragen. En dat kan ik maar beter nu leren, zonder extra buik-obstakel.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:58:13 #261
190853 RockabeIIa
pi_77778833
Misschien vind je het dan wel veel te warm om een kind in je en ook nog tegen je aan te dragen
pi_77778900
Haha ja dat kan ook, maar ik dacht, als ie uit zn hum is en ik heb geen fut om hem gewoon te tillen, dan is het toch wel handig. Dus vandaar dat ik het wel heel graag toch wou kunnen
pi_77784067
Wat is het goed gelukt Tessie.

Arm kitten, ze ziet er idd niet erg lekker uit. Beterschap.

Ik ga nog eens kijken hoe kort die afrikaanse shorties waren en dan kijken hoe lang de korte doek is die ik hier heb en dan eerst even oefenen of het een goede lengte is. Weet je iemand hoe lang die aanbieding bij gewoonborstvoeding gaat lopen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 8 februari 2010 @ 20:49:35 #264
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77784166
rocka, je hebt de naam van jongste voluit staan... typfoutje?

tessie,wat goed dat je zelf graeme op je rug hebt gekregen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:17:40 #265
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77800688
hallo dames; ik zit er ook sterk over na te denken om een doek aan te schaffen. Ik merk de laatste weken dat Evie het erg prettig vindt om lekker bij mij te liggen of te hangen; ik vind dat ook wel fijn; maar kan vervolgens geen kant op...
denk dat het wel handig is om dr lekker dicht tegen me aan te hebben in een doek; en zo kan ik toch tussendoor wat kleine dingen in huis doen (beetje was vouwen en dat soort dingen).
Hebben jullie aanraders? tips? sites waar ik het best doeken kan kopen?

(wil graag een doek met zwart/grijs/wit oid.. makkelijk te combineren in elk geval)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:26:20 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77800984
draagdoek.nl heeft zwarte doeken. is rekbaar, dus tot een kilootje of 8. geweven kan tot het kind niet meer wil

afgelopen vrijdag

"jahaa, eli doek! eli doek!"
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:27:30 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77801022
mooooi Davinia het lijkt mij ook erg lekker en handig.
Ik ben al even druk de links in de OP aan het bestuderen... is het een beetje makkelijk om te leren?

ik heb een doek gevonden die ik erg mooi vind: Hoppediz Timbuktu; mooi zwart met gekleurde streepjes.

is besteld
ondertussen ga ik de topics mooi nog even doorlezen... heb dr helemaal zin in ineens

[ Bericht 21% gewijzigd door Beessie-Jen op 09-02-2010 17:19:04 ]
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:59:58 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77813690
de techniek is niet moeilijk, het is meer de kunst om gevoel te krijgen bij de doek en de boel goed en op de juiste manier strak te te trekken en houden.
maar, oefening baart kunst, en als je het goed doet, en evie blijft het waarderen kan je haar in je nwe hopp heel erg lang dragen.

de hoppediz timbuktu is idd wel lekker kleurrijk, maar ook veel zwart. leuk!
pi_77814386
Zo gister had ik mijn dresden sommer gekregen en vandaag mijn Wollen vogels..
Dat is 3fluffy's in 1 week
pi_77815596
hier alvast een foto met sommer
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:07:28 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77816046
Leuk Davinia! Wat straal je! Heerlijk om te zien!
En wat ben je alweer mooi slank!
pi_77837372
Het is je aan te zien Davinia hoeveel het jou betekent, dat meneer graag in de doek wil.

Sommer staat jullie mooi Pvoess!

[ Bericht 10% gewijzigd door Tinuviel op 10-02-2010 11:18:16 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77852956
Bedankt Webkim voor de Demo filmpjes. Net even snel twee knopen gedaan. De heupknoop was absoluut geen succes omdat meneer zijn benen steeds lang uitstrekte en ik zo ontzettend veel moeite had om de doekbanen aan te spannen. De rub was al wat beter. Wat heb jij met Thomas gedaan dat die zo rustig bleef liggen op je rug? BIj mij was het een en al gewiebel. Doodeng. Zometeen even het resultaat posten, dan kunnen jullie misschien nog wat tips geven?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77854308
Bij deze de fotos. Als ik het zelf zo bekijk denk ik, dat ik de buidel nog wat mooier had kunnen maken, beter onder zijn kont schuiven. Ik weet alleen niet precies hoe?

Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77854964
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Tinuviel het volgende:
Bij deze de fotos. Als ik het zelf zo bekijk denk ik, dat ik de buidel nog wat mooier had kunnen maken, beter onder zijn kont schuiven. Ik weet alleen niet precies hoe?

De meeste draagsters doen dat door de onderrand van de doek heel diep onder de billen te schuiven, tussen jullie in.

Ik doe het tegenwoordig zo:

- Span de rails aan de kant van je nek heel goed aan.
- Grijp de onderrand van de doek (op je rug) en trek die een stuk naar beneden; houdt stevig vast.
- Draai met een hand de staart van de doek 1 of 2 keer naar binnen.
- Breng die 'staart' onder je arm door naar achteren en gebruik hem om de onderrand van de doek te 'zekeren'.
- Herhaal aan de andere kant.

Hardloper.
IG @webkim
pi_77862221
Bedankt voor de heldere uitleg en de fantastische fotos ter ondersteuning Webkim. Nu nog uitvogelen hoe ik dat achter mijn rug zo mooi voor mekaar krijg met een wiebelend kind.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77863716
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef tessie het volgende:
Helemaal zelf Graeme in de mei tai op mn rug gekregen!
[ afbeelding ]

Hij zat best lekker, dus ik dacht, we kunnen wel gelijk even zo boodschappen gaan doen. Dus draagjas omgebouwd voor rugdragen, en na twee pogingen die ook aangekregen (hij bleef op Graeme zn hoofd hangen ) en toen bedacht ik me ineens dat ik niet meer bij Graeme zn hoofd kon komen om hem een mutsje op te zetten
Dus uiteindelijk maar met een gewone doek en FWCC boodschappen gaan doen
blijkbaar heb ik het goed uitgelegd
Zoiets gebeurt mij ook regelmatig, kind in drager, muts opmuts op, kind indrager, jas erover, muts af
of kind indrager, muts opmuts op, kind in drager,jas aan, kind spuugt de boel onder
of zoals vandaag, kind in Mt op mijn buik want we gaan met de bus, jas aan, muts op- shit ikmoet mijn schoenen nog aan- kind dwars en huilen, weet je wat? we nemen de wagen wel. kind boos , ik humeurig

[ Bericht 1% gewijzigd door Jelief op 10-02-2010 23:44:46 ]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:07:35 #278
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_77866860
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef Jelief het volgende:(..)
Zoiets gebeurt mij ook regelmatig, kind in drager, muts op, jas erover, muts af
(..)
Herkenbaar. Gelukkig werkt mijn man meestal thuis en deed hij vaak het mutsje op, maar ik heb eens bij de buren aangebeld of zij het mutsje even op konden doen, omdat mijn man niet thuis was...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:05:57 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77875960
tinu, mooie doek
leuk dattie gebruikt wordt.
wellicht kan je zolang jair nog niet volledig gewend is chantagemiddelen zoals soepstengels of halve liga's gebruiken
verder, oefenen, oefenen, oefenen...

jelief!

eli wenst niet meer van de auto naar het kdv te lopen, nee, meneer moet gedragen worden
maar hij is toch wel zwaar! krijghem nauwelijkls meer van de grond eenmaal op de rug gaat het prima, het mag weer wat strakker, maar dat eerste optillen

kwam er nog een workshop tandemdragen?
pi_77876595
ik hoop dat de postbode vandaag mijn doek komt brengen! heb zo'n zin om te oefenen...
pi_77881072
Ik had vannacht gedroomd dat ik mee moest doen in een hele grote toneelvoorstelling met hele bekende acteurs en die ook opgenomen werd voor tv, omdat ik met een draagdoek kon dragen

En nadat ik zondag Jelief en cattie bezig heb gezien in de keuken met kind op de rug, heb ik vandaag besloten dat ik dat ook wil proberen dus als Senna straks wakker wordt (jaja, ze slaapt ) en ze heeft wat gegeten en/of gedronken en heeft goede zin, gaan we eens oefenen...denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77883344
draagprimeur:

allereerste poging

Geloof dat dat stuk in haar nek nog wat strakker kan.. maar verder lijkt het wel aardig?

vind het trouwens een moooooie doek... blij met de kleuren
pi_77884014
Dat duimpje!
Mooie doek ook!

Een tip die ik kreeg was een spuugdoekje oprollen en in de nek er bij rollen. Heb je ook meer stevigheid
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:06:55 #284
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_77887004
Netjes geknoopt hoor!
En de tip wat Vlindur zei van het spuugdoekje..

Dat duuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimpjeeeeeeeeeeeee......
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_77888524
nou het is wel een succes deze eerste poging.. Evie zit nu bijna 2 uur in de doek en heeft alleen maar liggen slapen
En ik heb eindelijk weer eens lekker in een boek zitten lezen...
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:51:48 #286
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77888625
meteen vanuit het babietjestopic hier naar toe gerend voor BJ's doek
ziet er goed uit BJ!
zo op de foto in het cht issie leuker dan ik dacht!
zit de horizontale band in zijn geheel strak genoeg? als je haar rugje nog naar je toe kan duwen en het geeft echt mee, dan moettie iets strakker. maar ziet er goed uit, hoor!

miss, als je wil, en eli het toelaat, kunnen we zaterdag even oefenen
pi_77888965
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:51 schreef DaviniaHR het volgende:
meteen vanuit het babietjestopic hier naar toe gerend voor BJ's doek
ziet er goed uit BJ!
zo op de foto in het cht issie leuker dan ik dacht!
zit de horizontale band in zijn geheel strak genoeg? als je haar rugje nog naar je toe kan duwen en het geeft echt mee, dan moettie iets strakker. maar ziet er goed uit, hoor!

miss, als je wil, en eli het toelaat, kunnen we zaterdag even oefenen
ga haar straks, na het kolven opnieuw proberen erin te doen en dan nog ietsie strakker denk ik... en zal de tip van het spuugdoekje ook even proberen...
maar ik vond het nu al lekker! en makkelijk..
(kon gewoon ff een bakje brinta maken en eten en even lezen...)

en ik ben ook echt blij met hoe de doek eruit ziet! echt een doek voor mij. Goede kleurstelling! en toch lekker vrolijk ook
pi_77889211
Leuke doek, BJ! En het ziet er heerlijk uit voor de kleine prinses. Dat duimpje is inderdaad erg schattig. (Heb ik Ivan nog niet zien doen! Die probeert altijd zijn hele vuist in z'n mond te beuken. )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77892249
ja dat duimpje is idd erg schattig om te zien.. ik hoop dat ze die een beetje blijft vinden; makkelijker dan een speentje.. (hoewel het wel weer slechter voor de kaak/ tanden schijnt te zijn en moeilijk af te leren; want niet af te pakken....)

Zit stiekem online al ff te gluren naar een 2e doek...
pi_77893555
Webkim het laatste filmpje dat je had gepost met het torsodragen deed het niet meer. Zou je die nog eens kunnen posten of mij vertellen wat ik moet doen om hem te zien svp?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77894232
Hier doet -ie het gewoon Tinuviel.
Hardloper.
IG @webkim
pi_77894821
Ah kijk Evie nou zitten

Tessie, wat knap van je

Ik kan echt niet wachten op de zomer. Joep en ik hebben het rugdragen hier in huis al 1 keer getest... maar ik heb geen draagjas en kan met dit weer dus echt niet zo naar buiten. Dus voorlopig nog lekker knus tegen mijn buik aan.
Niet mieten! Door gieten!
pi_77897690
Hij speelde gewoon niet direct af. Maar nu heb ik het voor mekaar gekregen.

Ik denk niet, dat ik de afrikaanse korte doek ga kopen. Hij is nog geen twee meter lang. Dat lijkt me toch wel erg kort. Ik heb nu met een doek van 3,20m geoefend. Met veel minder denk ik dat ik niet goed kan knopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77899375
BJ wat een mooie doek! en wat een geweldig mooi gezicht jullie saampjes
Nu is het nog boekje lezen en brinta maken, over een paar daagjes is het lekker naar buiten en op stap.
Ik dacht ook 'handig een doek voor af en toe, voor erbij omdat Ukkie zoveel last heeft van krampen en melk opgeven, kan ik ook weer wat'. Inmiddels gebruik ik eigenlijk alleen maar de doek.

Ik heb vandaag echt dikke pech op ebay, 2 doeken en een ringsling aan me neus voorbij gegaan... Allen in de laatste seconden en ook echt een euro boven mn bod... Ben beetje erg gefrustreerd nu...

Vanaf wanneer kan je gaan rugdragen? Ukkie is nog klein en licht voor haar leeftijd (3,5 maand), maar wil het al vroeg gaan introduceren, het lijkt me erg fijn rugdragen. En met welke knoop kan ik het beste beginnen en kan die met een nummertje 6 lengte (heb alleen een 6)?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_77910150
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:05 schreef DaviniaHR het volgende:
tinu, mooie doek
leuk dattie gebruikt wordt.
wellicht kan je zolang jair nog niet volledig gewend is chantagemiddelen zoals soepstengels of halve liga's gebruiken
verder, oefenen, oefenen, oefenen...

jelief!

eli wenst niet meer van de auto naar het kdv te lopen, nee, meneer moet gedragen worden
maar hij is toch wel zwaar! krijghem nauwelijkls meer van de grond eenmaal op de rug gaat het prima, het mag weer wat strakker, maar dat eerste optillen

kwam er nog een workshop tandemdragen?
was er niet ooit sprake van dat je hem wilde verkopen.

Geinteresseerde koper meldt zich

Dat rugdragen heeft al redelijk bevallen gisteren. Denk dat ik van het weekend ook maar dat torsodragen ga proberen. Heupdragen was helaas nog geen succes. Misschien als ik van het weekend met manlief samen kan gaan doen dat het beter werkt. Maar waar ik nog moeite mee had bij het heupdragen was het helemaal doortrekken van de bovenste doekbaan. Ik heb het net zoals in Webkims filmpje naar achteren geleid, kreeg het ook door het eerste stukje van de knoop weg maar waar moet ik het dan verder weg trekken? Kan iemand dat goed uitleggen? En ik vond het een beetje eng omdat meneer zijn benen strekte en ik bang was dat die zich toch uit de doek zou kunnen werken.

BJ wat een prachtige doek. Ziet er erg mooi geknoopt uit. En je kleine Evie in de doek slapend met haar duimpje in haar mond
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:46:01 #296
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77910465
tinu had dat dan net gezegd aan de telefoon! ik ga me beraden op een prijs

welke heupknoop deed je? dat helpt met tips geven
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 09:48:49 #297
5428 crew  miss_sly
pi_77910538
Mooie doek BJ En dat duimpje ik heb een zo'n foto van Senna, maar die heeft het daarna nooit meer gedaan. ziet er zoo schattig uit

Davinia, kijken of het lukt morgen

Senna past nu perfect in haar Tragwerkpakje, alleen zijn de mouwen nog wat lang. Het is niet alleen een fijn pakje voor in de draagdoek, maar ook om lekker op de grond te spelen:

En het kleurt perfect bij de Bumbo seat :

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77910779
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
tinu had dat dan net gezegd aan de telefoon! ik ga me beraden op een prijs

welke heupknoop deed je? dat helpt met tips geven
Heb ik net bedacht toen ik bij de computer zat, toen kwam dat idee aanwaaien. Daarnaast had jij erg haast, madam had honger.

Oh en wat betreft de heupknoop. Die uit het filmpje van webkim. Staat dacht ik op pagina 4 of 5 van dit topic.

Offtopic: De bestelde roze slofjes kunnen niet meer worden geleverd. Ik stuur je per mail door wat ik heb gekregen met een linkje voor de voorraadige dingen. Als wij iets anders in de plaats willen uit hun voorraad krijgen wij 2,50 extra cadeau. Ik stuur je alles per mail.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77913997
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef miss_sly het volgende:

Senna past nu perfect in haar Tragwerkpakje, alleen zijn de mouwen nog wat lang. Het is niet alleen een fijn pakje voor in de draagdoek, maar ook om lekker op de grond te spelen:

[ afbeelding ]

En het kleurt perfect bij de Bumbo seat :

[ afbeelding ]
Mooi pakje en kleurt idd mooi met de bumbo seat. Is dat trouwens wat zo'n bumbo seat. Voor welke leeftijd kinderen is het ongeveer bedoeld. Wel hebben wij al een wippertje. Voor Jair is het sowieso niet meer nodig. Misschien bij een volgende kind.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:14:02 #300
190853 RockabeIIa
pi_77914974
Miss_sly, heb je geen grotere foto? <3 Ben benieuwd naar het pakje nl, maar zie het bijna niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')