Huh? mij? Ik heb daar geen ban hoor. Nog niet dan..quote:Op maandag 25 januari 2010 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Hansie je al unbanned? of moeten we weer een actie starten?
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:55 schreef Dottey het volgende:
Als dat jaap JAAP jaap van los is.. dan ben IK ZELFS zwaaaaaaar teleurgesteld..![]()
Jaapieooo> LOSSERDELOSLOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt als dezelfde.. heb even terug zitten kijken.. verder geen naams veranderingen enzo.. dus Jaap zou jaap moeten zijn
Jaap geeft mij net de medeling dat hij met de moderatie heeft gesproken van de chat.
Hij had het niet zo bedoeld. En vind het jammerlijk dat ze gebanned is op de chat.
Jaapieooo> kan je aub doorgeven aan beautyqueen dat ik haar graag weer eens spreekOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat was nav mijn vraag.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja hoor, zet ik 'm aan gaat ze 't over de monorail hebben.
Ik zei hem dat hij om een unban moest vragen en dat zou hij doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jaap geeft mij net de medeling dat hij met de moderatie heeft gesproken van de chat.
Hij had het niet zo bedoeld. En vind het jammerlijk dat ze gebanned is op de chat.
Jaapieooo> kan je aub doorgeven aan beautyqueen dat ik haar graag weer eens spreek
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
gasten aanstaande woensdag.
een spirituele dame.
daarna vraag maar raak samen met die spirituele dame
dan een autistische jongen kan muziek maken en schilderen
paultje poets
derja taraboeka ( als ik deze naam goed verstaan had)deelnemer van mijn naam is Mjackson
Mod rob/LS/Pietje SV/en nog 30 verschillende alliasen.
Hmmm ik vind hem nogal sarcastisch klinken.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jaapieooo> kan je aub doorgeven aan beautyqueen dat ik haar graag weer eens spreek
ik niet .quote:Op maandag 25 januari 2010 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik vind hem nogal sarcastisch klinken.
Ja daar koop je wat voor ! Ik zit te wachten op een ban voor die vetvlekquote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is toch een viezerik, dan moet hij een mod ff bellen, kom op nou hij weet tel. nummers en kan uitleggen dat hij het niet zo *bedoelt* had. Ja ja maar ondertussen krenkt hij BQ vind hem een min laag mannetje.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor hem gelden dezelfde regels als voor iedere chatter.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daar koop je wat voor ! Ik zit te wachten op een ban voor die vetvlek
Dottey wat ben je lief, maar lees hij is gewoon een min mannetje om zoiets te flikken.quote:
Precies! Hij moet geband worden. Voor straf ook geen show op woensdag.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
Excuses aanbieden? lekker makkelijk. Stomme idioot had even na moeten denken voordat hij dat deed.
O, en waarom dan wel niet, Ik hoef hier op Fok via de PM toch echt mensen niet op een misselijkmakende manier te gaan bejegenen neem ik aan, zonder dat er een maatregel volgt ?quote:Op maandag 25 januari 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
voor hem gelden dezelfde regels als voor iedere chatter.
PM's kan je niets tegen doen.
Zelfde spelling van de nick die hij gebruikt.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe weten we nu zeker dat 't Jaap echt is?
Bij 10 posts teruglezen ben je niet meteen een homo hoor Pietjequote:Op maandag 25 januari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe weten we nu zeker dat 't Jaap echt is?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:29 schreef Jian het volgende:
Bij 10 posts teruglezen ben je niet meteen een homo hoor Pietje
van Dot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |