Pringlesquote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou nou eens op over die klote Pringles.
Dat is wel vaker het geval.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singles doen aan de kracht van herhaling.
Ik zou bang zijn dat ik dat ding zo ver zou stoten dat ze' d'r niet meer uit kreegquote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wel eens seks met een meid met zo'n ding. Merk je niks van (ja, als je heul diep gaat), en het scheelt een boel
Je weet het niet tot je het probeertquote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb toch liever Pringles dan sperma in mijn mond eigenlijk.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
Hou nou eens op over die klote Pringles.
Thanks Nouk.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ach Kluts, het kan altijd nog erger. Ik noem mijn vriend anders als ik dronken ben, en meld hem met wie ik allemaal ga zoenen als hij op vakantie is.
Een pringles facial?quote:
RINGETJES!quote:
En zit hij daarna in de foetushouding in een hoekje te huilen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Ach Kluts, het kan altijd nog erger. Ik noem mijn vriend anders als ik dronken ben, en meld hem met wie ik allemaal ga zoenen als hij op vakantie is.
Mja, dat ding zit helemaal achterin, en is al aardig aangeduwt, je moet al redelijk geschapen zijn (of zij redelijk klein) om bij dat punt aan te komen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ik dat ding zo ver zou stoten dat ze' d'r niet meer uit kreeg
Nou weet ik niets van de vrouwelijke anatomie, dus geen idee of dat kan
Dán moet je lullen als brugman, kan ik je vertellen.quote:
En gaat dat dan dronken beter of niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dán moet je lullen als brugman, kan ik je vertellen.
Nee, hij is niet zo huilerig.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef RealZeus het volgende:
En zit hij daarna in de foetushouding in een hoekje te huilen?![]()
Dat heb ik lang niet gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef STING het volgende:
Wel toevallig, zit nu net een bakje Croky Bolognese te eten
Omdat Hitler er was maakt dat Mengele nog geen lieverdje.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
Op zich, bij bepaalde standjes voel je sowieso dat ie tegen je baarmoedermond aankomt, dus het lijkt me niet heel onwaarschijnlijk. Zelfde geldt voor het touwtje van een spiraaltje nl.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dat ding zit helemaal achterin, en is al aardig aangeduwt, je moet al redelijk geschapen zijn (of zij redelijk klein) om bij dat punt aan te komen.
Nee, dat gebrabbelquote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
En gaat dat dan dronken beter of niet?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat Hitler er was maakt dat Mengele nog geen lieverdje.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
En gaat dat dan dronken beter of niet?
Ja, je komt soms wel bij de mond, maar dan moet je ook nog eens met je lul door de baarmoedermond, lijkt me sowieso lastig, en als je dan ook nog eens het sponsje er door moet duwen...quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op zich, bij bepaalde standjes voel je sowieso dat ie tegen je baarmoedermond aankomt, dus het lijkt me niet heel onwaarschijnlijk. Zelfde geldt voor het touwtje van een spiraaltje nl.
Erg hè, dooddoenersquote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Godtje het volgende:
Omdat Hitler er was maakt dat Mengele nog geen lieverdje.
Dan moet je je vaker wassen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
En om het topic weer richting seks te krijgen! Kaasknabbels
Wat denk je, dat dat sponsje ergens IN de baarmoeder zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je komt soms wel bij de mond, maar dan moet je ook nog eens met je lul door de baarmoedermond, lijkt me sowieso lastig, en als je dan ook nog eens het sponsje er door moet duwen...
Doodmakers, in het geval van Mengele. Of Hitler.quote:
Lekkerquote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef STING het volgende:
Wel toevallig, zit nu net een bakje Croky Bolognese te eten
quote:
quote:
als hij er klaar mee is welquote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat denk je, dat dat sponsje ergens IN de baarmoeder zit?
Als een lekker bedje voor de foetus. Dan kan de kleine vast wennen aan de geur van papa.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat denk je, dat dat sponsje ergens IN de baarmoeder zit?
You're sickquote:Op maandag 25 januari 2010 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als een lekker bedje voor de foetus. Dan kan de kleine vast wennen aan de geur van papa.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
je moet al redelijk geschapen zijn (of zij redelijk klein) .
Zoiets noemen ze bij vrouwen afscheiding!quote:
Ik doe ze om mijn vingers hooooor!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oe, volgens de Nibbit test hou jij van kutjes
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze bij vrouwen afscheiding!
Hoe wil jij je kutjes? Net als me bier, met 2 vingers schuim!
Kan zo'n mond ook happen?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je komt soms wel bij de mond, maar dan moet je ook nog eens met je lul door de baarmoedermond, lijkt me sowieso lastig, en als je dan ook nog eens het sponsje er door moet duwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |