Doe 'm 's pm'en dan?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe een Dottey.
Misschien heb ik het helemaal mis, maar ik vind 'm eigenlijk best voor de hand liggen. In mijn logica.
Werd hij in de Kooi niet de hele dag flikker genoemd?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja die werd voor flikker uit gemaakt, achtelijk toch dat je tegen Eric gaat roepen Flikker, roep dan homo, klinkt een stukje liever
Draag het als een man, denk ik dan.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef Toverheks het volgende:
Ja die werd voor flikker uit gemaakt, achtelijk toch dat je tegen Eric gaat roepen Flikker, roep dan homo, klinkt een stukje liever
Thanks, nu ga ik zitten nadenken wie het isquote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe een Dottey.
Misschien heb ik het helemaal mis, maar ik vind 'm eigenlijk best voor de hand liggen. In mijn logica.
Amanda heeft een dag lang flikker naar hem geroepen, en had zelfs een flikkerstoel voor hem gemaakt.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Draag het als een man, denk ik dan.
Dat doet hij met zijn kleding toch ook niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Draag het als een man, denk ik dan.
Oh dat weet ik niet meer, DGK was toch een prog. van voor de 23e wereldoorlogquote:Op maandag 25 januari 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Werd hij in de Kooi niet de hele dag flikker genoemd?
André Pronk komt niet?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Disana het volgende:
Marian is een beetje verongelijkt omdat we haar artiestenkeuze voor donderdag niet geweldig vinden.
Zijn wat?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eric is zo iemand die op Twitter voor al z'n fans
Serieus?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Disana het volgende:
Marian is een beetje verongelijkt omdat we haar artiestenkeuze voor donderdag niet geweldig vinden.
Stond ze zelf op de lijst dan ?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Disana het volgende:
Dan mag ze haar borst natmaken voor erna.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Disana het volgende:
Ze vindt het niet leuk dat het van te voren al wordt afgekraakt, zegt ze nu.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mag ze haar borst natmaken voor erna.
Ja serieus, en ze krijgt allemaal bijval en er wordt gezegd dat we haar afkraken.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Maar loopt het merendeel op de chat dan niet met de tong uit de mond te klappen vanwege de te verwachten artiesten?
Die vinden zo'n beetje alles geweldig toch?
Zie je! Die hele klaptent daar natuurlijk op de achterste benen dat er sow gemeen wordtd gedaan tegen liefe Marjan?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef Disana het volgende:
Ja serieus, en ze krijgt allemaal bijval en er wordt gezegd dat we haar afkraken.
Die is geweest en zou op een donderdag terugkomen. Vorige week kon hij niet want toen zat hij bij DWDD.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar even serieus: komt André Pronk?
Ik weet niet eens wie het isquote:Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja serieus, en ze krijgt allemaal bijval en er wordt gezegd dat we haar afkraken.
Ja zo ging het inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je! Die hele klaptent daar natuurlijk op de achterste benen dat er sow gemeen wordtd gedaan tegen liefe Marjan?
Twitter is over capacity.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://twitter.com/erictMannetje
Is toch ook zielig, ze werken daar zich een slag in de ronte, bellen stad en land af, sturen mails de deur uit, PeterN staat op een markplein in Schubbekutteveen (heb ik op FOK geleerd) flyers uit te delen en dan wordt ze van te voren al afgekraakt? nou vind ik zielug.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Disana het volgende:
Die kreeg toch ook een showbizzshow bij SV. Samen met die ergerlijke manager van 'm?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is geweest en zou op een donderdag terugkomen. Vorige week kon hij niet want toen zat hij bij DWDD.
Maar dan hoeven wij ze toch niet mooi te vinden?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk vindt ze haar keuzes zelf heel mooi.
Maar was jij het niet die juist zei dat bq haar computer ook uit kan zetten?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar dan hoeven wij ze toch niet mooi te vinden?
Jawel, want anders ben je gemeen en negatief en moet je geband worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef TjetMaster het volgende:
Maar dan hoeven wij ze toch niet mooi te vinden?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
Maar was jij het niet die juist zei dat bq haar computer ook uit kan zetten?
Niets tegen André hè!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kreeg toch ook een showbizzshow bij SV. Samen met die ergerlijke manager van 'm?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar was jij het niet die juist zei dat bq haar computer ook uit kan zetten?
Oke sorry Tjetquote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef TjetMaster het volgende:
Nee, dat was ik niet...ff zoeken wie dat was.
Dat was Doornroosje
Nee, niemand stuurt mij watquote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En weet je nu wie Kees_Knalpiemel is?
Slappe vent, zeggen dat je niets beloofd hebt, verwijzen naar de site waar niets staat, en hem peren.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
Disana zit nu ff in onderonsje met Jaap, maar Jaap houd zijn mond zo te zien.
Slap.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Slappe vent, zeggen dat je niets beloofd hebt, verwijzen naar de site waar niets staat, en hem peren.
Dat laatste stukje was ook wel weer een schoolvoorbeeld van communicatie.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Slappe vent, zeggen dat je niets beloofd hebt, verwijzen naar de site waar niets staat, en hem peren.
Ja heel snugger en informatief.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat laatste stukje was ook wel weer een schoolvoorbeeld van communicatie.
Hij plaatst een stukje om aan te geven dat ze iets verbeterd hebben, namelijk een centraal mailadres voor zijn show. Ik hetzelfde stukje schrijft hij dan verder alleen nog dat je hem ook privé kunt mailen op een ander mail-adres.
Dat was het best lopende Cosje.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Komt André Pronk weer?![]()
Dat trek ik niet hoor, nog een hele avond dat gehinnik
Doe een Dotteyquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wie is het dan, of doe je nou een Dottey?
Maar bij een "doe een dottey" is het de bedoeling dat jij vraagtquote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe een Dottey.
Dat is waar.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat was het best lopende Cosje.
[ afbeelding ]
Dat had gekund.. dan had SV moeten bellen..quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kreeg toch ook een showbizzshow bij SV. Samen met die ergerlijke manager van 'm?
Als je na 2 minuten je hersenen uit je oren wilt voelen druipen, dan wel ja ...quote:
Ik kreeg het net mee BQ, en dan mag jij je mond niet open doen, krijg je gewoon een ban.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik heb weer een ban op de chat. En dat na een heul vervelend mailtje van Jaap. Info die hij alleen van FOK! kan hebben.
Kutzooi.
Van wie heeft hij dit dan? Slaaajjj of LS?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Een ban op de chat? Wat is dat nou weer voor gelul?quote:Op maandag 25 januari 2010 17:31 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik heb weer een ban op de chat. En dat na een heul vervelend mailtje van Jaap. Info die hij alleen van FOK! kan hebben.
Kutzooi.
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van wie heeft hij dit dan? Slaaajjj of LS?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lul!
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kreeg het net mee BQ, en dan mag jij je mond niet open doen, krijg je gewoon een ban.
Vuile rot streek zo'n PM maar is het Jaap wel, heb zo mijn twijfels, weet niet waarom, ik zie hem niet zo'n lage streek uithalen via PM, maar ik kan me vergissen.
Kijk ff onder de spoiler in berichtje van BQquote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was het jaap die Pmde? Want net zei je toch iemand anders BQ?
ohw..quote:Op maandag 25 januari 2010 17:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Was het jaap die Pmde? Want net zei je toch iemand anders BQ?
Zei hij dat, een "internationale speelfilm?"quote:Op maandag 25 januari 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
Johan gaat een internationale speelfilm maken vertelde hij gisteren op de chat,( en het gaat hem nog lukken ook, zei hij)
Ja, daar koop ik wat voor. Stel debielen zijn het. Blegh.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:39 schreef Dottey het volgende:
ohw..
BQ: Zeg Jaap, ik wil geen PM van jou ontvangen. Zeker niet een die je ingefluisterd is doo Slaaaaiiii of LS
en dan de dappere woordjes.. JE KUNT MIJN RUG OP HANSIE..
de heldin
Hij staat in een spoiler Dot.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van wie heeft hij dit dan? Slaaajjj of LS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De ban zit op IP-niveau. Dus da's niet mogelijkquote:Op maandag 25 januari 2010 17:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een ban op de chat? Wat is dat nou weer voor gelul?
Nieuwe naam registreren en los gaan
Pullup toch? Dat heeft hier volgens mij al lang gestaan. Maar misschien was dat óók wel een vermoeden.quote:
En is het niet een "o" te veel of zo? Is dát echt Jaap?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |