Pringlesquote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou nou eens op over die klote Pringles.
Dat is wel vaker het geval.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singles doen aan de kracht van herhaling.
Ik zou bang zijn dat ik dat ding zo ver zou stoten dat ze' d'r niet meer uit kreegquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens seks met een meid met zo'n ding. Merk je niks van (ja, als je heul diep gaat), en het scheelt een boel
Je weet het niet tot je het probeertquote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Pringles dan sperma in mijn mond eigenlijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
Hou nou eens op over die klote Pringles.
Thanks Nouk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ach Kluts, het kan altijd nog erger. Ik noem mijn vriend anders als ik dronken ben, en meld hem met wie ik allemaal ga zoenen als hij op vakantie is.
Een pringles facial?quote:
RINGETJES!quote:
En zit hij daarna in de foetushouding in een hoekje te huilen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ach Kluts, het kan altijd nog erger. Ik noem mijn vriend anders als ik dronken ben, en meld hem met wie ik allemaal ga zoenen als hij op vakantie is.
Mja, dat ding zit helemaal achterin, en is al aardig aangeduwt, je moet al redelijk geschapen zijn (of zij redelijk klein) om bij dat punt aan te komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik dat ding zo ver zou stoten dat ze' d'r niet meer uit kreeg
Nou weet ik niets van de vrouwelijke anatomie, dus geen idee of dat kan
Dán moet je lullen als brugman, kan ik je vertellen.quote:
En gaat dat dan dronken beter of niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dán moet je lullen als brugman, kan ik je vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |