Zouden jullie mij missen? Eerlijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef donthate het volgende:
[..]
nee alleen echte bazen worden gemist
Zo'n achterlijke kankerjosti als jij wordt automatisch gemist vanwege je domheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden jullie mij missen? Eerlijk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens goed naar je tt trouwensquote:
quote:
Jij harder want je hebt de fipo niet gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je tt trouwens![]()
Je probeerd slim over te komen maar je faalt er elke keer zo hard in.
Wat is oldbies de verwijnen van fok
Is het niet verdwijnen achterlijke josti?????quote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij harder want je hebt de fipo niet gelezen
Kats overheen gelezen. Je hoeft jezelf ook niet zo'n houding aan te meten, je bent immers 26jaar, diep triest dat jij dan nog dit soort terminologie gebruikt.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het niet verdwijnen achterlijke josti?????
jezus ben je nou echt zo dom of speel je dit alleen maar zo???
wat is verwijnen volgens jou dan?
Hoe kom je erbij dat ik 26 ben?? want dat staat in mijn username?? Kan het niet zijn dat ik deze username voor alles gebruik en ooit ergens bij heb gekregen?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kats overheen gelezen. Je hoeft jezelf ook niet zo'n houding aan te meten, je bent immers 26jaar, diep triest dat jij dan nog dit soort terminologie gebruikt.
Ik heb nog nooit gepretendeerd dat ik intelligent of slim zou zijn, dat is dus een grote vuile leugen. Ik gebruik woorden en zinnen die ik vind passen, en ik laat me al helemaal niet de kast op jagen door dit soort franje. Ook ontrek ik me de indruk dat jij gewoon het puur op mij munt, als ik je niet beval dat klik je maar niet op mijn topics. En nsb-erg doen of futiliteiten als een typefout in een OP is al helemaal van de zotte.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik 26 ben?? want dat staat in mijn username?? Kan het niet zijn dat ik deze username voor alles gebruik en ooit ergens bij heb gekregen?
En zo'n houding aan te meten?? Het irriteert me gewoon zo erg dat je zo slim probeert te doen terwijl je het niet bent, laat het lekker! Je bent vast een goede gast maar met dit soort dingen haal je je zelf alleen maar naar beneden
Maar we missen nog wel meer grootheden? Emimich... en ga zo nog maar door.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Biels post wel nog man.
Cooper ook nog gezien pas dacht ik.
Ik mis Ananasje.
Cooper weer terug van zijn ban dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Biels post wel nog man.
Ik mis Ananasje.
nsb'erg doen om wat?? dat je yvonne heb gebeld voor een unban?? dat is pas van de zottequote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepretendeerd dat ik intelligent of slim zou zijn, dat is dus een grote vuile leugen. Ik gebruik woorden en zinnen die ik vind passen, en ik laat me al helemaal niet de kast op jagen door dit soort franje. Ook ontrek ik me de indruk dat jij gewoon het puur op mij munt, als ik je niet beval dat klik je maar niet op mijn topics. En nsb-erg doen of futiliteiten als een typefout in een OP is al helemaal van de zotte.
Deze gaat naar Dannyquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Welke achterlijke kankermongool heeft phpmystyle unband?!
HIJ MOEST ZELFS HUILENquote:Op maandag 25 januari 2010 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nsb'erg doen om wat?? dat je yvonne heb gebeld voor een unban?? dat is pas van de zotte
Ingaan op de argumenten.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nsb'erg doen om wat?? dat je yvonne heb gebeld voor een unban?? dat is pas van de zotte
Ik denk dat dat in een gekickt topic wasquote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HIJ MOEST ZELFS HUILEN![]()
!!!!
vast een newbe FAquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Welke achterlijke kankermongool heeft phpmystyle unband?!
Ik geloof wat ik zelf wilquote:
newfagsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Dat is pas nsb stylequote:
Nee toch?quote:
Echt niet, die heeft een maand banquote:
quote:
En de bruine elleboog gaat naar....quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Danny was zo gemoedelijk om mij te unbannen![]()
100 kudos voor'm!
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt niet, die heeft een maand ban
Emimich was een dwaas, geen boegbeeld zoals mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar we missen nog wel meer grootheden? Emimich... en ga zo nog maar door.
donder toch op met je kudosquote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Danny was zo gemoedelijk om mij te unbannen![]()
100 kudos voor'm!
Er zal ook zeker een topic over je komen wanneer je dood bentquote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Emimich was een dwaas, geen boegbeeld zoals mij bijvoorbeeld.
Een pionier van KLB zo wil ik later herdacht worden.
Als het bekend zou worden dat ik dood zou zijn zou ik dan ook een herdenkingsdag krijgen op FOK! Bijv uit respect 1 dag FOK! offline?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je wel je Ondertitel veranderen want die slaat echt nergens op!..quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een feesttopicquote:Op maandag 25 januari 2010 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er zal ook zeker een topic over je komen wanneer je dood bent
Nee iedereen krijgt een gratis php abonement vol met spelfoutenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het bekend zou worden dat ik dood zou zijn zou ik dan ook een herdenkingsdag krijgen op FOK! Bijv uit respect 1 dag FOK! offline?
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Let trouwens op het verkeerde gebruik van het woord "gemoedelijk" door onze fok vriend php
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zit Cooper in de bin?Hij's wel hard man. Free Cooper.
Nee man, maand banquote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zit Cooper in de bin?Hij's wel hard man. Free Cooper.
www.spatiegebruik.nlquote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij sla jij nu echt een modder figuur.
Gelukkig hoef jij dat niet meer te doen, of ga je nu weer Yvonne bellen?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij sla jij nu echt een modder figuur.
Huh welke ondertitel?!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Moet je wel je Ondertitel veranderen want die slaat echt nergens op!..![]()
Tha_Tquote:Op maandag 25 januari 2010 23:28 schreef classpc het volgende:
DJKoelkast, MikeyMo, Tha_T en nog een dude wiens nick ik niet ken, alleen dat 'ie een naakt poppetje en een koelkast in z'n avatar had en toffe verhalen schreef.
Allemaal mensen die van mij wel terug mogen komen. (van Tha_T weet ik het verhaal overigens)
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
En zo weet phptje toch weer een heel topic vol met pipo's te krijgen die allemaal happen.
GE-WEL-DIG!!!!!
Maar je hebt toch echt gebeld, of niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
En zo weet phptje toch weer een heel topic vol met pipo's te krijgen die allemaal happen.
GE-WEL-DIG!!!!!
Ja want dat was je bedoeling natuurlijk, gebashed te wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
GE-WEL-DIG!!!!!
Ja ik heb het zelfs al gepost wat hij naar mij gestuurd heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 23:30 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar je hebt toch echt gebeld, of niet?
Gelukkig ben jij een goeie vervanger.quote:
En jij denkt dat ik dat zo interpreteer? Jij denkt dat ik mijn egotje laar ruïneren door een paar internethelden?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want dat was je bedoeling natuurlijk, gebashed te worden!!!
Zeker.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:30 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar je hebt toch echt gebeld, of niet?
Je ondertitel is opvallend toepassend.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een goeie vervanger.
Jezus wat gaat dit topic snel, heb net m'n post ge-edit en we zijn allweer 10 posts verder
Tnxquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef classpc het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een goeie vervanger.
Jezus wat gaat dit topic snel, heb net m'n post ge-edit en we zijn allweer 10 posts verder
Maar je belt wel Yvonne voor een unbanquote:Op maandag 25 januari 2010 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat zo interpreteer? Jij denkt dat ik mijn egotje laar ruïneren door een paar internethelden?Deze kermis opgang helpen, dat is wat ik wilde. Mijn mondhoeken moesten weer eens omhoog
![]()
[..]
Zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |