dat was wel ironisch bedoeld dus..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Tja dan niet, wie zal ik nu eens gaan bannen, zegt Jaap
Pfff
Ik vind na wat hij geflikt heeft dit niet kunnen, joh hij weet niet waar hij mee bezig is en serieus is hij al helemaal niet.quote:
Weet ik Fluiter had niet de tijd genomen het er ff bij te zetten.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit zijn de ouders van Liesbeth.
Ze had het al eerder erover dat het super ouders zijn.
Bedankt chanel5 voor de mooie cap, hoef je er niet bij te zetten, stond er al eerderquote:Op maandag 25 januari 2010 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Weet ik Fluiter had niet de tijd genomen het er ff bij te zetten.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
Skatties, laat het rusten! Doe ik ook.
Ik heb een mail van Hans ontvangen en wacht rustig af.
Jullie zijn echt lievvvvv.![]()
Jij ookquote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
Daar gaat het toch om hè? Gezellie en zulks.quote:
Jij ook fijne avondquote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om hè? Gezellie en zulks.
Gelukkig ben ik een lekker gek wijf.
Trap me Cc, please.
Ik heb het wel gezien. Fijne avond allemaal en tot morgen.
Binnenkort maar ff stappen danquote:Op maandag 25 januari 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
Echt ik had Jaap toen ik hem zag in de stad moeten laten struikelen maar ik was stiekum bang dat Rotterdam in zou storten van zijn val
quote:
Ik bedacht me tijdens het boodschappen doen, dat ze waarschijnlijk niet naief is.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, het is een beetje naief, maar de bedoelingen zijn goed.
Weet wie het stuurd BQ een min mannetje.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef beequeen het volgende:
Wat? Interessante carrière-move.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:58 schreef Peter6000 het volgende:
het plan dat Liesbeth in Huissen gaat wonen, waar mensen tegen betaling kunnen komen logeren staat er nog steeds,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |