HIJ MOEST ZELFS HUILENquote:Op maandag 25 januari 2010 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nsb'erg doen om wat?? dat je yvonne heb gebeld voor een unban?? dat is pas van de zotte
Ingaan op de argumenten.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nsb'erg doen om wat?? dat je yvonne heb gebeld voor een unban?? dat is pas van de zotte
Ik denk dat dat in een gekickt topic wasquote:Op maandag 25 januari 2010 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Cooper ook nog gezien pas dacht ik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
HIJ MOEST ZELFS HUILEN![]()
!!!!
vast een newbe FAquote:Op maandag 25 januari 2010 23:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Welke achterlijke kankermongool heeft phpmystyle unband?!
Ik geloof wat ik zelf wilquote:
newfagsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Dat is pas nsb stylequote:
Nee toch?quote:
Echt niet, die heeft een maand banquote:
quote:
En de bruine elleboog gaat naar....quote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Danny was zo gemoedelijk om mij te unbannen![]()
100 kudos voor'm!
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt niet, die heeft een maand ban
Emimich was een dwaas, geen boegbeeld zoals mij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 januari 2010 23:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar we missen nog wel meer grootheden? Emimich... en ga zo nog maar door.
donder toch op met je kudosquote:Op maandag 25 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
Danny was zo gemoedelijk om mij te unbannen![]()
100 kudos voor'm!
Er zal ook zeker een topic over je komen wanneer je dood bentquote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Emimich was een dwaas, geen boegbeeld zoals mij bijvoorbeeld.
Een pionier van KLB zo wil ik later herdacht worden.
Als het bekend zou worden dat ik dood zou zijn zou ik dan ook een herdenkingsdag krijgen op FOK! Bijv uit respect 1 dag FOK! offline?quote:Op maandag 25 januari 2010 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Emimich was een dwaas, geen boegbeeld zoals mij bijvoorbeeld.
Een pionier van KLB zo wil ik later herdacht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |