Zouden jullie mij missen? Eerlijk?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:17 schreef donthate het volgende:
[..]
nee alleen echte bazen worden gemist
Zo'n achterlijke kankerjosti als jij wordt automatisch gemist vanwege je domheid.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zouden jullie mij missen? Eerlijk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk eens goed naar je tt trouwensquote:
quote:
Jij harder want je hebt de fipo niet gelezenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je tt trouwens![]()
Je probeerd slim over te komen maar je faalt er elke keer zo hard in.
Wat is oldbies de verwijnen van fok
Is het niet verdwijnen achterlijke josti?????quote:Op maandag 25 januari 2010 22:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij harder want je hebt de fipo niet gelezen
Kats overheen gelezen. Je hoeft jezelf ook niet zo'n houding aan te meten, je bent immers 26jaar, diep triest dat jij dan nog dit soort terminologie gebruikt.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is het niet verdwijnen achterlijke josti?????
jezus ben je nou echt zo dom of speel je dit alleen maar zo???
wat is verwijnen volgens jou dan?
Hoe kom je erbij dat ik 26 ben?? want dat staat in mijn username?? Kan het niet zijn dat ik deze username voor alles gebruik en ooit ergens bij heb gekregen?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kats overheen gelezen. Je hoeft jezelf ook niet zo'n houding aan te meten, je bent immers 26jaar, diep triest dat jij dan nog dit soort terminologie gebruikt.
Ik heb nog nooit gepretendeerd dat ik intelligent of slim zou zijn, dat is dus een grote vuile leugen. Ik gebruik woorden en zinnen die ik vind passen, en ik laat me al helemaal niet de kast op jagen door dit soort franje. Ook ontrek ik me de indruk dat jij gewoon het puur op mij munt, als ik je niet beval dat klik je maar niet op mijn topics. En nsb-erg doen of futiliteiten als een typefout in een OP is al helemaal van de zotte.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik 26 ben?? want dat staat in mijn username?? Kan het niet zijn dat ik deze username voor alles gebruik en ooit ergens bij heb gekregen?
En zo'n houding aan te meten?? Het irriteert me gewoon zo erg dat je zo slim probeert te doen terwijl je het niet bent, laat het lekker! Je bent vast een goede gast maar met dit soort dingen haal je je zelf alleen maar naar beneden
Maar we missen nog wel meer grootheden? Emimich... en ga zo nog maar door.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Biels post wel nog man.
Cooper ook nog gezien pas dacht ik.
Ik mis Ananasje.
Cooper weer terug van zijn ban dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Biels post wel nog man.
Cooper ook nog gezien pas dacht ik.
Ik mis Ananasje.
nsb'erg doen om wat?? dat je yvonne heb gebeld voor een unban?? dat is pas van de zottequote:Op maandag 25 januari 2010 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepretendeerd dat ik intelligent of slim zou zijn, dat is dus een grote vuile leugen. Ik gebruik woorden en zinnen die ik vind passen, en ik laat me al helemaal niet de kast op jagen door dit soort franje. Ook ontrek ik me de indruk dat jij gewoon het puur op mij munt, als ik je niet beval dat klik je maar niet op mijn topics. En nsb-erg doen of futiliteiten als een typefout in een OP is al helemaal van de zotte.
Deze gaat naar Dannyquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Welke achterlijke kankermongool heeft phpmystyle unband?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |