De meeste draagsters doen dat door de onderrand van de doek heel diep onder de billen te schuiven, tussen jullie in.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Tinuviel het volgende:
Bij deze de fotos. Als ik het zelf zo bekijk denk ik, dat ik de buidel nog wat mooier had kunnen maken, beter onder zijn kont schuiven. Ik weet alleen niet precies hoe?
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:02 schreef tessie het volgende:
Helemaal zelf Graeme in de mei tai op mn rug gekregen!
![]()
[ afbeelding ]
Hij zat best lekker, dus ik dacht, we kunnen wel gelijk even zo boodschappen gaan doen. Dus draagjas omgebouwd voor rugdragen, en na twee pogingen die ook aangekregen (hij bleef op Graeme zn hoofd hangen) en toen bedacht ik me ineens dat ik niet meer bij Graeme zn hoofd kon komen om hem een mutsje op te zetten
![]()
![]()
Dus uiteindelijk maar met een gewone doek en FWCC boodschappen gaan doen
Herkenbaar. Gelukkig werkt mijn man meestal thuis en deed hij vaak het mutsje op, maar ik heb eens bij de buren aangebeld of zij het mutsje even op konden doen, omdat mijn man niet thuis was...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:08 schreef Jelief het volgende:(..)
Zoiets gebeurt mij ook regelmatig, kind in drager, muts op, jas erover, muts af![]()
(..)
ga haar straks, na het kolven opnieuw proberen erin te doen en dan nog ietsie strakker denk ik... en zal de tip van het spuugdoekje ook even proberen...quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:51 schreef DaviniaHR het volgende:
meteen vanuit het babietjestopic hier naar toe gerend voor BJ's doek
ziet er goed uit BJ!
zo op de foto in het cht issie leuker dan ik dacht!![]()
zit de horizontale band in zijn geheel strak genoeg? als je haar rugje nog naar je toe kan duwen en het geeft echt mee, dan moettie iets strakker. maar ziet er goed uit, hoor!
miss, als je wil, en eli het toelaat, kunnen we zaterdag even oefenen
was er niet ooit sprake van dat je hem wilde verkopen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:05 schreef DaviniaHR het volgende:
tinu, mooie doek
leuk dattie gebruikt wordt.
wellicht kan je zolang jair nog niet volledig gewend is chantagemiddelen zoals soepstengels of halve liga's gebruiken
verder, oefenen, oefenen, oefenen...
jelief!
eli wenst niet meer van de auto naar het kdv te lopen, nee, meneer moet gedragen worden
maar hij is toch wel zwaar!krijghem nauwelijkls meer van de grond
eenmaal op de rug gaat het prima, het mag weer wat strakker, maar dat eerste optillen
![]()
kwam er nog een workshop tandemdragen?
Heb ik net bedacht toen ik bij de computer zat, toen kwam dat idee aanwaaien. Daarnaast had jij erg haast, madam had honger.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef DaviniaHR het volgende:
tinuhad dat dan net gezegd aan de telefoon!
ik ga me beraden op een prijs
welke heupknoop deed je? dat helpt met tips geven
Mooi pakje en kleurt idd mooi met de bumbo seat. Is dat trouwens wat zo'n bumbo seat. Voor welke leeftijd kinderen is het ongeveer bedoeld. Wel hebben wij al een wippertje. Voor Jair is het sowieso niet meer nodig. Misschien bij een volgende kind.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Senna past nu perfect in haar Tragwerkpakje, alleen zijn de mouwen nog wat lang. Het is niet alleen een fijn pakje voor in de draagdoek, maar ook om lekker op de grond te spelen:
[ afbeelding ]
En het kleurt perfect bij de Bumbo seat:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |