Ja hartstikke leuk!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn als Jaap wat ex-DGK'ers in z'n show krijgt.
Tuurlijk is dat teren op oude roem, maar voor "ons soort mensen" is dat wel tof.![]()
En het is al snel leuker dan wat het tot nu toe was.
Jaja.. en jij RTFM intussen betreffende de gemiddelde user hier...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dramaqueen.![]()
Nee niet helemaal verboden, maar een beetje met mate.
Lees de FAQ, dat hebben we nu wel genoeg besproken hier.
Hij twittert met Victoria Koblenko. Soort zoek soortquote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://twitter.com/erictMannetje
O, komt die Socaboy? Dat is vragen om ellende.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Soca Boy mag ze dat zeker, maar de publieke appreciatie zal waarschijnlijk haar minste zorg zijn.
Nou jij wint anders hoor, met zeiken om niks. En de rest mag in de FB. Of niet, ook goed.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. en jij RTFM intussen betreffende de gemiddelde user hier...
In de gayscene en bij de Victoria Koblenko's van deze wereld..quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twitter is over capacity.
Too many tweets! Please wait a moment and try again.
Die kneus is nog steeds ZO populair!?
Noem dat maar zeiken om nix.. ik wil gewoon niet elke keer teruggefloten worden om een paar snel bijverzonnen vlemmixchatregeltjes....quote:Op maandag 25 januari 2010 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou jij wint anders hoor, met zeiken om niks. En de rest mag in de FB. Of niet, ook goed.
Achter aansluiten jij!!quote:
Jezusquote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen is Roef (van marianne) gearriveerd op de chat Hij meldt nog even dat hij Marianne nooit meer wil zien
En het laat zich raden waar die simpele remark vandaan komt.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een belachelijk bericht van Jaap aan BQ.
En Marianv70 haast zich te zeggen dat zij een andere Marian isquote:Op maandag 25 januari 2010 18:42 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen is Roef (van marianne) gearriveerd op de chat Hij meldt nog even dat hij Marianne nooit meer wil zien
Nou ik zie twee kandidaten.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het laat zich raden waar die simpele remark vandaan komt.
Vind dat nu niks voor jou PB, zo afgeven op Victoria, is toch leuke meidquote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij twittert met Victoria Koblenko. Soort zoek soort
volgens mij via een andere chatster hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Serieus. Ik denk dat dit uit de koker van LS komt die buddy-buddy is met Jaap.
O, maar daar ben ik ook erg voor! Lijkt me best wel leuk om sommige kooiers weer eens te zien. Maar dat heeft weinig te maken met sterallures. Daar bedoel ik meer mee dat ze zich van het "gewone" volk willen onderscheiden door DGK aan hun naam vast te plakken. Zo kwam Huub na DGK ook binnen op VOL en FOK.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn als Jaap wat ex-DGK'ers in z'n show krijgt.
Tuurlijk is dat teren op oude roem, maar voor "ons soort mensen" is dat wel tof.![]()
En het is al snel leuker dan wat het tot nu toe was.
Bah. Ze moeten die PM eruit slopen op die chat, die geeft alleen maar ellende. En Jaapieooo moet geband, dat is zo duidelijk als wat.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Serieus. Ik denk dat dit uit de koker van LS komt die buddy-buddy is met Jaap.
Die hele chat moet daar gewoon weg, maar dat gil ik al maanden en niemand wil luisterenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bah. Ze moeten die PM eruit slopen op die chat, die geeft alleen maar ellende. En Jaapieooo moet geband, dat is zo duidelijk als wat.
Wie dan? Oh wacht eens, er gaat een lampje branden.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
volgens mij via een andere chatster hoor.
Hij heeft nog een account Terror-Jaap, gaat die daar maar mee verder.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Bah. Ze moeten die PM eruit slopen op die chat, die geeft alleen maar ellende.
En Jaapieooo moet geband, dat is zo duidelijk als wat.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, komt die Socaboy? Dat is vragen om ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |