Is toch ook zielig, ze werken daar zich een slag in de ronte, bellen stad en land af, sturen mails de deur uit, PeterN staat op een markplein in Schubbekutteveen (heb ik op FOK geleerd) flyers uit te delen en dan wordt ze van te voren al afgekraakt? nou vind ik zielug.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:59 schreef Disana het volgende:
Marian is een beetje verongelijkt omdat we haar artiestenkeuze voor donderdag niet geweldig vinden.
Die kreeg toch ook een showbizzshow bij SV. Samen met die ergerlijke manager van 'm?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is geweest en zou op een donderdag terugkomen. Vorige week kon hij niet want toen zat hij bij DWDD.
Maar dan hoeven wij ze toch niet mooi te vinden?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk vindt ze haar keuzes zelf heel mooi.
Maar was jij het niet die juist zei dat bq haar computer ook uit kan zetten?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar dan hoeven wij ze toch niet mooi te vinden?
Jawel, want anders ben je gemeen en negatief en moet je geband worden.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef TjetMaster het volgende:
Maar dan hoeven wij ze toch niet mooi te vinden?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
Maar was jij het niet die juist zei dat bq haar computer ook uit kan zetten?
Niets tegen André hè!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kreeg toch ook een showbizzshow bij SV. Samen met die ergerlijke manager van 'm?
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar was jij het niet die juist zei dat bq haar computer ook uit kan zetten?
Oke sorry Tjetquote:Op maandag 25 januari 2010 16:11 schreef TjetMaster het volgende:
Nee, dat was ik niet...ff zoeken wie dat was.
Dat was Doornroosje
Nee, niemand stuurt mij watquote:Op maandag 25 januari 2010 16:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En weet je nu wie Kees_Knalpiemel is?
Slappe vent, zeggen dat je niets beloofd hebt, verwijzen naar de site waar niets staat, en hem peren.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
Disana zit nu ff in onderonsje met Jaap, maar Jaap houd zijn mond zo te zien.
Slap.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Slappe vent, zeggen dat je niets beloofd hebt, verwijzen naar de site waar niets staat, en hem peren.
Dat laatste stukje was ook wel weer een schoolvoorbeeld van communicatie.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Slappe vent, zeggen dat je niets beloofd hebt, verwijzen naar de site waar niets staat, en hem peren.
Ja heel snugger en informatief.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat laatste stukje was ook wel weer een schoolvoorbeeld van communicatie.
Hij plaatst een stukje om aan te geven dat ze iets verbeterd hebben, namelijk een centraal mailadres voor zijn show. Ik hetzelfde stukje schrijft hij dan verder alleen nog dat je hem ook privé kunt mailen op een ander mail-adres.
Dat was het best lopende Cosje.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Komt André Pronk weer?![]()
Dat trek ik niet hoor, nog een hele avond dat gehinnik
Doe een Dotteyquote:Op maandag 25 januari 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wie is het dan, of doe je nou een Dottey?
Maar bij een "doe een dottey" is het de bedoeling dat jij vraagtquote:Op maandag 25 januari 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe een Dottey.
Misschien heb ik het helemaal mis, maar ik vind 'm eigenlijk best voor de hand liggen. In mijn logica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |