abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 18:59:44 #181
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77259462
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb bij homo's altijd een wat vaag gevoel als ze te dichtbij komen. Datzelfde gevoel wat vrouwen denk ik hebben als mannen te dichtbij komen. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het gevoel is er.
En ligt dat aan hen of aan jou?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:12:50 #182
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77260038
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:59 schreef Iblis het volgende:
En ligt dat aan hen of aan jou?
Het zal een wisselwerking zijn tussen beide partijen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77260072
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb bij homo's altijd een wat vaag gevoel als ze te dichtbij komen. Datzelfde gevoel wat vrouwen denk ik hebben als mannen te dichtbij komen. Ik kan het niet helemaal plaatsen, maar het gevoel is er.

²
Dat is je Gaydar, dat hebben alle homo's kennelijk. Ook degene die zo diep in de kast zitten dat ze kerstcadeautjes van 12 jaar geleden vinden.
pi_77260244
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je die vrijheid neemt, moet je anderen ook de vrijheid laten om hun mening te geven.
Ja dus?
  maandag 25 januari 2010 @ 19:27:03 #185
13462 BansheeBoy
pi_77260754
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:13 schreef JohnLocke het volgende:
Dat is je Gaydar, dat hebben alle homo's kennelijk. Ook degene die zo diep in de kast zitten dat ze kerstcadeautjes van 12 jaar geleden vinden.
Je bent zonder twijfel intelligent enzo, maar ik volg je niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:59:31 #186
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77262525
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Het feit dat ze zoveel lichaamshaar hebben en een wat grovere bouw, wil absoluut niet zeggen dat ze dan geen vrouwelijke maniertje hebben. Die hebben ze er vaak ook nog bij. Het zijn niet allemaal stoere bouwvakkertypes.
Please Hoeveel mannen hebben vrouwelijke "maniertjes" maar zijn toch "gewoon" hetero? Hoeveel mannen zie jij voor homo aan vanwege die maniertjes terwijl ze hetero zijn, maar dat weet jij natuurlijk niet? Hoeveel mannen zie jij voor hetero aan omdat ze "gewoon mannelijk" zijn maar zijn toch homo?

Heb je ook bijgehouden hoeveel jongetjes van vier met poppen speelden die later hetero bleken te zijn, of heb je alleen de "zie je wel, ik wist wel dat ie homo was!" onthouden?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_77264071
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:48 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

ik ken ook homo's die nuchter normaal overkomen maar als er een beetje alcehol ingaat steeds verwijfder worden
altijd leuk om ze op te wijzen
Ik ben ook homo, en aan mij is 0,0 wat te zien, nog in gedrag, nog in uiterlijk, met of zonder drank.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_77264223
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Religie moeten we juist omarmen, zonder religie zou het een chaos zijn hier op aarde. Religie heeft bijgedragen aan de moderne beschaving.

²
Ach ja, op zulke domheid ga ik niet eens in, vind alleen wel grappig dat moslims altijd zo neer kijken op homo's, maar goed mijn vader loopt niet in een jurk, en mijn moeder heeft geen snor, zo nu jij weer.
  maandag 25 januari 2010 @ 20:32:23 #189
13462 BansheeBoy
pi_77264585
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:26 schreef raptorix het volgende:
Ach ja, op zulke domheid ga ik niet eens in, vind alleen wel grappig dat moslims altijd zo neer kijken op homo's, maar goed mijn vader loopt niet in een jurk, en mijn moeder heeft geen snor, zo nu jij weer.
Jij hebt dus meer gemeen met mij dan je zou willen.

Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.

²
pi_77264712
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het afwijzen van zgn. bruinwerkstages, of anders gezegd: het daadwerkelijk handelen volgens het homo dogma, is niet voorbehouden aan de Islam alleen. Elke der 3 grote religies keurt dit af.

²
Keurt Hindoeisme homoseksualiteit af?
pi_77264722
quote:

[..]

²
Neukte die profeet van jou niet 10 jarige meisjes? En dat is jouw voorbeeld ?
  maandag 25 januari 2010 @ 20:35:15 #192
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77264769
quote:
Het Jodendom is qua aantal aanhangers kleiner dan b.v. Hindoeïsme. Als jij drie grote religies zegt bedoel je waarschijnlijk Abrahamitische.

En homodogma? Wat moet dat zijn?

Weet je nog wat je zei over die valse getuigenis?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77264789
Waarom vind je het zo gaaf om bruinwerkstage en aanverwante verzonnen woorden te gebruiken?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_77264898
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Waarom vind je het zo gaaf om bruinwerkstage en aanverwante verzonnen woorden te gebruiken?
Moslims, hun grote profeet was een pedofiel, en ook nog eens analfabeet, in elke normale wereld een volledige outcast, behalve dan onder een stel zandnegers uit achtergebleven gebieden
  maandag 25 januari 2010 @ 20:39:18 #195
13462 BansheeBoy
pi_77265030
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben ook homo, en aan mij is 0,0 wat te zien, nog in gedrag, nog in uiterlijk, met of zonder drank.
Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook. Je komt op mij over als een agressieve driftkikker. Zonde, want ik praat graag met je.

²
  maandag 25 januari 2010 @ 20:40:26 #196
13462 BansheeBoy
pi_77265098
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef JohnLocke het volgende:
Keurt Hindoeisme homoseksualiteit af?
Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de 3 Abrahamitische religies:

- Islam
- Christendom
- Jodendom

²

[ Bericht 2% gewijzigd door BansheeBoy op 25-01-2010 20:41:48 (Tip van Iblis. Thanks!) ]
pi_77265126
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Fatsoenlijk behavior en correct taalgebruik is wat mij betreft niet voorbehouden aan welke geaardheid dan ook. Je komt op mij over als een agressieve driftkikker. Zonde, want ik praat graag met je.

²
Ik vermaak me ook prima met jou, je compleet belachelijke uitspraken zijn zo dom dat het weer grappig is.
pi_77265147
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de grote 3:

- Islam
- Christendom
- Jodendom

²
Het Jodendom haalt de top 10 niet eens. Hoe kom je erbij dat dat één van de grote 3 is?
pi_77265152
quote:
Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou het? Ik weet het niet, ik weet het wel van de grote 3:

- Islam
- Christendom
- Jodendom

²
Islam keurt homoseksualiteit niet af.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 25 januari 2010 @ 20:41:53 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77265188
quote:

[..]

²
reden twee om de troll te mijden.
Duidelijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')